Toon posts:

Kaby Lake LGA1151 Overclock Topic #1

Pagina: 1
Acties:

• FNale
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16:01

Kaby lake OC Guides
OC guide Kaby lake van Overclock.net

Kabe lake verbeteringen ten opzichte van SkyLake
- Hogere kloksnelheid
- Snellere speed shift
- 4K@60fps/10bit) decoding
- 200 Series chipset 1151
- 16 Pcie lanes CPU en 24 PCie lanes van de PCH
- Intel Optane Support

TDP klassificatie
- High-power: K: 91W
- Medium-power: (none): 65W
- Low-power: T: 35W

De modellen van de Intel Kabe Lake generatie:
Core I7 Unlocked
pricewatch: Intel Core i7 7700K Boxed
Core I7
pricewatch: Intel Core i7 7700 Boxed
pricewatch: Intel Core i7 7700T Boxed
Core I5 Unlocked
pricewatch: Intel Core i5 7600K Boxed
Core I5
pricewatch: Intel Core i5 7600 Boxed
pricewatch: Intel Core i5 7600T Boxed
pricewatch: Intel Core i5 7500 Boxed
pricewatch: Intel Core i5 7500T Boxed
pricewatch: Intel Core i5 7400 Boxed
pricewatch: Intel Core i5 7400T Boxed
Core I3 Unlocked
pricewatch: Intel Core i3 7350K Boxed
Core I3
pricewatch: Intel Core i3 7320 Boxed
pricewatch: Intel Core i3 7300 Boxed
pricewatch: Intel Core i3 7300T Boxed
pricewatch: Intel Core i3 7320 Boxed
pricewatch: Intel Core i3 7100 Boxed
pricewatch: Intel Core i7 7100T Boxed

OC Tools
Temperatuur - Real Temp 3.70
CPU Stess - Prime95 28.5 AVX2
CPU Stress - Prime95 27.7 AVX
System info CPU-Z

Overklokken doe je op eigen risico.
Verkeerde instellingen en te hoge voltages of temperaturen kunnen serieuze schade aan je hardware aanrichten.

• darthaxx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-06 23:14
Mitt3nz schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:11:
[...]

Heatsink daarna rechtstreeks op de die?
Heatsink op de IHS met Phobya liquid metal op de die.

Temps met realbench rond de 73c.

• undeepdiver
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14-07 01:38
Ik denk dat er wel een stickie op dit topic mag....!!!

De meeste PC problemen zitten tussen het scherm en de stoel...!

• darthaxx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-06 23:14
ChrisdeW schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:54:
Hoeveel scheelde het met voor de delid?
Toch wel 20c. Ik haalde de 5ghz niet zonder delid omdat de temperatuur en de voltage van 1.44v te hoog was.
Ik heb dan ook een slechte chip met een beetje geluk kan je 5 ghz halen met 1.35v.

• 5erveD
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19-09 10:23
Dit is een van de leukere chips.

50/45 op 1.232v op een noctua luchtkoeler. ( NH-U14S)
Delid natuurlijk maar niet met liquid metal.

Rechtzodiegaat, ouwe rammer!

• Tijgert
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15:42

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik krijg van de week een mooie BTO 17CL79 laptop binnen met alle bells'n whistles EN dus een 7700K. Gaan we eens fijn delidden en ik laat wel weten wat de OC resultaten zijn. Als mensen dat willen weten van een high-end laptop... met een laagje Conductonaut tussen de die/IHS en CLU tussen de IHS en de sink zal dat wel een mooi resultaat opleveren :*)

[Voor 22% gewijzigd door Tijgert op 10-02-2017 14:38]

8700K, ROG Hero X, 16GB4166, 2080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
Tussen DIE en IH zou ik 100% zeker een liquid metal paste doen, maar op de heatspreader zelf absoluut niet. Scheelt je misschien een paar graden, maar ik zou het risico echt niet nemen met een dergelijk dure laptop. Ook een tweaker moet zo nu en dan rationeel blijven :)

[Voor 6% gewijzigd door stin00 op 23-02-2017 13:23]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Quartz123
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-01 15:26
hmm, weet niet of dat "pre binnen" wel een goed idee is voor ons op de lange duur.

