Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rudyman85
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:13
Probeer ook vrij te vragen al is het alleen maar de middag.

Hopelijk doet Nintendo nog meer met marketing; Als ik aantal vrienden van mij vertel over de preoder van Switch horen ze voor het eerst de naam Nintendo Switch vallen; wat is dat? een spelcomputer? :( :P en hebben wel een ps3 of 4

[Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 13-02-2017 11:43]

• Wahloh
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:59

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Het is hier op kantoor al afgesproken dat we met z'n alle in de auto van mijn collega springen om de Switch op te halen bij de Gamemania zodra ik bericht ontvang dat ie af te halen is. Zin in!

• Grumpmeister
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 11:11
Ik ga zelf in de lunchpauze naar Nedgame lopen om de Switch + BotW op te halen. Een collega wilde wel meelopen, want dit vind het allemaal maar fascinerend (heeft niets met games), zo'n launch. De rest van de middag ga ik nog wel vrij nemen, want ik denk niet dat ik echt aan werken kan denken als ik 'm eenmaal gehaald heb.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Turanmegil
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 28-05 15:36
Als het alleen om de switch ging was het 1 ding, dan had het me niet zo veel uitgemaakt. Maar met een nieuwe Zelda? Dan verbaas ik me erover hoe ik als volwassen man me zorgen maak of het allemaal wel goed gaat komen met de leveringen en dergelijke ;)

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20-05 20:34
quote:
Reservering op creditcard gezet.

• Tombastic
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 29-05 16:27
quote:
CRoNiXX schreef op maandag 13 februari 2017 @ 15:05:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan en heb Media Markt hierover een mailtje gestuurd en ik ben even langs gegaan bij de Media Markt zelf om het na te vragen... Ik kreeg er eigenlijk niet echt een antwoord op, simpelweg omdat men het niet leek te weten.

"Ik denk wel dat je hem gewoon op kan halen zodra de winkel opengaat maar wacht voor de zekerheid maar even je mailtje af." Daar kwam het op neer.
Dat is ook gelijk een valkuil van alle mensen die de levertijden denken te weten in dit topic.
Winkels kunnen niets beloven, dat geldt voor bol.com, mediamarkt etc... Het is gewoon een kwestie van afwachten en hopen dat de Switch op 3 of 4 maart binnenkomt.

Iedere winkel is afhankelijk van de levering en voorraad, over het algemeen worden de orders, zoals bij de MM op volgorde afgeleverd.

Alle winkels 'verwachten' de Nintendo Switch op 3 maart en dit krijg je niet bevestigd, totdat de voorraad binnen is en de winkel alles kan regelen en bepalen.

Toevoeging: Daarom is het nutteloos om bol.com te kiezen i.p.v. de MM, allebei hetzelfde verhaal.

[Voor 4% gewijzigd door Tombastic op 13-02-2017 20:20]

• Niwla
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14-04 22:29

Niwla

dat dus....

quote:
JoeyPrr schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:18:
Nintendo prepares downloadable content for The Legend of Zelda: Breath of the Wild:

[...]

Edit: whups, verkeerde topic ;p
De "moneymachine" komt op gang

niets moet......behalve adem halen

• Qweridee
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 10:31
Ben straks wel benieuwd of ik hem gewoon op kan halen bij de Mediamarkt voor €309...

Het staat in ieder geval in de bevestigingsmail:)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:41
Ik heb mijn reservering bij de MM geannuleerd omdat ik de gekleurde wilde hebben. Een week later kreeg ik de bevestiging dat hij geannuleerd was. Duurde even, maar uiteindelijk wel reactie.
Vind het zelf niks om twee reserveringen te hebben staan. Ga er vanuit dat die van bol.com gewoon op tijd komt (heb hier ook bevestiging van voor zover het het waard is.) en anders is het jammer.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-05 05:57
Ik denk dat de eerste winkels al wel bevoorraadt worden? Of gaat dat echt pas de laatste week een grote, wereldweide roll out worden vanuit de pakhuizen?

Best een flinke operatie zo iets he. Zou daar best eens een doc van willen zien, wat voor logistiek ed er bij komt kijken bij zo een launge.

• cas90
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 27-05 20:05
quote:
Brackpc schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 01:28:
had het inderdaad bij intertoys gezien, ging er vanuit dat bartsmit dan ook de orders open had gezet.
Heb vorige maand bij de Bart Smid een Switch gereserveerd. Ben gewoon de winkel binnen gestapt en gevraagd of ik er een kon reserveren :)

• MadDogMcCree
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-05 19:14
Even een winkelmandje test gedaan bij Intertoys en Bart Smit:

Webshop 'voorraad' Switch console, Intertoys;

Grijs: 129
Neon: 134

Bart Smit;

Grijs: 245
Neon: 182

Edit: en 4 minuten later zijn er 4 verkocht. Het gaat dus vrij rap.

[Voor 16% gewijzigd door MadDogMcCree op 16-02-2017 18:49]

• MadDogMcCree
  • Laatst online: 29-05 19:14
quote:
Michel242186 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:15:
[...]

hoe bekijk je de voorraad van de webwinkel?
Gewoon het winkelwagentje vullen tot deze een error aangeeft. Inmiddels is de stand bij Bart Smit 237 en 179, Intertoys 108 en 128.

Edit: Ik denk dat je de meeste kans bij Bart Smit maakt om er gegarandeerd één binnen te krijgen op 3 maart. De verkopen van de Switch gaan via deze webshop een stuk langzamer dan bij Intertoys. Waarschijnlijk omdat de naam Bart Smit gaat verdwijnen.

Sinds 18:45 zijn er 49 verkocht via Intertoys en slechts 16 via Bart Smit.

[Voor 35% gewijzigd door MadDogMcCree op 16-02-2017 21:27]

• Sunaries
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 08-05 21:01
quote:
cas90 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 07:40:
[...]

