Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• arbraxas
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 24-05 14:54
Het kabinet heeft een voorstel gedaan om hulp bij sterven wat gemakkelijker te maken.

Geheel volgens verwachting schiet de christelijke ouderenorganisatie KBO-PCOB in een krampreaktie door te zeggen dat het onnodig en ongewenst is. Daar kan ik alleen maar op zeggen, houd je religie achter je eigen voordeur. Je hoeft geen gebruik te maken van deze regeling. Probeer het niet te verbieden voor andersdenkenden.

De SP maakt er maar direct een verkiezingsdebat van door te stellen dat dit een rechtsstreeks gevolg is van de afbraak van de zorg door dit kabinet. Daarmee is de discussie direct lekker gepolariseerd en dat voorspeld niet veel goeds voor de rest ervan.

Persoonlijk denk ik dat ouderen, mits goed van geest dit gewoon zelf moeten kunnen beslissen. Sommige mensen zijn er gewoon klaar mee, maar lichamelijk nog te goed om dood te gaan, maar van een fatsoenlijke kwaliteit van hun leven kun je dan niet meer spreken. Dus van mij krijgen ze hier een volmondig ja, voor dit wetsvoorstel.

Graag de mening van de rest van tweakerland.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True