Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 25-05 05:56
quote:
WINDOWSRT schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:19:
Ik hoop dat er Donderdag veel meer duidelijkheid komt over Switch pre-orders bij Intertoys!!
Dat hoop ik ook, ja. Refresh mijn order echt elk uurtje wel een keer om te kijken of er al verandering is, haha.

• cronixx
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02-05 19:06
quote:
Zironako schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:24:
[...]

Dat hoop ik ook, ja. Refresh mijn order echt elk uurtje wel een keer om te kijken of er al verandering is, haha.
haha same here... blijft toch spannend tot het laatste moment.

• WINDOWSRT
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 27-05-2017
Ja het blijft spannend tot op het laatste moment of ze de Switches gaan versturen haha, tot die tijd lekker de order pagina refreshen met de hoop op goed nieuws!

[Voor 92% gewijzigd door WINDOWSRT op 28-02-2017 23:51]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

NMe

Quia Ego Sic Dico.

quote:
Ienni1983 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 23:34:
Ik kan jullie vertellen dat Mijn bestelling van de Bart Smit bij tntpost aangemeld is maar nog niet afgeleverd.
Kortom, deze wordt pas 2-3-2017 verstuurd en 3-3 krijg ik hem binnen.
Altijd zo jammer dat ze het zo doen.
Wat is daar jammer aan? Je wist vooraf toch gewoon dat de release op vrijdag is? Nogal logisch dat je hem dan niet eerder krijgt.

Winkels die een embargo breken krijgen de volgende keer met een nieuwe launch geen voorraad meer. Knap lullig. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:53
quote:
Ienni1983 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 00:54:
[...]

Dat is niet wat ik jammer vind.

Wat ik jammer vind is dat ze begin van de week de zending al aanmelden, waardoor er elke dag "morgen geleverd staat"

Dat vind ik jammer :P

Ergens begrijp ik het natuurlijk wel, want anders moeten ze alles 1 dag van tevoren klaar gaan zetten.
Maar toch :D
Aan de andere kant kun je hieruit opmaken dat je hem inderdaad op 03-03-2017 kan verwachten. Bij Bol.com heb ik mijn pre-order lopen en daar zal ik het morgen pas van weten :-(

D3 Profile - <GoT>Narada#2663 - 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / Zuid-Oost)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 25-05 21:54

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

quote:
CRoNiXX schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:13:
Lijkt er op dat alleen Bart Smit (en Intertoys?) er zo vroeg bij is met het aanmelden van de zendingen.
Nog niets vernomen van Coolblue/Bol/MM/Nedgame.. ach, dat houdt het wel extra spannend :9
Morgen krijgt iedereen bericht ;)
Even kijken, 3 pakketjes van Bol, 1 van Mediamarkt.... heb het gevoel dat ik iets over het hoofd zie 8)7

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
mcoen93 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:23:
Ik ben ook iets te enthousiast geweest met pre-orderen. Was redelijk laat ermee, maar zoals het er nu naar uitziet krijg ik er zeker 2 binnen vrijdag. Als iemand interesse heeft in een Switch + Zelda tegen de normale verkoopprijs: laat het maar weten. (In de buurt van Markelo, regio Deventer en Enschede)
Misschien dat @Thorgrem interesse heeft? :p
quote:
Thorgrem schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:09:
Iemand in de omgeving Deventer toevallig een dubbele pre-order die beide geleverd worden en een kratje bier wil verdienen?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:57
quote:
BekSide schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:43:
Mijn pakketje is gesorteerd voor versturing naar Bart Smit filiaal.
Ga een poging wagen om het pakketje bij de bezorger weg te houden en hem zelf op te halen bij postkantoor.

Toch hard werken voor die 2 dagjes Zelda spelen he.
Als dat je gaat lukken, is er echt iets serieus mis met het proces. Ik hoop het voor je, maar weet zeker van niet. Dan zou je naar het sorteer centrum moeten.

Ik ga toch voor de vakantie een keer zo'n case halen om de switch met alles mee te kunnen nemen.
quote:
Arnevld schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 09:23:
Is er nog iemand in omgeving Rotterda die van zijn pre-order afwil ?
Ben bereid je te belonen :-)

Overigens vis je overal naast het net als je geen preorder hebt, heb zelf te lang afgewacht :-(
Als die van mij bij de MM Alexandrium er ligt (al meer aangegeven in het topic) en die van mij is ook echt verstuurd van Bol.com, dan mag je hem zo afhalen voor 309 euro. Of 299 als ze prijsgarantie geven.

[Voor 30% gewijzigd door Arunia op 01-03-2017 09:25]

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-05 14:40
Ik heb het idee dat er weinig pre orders geannuleerd worden op deze manier goed bezig :) (even complimentje voor nationale complimenten dag)

[Voor 22% gewijzigd door NastyNick op 01-03-2017 10:31]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 10:31
Met een slag om de arm nog;

Ik had 13 januari net na het openen van de preorders bij Nedgame een bestelling geplaatst voor 2x de Grijze Switch. 1 voor mij, en 1 voor m'n vrouw. M'n vrouw wilde eigenlijk een NES Classic situatie voorkomen, maar ziet nu dus af van haar Switch omdat ze liever wacht totdat er meer games zijn die ze wilt spelen (met een mogelijke CE editie).