Heb vorige maand bij de Bart Smid een Switch gereserveerd. Ben gewoon de winkel binnen gestapt en gevraagd of ik er een kon reserveren :)
Heb ik ook gedaan bij de Intertoys. Op de wachtlijst ben ik nummer 2. Jeuj. :9~

• KaiTak
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 15-05 07:41
quote:
Michel242186 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:38:
[...]

en dan heb je vast de laatste gehad...die versie is nu ook uitverkocht bij bart.
€30 euro extra voor een doos, cd en een plastic beeldje is geen geld.... :X

Maar ik moet het toch hebben _/-\o_

Echt FOMO...

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09:50
quote:
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:30:
Het is nog helemaal niet zeker dat je ook daadwerkelijk een Switch krijgt bij Intertoys.
Ik denk ik ga voor de grap eens bellen hoeveel ze er op voorraad hebben.

Blijkt dus dat ze niet zeker weten hoeveel voorraad ze hebben, maar een schatting doen.
Ze kon mij dus ook niet garanderen dat iedereen hem krijgt.

Ik zei dat met de tekst op site dat je hem op 3 maart krijgt dat toch wel misleiding was. Dat vond zij van niet, zij had meer zoiets van misschien hebben we wel te laag geschat en krijgt iedereen hem wel, wij doen hier bij Intertoys aan positive thinking. 8)7
De Intertoys/Bart Smit heeft dit vaak altijd goed voor elkaar, dus ik zou me er geen zorgen om maken. Daarnaast is het altijd maar de vraag hoeveel de klantendienst daadwerkelijk weet, want het lijkt mij niet dat zij gaan over de pre-orders voor de Nintendo Switch.

• joblamie
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
quote:
sanderev66 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:02:
Verder is de hype ook weer erg aanwezig voor de Switch, waardoor mensen snel zenuwachtig gaan worden, wat begrijpelijk is, maar ik denk dat het wel goed gaat komen.
Ik hoop alleen dat de scalpers weg blijven, maar ik lees al van mensen die er 4-5 preorders op hebben staan, en dat is gewoon not done.
Als je dit topic leest is dat zenuwachtige gedoe soms tegen het lachwekkende aan vind ik. Begrijp me niet verkeerd, ik zit ook erg op de Switch te wachten en zou flink balen als ik misgrijp. Maar hoe mensen het zo groot maken en "slecht geregeld" vinden, terwijl het voor de winkels zelf gewoon 1 van de 100.000 producten is die ze verkopen. Ze regelen het voor de Switch gewoon net als alle andere 99.999 producten, en dat gaat ook altijd goed. Het is geen big deal voor ze.

Maar waarom is 4-5 preorders hebben staan not done als ik vragen mag?

• sjekneck
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 29-05 16:11
quote:
joblamie schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:35:
[...]
Maar waarom is 4-5 preorders hebben staan not done als ik vragen mag?
Zo lang je in de markt bent voor 1 product is het naar mijn mening een totaal verwaande en vooral verwende rot mentaliteit. Echt krankzinnig hoe hoog het ikke, ikke gehalte bij sommige mensen kan zijn. Zelfingenomen kleuters die 3 tot 5 pre-orders plaatsen en laten leveren via webshops om er vervolgens tot 4 retour te sturen. Even het de wet koop of afstand compleet misbruiken voor hun eigen quick fix aan dopamine op 3-3. Tot het uiterste gaan om er maar zo zeker mogelijk van te zijn dat er 1 komt op de dag van release. Dat is verre van acceptabel gedrag in mijn optiek. Het vervolgens gaan verdedigen maakt het dan nog erger.

Om maar te zwijgen hoeveel mensen willen pre-orderen, maar nu kansloos lijken door de eerder genoemde groep. En dan snijd ik nog niet eens het martplaats tuig aan, die spannen echt de kroon.

Mijn vriendin en ik heb gewoon 1 pre-order zoals het hoort, dit op dag 1 gedaan en hebben bevestiging gekregen dat je in die situatie mag verwachten er op 3-3 een levering zal komen. Meer dan dat verwacht ik niet en dat zou voor iedereen genoeg moeten zijn.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:43

Gynnad

* * *

quote:
Noord27 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 16:26:
Hier ga ik dus zeker niet voor een pre-order. Koop hem wel een maandje later oid. Scheelt aanzienlijk.
Wat scheelt dat? In prijs, ik heb een pre-order bij de MM voor 309.-, prima prijs

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• NastyNick
  • Laatst online: 28-05 14:51
quote:
Noord27 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 16:26:
Hier ga ik dus zeker niet voor een pre-order. Koop hem wel een maandje later oid. Scheelt aanzienlijk.
Net zoals de Nintendo mini of niet?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 06:50
Als je dit leest...
quote:
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:49:
Er gaat echt een grote partij retour als ik het hier zo lees, misschien dat die een week later richting de mensen gaan die een reservering hadden..zitten ook veel trieste figuren op marktplaats die een graantje willen meepikken en nu al woekerprijzen vragen voor pre-orders :')
...dan is het onderstaande verhaal natuurlijk gewoon waar. Mensen maken kansloos misbruik van de wetgeving m.b.t. kopen op afstand. Sneue ontwikkeling :F
quote:
sjekneck schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 15:00:
[...]

Zo lang je in de markt bent voor 1 product is het naar mijn mening een totaal verwaande en vooral verwende rot mentaliteit. Echt krankzinnig hoe hoog het ikke, ikke gehalte bij sommige mensen kan zijn. Zelfingenomen kleuters die 3 tot 5 pre-orders plaatsen en laten leveren via webshops om er vervolgens tot 4 retour te sturen. Even het de wet koop of afstand compleet misbruiken voor hun eigen quick fix aan dopamine op 3-3. Tot het uiterste gaan om er maar zo zeker mogelijk van te zijn dat er 1 komt op de dag van release. Dat is verre van acceptabel gedrag in mijn optiek. Het vervolgens gaan verdedigen maakt het dan nog erger.

Om maar te zwijgen hoeveel mensen willen pre-orderen, maar nu kansloos lijken door de eerder genoemde groep. En dan snijd ik nog niet eens het martplaats tuig aan, die spannen echt de kroon.

