Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ipcam weergeven voor meerdere netwerkgebruikers intern wifi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• XO101
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-11 12:28
Mijn vraag;
Ik ben opzoek naar een oplossing waarbij ik voor een groot restaurant met vele gebruikers op het wifi netwerk een ip camera stream kan aanbieden.

Deze ip camera zal gericht zijn op de kinderspeelruimte. Ik zou graag willen dat de gebruikers van het wifi netwerk bij het inloggen op het netwerk via de captive portal een mogelijkheid krijgen om te kijken op de ipcam. Gebruikers die reeds ingelogd zijn moeten kunnen kijken via een lokale link.

Waar ik naar opzoek ben is een oplossing om de steam voor zo'n max 30 gelijktijdige gebruikers zichtbaar te maken. Direct inloggen met meer dan 5 a 6 man zal volgens mij al problemen geven voor een willekeurige ipcamera.

Ik heb al zitten zoeken hoe ik van een standaard ipcamera een stream kan maken die via een webpagina te bekijken is (liefst zonder wachtwoord ed), maar ik vind het nog niet zo makkelijk om hier keuzes in te maken.
Een van de basis eisen is namelijk dat de camera niet van buitenaf te bekijken is, maar alleen binnen het wifi netwerk.

Ik vind namelijk wel software om het direct naar het internet te streamen ed, maar ik wil het echt lokaal houden.

Heeft iemand van jullie misschien een idee hoe ik gemakkelijk een stream van een ipcamera via een pc/nas/iets anders op het lokale netwerk krijg?

(keuze camera is nog niet gemaakt, daarom ook niet vermeld!)

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True