Dus, ik heb binnen mijn bestelling een Switch over. De bestelling is dat het in de winkel opgehaald wordt, dus afhankelijk van hoe ze het bij Nedgame (Nijmegen) afhandelen, kan ik iemand aan een grijze Switch helpen.

Slag om de arm is puur of m'n vrouw zich nog van gedachten veranderd (verwacht ik van niet), en of Nedgame het toestaat dat de bestelling apart afgerekend mag worden.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 10:53
quote:
BekSide schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:43:
Mijn pakketje is gesorteerd voor versturing naar Bart Smit filiaal.
Ga een poging wagen om het pakketje bij de bezorger weg te houden en hem zelf op te halen bij postkantoor.

Toch hard werken voor die 2 dagjes Zelda spelen he.
Ga je dat serieus proberen?
Je wilt post niet geadresseerd aan jou proberen te onderscheppen bij de post. Begrijp je wel dat zoiets onder de noemer diefstal valt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:37
quote:
sjekneck schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 10:46:
[...]

Ga je dat serieus proberen?
Je wilt post niet geadresseerd aan jou proberen te onderscheppen bij der post. Begrijp je wel dat zoiets onder de noemer diefstal valt.
Heb er ook vanaf gezien, al is het uiteraard pas diefstal als het iets is wat niet mijn eigendom is. Het is betaald, staat mijn naam op dus dat zal wel los lopen. Ga het straks gewoon proberen mee te krijgen bij de BartSmit onder de noemer ''Oh is die pas vanaf 3-3 verkrijgbaar?''

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nightspark
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 25-05 11:37
Staat ook al in V&A. Mocht iemand in de omgeving Almere nog een grijze Switch zoeken. Heb de MM en Nedgame varianten gepreorderd en krijg zelf de MM sowieso.

Dan blijft de Nedgame versie over, tegen pre-orderprijs van 329,-, voor een (on-)gelukkige die naast de pot... eeeh.. buiten de boot valt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 19-05 21:21
Ik hoef gelukkig niet meer te stressen! Mijn exemplaar is veilig!

[Voor 65% gewijzigd door GovertNL op 01-03-2017 11:05]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Asyc
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 09:08
quote:
tipex schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:01:
Zelf ook de Switch gewoon in de MM vestiging besteld, dus niet via de webshop. Aantal keer contact gezocht maar ze zeggen nog niets te weten. Die onduidelijkheid is killing.
Bij de mediamarkt in Utrecht is het in ieder geval dat morgen de mensen met een pre-order in de winkel gebelt worden om te controleren en om mogelijk te checken wat voor accessoires/spellen je erbij wil, aangezien ze dan pas weten wat er in de winkel beschikbaar is. dat zei iig een medewerker gister.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 23-05 22:21

Alcmaria

Syntax Error in 10

Geweldig om te zien dat mensen nu toch wel zenuwachtig worden en op het laatste moment toch nog aan de switch willen komen. En net zo geweldig om te zien dat er echte tweakers zijn die zonder winstbejag hun pre-order willen doorschuiven!
Thumbs up!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 25-05 18:08
quote:
Lennart90 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:18:
Vanochtend de onzalige ontdekking gedaan dat de verwachte leverdatum van mijn pre-order bij Coolblue (grijze Switch + Zelda + beschermhoesje, geplaatst op 22-01) was verzet van 3 maart naar 10 maart. Heb daar helemaal niks over gehoord van Coolblue zelf, dus ik heb maar even contact opgenomen met hun klantenservice. Blijkt dat 10 maart ook weer een indicatie is en ze niks met zekerheid kunnen zeggen. Echt een dubbele teleurstelling zo, geen Switch en geen update vanuit Coolblue... -.-

Dus als er iemand is met een extra pre-order voor een grijze Switch in de regio Rotterdam (hoeft niet met games of accessoires), dan hou ik me van harte aanbevolen!
Het feit dat mijn bestelling dan nog op 'in goed orde ontvangen' staat is meteen een stuk positiever, 19-1 gekocht. Kan zijn dat het ligt aan een optie bij jou, de Bigben cases zijn namelijk niet leverbaar op 3-3, had ik zelf toch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lennart90
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11:01
quote:
dezeppo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:20:
[...]
Het feit dat mijn bestelling dan nog op 'in goed orde ontvangen' staat is meteen een stuk positiever, 19-1 gekocht. Kan zijn dat het ligt aan een optie bij jou, de Bigben cases zijn namelijk niet leverbaar op 3-3, had ik zelf toch.
Ah kijk, dat lijkt idd het geval te zijn. Ik had zo'n case besteld en die staat inmiddels op 10 maart. Ik had meteen een berichtje gestuurd naar hun klantenservice of ze die dan van mijn order kunnen schrappen als die de boel ophoudt. Ik ga niet langer wachten vanwege zo'n hoesje 8)7

Ben net gebeld door iemand van Coolblue en die bevestigde idd dat het ging om de case. Ze gaan mijn order nu splitten! :)

Edit:
quote:
CRoNiXX schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:21:
Waar kun je bij Coolblue die indicatiedatum uberhaupt zien?
En op welke dag heb jij hem besteld?
Bij mij staat dat bij het overzicht in Mijn Bestellingen. Ik heb 'm dus op 22 januari besteld, nog redelijk op tijd dus.