Mijn vriendin en ik heb gewoon 1 pre-order zoals het hoort, dit op dag 1 gedaan en hebben bevestiging gekregen dat je in die situatie mag verwachten er op 3-3 een levering zal komen. Meer dan dat verwacht ik niet en dat zou voor iedereen genoeg moeten zijn.

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 06:50
quote:
soppie11 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:34:
Je ziet inmiddels op Bart Smit weer een 'Herinner mij' knop staan ipv toe te voegen aan winkel mandje, laat mij zien dat ze toch voor enkele dagen hun preorders nog wilden verkopen.

En wat betreft het terugsturen van producten, ik neem het niet zozeer de mensen kwalijk als wel de wet en regelgeving. Heb voorbeelden gezien dat mensen een product bestellen, vervolgens een kortingcode ontvangen voor de betreffende webshop, om dan het product terug te sturen (gratis) om vervolgens met korting alsnog hetzelfde product weer aan te schaffen :X
Er zijn natuurlijk altijd andere voorbeelden te noemen. Daar moet je je eigen gedrag toch niet door laten leiden? :?

Het met opzet 5x plaatsen van een pre-order - omdat je door wetgeving geen extra kosten maakt - is gewoon verwerpelijk.

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• jwgoverg
  • Laatst online: 28-05 10:32
Ik rij op de dag wel langs de mediamarkt op het industrieterrein waar ik werk. Hebben ze hem dan neem ik hem mee en anders ga ik wel voor de tweede batch. Zal er niet wakker om liggen en meteen meerdere van die dingen gaan pre-orderen. Vervolgens gaan afwachten of ze verstuurd worden en op tijd en dan nog de hele dag op de postbode zitten wachten.

Diablo 3 WD

• NastyNick
Was het sarcasme in mijn post niet op te merken?

• KaiTak
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 15-05 07:41
De Switch is niet uitverkocht. De meeste mensen hebben er meerdere besteld omdat Nintendo er zo'n puinhoop van maakt. Dus zaterdag 4 maart wordt de helft terug gestuurd. Dus de mensen die naast het net vissen. 9 maart moet je er toch wel eentje kunnen krijgen.

Ik heb wel 2x BotW LE besteld. Eentje gaat in de over 20 jaar kijken wat het waard is doos. De andere gaat in de Switch!

• Bilderbeek
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
Woops, nu heb ik er toch één besteld bij Intertoys. En dat terwijl ik van plan was te wachten tot eind april voor MK8...

The hype is real!

Maar even kijken of hij straks ook echt te leveren valt natuurlijk!

[Voor 25% gewijzigd door Bilderbeek op 21-02-2017 12:05]

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12:57
quote:
RayNbow schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:52:
[...]

Euh, een productiepijplijn zet je niet zo maar aan of uit.

[...]

Zelfs al zou Apple precies weten wat de vraag zou zijn, dan nog zou de vraag op launch en vlak erna het aanbod overstijgen.
Ja maaaar...... ze kunnen gewoon wachten met releasen totdat ze genoeg hebben toch :+

Maar in alle serieusheid, inderdaad :P Het gaat ongeveer zo:
- Nintendo wil apparaat x gaan produceren.
- Nintendo denkt na over hoeveel ze denken te verkopen op middellange termijn (zeg, 2 jaar). In dit voorbeeld 2.400.000 stuks.
- Nintendo koopt capaciteit bij een fabriek om in deze 2 jaar 2.4 miljoen keer product x te produceren. Dus 100.000 per maand.
- Productie start een half jaar voor releasedatum. Op de dag van release zijn er dus 600.000 stuks beschikbaar.
- Oh shit, er is vraag voor 1.200.000 op dag 1. Gemene Nintendo, beetje kunstmatig de voorraad laag houden! Grrrr!

Als Nintendo dit wil voorkomen kan het twee dingen doen:
- Capaciteit verdubbelen. Dan is er genoeg op dag van release. Maar dan worden er over die twee jaar veel meer geproduceerd als de vraag is. Deze liggen niet alleen in een magazijn geld te kosten, maar de kosten voor de onderdelen en assemblage zijn dan al betaald, dus kunnen ze op dat moment niks anders met dat geld totdat die product x'en verkocht zijn.
- Release uitstellen met een half jaar. Heeft ook financiële gevolgen en uiteindelijk wordt geen enkele klant er beter op :P

Dus de huidige manier is gewoon de beste.

• Bilderbeek
  • Nu online
Als ik kijk naar de beschikbaarheid van de Switch bij de Intertoys snap ik niet dat mensen overwegen om via Marktplaats te kopen of los op zoek te gaan. Dan kun je toch gewoon beter even langs de intertoys hobbelen? Je hoeft niet eens echt creatief te zijn.

Ik ga 3 maart eerst langs de Intertoys en op de weg naar huis langs de Bart Smit voor Botw :')

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 11:05

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

quote: MediaMarkt
Jouw Nintendo Switch zal naar verwachting op de release datum op het door jou opgegeven adres afgeleverd worden. Indien je hebt gekozen om hem in de vestiging af te halen wordt hij daar afgeleverd. Zodra hij klaar ligt in de vestiging ontvang je daar een bevestiging van.
:*)
13 januari begin van de middag besteld.

[Voor 7% gewijzigd door Señor Sjon op 24-02-2017 14:36]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Niwla

Niwla

dat dus....

quote:
CRoNiXX schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:36:
[...]

Gaat zeker om de Zelda+Switch bundel?
Jep! Gelukkig meer ijzers in het vuur :P

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:40

m0nk

16-09-2003 15.15

Ja, een bestelling bij bol en bij nedgame :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

90710

quote:
Arunia schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:33:
MM is ook lekker aan het klooien. Heb mijn bestelling geannuleerd van de grijze Switch. Krijg net de melding dat ik hem af kan halen zodra hij daar geleverd is. Mocht ik de Neon versie krijgen, dan mag iemand anders uiteraard deze oppikken op het Alexandrium voor de 309 euro dat hij zou gaan kosten. Mits hij uiteraard ook voor mij klaar zal staan.
Ik heb exact dezelfde mail ontvangen en ook ik heb 'm geannuleerd. Ik zie wel hoe dit gaat lopen. (Heb gekozen om hem bij de winkel zelf op te halen / betalen)

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 11:05

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

quote:
Sméagol schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:38:
[...]

