Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 21:22

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
Smultie schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:39:
[...]

Ik ook niet, maar dan nog zit ik in dit topic niet te wachten op Cube Thinker ervaringen :+
Nja, in dit topic zijn al eerder posts over de Cube Thinker langsgekomen. Zo heel vreemd is het niet, want het valt in dezelfde categorie als de Xiami Mi Air (Chinese ultrabook) en het is een zeer interessant alternatief.

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 22:58
Dan zou je het topic anders moeten opzetten, in een meer generieker 'Chinese laptops/ultrabooks' topic.
Een nieuw topic voor de niet-Xiaomi's lijkt me dan meer gewenst.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Smultie
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
De 2017 13.3" met MX150 besteld voor €573, met dank voor de tips hier!

Mi Notebook Air 13" 7200U --- Pocophone F1 --- Synology DS213 --- RPi3 met LibreElec --- Nvidia Shield Tablet

• Sorbo
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:39

Sorbo

Uw hulp in huis!

quote:
woeiex schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 09:52:
Helaas werken de coupons niet meer. Kan iemand nog bestellen?
Code NLair135 lijkt hier nog te werken op deze laptop: https://www.gearbest.com/laptops/pp_648196.html

• sterremos
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 08-04 18:37
quote:
Mastermind schreef op donderdag 14 september 2017 @ 21:17:
[...]

Bij mij kon ik ook gewoon Windows 10 Dutch installeren zonder Microsoft account.
Is het bij jou trouwens ook zo dat het opstarten zonder dat ie aan de lader hangt enorm lang duurt? Eerst 10 seconden een zwart scherm, dan het Thinker logo, dan reboot hij nog een keer en dan pas start die op.
Dat gebeurt niet als hij aan de lader hangt, dan boot hij normaal.
Hoi. kan je me misschien aangeven hoe dit gedaan hebt? wilde al een account maken voor het omzetten van chinees naar nederlands.

Ron

• Davy55
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23-03 23:44
quote:
Ja 47,58 euro
quote:
thorgal21 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:56:
Hoe vaak komt het voor dat Gearbest zo'n referral link beschikbaar stelt (dat je de Air 13.3 met i5 7200u voor +- 580eu kan kopen)? Of is het voornamelijk de 650eu kortingscode welke gebruikt wordt?
Kon ook zonder die referral link gekocht worden, heb hem met referral van een cashback site gedaan voor 6% extra korting. Zal wel vaker gaan komen hoor die korting tot 580 euro, maar hij is wel erg scherp. :)

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 13:02

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

quote:
Bvapple schreef op donderdag 21 september 2017 @ 22:13:
Heb zelf een Xiaomi Mi Air 12.5 7th gen besteld aan 385 EUR bij Gearbest. Ik laat iets weten als hij geleverd is. Is me trouwens deze avond opgevallen dat ik nog steeds de startpost eens moet afwerken ;-) Komt er hopelijk in de loop van deze week aan als ik wat tijd vind ;-)
Zo goedkoop?! Kortingscode gebruikt en welke?

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:06

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Modbreak:
Omdat er meerdere klachten binnenkwamen omtrent de referralcodes en het invoeren van de laptop, heb ik de topicwaarschuwing aangevuld.

• Mr.Dutchman
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17-03 19:28
De 13.3 inch zojuist in ontvangst mogen nemen en geen douanekosten gehad!

• bottom line
  • Registratie: december 2013
quote:
Whoeps!
2017 New Portable Soft Sleeve Laptop Bags Zipper Notebook Laptop Case Pouch Cover for Macbook Air Pro Retina 13 Inch 15 Inch
http://s.aliexpress.com/nAVJb6ze

• sterremos
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 08-04 18:37
quote:
Dejagan schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:57:
[...]

Intel wifi drivers zouden prima moeten werken. :)
quote:
Dejagan schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:57:
[...]