[Voor 18% gewijzigd door Lennart90 op 01-03-2017 11:32]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lennart90
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11:01
quote:
dezeppo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:32:
[...]

Dus je staat nu weer op 'in goede orde ontvangen'?
Ja, dat staat er nu idd. Daar stond eerst "Je bestelling wordt geleverd op 10-03-2017" (en daarvoor stond daar 03-03-2017). Voor zover ik begreep aan de telefoon zou de Switch nu wel gewoon vrijdag geleverd moeten worden bij mij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-05 19:44
quote:
GovertNL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Dan zal iedereen boven jou waarschijnlijk wel een plekje opschuiven. Of jij moet toevallig de laatste zijn geweest.
Ja had er even bij moeten zeggen dat ik uit 't telefoongesprek opmaakte dat ik de laatste was die gereserveerd had daar. (toevallig afgelopen vrijdag gereserveerd daar dus)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 09:28
quote:
dezeppo schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 11:49:
[...]

Dus iedereen met een pre-order van Coolblue mag er één verwachten vrijdag a.s.?
Ik weet het niet zeker, maar daar lijkt het wel op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 09:28
quote:
12 @ 15:30 dus

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23-05 18:57

tismij

There is no spoon

De Switch (en Zelda) die ik eergisteren nog bij BartSmit heb besteld is daar nu al bezorgd (heb voor ophalen gekozen).
Niet verkeerd had er al rekening mee gehouden dat ik ruim te laat was met pre-orderen nadat MM mij pre-order niet op tijd kon leveren.

Edit: gisteren besteld niet eergisteren, nog sneller dan ik dacht.

[Voor 13% gewijzigd door tismij op 01-03-2017 12:40]

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

quote:
Thalaron schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:56:
[...]

Tweaker neemt Switch over van Tweaker en plaatst hem direct erna op MP voor 50€+ extra. Kan ook natuurlijk...
Ja.. of Tweaker neemt Switch over van Tweaker en geeft hem aan iemand die het zelf niet kan betalen.

Ik ga even uit van het positieve.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13-05 12:53
Vinden jullie dat echt zo erg dan? Als degene die het koopt het extra geld waard vind, dan is het een win-win situatie.

Niet dat ik het zelf zou doen :P En als ik vrijdag geen Switch zou hebben, dan wacht ik gewoon "geduldig" af tot het weer in voorraad is.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

quote:
Avioto schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 13:07:
Vinden jullie dat echt zo erg dan? Als degene die het koopt het extra geld waard vind, dan is het een win-win situatie.

Niet dat ik het zelf zou doen :P En als ik vrijdag geen Switch zou hebben, dan wacht ik gewoon "geduldig" af tot het weer in voorraad is.
Nou ja.. win-win..als iemand 10 pre-orders heeft geplaatst met het idee daar winst mee te maken, en ondertussen ervoor zorgt dat iemand anders achter het net vist omdat er geen exemplaren meer beschikbaar zijn. En dus, als hij de Switch bij launch wil spelen, aangewezen is op een duurdere marktplaats transactie heb ik daar zeker problemen mee.

net als mensen die als een gek kaartjes kopen voor concerten en dan tegen woekerprijzen weer te koop zetten. Ik vind dat asociaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14-05 07:28
quote:
Lanithro schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 12:44:
[...]

Hey ik ook, maar de mijne is nog niet afgeleverd.... Grrrr had gehoopt hem stiekem op te kunnen pikken. De medewerkers bij ons zijn niet heel erg snugger dus de kans dat ik hem mee zou krijgen was toch best redelijk groot.
Mijn switch ligt sinds gisteren bij de Bart Smit, ik wilde hem afhalen en heb de doos gezien, echter zat er een grote sticker op dat hij niet voor 3-3 de deur uit mocht. Helaas moet ik dus tot vrijdag wachten, wel mooi om te weten dat hij achter in het magazijn klaar ligt en ik hem vrijdag zo mee kan nemen.

Edit: trouwens, als je de console voor release hebt, heb je er nog niet gek veel aan (buiten als je zelda erbij hebt), want de launch patch moet nog uitkomen.

[Voor 11% gewijzigd door guysp op 01-03-2017 13:37]

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 19-05 21:21
InterToys in Huizen schijnt Zelda al te verkopen en mogelijk de Switch ook.
Gamemania is contact aan het opnemen met Nintendo om de verkoop eventueel vervroegd te laten starten.

Dit lees ik net op een ander forum.