Fot fuck's sake.
Loop net echt letterlijk een paar minuten op een ander forum te verkondigen dat ik helemaal excited ben.. Hype train dood.
Ik snap er geen hol van. De bestelling was niet direct dag 1, maar op 17-01 verwacht ik toch dat ik er vroeg genoeg bij ben..

Gaat ook om de Zelda bundle overigens.
Zelda CE was met een halve dag uitverkocht en de Switch werd in no-time duurder op bol.com. Dus 4 dagen na pre-order is rijkelijk laat. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Northernstar1
  • Registratie: juli 2013
Mail van intertoys (besteld bij Bart Smit trouwens)

Jij hebt de afgelopen week op onze website de Nintendo Switch game ‘Zelda, Breath of the Wild’ besteld welke op 3 maart uitgeleverd zal worden. Gezien deze game komend weekend goedkoper wordt aangeboden willen wij jou alvast het verschil compenseren door je een kortingscode ter waarde van €5,00 aan te bieden. Deze kortingscode is vrij te besteden bij een minimum bedrag van €15 in onze webshop.*

Had liever dat ze de prijs aanpassen, maar op zich netjes toch?

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10:52
Antwoord gehad van Intertoys.

Beste,

Bedankt voor je e-mail.
Volgens onze laatste informatie wordt de Nintendo Switch op 3 maart uitgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Servicedesk Webshop/Winkel

• jopderks
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-11-2018
Zojuist ook een antwoord gehad van de intertoys. ik had ze gevraagd hoe het mijn orders zat en of deze op 3 maart geleverd gingen worden. Ik heb een order met de switch en een aparte order voor de pro controller en zelda. Ik had beide ordernummers er bij gezet en gevraagd of er naar allebei gekeken kon worden. Het antwoord wat ik kreeg was:
Bedankt voor je e-mail.

Volgens onze laatste gegevens wordt de Nintendo Switch op 3 maart uitgeleverd. Meer informatie hebben wij op dit moment niet.

Met vriendelijke groet,

Ik vraag me af of ze daadwerkelijk kijken naar het ordernummer, vooral omdat er niet wordt ingegaan op de order van zelda en de controller.

90710

In de UK, maar we leven hier niet in de UK ;)

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
NastyNickNL schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:22:
Ook nog geïnformeerd bij een andere lokale Intertoys waar ze woensdag 1 maart de switches binnen krijgen en je hem dan ook eventueel op mag komen halen. Ik denk dat ik dat dan doe.
Beetje dom als die winkel dat doet. Weet dat nintendo vrij streng is en dit ervoor kan zorgen dat je niks meer voor de release krijgt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• S2S
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16-03 08:47
quote:
CRoNiXX schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:35:
[...]

Vraag me af of dat in de praktijk zo werkt, als het echt gescheiden voorraden zijn dan krijg je gewoon niets iets mee dat niet voor jou bedoelt is.
Ach ga het toch proberen.. nooit geschoten altijd mis.. :o Anders heeft pre-orderen weinig zin, aangezien ik heb aangegeven dat ik hem in een MM ophaal..

Kan ik niets aan doen, dat de MM dan intern gaat versturen. Ik zou als ik de MM was dan gewoon 1 uit voorraad pakken.. maar ze zullen wel de meest ingewikkelde weg pakken..

[Voor 30% gewijzigd door S2S op 24-02-2017 18:38]

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 09:50
quote:
thijsken schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 23:40:
Ik vroeg me af waarom veel van de pre-order prijzen zo hoog liggen?

Zelf woon ik in Denemarken, en daar kun je een preorder doen voor 2790 deense kronen. Dat is omgerekend naar euro 375.25,-!!! Moet ik me nou enorme zorgen gaan maken dat ik hier 75 euro extra neer moet tellen of kan ik er van uitgaan dat dit pre-order prijzen zijn? Een New DS kost hier grofweg hetzelfde als in NL en een Xbox One S is zelfs goedkoper dan in Nederland hier.

Hoe zit dat?
Nintendo heeft voor Europa geloof ik geen adviesprijs vastgesteld, daarom verschillen de prijzen nogal. In Nederland begonnen we met 309 en later werd het systeem voor 329 aangeboden, terwijl Coolblue zelfs 349 euro vroeg.

• Freshnezz
  • Laatst online: 29-05 16:19

Freshnezz

Why so serious?

quote:
Ryatzu schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:04:
[...]

Vaak staat er bij dat de levering 3 maart is. :)
Ja hier stond dus gewoon op voorraad.

http://m.intertoys.nl/m20...-zelda-beschermhoes-grijs

8)7

• NastyNick
quote:
marcelproust schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:08:
[...]

Noujah, er zijn altijd wel mensen te vinden die graag te veel betalen voor hetzelfde product en zo in de kaart spelen van vele retailers, die denken wat ik vraag zal de consument wel betalen. Just my two cents.
In het land der blinden is eenoog koning. 8)7
Klopt het kan mij als blinde niet duur genoeg zijn. Echt jammer dat die zo goedkoop is.

• Anatidae
  • Registratie: februari 2017

Eendjes <3. Mario Kart 8DX: SW-1803-1219-1903

• hxk-clan
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 09:31

hxk-clan

Life is Strange

quote:
H1CS schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 13:33:
13 Januari bij de Media Markt besteld maar nog niks gehoord van ze :(
Al in de spambox gekeken? Daar schijnen die mailtjes voornamelijk terecht te komen :P.

Ryzen 2600, 16GB/3200Mhz, 850 Evo 250GB + 2TB HDD, RX Vega 56 Strix | OnePlus 6 Mirror Black

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 28-05 14:58

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

https://www.bol.com/nl/p/...he-wild/9200000075205817/

Collectors guide book
The collector’s edition features a premium hardcover along with an extra-large map poster. It also includes a special 16-page art section that is exclusive to the Collector’s Edition.