1) Ze gaan voor ons overklokken, en ze vragen daarvoor een premium bedrag. Prima, alleen :
2) .... je weet nu dat de "normale" processors die ze verkopen, duds zijn.

Niemand wil die duds, dus heb je eigenlijk geen keus meer dan die dure te kopen. Het overklokken wordt ons afgenomen en bedrijven gaan dat nu voor ons doen en achterlijke prijzen rekenen.

Ik wil (nog) niet zeggen dat je op dit moment nog geen chip kunt krijgen die ook nog overklokt (voor normale prijs), maar als deze trend doorzet kan dat in de toekomst zeker wel gaan gelden .

Als meer bedrijven grote getalen chips op gaan kopen en ze allemaal binnen, zijn wij als consument op de lange duur gewoon genaaid.

[Voor 27% gewijzigd door Quartz123 op 10-03-2017 16:21]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wiLLius
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 14-09 12:28

wiLLius

Extreme OC

Afgelopen dagen zitten stoeien met een 7350k onder LN2.

(Klikbaar)

Helaas is mn LN2 er alweer doorheen :D

hwbot; wiLLius

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wiLLius

wiLLius

Extreme OC

millman schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 10:07:
Ohhhhhhh! Dat is een mooie zeg! Hoeveelste sample is dat? Gewoon random je eerste of heb je gebinned? Mooi mobo ook! Nu HT uit en gaan voor hoge validatie ;) op naar de volgende gevulde dewar
5.0G air-binned van Caseking. Er zit nog wel iets meer in.
Nu opzoek naar een "goede" 7700k.

hwbot; wiLLius

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11:42

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik heb de vcore teruggeschroefd naar 1.320 en de ratio op 5GHz. Nu prime draaien. Temps zijn meteen al 4 graden lager, blijft netjes onder de 90, hierdoor schakelt mijn pomp nu ook niet in. Dan strakjes die vcore teurgschroeven.

EDIT: na half uurtje prime heb ik de vcore naar 1.3v gezet en de LLC op 5. Die VCCIO stond in mijn BIOS al op 1.2v. Nu verder en kijken of die vcore nog lager kan.

EDIT2: na 10 minuten crashte prime95. Vcore naar 1.31. Na 10 minuten weer crash. Nu terug op die 1.32 en die is voorlopig de 20 minuten voorbij.

[Voor 52% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-03-2017 21:35]

"Oooh Jeroen!"

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 08:34

Convoy

g44p

Zo hw binnen en ingebouwd:

Feest kan beginnen >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-09 20:19
@Hedgy Ik zou de koelpasta vervangen, het zekere voor het onzekere.

Op dit moment is de koeling je probleem, los dat op en dan kun je verder experimenteren :)

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RPS13
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-09 23:23

RPS13

S T Y L E

Klinkt niet heel gek voor 1.28v zonder delid hoor. Het komt vaker voor dat de cores van een standaard i7-7700K zo'n 85+ graden worden in een zware stress test. Zonder delid maakte het voor mij ook niet echt uit of ik een NZXT Kraken of een Scythe Mugen gebruikte, het was allebei gewoon ruk.

Als je daar vervolgens 80 mV en 300 MHz op alle cores bij doet, kan hij best 10 graden warmer worden.

Resultaten verschillen per sample btw.

