• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11-2022
Matched: Selsiuz
joostbo schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:19:
[...]

Inderdaad, onze keukenzaak zei ook, ga daar gewoon echt niet op besparen. je wil dat gezeur niet. Het gaat jaren goed maar op den duur levert het vaak gezeur op. Onze keukenzaak wil niet eens iets anders leveren, ondanks het (als het stuk gaat) toch buiten de garantie is.

Ik zou dan eerder besparen op de Bora door een ander merk te kiezen als het echt om de paar paar honderd euro besparen gaat.
Stof tot nadenken, wellicht alsnog terugswitchen naar de Quooker.
mevrouwKees_1 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:12:
[...]

Volgens mij redelijke prijs. Alleen switch de kraan. Daar kan het toch niet op hangen qua budget , die paar honderd euro ? Je krijgt spijt van de Selzius kraan !
Ik ga er nog eens goed over nadenken, bedankt!
remzor schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:05:
[...]

Dat hebben ze dan handig gedaan in die zaak, je had ze waarschijnlijk verteld over het 20k bouwdepot en daar hebben ze duidelijk op gestuurd. Die Quooker en Bora switch samen zal max €1000 minder zijn, geen 4.3k ;)

Maar als je zo tevreden bent is het goed toch. Het is ook een best grote keuken hoor, dus ik denk niet dat je erg veel teveel hebt betaald maar daar hebben anderen hier meer kijk op. Heb ook niet echt weet van de AEG prijzen.
De prijs is niet aanbod gekomen, pas op het einde. Tot wij er zeker van waren wat de opstelling en indeling zou worden. Na zijn 'eindbod' heb ik pas mijn 'eindbod' genoemd en heeft hij water bij de wijn gedaan en heb ik nog een switch gemaakt in apparatuur (bora pure / pure pure x & selsiuz / quooker). AEG zit volgens mij in het midden-hoog segment, onder Siemens/Bosch/Miele volgens mij.
Streamz schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:06:
[...]

Die Selzius is geen goed idee, maar dat hadden anderen al gezegd. Verkeerde zuinigheid.

Verder kan niemand wat zeggen van prijzen, simpelweg omdat er veel te veel factoren zijn. Die plaatjes en info die je hebt gegeven geven echt geen uitsluiting. Dus of het 15 of 40k is, beide kan.
Ga ik dat toch nog eens overwegen! De aanschaf van vloeren en de badkamer is nu in volle gang, dus wellicht is er nog budget over (meestal niet :X ).

Het is een Schuller keuken met deze afwerking: https://www.schueller.de/nl/keukens/fino-matt

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:31
JackL89 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:52:
[...]

De keuken zat op € 24.390 euro. Dat lag ver boven ons budget. Nu hebben we Quooker vervangen voor Selsiuz en de Bora Pure i.p.v. de Pure X. Uiteindelijk uitgekomen op een prijs van € 20.000, zoals begroot in ons bouwdepot.
De Pure ipv Pure X zou niet echt meer dan €500-600 moeten schelen.
Die shitkraan ipv een goede kost je op termijn meer dan dat.

Hebben ze niet om tot die prijs te komen ook een ander kastje gekozen (met hogere plint)? Want dan kunnen de frontjes goedkoper en de kastjes ook.. Is een vrij veel gebruikte truuk

Bericht hierboven

• Alic3
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:27
Om het lijstje compleet te maken. Je kan ook op afspraak naar het Dekker Trend Centre in Zevenhuizen om daar de werkbladen (en Selsiuz kranen...) te bekijken.

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:42

Rzaan

Altijd zoekende

Alic3 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:53:
Om het lijstje compleet te maken. Je kan ook op afspraak naar het Dekker Trend Centre in Zevenhuizen om daar de werkbladen (en Selsiuz kranen...) te bekijken.
En DSE Nijverheidstraat 27 in Leerdam.
Ook mooi.

Voor zuiderlingen:
ABCWerkbladen Leo Baekelandlaan 3 - Industriepark Nolimpark 5217, 3900 Pelt in Belgie

• vissersr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-03 20:51
Hi allen.

Vraagje, momenteel offerte traject lopen en vroeg me af of deze prijzen reeel zijn.Bijgevoegd ontwerp nog niet definitief (denk aan kastgrepen ed.)

Offerte:
Leverancier: Tristar
Front: Fenix Londra
Corpus: legragrijs (nader te bepalen)

Meubels (EUR 10165):
- Onderkast links (maatwerk) (30x30x60)
- Deur wasmachine
- Spoelonderkast met alu bodemplaat
- hoekkast met planken
- 2x Onderkast (2 lades incl. 1 besteklade incl. bestekindeling, onderste lade tip-on) (1m breed per ladeblok)
- stollenwand afwerking naast hoge wanden
- 3 hoge kast waarvan:
a) 1x ondiepe kast met planken i.v.m. kolom
b) 1x kast t.b.v. vriezer, oven en bovendeel incl. planken
c) 1x kast t.b.v. koelkast
- 2 planken waarvan 1 voorzien van 5 inbouw spots