[Voor 61% gewijzigd door Ryatzu op 26-02-2017 19:04]

• cronixx
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02-05 19:06
quote:
Ryatzu schreef op zondag 26 februari 2017 @ 19:01:
https://www.bol.com/nl/p/...he-wild/9200000075205817/

Collectors guide book
The collector’s edition features a premium hardcover along with an extra-large map poster. It also includes a special 16-page art section that is exclusive to the Collector’s Edition.
Flink aan de prijs... duurder dan de game zelf :|

• MaartenvE
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:31
Pro Controller bij de MM nu ook online te bestellen voor 59.-

http://www.mediamarkt.nl/...o-controller-1493406.html

90710

@MaartenvE Thx, ik had nog een 5 euro cadeaukaart van MediaMarkt club ontvangen, zo is hij nu 15 euro goedkoper voor mij :p

@Ryatzu We zullen zien :)

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:41
Zo, toch maar wel besteld bij de MM. Heb de pro geannuleerd bij Bol.
Nu staat de bestelling voor de pro en de charge grip bij de MM. Heb er over nagedacht en mochten ze onverhoopt toch niet beschikbaar meer zijn op release, dan heb ik altijd de joycons om mee te spelen.
Heb de straps geannuleerd bij Amazon omdat de MM ze ook verkoopt. Daarbij weet ik niet hoeveel er in zitten en de zwarte op de gekleurde joycons zijn wellicht mooier. Beetje zonde van het geld. En anders kan ik ze later nog eens halen.
Lekker wisselvallig weer haha.

Dus:
Switch neon 326,50 (-25 aan bonnen)
Reishoes Zelda Bigben 27,99
Screenprotector 14,99
Pro controller 59
Joycon charge grip 29
Zelda Botw CE 89,99
Bomberman R 49,99
Amiibo Botw 5 stuks 92,50
Totaal: 664,96
Hmm. Zoals ik al eerder aangaf. Moneysink.
I am Setsuna Komt er nog bij en Fast RMX beide digitaal.

[Voor 23% gewijzigd door Arunia op 27-02-2017 08:39]

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• GovertNL
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 28-05 23:08
Intertoys:
1. Nintendo Switch (329 euro) - Door ouders betaald ivm behalen hbo-diploma.
2. The Legend of Zelda Breath of the Wild (59 euro). 6 tientjes aan de cadeaubonnen.

MediaMarkt:
3. Pro controller (54) euro. Net zelf besteld.

Ik mag dus niet klagen!

• cronixx
quote:
GovertNL schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:11:
Intertoys:
1. Nintendo Switch (329 euro) - Door ouders betaald ivm behalen hbo-diploma.
2. The Legend of Zelda Breath of the Wild (59 euro). 6 tientjes aan de cadeaubonnen.

MediaMarkt:
3. Pro controller (54) euro. Net zelf besteld.

Ik mag dus niet klagen!
Inderdaad een hele goede deal.... Switch+Zelda+Pro Controller voor maar 54 Eurootjes rechstreeks uit de eigen knip!

• Ryatzu

Ryatzu

quote:
Uprising schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:28:
Ik had niet verwacht dat zoveel mensen voor de pro-controller gaan. Zelf ga ik het nog even aankijken met de joy con controller.
Reden is voornamelijk dat ik niet continue de joycons eraf wil halen. Switch wil ik makkelijk en snel kunnen meenemen voor onderweg, thuis komen en direct zetten en met de pro controller verder.

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Ryatzu schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:40:
[...]

Mediamarkt + club member 5 euro korting (als je 1 jaar lid ben)
Brrrrr lid van de media markt.

• Ryatzu

Ryatzu

quote:
sanderev66 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:13:
[...]

offtopic: Je krijgt wel mooi een digitaal bonnetje van al je aankopen bij de MM als je je clubkaart laat scannen. Verder kost het niks.
En vergeet niet de extra lange terug breng dagen :)

• BlackMage
quote:
sanderev66 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:13:
[...]

offtopic: Je krijgt wel mooi een digitaal bonnetje van al je aankopen bij de MM als je je clubkaart laat scannen. Verder kost het niks.
verder offtopic: als 'club lid' krijg je ook gratis verzending onder de 25 oid euro. Denk dat dat de reden is dat mensen het hebben :+

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Arunia schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:50:
Nintendo schijnt wel stappen te gaan ondernemen tegen MM. MM beweerd dat er niets verkocht is en ze liggen niet meer in de schappen. Verwacht wel dat het een grove fout is geweest. Maar ben ook wel benieuwd wat Nintendo gaat doen. Een week is echt veel te vroeg.
Heb eens een winkel meegemaakt die na het breken van embargo alles van Nintendo pas een week na de releasedatum geleverd kreeg. Erg pijnlijk.

• RemcoINC08
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 29-05 09:27
quote:
CRoNiXX schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:30:
[...]

En wat heb je daar besteld...?
De Switch zelf, of een game/accessoire?
Grijze Switch met een standaard Zelda game

Asus G501

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11:48

CyBeRSPiN

sinds 2001

Dan zijn ze waarschijnlijk begonnen om de verzendlabels alvast aan te maken, wat dus leidt tot die melding.
Ik kan me niet voorstellen dat ze eerder dan 3-3 al gaan leveren..
Met Amazon.de inderdaad ook, staat dan steeds dat ie de volgende dag komt en dan die dag erna "sorry het pakketje is vertraagd" ofzo.

• BlackMage
Dat aanmelden bij PostNL gebeurd als een verzender zelf een gefrankeerd verzendetiket afdrukt. Dat wil nog niks zeggen over een leverdatum inderdaad.

Ik denk dat Bart Smit, een relatief kleine webshop, alvast de Switch verzendingen aan het klaarzetten is. Dan worden ze allemaal op donderdag met de post meegegeven.

• RayNbow
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 11:57
quote:
BlackMage schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:09:
- Je adapter is voor 110 volt (Nintendo adapters van de Wii U zijn ook alleen 230v dus ik denk dat die trend aanhoudt). Die kost je dus 30 euro extra als je hier bent
Foto van The Verge:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 10:52
quote:
jd1987 schreef op maandag 27 februari 2017 @ 16:09:
[...]