[Voor 8% gewijzigd door RPS13 op 24-03-2017 10:30]

ROG MAXIMUS IX APEX | Intel Core i7-7700K @ 5200 MHz | 16GB G.Skill Trident Z @ 4300 MHz | Asus ROG Strix GTX 1080 @ 2100 MHz | 512GB M.2 950 PRO NVMe | Dual Kraken X41 | Full Noctua | Asus ROG Swift PG279Q
http://www.userbenchmark.com/UserRun/3096579

• 5erveD
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19-09 10:23
Die temp schommeling is vaak te wijten aan de tim die Intel plaatst.
Alhoewel de tim niet heel erg slecht is word deze wel vaak belabberd erop gekwakt.

Je kunt dat enigzins oplossen door te delidden en andere pasta te plaatsen en deze dan wel goed aan te brengen. Maar dan nog steeds is dat geen garantie op verbetering

Het kan ook zijn dat die chip gewoon gek is. Heb ze wel vaker gezien dat er 1 core ADHD heeft ofzo. Die heeft dan het heen en weer.

Ik heb een Kraken X60 gehad en als ik het goed heb is het nog steeds hetzelfde bevestigingssysteem. De druk van de koeler op de chip is niet helemaal goed te noemen. Dit was toen een veel voorkomend probleem. Dacht dat de Corsair AIO er ook last van hadden. Je kunt dit dan oplossen door een paar kleine o-ringen over de backplate te plaatsen. Zodat deze tussen je moederbord en backplate komen. Hierdoor kun je de koeler iets harder aandraaien.
Hou er wel rekening mee dat je hem dan niet te strak draait ;-)

Rechtzodiegaat, ouwe rammer!

• RPS13
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-09 23:23

RPS13

S T Y L E

Als d'r steeds 1 core is die veel warmer of kouder blijft dan de rest, terwijl je de koeler al meerdere keren hebt gereseat, dan ligt dat meestal aan de verdeling van de koelpasta onder de IHS.

Dat de backplate los zit voordat je de koeler strak zet hoort zo trouwens, daar was ik de eerste keer ook wat verbaasd over.

ROG MAXIMUS IX APEX | Intel Core i7-7700K @ 5200 MHz | 16GB G.Skill Trident Z @ 4300 MHz | Asus ROG Strix GTX 1080 @ 2100 MHz | 512GB M.2 950 PRO NVMe | Dual Kraken X41 | Full Noctua | Asus ROG Swift PG279Q
http://www.userbenchmark.com/UserRun/3096579

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wiLLius

wiLLius

Extreme OC

Ansich kan je prima delidden zonder tool.

Maar voor die 3 tientjes die een delidtool tegenwoordig kost, zou ik niet gaan zitten klooien. Maar denk dat de delid tool een van de beste PC gerelateerde uitgaven is geweest van mij de afgelopen paar jaar. Sinds ik dat ding heb geen CPU's meer overleden door delidden.

Maar goed, ik delid ook iets meer dan de gemiddelde game-pc gebruiker haha :D

hwbot; wiLLius

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
Net arctic silver gehaald en erop gedaan en runt nu netjes rond de 70 met een OC van 48 op 1.35V (SA 1.2 en IO 1.22) in OCCT :*)
Toch niet zomaar koelpasta kopen dus, gelukkig is het t duurste niet. :) (En gezien het toch mn eerste keer was was ik ergens ook wel benieuwd hoe het er nou uitzag qua verspreiding enzo)

Core 2 houd t meestal nogsteeds het koelst (soms wel 10 graden lager, of heeft het inderdaad het heen en weer), vind het wel knap om te zien dat hij een tijdje in de 60-65 kan blijven terwijl de andere in de 70-75 zitten. Toen hij uiteindelijk aardig mee ging doen had hij core 3 een aantal graden hoger weggepest :P

Het zou eventueel ook nog kunnen dat mn videokaart meehelpt, die is er nu uit ter controle. (Wordt continu 90+ graden tijdens t gamen, winkel zij dat hoge temperaturen als 80-90 normaal is bij de R9 390x maar dat klinkt al beter dan continu 92-94 :/ )

Delidden lijkt me erg riskant om te doen, wie weet over een jaartje... of 10. :9

De idle temperaturen lijken niet meer naar de 60-70 te springen (meestal alleen even naar 40 wat er een stuk normaler uitziet)

Edit:
51 minuten in p95 succesvol gedraait. 5GHz 1.36V. Moet nog kijken of ik lager kan qua voltage maar OCCT gaf hier wel na een tijdje al een error.
In het begin 70 graden, bij de 800000 tests gaat hij wel tussen de 90 en de 99 zitten (op core #2 na dan die lekker onder de 90 blijft XD). Echter nooit de 100 aangetikt wat hij voorheen wel deed en in de test daarna ging hij al vrij snel naar de 80. De 460000 test had hij qua temperatuur ook wel moeite mee. 's nachts aanlaten onder deze loads zou ik niet aandurven met deze temperaturen. Maar onder normaal gebruik verwacht ik niet dat dit gebeurd.

Als ik dit een tijdje test via gewoon gebruik kan ik dit dan stable noemen of niet?

edit2:
Uiteindelijk gekozen voor 48 met XMP aan, OCCT large 1 uur gedraait meestal 70 graden (of zelfs minder :))

[Voor 32% gewijzigd door Hedgy op 07-04-2017 19:04]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online

Phase

Supremely Insane

Nou, ik ben content, hij staat stabiel op 5ghz, luchtgekoeld @ 1.280v.

http://phase.aristas3.nl/ocsettings.png

Niets meer aan doen dus :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• maks11223344
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 17-09 14:19
Tijgert schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:38:
Wat een vriendelijke mensen hier allemaal zeg... :N durf bijna niks meer te posten op deze manier.

Persoonlijk zou ik meer motiverend discussiëren in plaats van affikkend, maar dat ben ik.
Als iemand iets niet goed doet dan maak je hem niet meteen uit voor rotte vis maar dan leg je uit hoe het wel moet. Als iemand blij is met zijn OC dan is dat enkel leuk.
Persoonlijk zou ik meer willen weten hoe zijn custom loop eruit ziet en dan eventueel discussiëren over wat er beter kan of voorstellen naar het watercooltopic te gaan als je er zo veel last van hebt.
dit zie jij verkeerd millman zegt hoe het moet zijn, gewoon een sceenie maken van 8uur prime onder load dat is hier de maatstaaf als mensen zich daar niet aanhouden zegt die post gewoon hellemaal niks?...
ik bedoel ik heb max 4.8 stable maar een minuut prime lukt me ook nog wel op 5,1ghz...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• millman
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Tijgert schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 23:38:
Wat een vriendelijke mensen hier allemaal zeg... :N durf bijna niks meer te posten op deze manier.

Persoonlijk zou ik meer motiverend discussiëren in plaats van affikkend, maar dat ben ik.
Als iemand iets niet goed doet dan maak je hem niet meteen uit voor rotte vis maar dan leg je uit hoe het wel moet. Als iemand blij is met zijn OC dan is dat enkel leuk.
Persoonlijk zou ik meer willen weten hoe zijn custom loop eruit ziet en dan eventueel discussiëren over wat er beter kan of voorstellen naar het watercooltopic te gaan als je er zo veel last van hebt.
Er wordt niemand voor rotte vis uitgemaakt hoor, zover wil ik niet gaan. Ik help mensen graag en dat doe ik al erg lang. Toegegeven, ik kan soms wat bot overkomen, vooral als ik inhoud mis in een topic wat mijn aan t hart gaat. Maar er zijn velen die met mijn hulp en uitleg verder gekomen zijn. Als iemand laat zien dat ie wil leren krijgt ie alle info die nodig is en daar kan ik uren aan besteden.