Werkbladen (EUR 5038):
- 2.3 M + 2.7M x 0,6M Keramiek
- Lanesto enkele spoelbak zwart 645 5040-OND (verwerkt in blad 50x40cm)
- kookplaatuitsparing
- randafwerking keramiek (spatranden) (0,9 + 2,3 + 2,7m)

Apparatuur (EUR 9054 + 1803):
- Bosch Vaatwasser SMV4HB800E
- Bosch Inductie 5 zones kookplaat PVW895FC5E
- Bosch bakoven XL HMG976KB1
- Bosch vriezer GIV11ADE0
- Bosch koelkast KIR81SOE0
- Bosch Plafondafzuigunit DRC96AQ50
- SELSIUZ 3-in-1 kraan warm, koud en kokend waterkleur Sturdy Black
- Inzetbakje Urban 551 Sturdy Black

Montage (EUR 1090)

Totaal incl. initieel gegeven korting +- 25K.

[Voor 11% gewijzigd door vissersr op 10-02-2023 18:24]

• vissersr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-03 20:51
@SquareOne heb jij misschien een idee?
vissersr schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:35:
Hi allen.

Vraagje, momenteel offerte traject lopen en vroeg me af of deze prijzen reeel zijn.Bijgevoegd ontwerp nog niet definitief (denk aan kastgrepen ed.)

[Afbeelding]

Offerte:
Leverancier: Tristar
Front: Fenix Londra
Corpus: legragrijs (nader te bepalen)

Meubels (EUR 10165):
- Onderkast links (maatwerk) (30x30x60)
- Deur wasmachine
- Spoelonderkast met alu bodemplaat
- hoekkast met planken
- 2x Onderkast (2 lades incl. 1 besteklade incl. bestekindeling, onderste lade tip-on) (1m breed per ladeblok)
- stollenwand afwerking naast hoge wanden
- 3 hoge kast waarvan:
a) 1x ondiepe kast met planken i.v.m. kolom
b) 1x kast t.b.v. vriezer, oven en bovendeel incl. planken
c) 1x kast t.b.v. koelkast
- 2 planken waarvan 1 voorzien van 5 inbouw spots

Werkbladen (EUR 5038):
- 2.3 M + 2.7M x 0,6M Keramiek
- Lanesto enkele spoelbak zwart 645 5040-OND (verwerkt in blad 50x40cm)
- kookplaatuitsparing
- randafwerking keramiek (spatranden) (0,9 + 2,3 + 2,7m)

Apparatuur (EUR 9054 + 1803):
- Bosch Vaatwasser SMV4HB800E
- Bosch Inductie 5 zones kookplaat PVW895FC5E
- Bosch bakoven XL HMG976KB1
- Bosch vriezer GIV11ADE0
- Bosch koelkast KIR81SOE0
- Bosch Plafondafzuigunit DRC96AQ50
- SELSIUZ 3-in-1 kraan warm, koud en kokend waterkleur Sturdy Black
- Inzetbakje Urban 551 Sturdy Black

Montage (EUR 1090)

Totaal incl. initieel gegeven korting +- 25K.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alic3
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:27
@Ucello Die Selsiuz sowieso upgraden naar de Quooker.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:31
Alic3 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 17:30:
@Ucello Die Selsiuz sowieso upgraden naar de Quooker.
En dan gelijk de combi+

* Floor-is rent

Ik snap niet zo goed waarom je een oven laag plaatst onder het aanrecht en een combi (?) in de kastenwand. Waarom niet beide in de kastenwand?

Oh en die spoelbak kost >€1000? Da's wel een dure dan. :D
Een spoelbak van composiet (in wit dan bijvoorbeeld) moet je met sifon etc <€500 kosten, ook als je 62cm breedte zou kiezen.

Sowieso voor het blad trouwens:
Uitsparingen zijn erg kostbaar, facetafwerking is ook relatief duur. Dat blad pakken ze echt grof marge op.

Ik heb twee nissen, 120x60 en 100x60 met hierin 2x4 gaten voor stopcontacten. Daarnaast een eiland, met waterval en open book: 110x96 + 110x181 + 110x181 + 110x96 met hierin spoelbak en kookplaat (vlakbouw). In Calacatta Gold. Kost bij elkaar minder dan €5.250
Nu is dat waarschijnlijk een enorm goede deal, maar komaan.

Voor €36k zou je dit wellicht door een meubelmaker of interieurbouwer kunnen laten maken, met veel meer lades bovendien.

[Voor 80% gewijzigd door Floor-is op 21-03-2023 23:05]

Bericht hierboven

Pagina: 1 2

Let op:
Dit topic kan gebruikt worden voor het volgende:
• Vragen over de keuken, denkend aan indeling, materialen, kastjes, apparatuur, etc.
• Welke kastjes, aanrechtbladen en apparatuur te kiezen
• Ervaringen met verkopers en keukenboeren
• Tips & Tricks denk hierbij aan hulp bij het zelf installeren en onderhouden van de keuken.
• Jouw indeling. Plaats gerust een foto of tekening, maar maak het niet te bont met hele buildlogs.

Voor badkamers: Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1
Showen met je keuken kan hier: Tweakers Keuken showroom! - Vestiging 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee