Stof tot nadenken, wellicht alsnog terugswitchen naar de Quooker.joostbo schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:19:
[...]
Inderdaad, onze keukenzaak zei ook, ga daar gewoon echt niet op besparen. je wil dat gezeur niet. Het gaat jaren goed maar op den duur levert het vaak gezeur op. Onze keukenzaak wil niet eens iets anders leveren, ondanks het (als het stuk gaat) toch buiten de garantie is.
Ik zou dan eerder besparen op de Bora door een ander merk te kiezen als het echt om de paar paar honderd euro besparen gaat.
Ik ga er nog eens goed over nadenken, bedankt!mevrouwKees_1 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:12:
[...]
Volgens mij redelijke prijs. Alleen switch de kraan. Daar kan het toch niet op hangen qua budget , die paar honderd euro ? Je krijgt spijt van de Selzius kraan !
De prijs is niet aanbod gekomen, pas op het einde. Tot wij er zeker van waren wat de opstelling en indeling zou worden. Na zijn 'eindbod' heb ik pas mijn 'eindbod' genoemd en heeft hij water bij de wijn gedaan en heb ik nog een switch gemaakt in apparatuur (bora pure / pure pure x & selsiuz / quooker). AEG zit volgens mij in het midden-hoog segment, onder Siemens/Bosch/Miele volgens mij.remzor schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:05:
[...]
Dat hebben ze dan handig gedaan in die zaak, je had ze waarschijnlijk verteld over het 20k bouwdepot en daar hebben ze duidelijk op gestuurd. Die Quooker en Bora switch samen zal max €1000 minder zijn, geen 4.3k
Maar als je zo tevreden bent is het goed toch. Het is ook een best grote keuken hoor, dus ik denk niet dat je erg veel teveel hebt betaald maar daar hebben anderen hier meer kijk op. Heb ook niet echt weet van de AEG prijzen.
Ga ik dat toch nog eens overwegen! De aanschaf van vloeren en de badkamer is nu in volle gang, dus wellicht is er nog budget over (meestal nietStreamz schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:06:
[...]
Die Selzius is geen goed idee, maar dat hadden anderen al gezegd. Verkeerde zuinigheid.
Verder kan niemand wat zeggen van prijzen, simpelweg omdat er veel te veel factoren zijn. Die plaatjes en info die je hebt gegeven geven echt geen uitsluiting. Dus of het 15 of 40k is, beide kan.

Het is een Schuller keuken met deze afwerking: https://www.schueller.de/nl/keukens/fino-matt