Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Quake Champions

Pagina: 1
Acties:

• Alpha Bootis
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 15-07-2016
Bethesda kondigt Quake Champions aan

Nog niet zo veel bekend en geen gameplay dus een uitbundige TS is nog wat lastig.
Maar wellicht toch topic waardig?

Wat vinden we hier als quake liefhebbers van deze aankondiging?

Ik kan niet wachten op een goede nieuwe Quake persoonlijk, maar de suggestie dat het een class-based achtig overwatch verhaal gaat worden zint mij als voormalig Quaker totaal niet. En dan niet omdat Overwatch slecht is, maar als Quaker wil je natuurlijk gewoon:

Alpha Bootis wijzigde deze reactie 13-06-2016 18:49 (12%)

• Alpha Bootis
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 15-07-2016
Ik denk persoonlijk dat helemaal niemand die enthousiast wordt van het idee van een nieuwe Quake zit te wachten op dergelijke elementen, maar daar kan ik me natuurlijk ook verschrikkelijk in vergissen.

Zoals ik het zie hoeven ze effectief maar één ding te doen, en dat is zorgen dat het gewoon een verkapte remake is van wat bekend is. Tot zo ver dat in ieder geval die content aanwezig is. Eigenlijk zoals ze de single player modus van Doom hebben uitgevoerd.
Wat ze er omheen doen qua modes en content is dan "bonus" maar je moet m.i. niet tarten aan de kern van wat Quake is. Dergelijk misbruik van een naam is nog nooit goed gegaan.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True