Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het algemene handbal topic

Pagina: 1
Acties:

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 19:18

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Ik hoop er eerder op dat ze een soort 'shot' klok krijgen als bij basketbal. Gisteren was het hopeloos met die vertragende Fransen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• macciez
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 21:31
Okay dan meld ik me ook even. Heb zelf jaren gespeeld, eredivisie, Nederlands team en Bundesliga. Nu lekker helemaal niks meer met handbal, behalve bijhouden hoe vrienden het doen.

Het is echt fantastisch om te zien hoe deze generatie handbal de hele sport doet opleven. Alle videos die ik vandaag heb gekeken hebben me zelfs een beetje heimwee naar de sport gegeven, iets dat ik 5 jaar lang niet heb gehad.

Do what you love, do it often

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 21:22
quote:
Gri77ie schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 19:36:
Stand ? Kan het op mijn werk niet volgen.
26-22 eindstand dus ;)

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• Zandpad
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 11:48
Historisch! Wat een ijzersterke verdediging. Scheidsrechters lieten nog veel toe aan beide kanten, maar de dames hebben het slim gespeeld.

D5000, D3000, F65, 18-70IF, 70-300IF VR, 35, 50, 18-55VR, 55-200VR, SB600 Website --- Twitter

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True