Inderdaad het werkt

Intel wifi drivers zouden prima moeten werken. :)

• jopie282
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 00:02
Is het misschien mogelijk om het verloopstukje voor de oplader in de topicheader te zetten? Aangezien er ook tweakers met een 3d printer zullen zijn. https://grabcad.com/libra...details?folder_id=2478859

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:39

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Omdat ik last heb van BSOD's op mijn Air 12 7Y30 ben ik op zoek gegaan naar de drivers. Via http://www.mi.com/service/bijiben/drivers/12-2017/ kwam ik het
driverpack voor Mi Air 12 7Y30 tegen. Doe er je voordeel mee :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Lapoor
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 07-04 13:15
Ik heb deze erbij besteld hij werkt prima, https://nl.aliexpress.com...r-xiaomi/32815458497.html
quote:
Knullig schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:40:
Ik sta op het punt om een mi notebook pro te kopen, alleen heb ik geen creditcard... is er een groot nadeel aan betalen met ideal naar gearbest? Ik zie dat PayPal wat meer druk kan uitvoeren wat betreft producten die niet worden geleverd etc en geld kan terug krijgen, is dat zo of is ideal ook prima?

Dank
Ik zou persoonlijk wel een paypal account gebruiken, kan ook zonder creditcard tegenwoordig. bij Gearbest wil nog wel eens iets heeel lang duren qua levering of mis gaan en dan heb je een goede stok achter de deur.

[Voor 9% gewijzigd door Dejagan op 25-10-2017 21:49]

• liter
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 08-04 07:08
quote:
Pubbert schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:09:
[...]

Thanks, die is ideaal, kan ik op 1 van de USB 3 poorten nog een USB ethernet adapter aansluiten (heb ik nog) en dan ben ik klaar voor een 40-50 euro.
Ik heb de originele besteld. Hdmi en laden gaat prima!
https://m.banggood.com/Or...ir-Macbook-p-1071801.html

[Voor 15% gewijzigd door liter op 06-11-2017 16:24]

• 2green
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08-04 20:17
Zojuist de 13" ontvangen en vind het deksel maar kaal zonder logo.

Weet iemand waar ik een Peer sticker in het wit kan bestellen?

• reller
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20:30
quote:
2green schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:11:
Zojuist de 13" ontvangen en vind het deksel maar kaal zonder logo.

Weet iemand waar ik een Peer sticker in het wit kan bestellen?
hier staan er wel wat: https://www.etsy.com/nl/l...e?ref=shop_home_active_13

[Voor 13% gewijzigd door reller op 10-11-2017 11:35]

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
Hier werkt HDMI naar een TV prima.
Gezien beide laptops het niet doen lijkt het me sterk dat het aan de laptops ligt, en dat ze beide een kapotte HDMI poort hebben.
Andere HDMI kabel proberen wellicht?

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• brammetje1994
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 12-03 09:58
quote:
dannx1986 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:00:
[...]

35 dollar zijn geen euro's ;) maar idd nog best wat geld voor een kabeltje.

Waar ik een beetje twijfels over heb, of het kleine USB-c plugje wel goed in de laptop blijft zitten.
Of dat de magneet deze gewoon mee trekt.
Dat is een goede vraag. Ik denk dat je net zoals bij magsafe, gewoon de kabel altijd omhoog/beneden wipt in plaats van deze er uit te trekken. Ik vind usb C poorten tot nu toe altijd wel behoorlijk "snug", waar Micro USB vaak na verloop van tijd lam werd, maar ik heb mijn Pro nog niet dus heb het niet kunnen testen.

Waarom koop je niet een 'goedkoop' usb C kabeltje met magneet om dit te testen? https://www.aliexpress.co...tId=100003569&needQuery=n

• remcoXP
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18:13
Waar en hoe dan?
Wilde heb aanschaffen maar ik hem dus voor 905 kan aanschaffen wacht ik wel even.
quote:
.GoO schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:51:
Is het glanzende scherm van de Notebook Pro niet irritant? Kan de i7 16GB versie vandaag nog bestellen voor 905 euro, maar ik twijfel. Hoe groot is de kans op importkosten?

• SSDharry
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-04-2019
quote:
WeaZuL schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:49:
[...]

Is toch vreemd, Ik heb dezelfde stappen uitgevoerd zoals je omschrijft, iso hier gedownload en krijg toch de vraag om een productcode in te voeren wanneer ik de Win10 NL setup start binnen de chineesche Win10 installatie. Wanneer ik dat doe krijg ik de melding "deze code werkt niet voor deze editie van Windows". Wat doe ik verkeerd :?
De kruks is dat je de eerste keer bij opstarten de Chinese versie installeert met jouw Microsoft account als gebruiker. Draai nog even een update om er zeker van te zijn dat de ingebakken bios-licentie op jouw account komt te staan. Dan kan je afsluiten en een schone installatie beginnen van bijv. een Nederlandse versie van Windows Home. Als aan het begin van die schone installatie om een licentiecode wordt gevraagd sla je dat over (je hebt geen code)t. Die wordt bij afronding van de installatie vanzelf weer uit de bios uitgelezen. Je zult zien dat bij een internetverbinding even later de installatie is geactiveerd
Ik heb het zo al diverse keren met succes gedaan.

