20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic J Mono 7KW; Atlantic Explorer V3
Vraag
Alle reacties
Gaat het hier om bepaalde 'domeinen' die spam versturen, bijvoorbeeld ikstuurspam.nl? Kun je dan dat gehele domein niet blokkeren d.m.v. een wildcard (*@ikstuurspam.nl).
Verder kun je eventueel overstappen naar Gmail, ik weet dat hun spamfilter namelijk wel werkt.
Verder kun je eventueel overstappen naar Gmail, ik weet dat hun spamfilter namelijk wel werkt.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Dit lijkt me meer iets voor CSA in plaats van WOS --> MOVE naar CSA
Wat ik mij ook afvraag is als je iemand geblokkeerd heb waarom komt die dan alsnog in je verwijderde items beetje raar..
Je kan een filter volgens mij zo instellen dat de email bijvoorbeeld direct in de verwijderde items komt. Dat heb ik Outlook 2016 ook gedaan, bepaalde emails worden bij mij gemarkeerd als gelezen en direct naar de verwijderde items verplaatst, ze zouden ook naar Spam kunnen maar dan moet ik ze volledig als spam markeren waar ik zelden zin in heb.Brazza schreef op zondag 20 november 2016 @ 16:52:
Wat ik mij ook afvraag is als je iemand geblokkeerd heb waarom komt die dan alsnog in je verwijderde items beetje raar..
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Klopt jammer dat er niet een echte spamfilter is die je zo kan instellen dat het echt verwijderd wordt, en je dit dus niet ziet. Heb al wel gezien dat sinds een paar maanden dit blijkbaar niet goed gaat bij MS.
Pagina: 1