Wel vanochtend een bevestiging op mijn vraag of er echt op 3 maart wordt geleverd:

Bedankt voor je e-mail.
Volgens onze informatie wordt de bestelling op 3 maart uitgeleverd.

Met vriendelijke groet

Voor zover webcare echt wat weet natuurlijk ;)
Die reactie sturen ze volgens mij naar iedereen. Heb deze ook gehad en zag iemand anders voorbij komen met hetzelfde copy paste mailtje. Ik hoop vanavond of morgen eenzelfde bericht als bij Bart Smit te krijgen.

• Phusebox
  • Niet online
Hij gaat echt niet morgen bezorgd worden hoor.

• Roeland007
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 07-03-2018
Postnl app geeft al een paar uur aan dat hij morgen komt. Ik had er 0 vertrouwen in maar, ik krijg zojuist ook een mailtje van Bart Smit dat de status naar verzonden is gewijzigd. Ik heb een grijze switch, zelda, een pro controller en alle 5 de breath of the wild amiibo's besteld.

i7 950||Zalman Reserator XT||GA-X58A-UD7||6x2GB Corsair PC3-10700 @ 667MHz 8-8-8-20||MSI nVidea GTX680||NZXT Phantom||Cooler Master Real Power M850

• DennisP93
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 09:48
Wanneer je hem bij een filiaal van intertoys gaat afhalen (pre-order via webshop) ga je waarschijnlijk ook geen reactie krijgen nog. Ik heb er nog geen maar heb gebeld met de Intertoys klantenservice en die kon mij garanderen dat ik hem op 3 maart kon gaan ophalen bij het door mij gekozen filiaal

• WINDOWSRT
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 27-05-2017
Voor iedereen die bij Intertoys heeft besteld met als keuze afhalen bij een filliaal! Ik kreeg dit van de klantenservice binnen op de vraag of de Switch ook echt 3 maart wordt afgeleverd! Ik hoop echt heel erg dat ik op 3 maart met een Nintendo Switch thuis kom.

Reactie Intertoys:

Goedemiddag,

Het pakket zal op 3 maart bij het filiaal afgeleverd worden.
Hoe laat zal te zien zijn in de track en trace code die op 2 maart verzonden wordt.

Met vriendelijke groet,

• Phusebox
  • Niet online
En ter bevestiging voor de dromers onder ons: er is dus niks verstuurd vanuit Bart Smit.

• DennisP93
quote:
Dan is jouw order al een stapje verder dan die van mij :p mijn switch order van 23-01 staat vooralsnog op "je bestelling is in goede orde ontvangen". duimen dat ik daar vandaag wat meer info over krijg!

• cronixx
quote:
Waattttt mijn cooblue staat nog steeds op "Je bestelling is in goede orde ontvangen" :|
@DennisP93 Bij mij dus ook, order van 18-01

[Voor 5% gewijzigd door cronixx op 28-02-2017 08:20]

• Bilderbeek
  • Nu online
Al deze paniek over het gereed maken van verzendingen op voorhand is onnodig mensen. Niet alle pakketten en alle bestellingen worden in één keer klaar gemaakt, maar dat gaat in fases. Dat een bestelling is klaar gemaakt zegt niets over je eigen bestelling, of die geleverd gaat worden en of die op tijd gaat komen.

Op 2 maart mag iedereen piepen over de bestelstatus, maar nu heeft dat niet zoveel zin (je mag wel noemen dat het klaar gemaakt is, maar de omstandigheid dat niet het geval is - voor vrijwel iedereen - is niet heel interessant).

• Phusebox
  • Niet online
quote:
CRoNiXX schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:23:
[...]

Limited Edition of de Gewone Editie?
Gewone. Verwacht wel dat die gewoon geleverd zal worden, maar goed de Switch is het belangrijkste, de rest kan later of digitaal.

• BekSide
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 29-05 20:07
Mocht iemand van jullie nog een switch willen bestellen:

BartSmit

Wanneer je direct vanaf deze pagina op: ''in winkelwagen'' klikt kan je hem bestellen.
(Bij mij staat hij onderaan de pagina, komt waarschijnlijk door mijn cookies)

[Voor 16% gewijzigd door BekSide op 28-02-2017 08:54]

• DennisP93
quote:
Bilderbeek schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 08:27:
Al deze paniek over het gereed maken van verzendingen op voorhand is onnodig mensen. Niet alle pakketten en alle bestellingen worden in één keer klaar gemaakt, maar dat gaat in fases. Dat een bestelling is klaar gemaakt zegt niets over je eigen bestelling, of die geleverd gaat worden en of die op tijd gaat komen.

Op 2 maart mag iedereen piepen over de bestelstatus, maar nu heeft dat niet zoveel zin (je mag wel noemen dat het klaar gemaakt is, maar de omstandigheid dat niet het geval is - voor vrijwel iedereen - is niet heel interessant).
Blinde paniek zou ik het niet willen noemen :) Ik vindt het gewoon oprecht interessant om in de gaten te houden hoe bedrijven omgaan met de levering van nieuwe consoles :D ik maak me dan nog meer zorgen om mijn pre-order van mijn accessoires en BotW (normale editie) bij de Mediamarkt dan dat ik mij zorgen maak om mijn switch pre-order ;)

• pumpkin_
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 02-02 21:58
quote:
CH40S schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:23:
[...]
Geen idee, ik heb vandaag voor het eerst gekeken via de site zelf, nadat ik in Januari besteld had. Kreeg paar weken terug wel email van Bol.com (heb dat ook hier in het topic gemeld), dat ze verwachtten op 3 maart te kunnen leveren, maar blijkbaar is het nu in elk geval vrijwel zeker dat ze mijn bestelling leveren op 3 maart. :)
Oh oke, bij mij staat dat er namelijk al sinds ik besteld heb in januari. Ik heb ook dezelfde mail gehad. Bol.com is over het algemeen best wel netjes, dus ik denk wel dat ze gaan leveren ja :)

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 27-05 11:59
quote:
sanderev66 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:24:
* sanderev66 wacht geduldig af opdat hij vrijdag een SMS van Gamemania krijgt :p

Is er nog info van winkels die om middennacht opengaan?
Jaaaa laat mij aub weten! :D Dan kan de switch toch mee met vakantie

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Phusebox
  • Niet online
quote:
pumpkin_ schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:20:
[...]