Ik kan autistisch reageren als er niet aan algemene regels van overclocken wordt gehouden (goed inlezen, uitvoerig stressen, stap voor stap opbouwen). Bij voorbaat excuses als ik weer eens zon bui heb, t komt uit een goed hart. :D

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik voel me weer veilig :)

Maar dan nog, voor Nervoize: je weet nu een klein beetje waar je stress test aan moet voldoen, doe dat eens en kom terug. En ik heb nog steeds interesse in je WC opstelling :P

8700K, ROG Hero X, 16GB4166, 2080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

• Lampuhkap
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 15:54
Zo, zal ik de boel maar even opvrolijken hier dan? :P

Ik ben sinds kort trotse bezitter van een i7-7700k (geen delid) op een prachtig Gigabyte Z270x Gaming 7 bordje wat in een nette Fractal Design R5 zn werk doet. Koeling word voorzien van een H110i met Noctua fans.

Ben vanmiddag eens een beetje aan het spelen geweest en ik ben helaas niet zo lucky als sommigen hier met de lottery.

Zit nu op 4,9Ghz@1,320v stabiel (tot dusver) Lager (1,295) wil wel starten, maar crasht. Iets hoger (1,300v) wil wel starten, kan ik korte runs mee doen, maar langere runs leveren crashes op.
Dus maar gesetteled op 1,320v,
Dus helaas, de temperaturen liggen ook wat hoog (vind ik zelf)

Met de huidige stand van zaken blijft de CPU rond de 80 graden bungelen. (Gemeten met zowel CoreTemp als Aida64)

Nog tips voor de (redelijk) noobtuner om die temperaturen nog wat omlaag te krijgen?
(even delid buiten beschouwing gelaten uiteraard)

[Voor 7% gewijzigd door Lampuhkap op 15-03-2018 17:04]

Admin Shaving Society | Bourgondiër van het klassiek scheren!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lampuhkap
Goedenmorgen heren! :w Ben ik weer *deelt bakken koffie uit*

Vanmorgen dus weer even aan het spelen geweest om te kijken wat er allemaal nog aan temperatuurwinst te halen viel.

Loadline calibration van Turbo naar High gezet, voltage in bios naar 1,315v en de nodige tests gedaan
(x264 stress test (4 loops, 16 threads met de priority op normal), AIDA64 stress test, de hele 3DMark suite)
Via CPU-Z geeft ie 1.308v weer en dat is dus NET genoeg om de boel stabiel overal door te krijgen, maar ook om de temperaturen precies op 80 graden te houden d:)b (AIDA64 en CoreTemp waarmee ik de temperatuur gemonitord heb) Verbaast me best wel dat een paar honderdsten van een volt zomaar 3 a 4 graden invloed hebben, das best euhm.....impressive/zorgwekkend....

Prime loopt trouwens prima hoor, maar in de high 90's en dat is gewoon geen acceptabele temp voor lange duur. Das leuk voor even om te zien of het kaartenhuis overeind blijft staan, maar verder is het een test die een te onnatuurlijke load op de componenten gooit.

Dus results so far: 4,9Ghz@1.308v *O*

[Voor 6% gewijzigd door Lampuhkap op 16-03-2018 12:12]

• Tijgert

Tijgert

Lampuhkap schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 12:11:
Goedenmorgen heren! :w Ben ik weer *deelt bakken koffie uit*
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom geen delid?
Mijn custom WC doet 5GHz AVX instructies op 1.4v bij 62 graden max. Wel een 8700K overigens...

• Tijgert

Tijgert

Lampuhkap schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 19:49:
[...]

Delid is coming, Rockit88 tooltje met koperen IHS en Conductonaut :D
Ik had ook een aparte koperen IHS gekocht, maar die had net een fractie te weinig ruimte onder de rand waardoor er te weinig ruimte was voor siliconen en hij mogelijk de core zou liften. De originele IHS is daarentegen ook van koper dus dat maakte eigenlijk dus niks uit.

Delid is wel baas :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nickel plated copper ;)
Maar je hebt wel gelijk, schijnt...
Is het een Rockit IHS?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Invreten op koper of nickel zou niet moeten kunnen, die materialen zijn inert.
Zo te zien kan je er wel tot 5 graden op vooruit, best substantieel vind ik. Wellicht dat ik toch die koperen IHS eens ga proberen, als ik hem ooit weer open maak.