Vroeger vaak zat met Nintendo Benelux zelf te maken gehad dus ik zie het niet snel gebeuren. Maar fingers crossed!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 21:02
Ik lees al genoeg berichten op facebook van mensen die Zelda al hebben, maar nog geen Switch. Ik hoop dat als winkels ze vanavond al gaan verkopen dat bol.com hem ook al vanavond de deur uit stuurt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 08:14
quote:
Lordsauron schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:45:
waar ik zij 15:30 bedoelde ik Donderdag 15:30. het lijkt er op dat bij coolblue iedereen zijn console pas vrijdag krijgt.
'Pas vrijdag' is goed genoeg voor mij :-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ryatzu

Ryatzu

Bah, allemaal berichten dat het verzonden is, kom op bol.com laat is wat van je horen :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 10:35

Dutch_Celt

Jollygood

Intertoys Utrecht Hoog Catharijne belde ook.

Grijze switch ligt klaar, had ook een LE van BotW gereserveerd, hier kregen ze er 4 van binnen (!).
Op later moment ook via de website besteld, men melde dat ik hier waarschijnlijk morgen bericht van krijg.
Nog even in afwachting van dus, dan bel ik morgen de reservering eventueel af :) .

Edit:
Nog in afwachting van Intertoys Lange Vie straat (ook Utrecht).
Wellicht dat die nog iets roepen over aantallen.

[Voor 24% gewijzigd door Dutch_Celt op 01-03-2017 16:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thomasbaart
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 09-05 23:06
Inmiddels ligt mijn preorder bij Bart Smit ook klaar. Net gebeld, ophalen kan vanaf vrijdagochtend wanneer het filiaal opent. Gisteren besteld, dus helemaal tevreden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19-05 16:03
quote:
Avioto schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:15:
[...]

Ik heb vlak daarvoor Horizon besteld, dus misschien had het daarmee te maken. Ik was redelijk laat met mijn preorder, dus ik neem aan dat je vandaag ook een mailtje krijg.
Kreeg net een mail dat mijn The Legend of Zelda: Breath of the Wild Limited Edition is verzonden! :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 25-05 15:55
Helemaal niet bezig gehouden met preorders en zulks. Net even rondje gebeld omgeving Amersfoort en in Scherpenzeel was nog een grijze op voorraad, laatste 😁 Dus dat is mazzel hebben en gewoon 329. Zelda dan 5eu duurder dan MM maar uiteindelijk 10 goedkoper als ik nu de MM prijs zou betalen voor de Switch. Kan ik nog ff zo'n screenprotector en hoesje bij doen bijv.

Maar vrijdagochtend even ophalen dus :)

Acties:
  • +6Henk 'm!

90710

Is dat niet lastig, spelen wanneer je kind op de Switch ligt? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ocirina
  • Laatst online: 24-04 11:29
quote:
ntzv schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:59:
[...]

ik heb bij een collega van me hetzelfde gezien met zijn bestelling van Zelda :)
Ah, ik verwacht hem vrijdag binnen te krijgen. Ook i.c.m. BOW. Zag dat die nog op vooraad was, de Switch toont dit niet meer.

De spanning neemt echt toe, ook al ben ik een stuk ouder. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ocirina
  • Laatst online: 24-04 11:29
quote:
m0nk schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:11:
Vanmiddag gebeld naar de BS, die van mij ligt netjes te wachten in hun magazijn incl Zelda.. Half 10 gaat ie open, sta dan stipt voor de deur! :P
Kijk, nice! Ik denk dat BS op het laatste moment nog een dikke levering heeft gekregen. Je kon de Switch tot gisteren nog ruimschoots krijgen bij ze. *O*

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17-05 00:28
quote:
giantgiantus schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 21:31:
Iemand al wat gehoord van bol.com? Bij mij staat er in behandeling.
Bij mij ook, zal morgen in de loop van de dag wel veranderen naar "verzonden"

correctie: bij mij staat er "Wordt verwerkt "

[Voor 8% gewijzigd door ProVine op 01-03-2017 21:53]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cilph
  • Laatst online: 25-05 13:43
Ik heb van Bol.com gewoon de toezegging gekregen dat ie op 3 maart komt, dus ik ga er gewoon vanuit dat ze die dingen donderdagavond of om 22:00 of 02:00 overdragen aan PostNL.

Is dat niet zo dan ga ik HEEL boos worden want ik heb vakantie de komende twee weken :(

[Voor 20% gewijzigd door Cilph op 01-03-2017 22:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 25-05 22:17
Ik denk dat we morgennacht pas een verzendbevestiging krijgen van Bol..ze doen dat altijd in de nacht.

de afgelopen dagen bezig geweest met de verbouwing in de keuken en dat helpt wel...het is bijna 3 maart!!

[Voor 34% gewijzigd door Michel242186 op 01-03-2017 22:08]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Cilph
Ik verbaas me ook best wel hoe goed Bol en Coolblue hun logistiek op orde hebben. Ook petje af aan PostNL wat betreft dat.
D-DAY bij bol.com voor de Switch en de spellen:

bol.com games‏

De Nintendo Switches & games zijn binnen! Morgen worden alle bestellingen verstuurd zodat alles op dag van release op je de deurmat ligt :)

Spannend Email in de gaten houden vandaag.

• Buddha_
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 09:29
Ben heel erg benieuwd de komende 24 uur.......Bomberman is reeds verzonden, Bol.com (Switch en Zelda) en Intertoys (Amiibo's) hebben nog niet gecommuniceerd per email......

