Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ipcam weergeven voor meerdere netwerkgebruikers intern wifi

Pagina: 1
Acties:

• ThinClientQ
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20:21
Blue Iris, windows software kan alles wat jij wilt. Er is een (lokale) portal, en met wat HTML kennis kun je die naar eigen wens vormen.

http://blueirissoftware.com/

Ik ben niet van deze firma maar gebruik deze software op meerdere projecten.

• XO101
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-11 12:28
Zoals ik het nu in de planning heb zal het netwerk gaan bestaan uit enkele ruckus r310 accespoints, waar de klanten via een portal op zullen aanmelden. Binnen dit systeem van ruckus kan ik gebruikers een max download snelheid meegegeven, en een max hoeveelheid data verbruik.

Het wifi net zal volledig gescheiden worden van het reguliere netwerk, waar bijv de reguliere pc's en de pin op zullen draaien. Dit zal met verschillende VLAN's gebeuren. In het vlan van de wifi zal ook de ipcamera komen, en de pc waarop blue iris moet gaan draaien (nogmaals, dit is een concept tot nu toe)

Het hele unicast vs mulitcast verhaal is zover nog nieuw voor mij, ik hoop dat de oplossing zoals ik hem nu heb afdoende zal zijn voor een max 30 tal gebruikers. Dit mede door de aanbeveling van ThinClientQ voor het pakket blueiris, maar ik zal het zeker nog verder uitzoeken.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True