• SSDharry
quote:
SSDharry schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:11:
[...]

De kruks is dat je de eerste keer bij opstarten de Chinese versie installeert met jouw Microsoft account als gebruiker. Draai nog even een update om er zeker van te zijn dat de ingebakken bios-licentie op jouw account komt te staan. Dan kan je afsluiten en een schone installatie beginnen van bijv. een Nederlandse versie van Windows Home. Als aan het begin van die schone installatie om een licentiecode wordt gevraagd sla je dat over (je hebt geen code)t. Die wordt bij afronding van de installatie vanzelf weer uit de bios uitgelezen. Je zult zien dat bij een internetverbinding even later de installatie is geactiveerd
Ik heb het zo al diverse keren met succes gedaan.
En die schone installatie uiteraard ook weer met je Microsoft account

• Sicco92
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08-04 19:11
Aangezien ik het verloopstukje van de oplader ook niet heel fijn vind, ben ik op zoek naar een andere lader. In dit topic en op andere plekken op internet lees ik soms dat mensen de Air 13,3" met een 45W USB-C lader gebruiken. Ervaringen zijn dan dat opladen iets trager gaat, maar de laptop laadt wel op. Wat ik mij dan afvraag, is of dat ook het geval is als de laptop zelf veel gebruikt wordt, bijvoorbeeld onder het spelen van een spelletje. Of zal de accu dan langzaam leeglopen?

Zijn er hier mensen met een Air 13,3" en een 45W oplader die hier het antwoord op weten?

• Sicco92
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08-04 19:11
quote:
dannx1986 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:35:
Ik heb wat onduidelijkheid of mijn Air nu gebruik maakt van de MX150 of de Intel grafische kaart.

[afbeelding]

Lijkt zo of hij op Intel staat als ik naar het plaatje kijk.
Iemand een idee waar ik dit kan controleren? :)
Voor zover ik het begrijp: de Air werkt op de Intel GPU als de taken niet al te GPU-intensief zijn, omdat deze veel zuiniger is. Zodra er een intensievere taak wordt gestart, wordt de externe GPU ingeschakeld. Je kunt dit tegenwoordig ook in Windows taakbeheer zien, onder het kopje 'Prestaties' zie je bij de Air GPU 0 (Intel GPU) en GPU 1 (de grafische kaart). Je kan controleren of er geswitcht wordt door een game te starten en bij taakbeheer te controleren of de externe GPU in actie komt.

Jouw afbeelding geeft trouwens alleen aan dat het beeldscherm zit aangesloten op de Intel GPU, maar daarbij kan alsnog een externe GPU gebruikt worden voor de berekeningen. (Dat is ook precies wat de afbeelding stelt: beeldscherm aangesloten op de Intel GPU, PhysX berekeningen komen voor rekening van de Nvidia GPU.)

• SSDharry
quote:
Mvdbeld schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:25:
[...]

Onzin, heb 2x met een lokaal account gewerkt, hele activatie op hardware en key in de bios werkt los van Microsoft account. ;w

Chinese versie opstarten en internet connectie maken is voldoende, hierna heeft je device een digital entitlement to Windows 10 home. Taalversie maakt hierbij niet uit waardoor herinstallatie met andere taal geen probleem is.

Koppelen aan een microsoft account is alleen noodzakelijk voor activatie na hardware changes en pas geïntroduceerd met de anniversary update van W10.
Jammer, ik ging juist op voor het label "baarlijke nonsens" of had "gore onzin" ook nog geaccepteerd. Maar toch bedankt!
quote:
Nomad schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:21:
Zijn er al mensen die een flinke powerbank gebruiken om de laptop op locatie wat langer vol te laten houden?
https://www.gearbest.com/iphone-power-bank/pp_263761.html zoiets bijv.?

Het is weer een extra 300 gram om mee te nemen, maar als ik daardoor op locatie de hele dag vol kan houden zonder stopcontact, is mij dat ook wel wat waard.

De 60Wh van de notebook pro versie, hoe verhoud zich dat tot de 20.000 mAh die Xiaomi rate voor de powerbank (op 3.7V). En de laptop draait op 16,9V las ik ergens?