Stond er eerder niet ''wordt verwerkt'' dan?
Jawel staat er al sinds de dag dat ik besteld heb.

Toch mooi altijd zo'n pre-launch frenzy bij consoles.

[Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 28-02-2017 10:28]

• Rudoo
  • Laatst online: 26-05 19:50
quote:
flash2adv schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:39:
[...]

Als ik naar bartsmit.com ga, kan ik hem daar gewoon gelijk op de home pagina bestellen zonder rare links of iets dergelijks.
Dat dus.
Ik heb net een vestiging van Bart Smit gebeld.
Kreeg behulpzaam iemand aan de lijn die vertelde dat de website los staat van alle winkels en dat voorraad status normaal geproken wel klopt.
Ik heb de gok dus genomen.
Bij de bevestigings email zit mooi een folmulier voor 14 dagen opzegtermijn en wat je moet doen.
Dus geld terug krijgen lijkt niet te lastig te zijn.

90710

quote:
CH40S schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:40:
Ik zit ergens ook te twijfelen aan de Pro controller. Heeft die veel voordelen tegenover de Pro controller van de Wii U? Laatstgenoemde heb ik namelijk al en zou dan op zich alleen hoeven te wachten op een firmware upgrade.
Switch Pro Controller heeft: NFC, Motion controls, HD Rumble en hij werkt tenminste direct op de Switch. De kans dat binnen een jaar de Wii U Pro controller op de Switch zal werken acht ik nihil.

• hmr
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 27-05 11:59
quote:
schumi1986 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:41:
[...]

Je bent mij echt geen uitleg verschuldigd hoor en proberen voor een paar euro meer verkopen is je goed recht, dacht misschien heb je geen interesse in de switch meer en verkoop je alles alvorens het uit te proberen ;)
Het is zijn goed recht, maar veel begrip krijg je er niet voor op dit forum. Ik vind het overigens maar een achterlijke business en stoor mij er zelfs aan. Desalniettemin geef ik toe dat dit nou eenmaal de manier is waarop handel werkt. Ik keur het echter zeer af.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Nu online
quote:
hmr schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:43:
[...]

Het is zijn goed recht, maar veel begrip krijg je er niet voor op dit forum. Ik vind het overigens maar een achterlijke business en stoor mij er zelfs aan. Desalniettemin geef ik toe dat dit nou eenmaal de manier is waarop handel werkt. Ik keur het echter zeer af.
Ik ben daar ook echt geen fan van, maar het is niet te voorkomen en helaas werkt het in NL met koop op afstand zo dat je totaal geen risico loopt als je met het product blijft zitten als er wel voldoende voorraad blijkt te zijn.

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

• Phusebox
  • Niet online
quote:
schumi1986 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:46:
[...]

Ik ben daar ook echt geen fan van, maar het is niet te voorkomen en helaas werkt het in NL met koop op afstand zo dat je totaal geen risico loopt als je met het product blijft zitten als er wel voldoende voorraad blijkt te zijn.
True, echter heb ik wel alles vooraf moeten betalen en gezorgd dat ik op tijd heb besteld. Die twee bestellingen was ook eerst meer een garantie voor mezelf nadat GameMania mijn bestelling is kwijtgeraakt. 8)7

Heb al iemand aangeboden de Switch + Zelda voor 15 euro extra te verkopen. Maar die heeft nog niet bevestigd.

• Cidolfas
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 12-05 13:34
Eindelijk mail van Intertoys over de bestelde Nintendo Switch!

...wat ik er van vind en of ik een review wil schrijven van mijn recente aankoop :F

PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu

• themadness
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 12-02-2018
quote:
thomasbaart schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:50:
Net ook maar de gok gewaagd bij de webshop van Bart Smit. Ik kon de Switch gewoon toevoegen aan mijn winkelwagen en de betaling afronden via iDeal.

Ik ben benieuwd of de voorraad er ook daadwerkelijk is, al zei de medewerker van de lokale Bart Smit dat de voorraad van de webshop meestal wel klopt. Anders probeer ik de bestelling wel te annuleren vrijdag.
Bij de ps4 release hebben ze hetzelfde gedaan, toen kon je een aantal dagen voor de release ook nog een bestellen en die zijn toen ook geleverd.

• Wandrik
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 03-03-2017
Bericht van de media markt over het Controller Set wat ik bij de Switch had besteld:
quote:
Beste klant,

Onlangs heb je bij Media Markt een bestelling geplaatst voor Nintendo Controller set Rood en Blauw.
Helaas ontvangen wij de losse Nintendo Controller set niet voor de release datum en zouden deze om die reden niet op 3 maart bij jou kunnen leveren.

Aangezien wij dit erg vervelend vinden hebben wij besloten om de bundel (Nintendo Controller set Rood en Blauw + het spelletje Snipperclips) ter waarde van 89,99 voor jou te reserveren. Uiteraard hoef je hier niet voor bij te betalen.

Wij verwachten de controller set en het spelletje Snipperclips op 3 maart aanstaande op het door jou opgegeven adres te leveren.
:) Snipperclips gratis! Whoop!

• m0nk
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:40

m0nk

16-09-2003 15.15

quote:
Alleen Zelda zou al genoeg moeten zijn.. ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11:48

CyBeRSPiN

sinds 2001

quote:
Het feit dat je dit in het bestel topic plaatst zegt al genoeg, je hebt de trekker mentaal al overgehaald dus ;)

• Tim14ww
  • Laatst online: 29-05 09:41
Ik kan nog steeds op de Bart Smit site zowel de grijze als neon versie bestellen, met beide een leverdatum van 3 maart. Mocht je er nog geen hebben is dat misschien een idee. Ik heb in januari al een pre-order geplaatst bij Bol en ik verwacht dat dat allemaal wel goed gaat

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 26-05 07:28
quote:
Michel242186 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:10:
ik heb nog 200 switches in mijn winkelmandje staan bij bart smit...en die willen er met geen mogelijk meer uit..haha..
Even je cookies weg gooien.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Niwla

Niwla

dat dus....

quote:
Tim14ww schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 14:21:
[...]

