Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HorteGrote
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 17-12-2016
Hallo tweakers!

Ik ben op zoek naar een TV. Ik heb nu een heel oud ding staan wat niet eens full HD is, en volgens mij nog net een HDMI kabel aankan.
Mijn budget is ongeveer 300€, dit is exclusief geluid. Dat wil ik er in een later stadium (misschien) bijkopen.

Op dit moment woon ik nog bij mijn ouders, maar ik wil deze tv om op mijn kamer netflix te kijken, en over een tijdje mee te nemen zodra ik uit huis ga.

Het apparaat wat ik op dit moment heb gevonden is een:

- PHILIPS 32PFK5300 (32 inch, wel smart tv)

Ik weet niet of ik een smart TV nodig heb, misschien wel handig.
De grootte van 32" is prima.

Alle hulp is welkom :)

HorteGrote wijzigde deze reactie 05-07-2016 17:48 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HorteGrote
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 17-12-2016
quote:
MAX3400 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 07:38:
[...]

Kan ik subtiel opmerken dat het een beetje zonde is om nu een TV te kopen, met/zonder smart-functionaliteit, met/zonder internet-functionaliteit, met/zonder CI-slot, met/zonder <noem maar op> als je "over een tijdje" uit huis gaat en niet weet waar je terecht komt? Dit heeft namelijk wel enige invloed op de grootte van de TV, de aansluitingen die je moet bedenken (bijvoorbeeld WiFi ipv wired) maar misschien ook de kijkhoeken/reflectie van een apparaat.

Als voorbeeld, ik had ooooit een 40" LCD bakbeest. Bijna niet te tillen en kostte toen iets van 1800 Euro. Was eigenlijk net te groot voor mijn kamer & kijkafstand. En wat doe je dan? Dan ga je verhuizen naar een veel ruimer huis met grotere kamers. Leek ineens alsof de TV helemaal verloren in de kamer stond; toen maar snel naar een 55" gaan kijken (en zelfs die is eigenlijk 10" klein qua kijkafstand).
Het probleem is dat ik nu geen TV heb.. Ik wil wel erg graag een TV hebben en ik vind het niet 'zonde' om dan een tv te kopen. Ik heb wel gekeken naar de grootte in een winkel. En 32" is groot genoeg voor wat ik wil.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True