Ik las net hierboven dat niemand nog iets van Bol heeft gehoord en ook bij mij staat "Wordt Verwerkt" als status.

Hoop dat iedereen gewoon de spullen op tijd geleverd kan krijgen!!

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• S2S
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16-03 08:47
Zowel Zelda als mijn Switch verzonden naar de MM en op te halen 3-3 :) Ziet er goed uit bij de Mediamarkt.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

• guysp
  • Laatst online: 14-05 07:28
Info voor mensen die ook bij de Bart Smit hebben besteld, mijn switch heb ik gekozen om af te leveren in de winkel en op te halen. Deze ligt al sinds dinsdag klaar in de winkel, dus kan direct worden meegenomen op vrijdag.

// TODO: Schrijf een signature

• Silay
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 07-12-2018
Mijn bol.com bestelling staat ook nog steeds op "Wordt verwerkt". Gisteren nog contact gehad met de klantendienst en hier verzekeren ze mij dat deze gewoon op 03/03 zal worden geleverd. Had mijn bestelling geplaatst op 13/01 vlak na de aankondiging.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:47

Gynnad

* * *

Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Eindhoven Centrum. :D

Morgen is het eindelijk zo ver, eindelijk de Switch, heb ook nog een Zelda voor de Wii U bij de Wehkamp lopen (voor mijn vader), maar daar staat nog 2 - 3 dagen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• slijkie
  • Laatst online: 09:04
Coolblue gesproken, ik sta ongeveer ergens op plek 220-250 voor de (grijze) switch, partij is binnen en gaat vandaag de deur uit (vanacht). Ik zit er dus in. Besteld op 15-02. Dus alle mensen voor die datum kunnen zeker zijn dat ze hem via Coolblue morgen binnen hebben (lijkt mij). ;)

[Voor 3% gewijzigd door slijkie op 02-03-2017 08:42]

• Prulleman
  • Registratie: december 2000
  • Nu online

Prulleman

a.k.a Nilz

haha, contact formulier ingevuld op de bartsmit site:
quote:
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zullen u vóór 06-03-2017 een antwoord sturen.
:X

• Wolliebolly
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 14-05 19:12
quote:
DennisP93 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:36:
[...]

Heb je dit ergens kunnen zien? :o mijn bestelling bij coolblue voor mijn neon red/blue editie staat namelijk nog steeds op "in goede orde ontvangen"
Uit betrouwbare bron heb ik dit vernomen

• Seffy
  • Laatst online: 15-05 20:33
Nou alleen bol.com nog |:(

• Niwla
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14-04 22:29

Niwla

dat dus....

quote:
Steven030 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:12:
[...]

Dat is raar. Die case staat bij Bol.com voor mij nog steeds op "wordt verwerkt" en "bezorging op verschijningsdatum". Net als de Switch zelf overigens..
Bij mij net zo (aangevuld met "Bezorging bij een bol.com afhaalpunt").

Net de klantenservice van Bol gebeld met de vraag of mijn bestelling er morgen wel ligt (want had vandaag eigenlijk wel een track&trace in de app verwacht). De reactie was:

Wij krijgen dit product morgen pas binnen en zal dan naar u doorgestuurd worden. Zaterdag zou ik het product dan dus af kunnen halen. Volgens mij is dat antwoord FOUT 8)7 O-)

niets moet......behalve adem halen

• Steven030
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10:59
quote:
Niwla schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:50:
[...]

Bij mij net zo (aangevuld met "Bezorging bij een bol.com afhaalpunt").

Net de klantenservice van Bol gebeld met de vraag of mijn bestelling er morgen wel ligt (want had vandaag eigenlijk wel een track&trace in de app verwacht). De reactie was:

Wij krijgen dit product morgen pas binnen en zal dan naar u doorgestuurd worden. Zaterdag zou ik het product dan dus af kunnen halen. Volgens mij is dat antwoord FOUT 8)7 O-)
Dezelfde aanvulling bij mij :). Maar ik neem aan dat dat antwoord inderdaad fout is!! Echter Bol.com verzend meestal pas om 22:00/02:00, dus ik vrees dat het nog even afwachten is op de verzendbevestiging. Levering is normaal gesproken wel altijd op tijd.

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Wordt morgen (als alles geleverd wordt) uitpakfeestje:

- 2 bestellingen van bol.com
- 2 bestellingen van media markt
- 1 bestelling van coolblue
- 1 bestelling van bart smit
- 1 bestelling van amazon

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• AstralizeR
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-05 15:03

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

quote:
Phusebox schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:15:
Wordt morgen (als alles geleverd wordt) uitpakfeestje:

- 2 bestellingen van bol.com
- 2 bestellingen van media markt
- 1 bestelling van coolblue
- 1 bestelling van bart smit
- 1 bestelling van amazon
Haha, hier (hopelijk) ook.. 4 losse pakketjes, maar nog geen enkele verzendbevestiging :X

SW-1682-5926-5204

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

The hype is real! Stiekem is dit nog wel het leukste van zo'n hele release.. Straks is hier niemand meer en zijn we allemaal aan het gamen.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Seffy
Net gechat met een medewerker van bol.com en die vertelde mij dat ik vannacht een verzendbevestiging kon ontvangen en dat mij switch + zelda 100% morgen geleverd zullen worden :)

• ProVine
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17-05 00:28
mijn Postnl app heeft nu een aanmelding van bol.com :-) nog geen tijdstip helaas.

• DrParanoid
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07:21
Gisteren pissig met Bol.com gechat, vandaag zoals beloofd mailtje van ze:
U heeft gisteren contact gehad met mijn collega, omdat u in uw bestelstatus had gezien dat de leverdatum was opgeschoven naar eind maart. U wilde graag weten of dit te maken heeft met een vertraging op de bestelling.

De productspecialist geeft aan dat zij momenteel geen vertraging zien op uw bestelling en dat deze gewoon op eerst afgesproken datum 3-3-2017 geleverd gaat worden.

Excuses voor het ongemak en de verwarring. Ik wens u ook nog een hele fijne dag toe.
Yay :)

• Cilph
Hoe zien jullie dat allen in de PostNL app? Mij toont het nooit wat tenzij ik zelf een code opgeef.

• cronixx
quote:
Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:38:
Hoe zien jullie dat allen in de PostNL app? Mij toont het nooit wat tenzij ik zelf een code opgeef.
Haha dit dus, geen idee waar dit dan zou moeten staan :+

• Nightspark
  • Laatst online: 25-05 11:37
quote:
Arunia schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:39:
Idem hier een bericht van Postnl dat de levering in de app staat. Moet morgen weg naar een verjaardag. Dus de tijd die ze aangeven is wel handig... 8.30 en 21.30. Lol!
Ik zal morgen hoe dan ook geen tijd hebben om te spelen. Mijn ouders heb ik uitgenodigd om bij ons te komen eten en zaterdag zijn we in de middag ook weg. Gaat lekker. Maar, volledig eigen schuld.

En zoals hierboven ook aangegeven. The hype is real!

Ik heb mijn account volledig ingevuld dus ook adres e.d. Denk dat hij hierdoor de verzending koppelt aan de app.
Voor de volledigheid. Hij kijkt naar het vermelde mailadres in een bestelling. Zo kun je in de PostNL app ook meerdere mailadressen aan jouw account koppelen zodat je de bestellingen van al die mailadressen in 1 overzicht ziet.

• NastyNick
@bol.com bestellers: Ik heb een melding in mijn post nl app over een levering morgen tussen 12:00 en 14:00 voor mijn derde switch die ik al aan iemand beloofd heb.

[Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 02-03-2017 10:59]

• cronixx
quote:
NastyNick schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 10:43:
@bol.com bestellers: Ik heb een melding in mijn Ziggo app over een levering morgen tussen 12:00 en 14:00 voor mijn derde switch die ik al aan iemand beloofd heb.
In de Ziggo app.... foutje denk ik?

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:55
Wow, hoeveel Nintendo Switches hebben jullie wel niet gekocht?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:14
Mijn bestelling (alleen Switch, 15 min na presentatie besteld, met achteraf betalen) bij bol.com staat nu ook aangemeld bij PostNL...

:9~

• delroystar
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 26-07-2018
quote:
Prulleman schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:00:
ben benieuwd naar mijn snipperclips joy con bundel van coolbue, die staat nu op uitverkocht, en mijn order van 28-2 staat op "Je bestelling is in goede orde ontvangen"

denk dat coolblue een beetje achterloopt met de statussen
Bij mij precies het zelfde. Kreeg dit als antwoord.
quote:
Dat kunnen we je helaas nog niet vertellen. ;-) Waar het op neerkomt is dat we vandaag de levering van alle Nintendo Switch consoles en de accessoires verwachten. Je krijgt dus per mail meer informatie zodra we dit hebben. :-) De Joy-Con set hebben we op dit moment namelijk nog niet. We verwachten dit wel vandaag binnen te gaan krijgen. Zodra we het op de bus hebben gedaan, dan krijg je hier ook een verzendbevestiging per mail van. Nog even volhouden dus! ;-)

• NastyNick
quote:
CRoNiXX schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:02:
[...]

Je had zeker nog een Ziggo pakketje in je PostNL app staan... vandaar de verwarring? (Althans, dat is bij mij het geval :+ )
Nee ik werk voor Ziggo dat is het probleem :)

• delroystar
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 26-07-2018
quote:
DennisP93 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:11:
[...]

Ik neem aan dat dit een antwoord is dat je vandaag gekregen hebt? of heb je die gisteren ofzo al gekregen? :o ben coolblue namelijk ook aan het stalken 8)7
Net nog om 10:40.

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10:44
Ik heb nog steeds geen enkele activiteit bij bol. Begin me toch beetje zorgen te maken.

• Appleseedees
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 29-08-2019
Mijn Intertoys pre order van 21 februari is net aangemeld bij postNL.

• Tim14ww
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-05 13:51
Mijn 1,2,Switch bij Amazon is ook verzonden, daarnaast is net mijn Switch via bol.com aangemeld bij PostNL en kan ik hem morgen van 12:00-14:00 verwachten! Laat maar komen :)

• Silay
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 07-12-2018
De status van mijn bestelling op bol.com is zonet gewijzigd naar verzonden. Track&Trace nu ook beschikbaar op de bol.com website. :)

• TriLithium
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 06:44

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

quote:
Silay schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:46:
De status van mijn bestelling op bol.com is zonet gewijzigd naar verzonden. Track&Trace nu ook beschikbaar op de bol.com website. :-)
Same here

• Zillasaur
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16-12-2019
quote:
Collaborator schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:46:
Bol.com hier ook verzonden zojuist. Helaas komt de bezorger hier altijd pas in de avond :(
Bij mij ook. Hij geeft bij mij al een tijdsindicatie aan tussen 11:30 en 13:30 morgen.

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 25-05 15:20

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

quote:
Silay schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:46:
De status van mijn bestelling op bol.com is zonet gewijzigd naar verzonden. Track&Trace nu ook beschikbaar op de bol.com website. :)
Same, helaas zonder tijdsindicatie.

[Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 02-03-2017 11:49]

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Tim14ww
  • Laatst online: 20-05 13:51
quote:
Tim14ww schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:45:
Mijn 1,2,Switch bij Amazon is ook verzonden, daarnaast is net mijn Switch via bol.com aangemeld bij PostNL en kan ik hem morgen van 12:00-14:00 verwachten! Laat maar komen :)
Heb zojuist ook de verzendmail ontvangen van bol! De laatste loodjes

• Kadardar
  • Laatst online: 02:30

Kadardar

Energy starving

Het is overduidelijk dat de mensen die hun bestelling hier de hele tijd bekijken de echte bikkels onder ons zijn :)
quote:
DennisP93 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:52:
Coolblue (en intertoys) nu dus echt de laatste? :p MM trouwens ook met mijn accesoires en zelda. nog niets in de post nl app :(
Zelda is bij mij al verstuurd naar het filiaal, misschien dat ze eerst filialen doen en dan de losse pakketjes naar mensen? Sinds die update nog geen 30 minuten oud is.

[Voor 65% gewijzigd door Kadardar op 02-03-2017 11:53]

[PSN - Uchihaice] [XBL - Kadardar] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

quote:
Arunia schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:53:
[...]

Krijg net een mail. Screenprotector en de switch. Maar moet nog even op de site kijken. Want de screenprotector was gecombineerd met wat anders namelijk.
Ach ja, als je het maar binnen krijgt, dat is het belangrijkste :)

[PSN - Uchihaice] [XBL - Kadardar] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

• WINDOWSRT
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 27-05-2017
Mijn bestelling bij intertoys nog steeds op 'In behandeling' *Zucht*

• Zironako
quote:
WINDOWSRT schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 11:55:
Mijn bestelling bij intertoys nog steeds op 'In behandeling' *Zucht*
Welkom bij de club. F5 elke 15min nu, begin toch enigszins zenuwachtig te worden. De hype is real.

• Bilderbeek
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 13-05 13:36
Ik ben hier ook aan het werken en eens in de zoveel tijd zie ik de counter op deze thread omhoog schieten en klik ik nog eens op postnl en intertoys :D

• Rickth64
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20-04 15:12
Ik heb gisteren nog een mailtje van Intertoys ontvangen:

"Volgens mijn informatie loopt het aantal orders gelijk met de voorraad en wordt jouw product vrijdag uitgeleverd. Ik verwacht dat je morgen een Track en Trace code in je inbox zal ontvangen."

Dus hij zal morgen gewoon bezorgd worden, rustââââgh...

• Jobvn
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 01-05-2017
Net een live-chat met Bol gehad, alle Switches worden vandaag gewoon verzonden en morgen ontvangen. De jouwe kan alleen wat langer duren omdat het een voor een gaat. Wat ik wel verontrustend en opmerkelijk vind is dat mijn BOTW nog steeds bij Coolblue staat op 'in goede orde ontvangen' terwijl mijn 1-2 Switch zegt dat 'ie morgen wordt geleverd. Iemand hetzelfde?

• BMN
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 01-04 13:21
Mijn bestelling van Intertoys staat in PostNL app, geen idee alleen of het de Switch of BOTW omdat ik die in twee aparte bestellingen heb gedaan.

• Draconius
  • Laatst online: 22-04 11:32
Bol.com heeft nu de switch en Pro controller naar mij opgestuurd.
Switch Zelda LE nog geen bevestiging gehad.

Wel een bericht gekregen dat de WiiU versie naar mij wordt opgestuurd (ontdek nu dus dat ik deze in 2014 heb gereserveerd....) :)

• AstralizeR
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-05 15:03

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

quote:
m0nk schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:11:
Run op die dingen gaat nu nog erger worden door de reviews van Zelda:BotW die net vrijgegeven zijn..
Ik lees net alles reviews op metacritic.. holy sh*t. Hype level through the roof :9

SW-1682-5926-5204

• NastyNick
quote:
AstralizeR schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:18:
[...]