Je bedoelt hier?:
[afbeelding]

Ik heb besteld op 13-01 besteld met bevestigingsmail om 10:36.
Bol zegt over mijn bestelling:

Bezorging:
Bezorging bij een bol.com afhaalpunt
Op verschijningsdatum

• DennisP93
Ik weet niet of ik er mensen mee help / een plezier mee doe maar mocht je een pre-order bij coolblue hebben dan hoeft er denk ik nog geen reden tot paniek te zijn mocht je bestelling nog steeds staan op: Bestelling in goede orde ontvangen

hieronder een chatlog met een coolblue medewerker

Hallo! ik vroeg mij af of er een paar dagen voor de release datum van de switch al meer duidelijkheid is rond mijn pre-order bestelling

Helaas is er momenteel nog geen inzicht in de status van jouw bestelling. Naar verwachting zal deze inderdaad op 3-3-2017 uitgeleverd worden.

Oké en enig idee wanneer hier meer over bekend wordt met in het achterhoofd dat de releasedatum aankomende vrijdag is?

Ik heb zojuist nagevraagd of deze vrijdag uitgeleverd zal worden. Zoals het er nu naar uit ziet, zal dit het geval zijn.

• jopderks
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-11-2018
foutje van bart smit of is dit gewoon fake? Als het echt is wordt de kans al wat groter dat iemand ook al de switch mee krijgt!

https://www.reddit.com/r/...he_first_consumer_with_a/

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pff, ik kreeg het net even warm. Mailtje van bol.com met het subject "Informatie over je bestelling met bestelnummer <knip>"
quote:
Beste NMe,
Op woensdag 18 januari 2017 heb je bij ons het artikel 'Official licensed Zelda Beschermhoes Grijs voor Nintendo Switch' besteld onder het bestelnummer <knip>.

Graag informeren wij je over het volgende
Wij hebben het bericht ontvangen dat de release is vertraagd. Wij kunnen het artikel daarom niet leveren op de vooraf gestelde datum. Je product wordt naar verwachting 1 week later geleverd. De verwachte leverdatum is vrijdag 10 maart 2017.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Laat me eens niet zo schrikken. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• smiba
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 28-05 10:55
quote:
NMe schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:42:
Pff, ik kreeg het net even warm. Mailtje van bol.com met het subject "Informatie over je bestelling met bestelnummer <knip>"

[...]

Laat me eens niet zo schrikken. 8)7
Haha ik zou echt een hartverzakking krijgen bij het lezen van die titel :P

Nouja niet dat ik die niet al gehad heb toen de mediamarkt mijn pre-order niet kon waar maken op de release. Ik sta nu op enkele pre-order lijsten bij de Intertoys waarvan bij 2 op de 4e plek. Met wat geluk heb ik er nog eentje op de release _/-\o_

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

quote:
smiba schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:53:
[...]

Haha ik zou echt een hartverzakking krijgen bij het lezen van die titel :P
Ik ook. :+

Ik overleef de eerste week wel zonder beschermhoes, ik heb toch 3 dagen vrij en heb geen reden om op pad te gaan met 't ding. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Nu online
Kijk is wat ik voor m'n neus heb in de winkel hier in Dubai :p

MacBook Pro 16" + Pro Display XDR - iPhone 11 Pro Max - Apple Watch Series 5 Hermès

• Phusebox
  • Niet online
quote:
influenza schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 18:02:
Voelde me wel lullig. Meisje wat me hielp had geen bedrijfskleding aan dus waarschijnlijk nieuw of stagiair....
Ik vind het meer te wijten aan de bedrijfsleider dan aan dat meisje. Bij een launch als deze hoor je fatsoenlijke instructies te geven en die dozen ook gewoon ergens duidelijk gelabeld te hebben niet met een lullig stickertje.

• Freshnezz
  • Laatst online: 29-05 16:19

Freshnezz

Why so serious?

Haha mij ook niet gelukt bij de Intertoys/Bart Smit.. stond een jong stagiair meisje achter de kassa dus ik hoopte wel dat het zou lukken. Maar ze gaf me Horizon Zero Dawn 8)7 Toen ik zei dat ik Zelda had besteld kwam er meteen een vent aanlopen die vertelde dat dat nog niet mocht... Helaas 7(8)7

• S2S
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16-03 08:47
Voor de mensen die, die arme winkel mederwerkers of servicedesks lastig vallen, laat ze lekker hun werk doen.. komt allemaal goed, het gaat er echt niet sneller door.. en hoe meer ze met dit soort zaken ze bezig zijn hoe minder ze ook echt switch zaken kunnen regelen...

Geduld is een schone zaak.

Met de nieuwste Iphone waren sommige hier op tweakers helemaal erg.. 100 keer bellen, ik denk dan altijd, ze zetten je zo onderaan op de lijst.. had ik wel gedaan :P

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

• Northernstar1
  • Registratie: juli 2013
Gisteren bij intertoys nog een beschermhoes zelda besteld. Nog steeds leverbaar zover ik kan zien. Maar dit is niet het belangrijkste. Ga waarschijnlijk nooit hand held spelen, maarja er staat zelda op ;)

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 22:17
Zo een beetje overal uitverkocht. Echter zag ik dat Saturn Duitsland ze nog verkoopt op hun site voor EUR 329,- en daar heb ik hem dan ook zojuist besteld (gekozen voor afhalen op 3.3.2017 + vooruitbetalen). Let the hype begin!

• WINDOWSRT
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 27-05-2017
Ik hoop dat er Donderdag veel meer duidelijkheid komt over Switch pre-orders bij Intertoys!!
Pagina: 1 2 3 ... 12

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True