Puur kijkend naar formaat zou ik verwachten dat ik de laptop ongeveer half vol krijg met een volle powerbank, maar geen idee of die inschatting ook maar enigszins in de buurt is?
De Mi Air moet echt opgeladen worden met 20v van de powerbank, dat doen er niet heel veel. Dus kijk goed uit voor je een powerbank bestelt specifiek voor dat doel. Ik geloof dat de Anker PowerCore+ 26800 wel werkt om de laptop te laden bijvoorbeeld, xiaomi maakt er zelf ook een die dat kan. :)

• GekkePrutser
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
quote:
RoQue. schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:41:
Enige wat me opviel aan mijn eigen notebook Pro was dat het beelscherm aan de zijkanten net niet helemaal sluit. Voor en achter raakt het, in het middel van de zijkant kan ik het beelscherm 1 mm naar beneden drukken. Lijkt net of het een klein beetje bol staat. In sommige reviews is dit ook een klein beetje te zien. Hebben jullie dit ook en moet ik me zorgen maken?
Met de 13 niet gezien. Maar het is juist wel goed, denk ik. Bij de MacBook Pro met retina scherm was dit juist een van de grote redenen voor schade aan het scherm; tijdens het dichtklappen boog het scherm een beetje te ver door en raakte dan net de rand bij de trackpad waardoor uiteindelijk lelijke krassen en putjes in het scherm kwamen :X Toch net even te dun gemaakt. Ik denk dat dit hier wel mee gaat vallen omdat hij nu juist een beetje de andere kant op buigt.

• Update94
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 08-04 20:50
quote:
remcoXP schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:25:
heb je een link waar de bios versies staan? en eventuele changelog want hoe weet je dat je de laatste hebt?
Xiaomi geeft deze informatie zelf niet echt prijs volgens mij zijn die bios updates door mensen zelf uitgelezen en online gezet. Hier staat de laatste en wat info over hoe je 'm kan flashen. http://bbs.xiaomi.cn/t-13986845. Ik denk dat je met Google Translate een eind kan komen maar mocht er echt hulp nodig zijn kan ik ook evt. vertalen uit het mandarijns.

De laatste versie is volgens mij 0300. Als je de volledige m.2 pcie 4x snelheid haalt heb je deze versie.

[Voor 8% gewijzigd door Update94 op 21-12-2017 11:29]

quote:
dfrenner schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:13:
[...]

Heb je een link voor 4 tientjes? Ik kom zelf op 60-105 euro uit.

Maar ik zie op dat type ook verschillende modellen... volgens mij ben ik gek 🤪
pricewatch unsorted: Lenovo 4X20M26272. Type oplader: Binnen, Lader compatibi...

:) Pricewatch hebben we hier ook nog.

• thescorpi0n
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 15:04
quote:
remcoXP schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:50:
ik heb een 16 gb pro besteld op 25-11 via gearbest en nog steeds niets ontvangen.
als ik tickets aanmaak hoor ik: hij is onderweg. vorige week hoorde ik zelfs hij is al in nederland.
maar als ik vervolgens de track&trace code check zie ik niets. zelfs niet origin country.

lijkt iets goeds fout want alles wat ik daarna bij gearbest heb besteld heb ik al lang en breed binnen gehad.
Ik heb wel vernomen dat een rits bestelling uit November inderdaad vertraagd waren, waarschijnlijk door de kerstdrukte. Als je er niet gerust op bent kan je op het fok forum (http://forum.fok.nl/topic/2421244/3/25) vragen wat ermee gebeurt is, daar werkt een Nederlandse Gearbest medewerker voor support.

• DOK
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
Er is een nieuwe 2018 update voor de Mi Air 13.3, nu ook met de i5-8250u en dezelfde grijze kleur als de Pro versie.

Zie ook: https://techtablets.com/2...el-gets-kaby-lake-r-cpus/

Nog even wachten op de reviews :)

Dein Atem kalt, das Herz in Flammen

• levdbas
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23-03 13:46
Sinds twee weken ook de trotse eigenaar van de Notebook Pro! Geweldig apparaat om op te developen. Nu heb ik voor een fractie van de prijs deze monitor kunnen kopen: Samsung C34H890WJU. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om via één enkele usb-c kabel het beeld en power delivery te regelen. Ik kan er zelf niet zoveel over vinden. De monitor lijkt het wel te ondersteunen (Power Delivery 2.0 specification).