Ik lees net alles reviews op metacritic.. holy sh*t. Hype level through the roof :9
Lekker dat ritje op de hypetrain :)

• steven-fr
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 27-10-2018
Nou ook ik heb verlossing hoor.Tussen 9 en 11 gaat het gebeuren. Stel me alsjeblieft niet weer teleur Nintendo :'(

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 25-05 15:20

Thrace Grumble

PSN: ThraceG

Stop eens even allemaal met Post.nl spammen/ddossen :P
Mijn vooraangemelde verzending van de Switch door bol.com is plots niet meer bekend met de track en trace code bij post.nl..

Moet ik me hier zorgen over maken overigens? :P

[Voor 15% gewijzigd door Thrace Grumble op 02-03-2017 12:51]

PSN: ThraceG | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029

• Cilph
quote:
Thrace Grumble schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 12:48:
Stop eens even allemaal met Post.nl spammen/ddossen :P
Mijn vooraangemelde verzending van de Switch door bol.com is plots niet meer bekend met de track en trace code bij post.nl..
Bol.com zag dat je een stoute jongen geweest bent. :+ }:O

• Zironako
He, Intertoys laat eens wat weten.

• Ryatzu

Ryatzu

Inmiddels bericht dat zelda limited editie is verzonden van bol.com :D

• Anatidae
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 23:17
Ugh, ik kan die "In behandeling" ook niet meer aanzien. (Intertoys afhalen in filiaal). Iets meer info kan toch wel.. 8)7

Eendjes <3. Mario Kart 8DX: SW-1803-1219-1903

• Seffy
Nog steeds niks van bol.com :)

• Noord27
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 08:40
quote:
ArnoutV schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:45:
Bah, zelfs V&A staat al vol met gasten die proberen een slaatje te slaan uit zogenaamde schaarste.
Ik hoop dat de komende dagen/weken blijkt dat de Switch gewoon prima leverbaar is tegen de normale prijs.
Dat zou in mijn optiek niet mogen bij V&A op tweakers. Net zoals het niet toegestaan is om kaartjes voor concerten voor meer door te verkopen.

Tweakers helpen elkaar toch? Daar kan ik dit niet onder bestempelen.

LG HM071M.U43 ☆ Daikin FTXM35M ☆ MaxiCool 200-LD4 ☆ (2x) SMA 5000 TL-21 + 9950Wp ☆

• lebbe02
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15-04 12:02
Mail van Bol.com, morgen vanaf 5 uur af te halen bij de AH of eerder als ik mail heb gekregen.

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

quote:
Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 13:56:
[...]

Wanneer winkels eens ophouden pre-orders dubbel te boeken dan hebben mensen pas reden daar mee te stoppen. Zelfs pre-orderen is tegenwoordig geen garantie dat je iets krijgt.
Dat zou maar op 1 manier kunnen en dat is simpel gezegd door een hele barriëre te gaan maken.
Stappen:
1. Alleen Nintendo mag orders aannemen
2. Bij het bestellen MOET een ID geupload worden (die tevens ook zo lek als een mandje is)
3. Strenge regels dat er maar bijv, 1 tot 2 consoles per adres mag. (leuk als je meerdere kinderen hebt/grote samenwoningscomplex (zou dat de juiste benaming zijn?))
Kan je al vertellen... gaat niet op :)

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
Cilph schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:02:
Nee maar winkels kunnen zeg maar 200 consoles toegezegd krijgen maar nemen preorders aan voor 300 stuks. Wil je niet buiten de boot vallen dan moet je haast wel extra reserveringen plaatsen.
Twee keer dezelfde pre-order bij 1 winkel is natuurlijk niet logisch om voor jezelf de kans te vergroten dat je een console krijgt morgen. ;) Dus de kans dat iemand een dergelijke bestelling doet, is nihil. De kans dat iemand dan bij twee winkels besteld, is natuurlijk veel groter.
quote:
slijkie schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:03:
Pre-orders betekend dat je alvast in de rij kan gaan staan. Als er van een product maar 200 op vooraad is en dan in enkele uren ineens 300, is het ook afwachten. Is helaas zo. Wil je zeker weten het eerst zijn, moet je zo vroeg mogelijk bestellen.
Jep, dat is ook exact wat ik heb gedaan. Direct toen de pre-orders begonnen mijn pre-order geplaatst (en betaald).
quote:
Kadardar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:03:
[...]

Dat zou maar op 1 manier kunnen en dat is simpel gezegd door een hele barriëre te gaan maken.
Stappen:
1. Alleen Nintendo mag orders aannemen
2. Bij het bestellen MOET een ID geupload worden (die tevens ook zo lek als een mandje is)
3. Strenge regels dat er maar bijv, 1 tot 2 consoles per adres mag. (leuk als je meerdere kinderen hebt/grote samenwoningscomplex (zou dat de juiste benaming zijn?))
Kan je al vertellen... gaat niet op :)
Punt 2 gaat niet werken. Te makkelijk te kopiëren (de ID van vrouw of vriendin bijvoorbeeld) en iets met privacy. ;)

[Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 02-03-2017 14:08]

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

Pagina: 1 2 3 ... 12

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True