Enkel dat niet resealen vind ik wat risky. Je sealed hem om de LM binnen te houden. Hem met losse IHS erin plaatsen is wel erg lastig. Hij zegt wel dat resealen desastreus is voor performance maar zegt vervolgens niet waarom en hoe erg...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lampuhkap
Deze gaat we; gewoon resealed worden :) soort dunne secondenlijm voor de win!
Ja op Reddit is er volgens mij een thread over en dan lees je wel iets van aanvreetdingetjes, toch wel iets om rekening mee te houden, denk ik dan.

https://www.techpowerup.c...der-copper-nickel.229039/

https://www.reddit.com/r/...ctonaut_on_both_sides_of/

Nog een goed voorbeeldje waarop je ziet dat het wel degelijk nickel een beetje aanvreet:
YouTube: Coollaboratory Liquid Pro's Aging Effect - 1 Year on - Does it d...

YouTube: Liquid Metal on GPU - 3 Months Later!

YouTube: Liquid Metal on CPU - 9 Months Later!

Overigens niet dramatisch ofzo, maar je ziet het wel. Of het door oneven aanbrengen van de metal geweest is of door wat anders, it's there. En het is iets om wel in de gaten te houden, maar goed....tegen de tijd dat we daar last van gaan hebben, draait er vast wel weer een nieuwe setup :P

[Voor 12% gewijzigd door Lampuhkap op 19-03-2018 10:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

In die video's gaat een hoeveelheid fout :F

Ten eerste vreet het aluminum niet aan ''over time'' zoals hij zegt maar vrijwel direct. Sterker nog, aanvreten zou minder erg zijn, het maakt het gewoon letterlijk kapot. Iemand die weet wat hij doet zegt dat dus niet zo erg fout.
(Leuk dat hij het op zijn GPU smeerde zonder de omringende componenten af te plakken of te lakken, amateur der 1e klasse :) )

Ten tweede zijn de vlekken op de DIE en IHS geen invreten maar gewoon LM die een verbinding aangaat met het andere metaal. Dat is een heuse verbinding op moleculair niveau en die verbreek je niet zomaar door er over te wrijven, ook niet met alcohol of wipes of wat dan ook, het zit er IN.
Daarom moet je LM er ook echt in wrijven tot de verbinding tot stand komt en niet erop leggen zoals met reguliere TIM.

Ten derde, als je hard en veel wrijft krijg je natuurlijk krassen, met alles (behalve olie dan wellicht) want LM blijft nog steeds metaal.

CLLU staat er om bekend te oxideren omdat er wat ander materiaal bij zit, mogelijk om het wat stroperiger te maken. TGC heeft dat niet, dat is puur LM en zo runny als wat, vandaar dat sealen echt een pre is.

Daarbij blijft altijd dat zuurstof slecht is, mount en forget dus, niet meer aan prutsen, niet kijken, niet aankomen. Als je hem na 3 maanden open maakt en er zuurstof bij doet zal dat nooit ten geode komen van de prestaties.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zit copyright op, ja! :+

Ik ga van het weekend lekker al beginnen! :*)

[Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 31-03-2018 12:01]

• Lampuhkap
CH4OS schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 17:40:
Nou, delidden is gelukt. Kleine tegenslag wel; de copper ihs die ik erbij had is groter en past niet in de mal. Bij de cooper ihs werd aangeboden om een guide erbij te doen, maar ik interpreteerde dat als boekje. Dus nu maar een extra guide zien te scoren, voor ik Lampuhkap en een andere maat ga verblijden met delid.
Ik zal de foto's van het hele proces er dan maar ff bij knallen:

[Voor 6% gewijzigd door Lampuhkap op 31-03-2018 19:47]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee