Beste Tweakers, ter overweging deze:
oh en voor verder lezen, deze is
NIET dezelfde als bovenstaande brotect van veldman2!
ze maken verschillende versies (verschillende dikte ook vorm anders) bij deze staat het woord flexibel erbij
www.amazon.de/gp/product/B06WVJXH46/
gezien dilemma gebogen scherm en luchtbellen bij gehard glas, dat duidelijk anderen ook merken:
super flexibele en toch glazen bescherming, past precies en
geen luchtbellen
(ivm oneffen oppervlak telefoon in alle vier de hoeken)
'Brotect' Screen Protector die ik vond voor 7,50 EUR levering ~4-5 dagen: wel gehard glas en toch buigbaar
Betreft oplossing van olie, daar zocht ik ook naar, lijkt mischien zelfs betere oplossing, maar olijfolie laat wel residue achter, en capilaire werking lijkt me dat na lang in je broekzak gezeten te hebben, de olie er terug eruit wordt gezogen door de spijkerstof. vasaline dunkt mij beter, maar elke keer 10 EUR kwijt zijn om te proberen? hmmm. mijn aplicatie lukte ook niet, maar ik was ongeduldig en centreerde niet goed, tenminste heeft deze geen olie nodig en beschermt helemaal rondom (gat voor vingerafruk en selfie camera ipv uitsparing). Ik probeer het eerst nogmaals met deze....
Ik geloofde het niet bij aankomst hoe flexibel hij is. (erg flexibel) dacht eerst dat er dus geen glas in zit,
maar er staat op de verpakking probeer maar de extra rand (die je zelf moet afbreken) en inderdaad:
zo flexibel dat het makkelijk kan buigen tot een rondje met minder dan 2 doorsnede zonder te breken, en dan breekt ie... en blijkt dat er glas in het midden zit. (ik denk plastic glas plastic, drie lagen.
niet zo vingerafdruk-vrij als puur gehard glass, want het (<0.1mm) glas zit
tussen twee plastic lagen.
Maar helderheid van het scherm wel vele maten beter dan plastic alleen.
het is lochisch het zal veel minder beschermen tegen vallen, maar voor
krassen zeker wel, want er zit wel iets in wat op echt glas lijkt (het breekt in elk geval als glas en scherven konden mijn vinger openhalen)
ik heb de mijne niet gecentreerd weten aan te brengen, iets te vlug gedaan, dus een aantal dagen luchtbel vrij, behalve rand die uitstak en uiteindelijk gingdaardoor mis omdat door het niet gecentreerd aanbrengen hij uitstak en botste met de beschermhoes of bleef haken etc. Luchtbellen kwamen dus NIET door het gebogen scherm, dat bleef en blijft goed.
bestel nu een nieuwe die ik dan wel precies in het midden hoop te krijgen, want dat luistert erg nauw,
even iets naar onder rechts boven of links en hij steekt net iets uit over de gebogen randen.
Hebben alle P2's buiging in de hoeken? kan daar een poll over gestart worden?
vooralsnog ga ik met deze oplossing.
[
Voor 53% gewijzigd door
Verwijderd op 01-05-2017 18:36
. Reden: nou is ie goed ]