Iemand hier al ervaring mee? Of is het toch aan te raden hier een hub/dongle o.i.d. tussen te zetten? :)

Edit: Okee, scherm is binnen en zowel power delivery als het aansturen van de monitor werkt. Wel laadt de batterij heel langzaam op en lijkt de laptop minder snel te zijn als wanneer deze aangesloten is via de eigen oplader. Ik heb nu een usb-c hub met passthrough charging besteld. Kijken of dat beter werkt :)

[Voor 32% gewijzigd door levdbas op 31-01-2018 17:09. Reden: bevindingen vermeld]

• Applejuicev2
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 31-03 00:52
Voor de liefhebbers heb ik een uitgebreide review geschreven over de Xiaomi Notebook Pro 15. :)

productreview: Xiaomi Mi Notebook Pro review door Applejuicev2

Update 14-03-18: De review is de laatste dagen aangepast en verbeterd en dit zal ik de komende tijd waar nodig blijven doen! :)

[Voor 48% gewijzigd door Applejuicev2 op 14-03-2018 13:33]

• koendef1
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 03-05-2018
nog tip voor extra lader
https://www.amazon.fr/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
momenteel 30€
Werkt perfect op mijn air13.3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• egerritse
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 11-03-2019
quote:
.GoO schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:53:
[...]

Er staat dat de Chinese Windows 10 key niet geaccepteerd wordt in de Engelse versie. Ik dacht eerder gelezen te hebben dat dit wel werkte. Iemand hier ervaring mee?
Bij mij werkte dit wel gewoon, ik heb deze tutorial gevolgd (die volgens mij al eerder in dit topic gedeeld was): YouTube: Tutorial: Windows 10 in English (or any other language) on Xiaomi No...
Je moet dus wel windows home edition selecteren, de key werkt niet voor andere versies.
Succes ermee!

• Bjk1903
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 24-03 21:28
Voor iedereen die zich afvraag waarom oa. Xiaomi zulke kwalitatieve producten kan leveren en eigenlijk ook hoe wij voor de gek worden gehouden door de 'grote' merken, is dit een interessante docu :

YouTube: Shenzhen: The Silicon Valley of Hardware (Full Documentary) | Future... (heb geduld , vooral de tweede helft is zeer boeiend)

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Nu online

Nomad

Admin F&V

a.k.a. Martijn

Voor de mensen die het interessant vinden, ik heb sinds vandaag de powerbank die de laptop ook kan opladen:
https://tweakers.net/ext/f/4F5ysIsFt3abS4HAFQqJJfBb/thumb.jpg

Het is de ZMI QB820 (van Xiaomi is dat ook). Laad vlot op aan de laptop charger en kan qua capaciteit ongeveer 1x de laptop (pro, 15inch) opladen, netjes dus :). Daarnaast uiteraard je telefoon meerdere keren opladen en je kan hem zelfs als usb-hub gebruiken.
Hier een review van onze Dodge:
DodgeReviews: [PBCC] ZMI QB820 20.000mAh QC3.0 Powerbank with USB hub

Ik vind hem tof en ga hem zeker gebruiken :)

Veel Canon spullen te koop

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Smultie schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:13:
[...]

Heb je een linkje naar de BIOS?
http://en.miui.com/thread-1826920-1-1.html

A07 is laatste versie voor de 2017 13 inch.

• johnb52
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 08-04 15:57
martijnkoopman schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:31:
Hallo allemaal,

Ik heb ook een Xiaomi Mi Notebook Air 13,3 en ik zocht naar een oplader aangezien de originele adapter een Chinese stekker heeft. Nu heb ik het een poosje gedaan met een adapter er tussen maar ik vond het er niet uitzien. Nu zocht ik dus naar een Europese oplader. Ik keek hier rond op het forum en vond er een paar maar het was niet helemaal zeker. Die van Lenovo was een goede maar die was tijdelijk niet beschikbaar. Daarom besloot ik op Bol.com te kijken aangezien ik daar ook een cadeaukaart van heb.

Nu kwam ik het volgende tegen;

https://www.bol.com/nl/p/...9/#product_specifications

Ik heb het besteld en inmiddels gebruik ik de adapter. De adapter doet het maar ik weet niet of hij het op de juiste manier doet qua ampere gebruik etc. *niet echt veel verstand van. Daarom is ook mijn vraag van; hoe kun je kijken of de oplader het juist doet?
Ik heb er eentje van RAVpower, besteld bij amazon.de was ook als tip gegeven hier n tijdje terug.
Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True