Toon posts:

KPN ZTE H369A port forwarding 80 lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:42
Dat probleem had ik vorige week ook.
Mijn oplossing:

Het apparaat waar de poort naar geforward moet worden op DHCP zetten.
Dan via home in het modem dat apparaat selecteren onder lan en daar een reservering maken.
Dan kun je daar ook zo de http service forwarden.

Ik kon er helaas niet al te lang mee prutsen maar het is een ongelovelijk ramp modem. Reset naar fabrieksinstellingen als je hem herstart. Ik kreeg het port forwarden niet voor elkaar naar een statisch ip adres. Ik heb er ook niet echt verder naar gekeken. Na het op DHCP zetten en een reservering maken werkte het allemaal wel.

[Voor 38% gewijzigd door .Maarten op 04-01-2017 14:40]

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:42
Daarom ook de reservering;) Dan deelt het modem elke keer hetzelfde ip adres uit aan dat apparaat (mac adres).

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-12 13:20
De NVR via DHCP aansluiten en een DHCP Binding maken op de V10. Vervolgens kan je zonder problemen forwarden.

Hierbij zou ik het advies van .Maarten volgen en een andere externe poort pakken dan 80. Een VPN is overigens ook een goed idee, maar is wat lastiger als je vaak even snel de NVR wilt bekijken.

Ik neem aan dat je deze helppagina niet nodig hebt, maar voor toekomste gebruikers link ik hem toch even.
.Maarten schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:51:
Al weet ik niet of je de poorten hiervoor open kunt zetten in dat modem.
Helemaal geen probleem! De meeste VPN servers staan er al in, OpenVPN moet je zelf even toevoegen maar dat is ook binnen een minuutje gedaan! (klik)
.Maarten schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:39:
Reset naar fabrieksinstellingen als je hem herstart. Ik kreeg het port forwarden niet voor elkaar naar een statisch ip adres. Ik heb er ook niet echt verder naar gekeken. Na het op DHCP zetten en een reservering maken werkte het allemaal wel.
Een herstart reset hem bij mij niet en ik forward enkele poorten naar een apparaat met een statisch IP adres zonder problemen. Ik ben dan ook erg benieuwd wat er bij jou mis gaat.
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee