Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +8Henk 'm!

• basdeh
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 26-04-2017
Hi, mijn naam is Bas en ik werk voor carrièreplatform Intermediair. Net als Tweakers is Intermediair onderdeel van de Persgroep. Uit verschillende topics op dit forum blijkt dat er veel slechte en/of agressieve recruiters in de IT-arbeidsmarkt zijn. Natuurlijk verdienen wij geld aan het bij elkaar brengen van vraag en aanbod in de arbeidsmarkt, alleen geloven wij dat dit moet gebeuren met respect en oprechte aandacht voor jullie, IT-professionals.

Wij werken daarom momenteel met een team developers hard aan een nieuwe online service, Tweakers Elect. Deze service moet ervoor zorgen dat die ene gave IT baan niet aan je voorbijgaat, maar zónder lastige of agressieve recruiters met een niet-passend aanbod. Je bent volledig anoniem en in control.

Sneak peak? Kijk op tweakers.net/elect

Om Tweakers Elect tot een succes te maken zijn jullie tips, ideeën of suggesties van harte welkom. Dit kan via de Feedback knop op de Tweakers Elect website, via elect@tweakers.net of gewoon door hier op het forum te reageren.

Alvast dank & groet,
Bas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basdeh
Tweakers Elect gaat over het vinden van werk waar je blij van gaat worden, op basis van freelance of vaste basis. Het maakt dus niet uit, we willen beide contractvormen gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basdeh
@t_captain: Zeer terechte punten wat betreft het business model. We zijn hier nog niet uit en zullen (mede samen met de input vanuit jullie & recruiters/werkgevers) moeten gaan zoeken naar een eerlijk verdienmodel.
We zijn wel zeker dat jullie als IT talent nooit gaan betalen voor deze service, voor jullie blijft het dus gratis!

@maniak: Het verschil met Tweakers Elect en een willekeurige vacature site? Bij een traditionele vacature site is het gebruikelijk dat je zelf moet zoeken in het vacature aanbod. Via Tweakers Elect komt die ene gave & relevante baan straks automatisch naar je toe. Daarnaast kan je nu je CV uploaden op een traditionele vacaturesite (of gebruik maken van Linkedin), daarna kunnen recruiters en werkgevers vaak direct contact met je opnemen. Wat voor negatieve ervaringen dat kan opleveren is te lezen in dit forum ;) We hopen met Tweakers Elect dat deze negatieve ervaringen tot het verleden gaan behoren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basdeh
We zijn zeker niet van plan om een "30-in-dozijn pagina" op te gaan zetten, met tientallen formuliervelden.
Het traditionele CV is wat ons betreft ook verleden tijd, ons doel is om straks super snel & simpel je skills & vooral ook wensen/eisenlijst aan ons kenbaar te maken.

Ben erg blij met jullie suggesties tot nu toe, hier kunnen we echt wat mee!

• basdeh
Tnx voor de supernuttige opmerkingen & suggesties! Dit is voor ons erg waardevol en het helpt ons echt om zo het Tweakers Elect platform stap-voor-stap (via de Lean Start-up methode) verder te ontwikkelen. Via het bouwen van een basis gaan we met julle ontdekken welke extra features we moeten gaan bouwen. Uiteraard hebben we een stip op de horizon, we willen het beste platform worden met wel die goede baan maar geen recruiters die je lastigvallen. Veel moeten we nog gaan ontdekken en ontwikkelen. Waar we zeker niet in geloven is dat we just another "CV data hark website" moeten gaan bouwen, maar zoals jullie ook aangeven "het moet echt anders" en dat gaat het ook worden.

Kortom blijf ons helpen door opmerkingen en suggesties geven, hier op het forum of via tweakers.net/elect. En ja, dat mag ook als we het fout doen. Graag zelfs. Op dit moment kunnen we jullie nog geen concrete features laten zien, maar geven we je de mogelijkheid om je e-mailadres achter te laten. We nemen dan contact met je op zodat we jullie als allereerste toegang kunnen gaan geven tot de private beta van Tweakers Elect. Als het project klaar is houden we een klein feestje bij Tweakers waar wel alle bètatesters voor gaan uitnodigen. Wie weet tot dan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basdeh
De afgelopen weken hebben we hard gewerkt aan het ontwerpen en bouwen van de ‘fundering’ van de Tweakers Elect (beta) website. We zijn gestart met een nieuw development team en we beginnen op stoom te komen. We gaan op korte termijn de eerste versie van het #bullshit filter bouwen, waar jullie straks je specifieke eisen & wensen richting de recruiters kunnen achterlaten.

We zijn benieuwd hoe persoonlijk jullie wensen en eisen precies gaan worden. En welke wensen/eisen het belangrijkste zullen worden. Laat het ons svp weten via http://goo.gl/forms/lwmtgDHbm38UulU83

Ons doel is om in Augustus met de eerste “Tweakers Elect (beta) functionaliteiten” live te gaan. Uiteraard houden we jullie op de hoogte en zullen we jullie de komende maanden zeker nog vaker vragen om feedback te geven.

• basdeh
Hi, een bericht voor iedereen die eerder reageerde op mijn bericht over Tweakers Elect, of meelas op dit topic. Het is weer tijd voor een update.

Even terug: ik postte hier eerder een bericht over Tweakers Elect: het nieuwe platform (nog in de maak) voor iedereen die wel up-to-date wil blijven op het gebied van nieuwe carrièrekansen, maar NIET lastiggevallen wil worden door recruiters.

In de wereld van werving en selectie gaat het (helaas) nog steeds vaak over het traditionele CV. Ik kan jullie alvast vertellen dat we voor Tweakers Elect het CV in de prullenbak doen. We zullen gebruik maken van een integratie met Linked-In en vragen je skills uit. Verder voegen we een #bullshit filter toe. Hier kun je aangeven wat je persoonlijke wensen & eisen tbv je toekomstige nieuwe baan zijn. Je “profiel” wordt dus een combinatie van je skills en wensen/eisen.

We zijn nu druk bezig met bouwen, maar we missen hierbij nog een goede front-ender. Dus ben jij (of ken jij) een goede front-ender die op zeer korte termijn beschikbaar is, laat het svp even weten via elect@tweakers.net

We zullen gaan starten met een aantal betrouwbare & interessante bedrijven die toegang gaan krijgen tot jullie (anonieme) profielen in Tweakers Elect. En Tweakers krijgen straks natuurlijk als eerste de mogelijkheid om een profiel aan te maken. Dus sta je open voor een nieuwe baan (of ben je gewoon nieuwsgierig), laat dan je e-mailadres achter op www.tweakers.net/elect

En al jullie vragen en opmerkingen blijven uiteraard van harte welkom. Bedankt alvast!

• basdeh
Hallo. Eerder heb ik jullie namens Tweakers en Intermediair verteld over Tweakers Elect. Wij zijn bezig een (beta) platform te ontwikkelen waar je straks een (voor recruiters) anoniem profiel aan kunt maken. Je geeft je wensen/eisen voor een nieuwe baan op en op basis daarvan krijg je dan alleen voorstellen die passen bij jouw opgegeven wensen. Zonder spam van recruiters.

Dus niet schieten met hagel zoals we hier laatst zelf deden met de advertentie voor een front-ender (sorry). Practice what you preach mogen we nog wel wat strenger naleven. Tegelijk onderschrijft dit nog maar eens nut en noodzaak van Elect. :+

Waar staan we nu met Tweakers Elect?
We verwachten over een aantal weken te starten met de private beta van Tweakers Elect in samenwerking met een aantal interessante werkgevers. Als eerste zullen jullie toegang krijgen om je in te schrijven, voordat we anderen laten weten dat we bestaan. Wil je meehelpen met testen en als eerste een sneak preview krijgen? Schrijf je dan nu in op https://tweakers.net/elect

We beginnen klein en zijn nieuw op de markt. En we willen juist af van het oude model waarop met hagel wordt geschoten. Dat brengt ons op de vraag: hoe moeten we de wereld gaan vertellen dat Elect bestaat zonder een mailing te versturen? Een vraag waar we al even mee bezig zijn. Nee, we hebben geen tonnen aan marketinggeld liggen, dus we moeten slim zijn. Deze uitdaging delen we graag met jullie. Je tips doorgeven kan hier in het forum of mail ons via elect@tweakers.net. Alvast bedankt!

• basdeh
Wederom bedankt voor jullie reacties (keep them coming), juist deze (kritische) input is wat we zoeken. Dit zorgt dat wij het ook echt anders kunnen doen! We pakken de ontwikkeling van Tweakers Elect op een Lean Start-up manier aan, dus stap-voor-stap op basis van met name feedback van gebruikers 'zoeken' naar de beste oplossing(en).
quote:
Elect staat (vertaald vanuit het Engels) voor "Uitverkorene". Hij (of zij) beheerst en bepaalt alle dingen, kortom jij bent als IT-talent via Tweakers Elect altijd in controle. En goede IT-ers zijn uiteraard uitverkoren voor een perfecte IT baan.

• basdeh
quote:
ZroBioNe schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 15:07:
Het kwam toevallig ter sprake in een ander topic, maar is er al iets bekend over een business case voor Elect?
  • Is het gratis en is je data bijv beschikbaar voor derden?
  • Betaal je een abonnement?
  • Betalen de aanbieders een fee?
Ben wel benieuwd...
Tweakers Elect gaat gratis worden voor IT Talent. Je staat straks anoniem op Tweakers Elect en werkgevers kunnen je een (relevant) aanbod doen op basis van je skills & persoonlijke wensen. Het business model van Tweakers Elect is dat werkgevers gaan betalen voor toegang tot IT Talent (op basis van een periodieke fee). Je data blijft altijd anoniem en alleen werkgevers die een abonnement hebben op Tweakers Elect kunnen je straks een aanbod doen (en hebben dus toegang tot je anonieme data). Jij bepaalt altijd zelf wanneer je tevreden bent met een aanbod en of je verder in contact wilt treden met de werkgever. Dan pas zullen wij je naam & contactgegevens delen met de werkgever.

• basdeh
Helaas ervaren we nu wat technische problemen met Tweakers Elect, het team is druk bezig dit te verhelpen. Ik hou jullie op de hoogte (excuses voor het ongemak, dit is erg slordig).

• basdeh
quote:
Hydra schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:40:
Kan het kloppen dat ik, hoewel ik me wel direct heb opgegeven toen dit gepost werd, geen invite heb gekregen? Er zit ook niks in m'n spamfilter.
Dit kan kloppen, we hebben nog niet de hele database aangeschreven. Uiterlijk begin volgende week heeft iedereen een e-mail ontvangen. Vandaag gaan er weer een paar honderd e-mails de deur uit.

• basdeh
Wederom bedankt voor jullie feedback. Met name de mogelijkheid om je salaris/tarief op basis van een range in te geven, gaan we bekijken. Ook de werking van de Linkedin integratie gaan we nog even kritisch onder de loep nemen.

In de Tweakers Elect beta versie is het nu mogelijk om een profiel aan te maken. Daarnaast kan je sinds gisteren ook inloggen, je profiel bekijken en wijzigen. We gaan nu verder met het bouwen met de functionaliteit om de connectie te maken tussen IT talent & de werkgevers. Uiteraard blijf je als IT-er anoniem tot je helemaal tevreden bent met het aanbod van een werkgever.

• basdeh
quote:
vinom schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:06:
Ik krijg nog steeds geen activatiemail op mijn e-mail adres. Hebben meerdere mensen hier last van?

[...]

Maarja, die krijg ik dus niet.
Laat even via elect@tweakers.net je e-mailadres weten, dan zoeken we het even uit. We zien hier wel dat activatie/verificatie mails worden verzonden.

• basdeh
We krijgen vanuit een deel van de gebruikers door dat deze geen activatiemail ontvangen, we zijn dit aan het onderzoeken (en hopen dit snel te kunnen fixen). We hebben veel getest, maar ook wij zijn helaas niet perfect. ;)

De mensen die zich hadden aangemeld voor Slack hebben nu toegang.

• basdeh
quote:
Hydra schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:57:
Okay. Ik heb nu de invite binnen (klagen helpt kennelijk, thanks! ;)) maar jullie moeten echt nog even na gaan denken over de huidige flow want dit gaat, sorry voor de negativiteit, absoluut niet werken.

Op dit moment probeer je mensen hun gegevens te laten delen maar bied je nul waarde. Er is niet eens een mogelijkheid te kijken in een bakje met vacatures of opdrachten. Als ik niet actief was geweest in dit topic had ik ook geen profiel aangemaakt; de site belooft van alles maar zonder bewijs van die beloftes (dus een lijst met openstaande opdrachten bijvoorbeeld) is het gewoon mijn tijd niet waard.

Daarnaast is het dus puur de belofte dat ik gecontacteerd ga worden door mensen op basis van mijn wensen. Okay. Maar wat is de meerwaarde t.o.v. LinkedIn? Daar staat ook op wat ik kan, kan ik toevoegen wat ik wens, en simpelweg de 'morons' uitfilteren.

Het is prima om 'voor nu' een vacaturelijst met nep-vacatures te maken maar het is voor mij een must dat er 'echte' vacatures / freelance projecten op komen te staan waar ik in kan kijken met voor de recruiter verplicht gemaakte velden (o.a. met uurtarief-/salarisrange, hoeveel uur per week, tech stack, etc.)
De belofte van Elect is dat je niet (zoals op LinkedIn) lastig gevallen gaat worden met aanbiedingen die niet relevant zijn voor jou. Door ons bullshit filter denken wij je straks aanbiedingen te sturen waar je direct blij van gaat worden. Daarnaast willen we ook geen "standaard" vacature website zijn, hier zijn er al genoeg van ;) Het uitfilteren van de 'morons' kost veel IT-ers nu veel tijd en geeft frustratie, we willen dit met Tweakers Elect gaan uitbannen. Dus helemaal gaan last meer van die morons, maar alleen maar relevant aanbod (direct vanuit de werkgevers) op basis van je skills en persoonlijke wensen/eisen.

We werken nu samen met een aantal werkgevers die enthousiast zijn over Tweakers Elect. Uiteraard hebben deze werkgevers jullie (anonieme) gegevens nodig om te kunnen bepalen of ze een relevante baan beschikbaar hebben. Zodra deze werkgevers straks een match zien, zal je vanuit Tweakers Elect een super relevant aanbod krijgen.

Tweakers Elect is een product in de steigers en samen met IT-ers en werkgevers willen we dit product steeds beter maken. Deze eerste betaversie is een begin en we zijn er zeker nog lang niet. Dus blijf vooral je ideeën en suggesties aan ons doorgeven!

• basdeh
Aan iedereen die geen activatiemail heeft ontvangen, we hebben dit opgelost. Mocht je nog geen activatiemail hebben ontvangen. Log dan in op je Tweakers Elect profiel en klik op de link om opnieuw de activatiemail te ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

• basdeh
quote:
CrawlFish schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:42:
Ik heb de bevestigingsmail dat ik in kan loggen, echter krijg ik de melding dat hij mijn e-mailadres niet herkend :-)
Kan je svp even via elect@tweakers.net laten weten met welk e-mailadres je de registratie hebt gedaan? Dan gaan we het even voor je uitzoeken.

• basdeh
quote:
McKaamos schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:41:
Nou, vandaag maar aangemeld via de .com versie van het domein.
Probeer weer in te loggen, krijg ik een redirection error als ik op Login klik.

Aanmelden ging eerder vandaag prima. Geen issues mee gehad. Ook de bevestigingsmail ging prima.
Maja, nu er weer terug in komen... dat blijkt een uitdaging.
Wij zien op dit moment geen issues met het inloggen via LinkedIn. Kan je het svp nogmaals proberen via https://www.tweakers-elect.com/talent/login

Mocht je nog steeds problemen ervaren dan ontvangen we graag een screenshot van de melding die je ziet. Je kan deze sturen naar elect@tweakers.net

• basdeh
quote:
PcDealer schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:49:
Is de doelgroep vooral developers of doen anderen in de ICT ook mee?
Iedereen werkzaam in de IT/ICT is welkom bij Tweakers Elect.

• basdeh
quote:
Dartillus schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:09:
[...]
Nou heb ik me al ingeschreven, maar dit riep een vraag op: is er een kwaliteitscontrole op de bedrijven, op vacatures of beide?
Het uitgangspunt van Tweakers Elect dat je straks als talent een relevant & kwalitatief aanbod krijgt. Wij denken dat dit niet gaat gebeuren als we elk bedrijf (die wil betalen) toegang gaan geven tot Tweakers Elect. We zullen dus zeker selectief zijn met welke bedrijven we toegang gaan geven. Van welke (type) bedrijven zal jij graag aanbod willen zien en welke (type) bedrijven zullen we zeker geen toegang moeten geven?

• basdeh
quote:
Donderpoes schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:49:

Ook wisselt het nogal of ik in- of uitgelogd ben. Zelfs na uitloggen ben ik ineens weer ingelogd. Kom ook steeds weer terug bij de bullshit filter, terwijl ik deze nu al een aantal maal doorlopen heb.

Kan ik mijn account ergens verwijderen en weer opnieuw beginnen?
Kan je ons svp even via Slack of e-mail (elect@tweakers.net) het e-mailadres laten weten waarmee je een account hebt aangemaakt. Dan gaan we even voor je kijken wat er aan de hand is.

• basdeh
quote:
BenGrv1995 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:24:
Zelf ben ik op dit moment een tweedejaars student (Technische Informatica) en ik ben erg benieuwd naar de mogelijkheden voor studenten bij Tweakers Elect.

Bij het aanmelden zag ik tot nu toe dat alles gericht is op fulltime werk. Na de zoekfunctie te hebben gebruikt binnen dit forum, zag ik dat de woorden "studie", "student", "studeren" en "bijbaan" geen enkele keer genoemd zijn. Ik vraag mij af of er überhaupt rekening mee is gehouden dat ook studenten graag een bijbaan (of stage) in de IT willen. Als aan de IT-student geen aandacht besteed gaat worden, dan is dat uiteraard geen probleem, maar het is wel een (doel)groep die je mist.

Daarnaast zijn zaken zoals het niveau van de opleiding -of dat nu een goed iets is of niet- nog wel steeds erg belangrijk.

Verder zie ik wel dat Tweakers Elect, als het goed wordt uitgewerkt, veel kansen biedt en een prettig platform/systeem kan worden.
Bedankt voor je feedback! We richten ons met Tweakers Elect niet perse op fulltime banen, maar wel op banen op basis van een vast (of tijdelijk) contract of op freelance basis. Hiermee sluiten we theoretisch niet uit dat een werkgever je straks kan aanschrijven op basis van je skills en eisen/wensen (ook al ben je nog student). Verwacht alleen niet dat dit direct gaat gebeuren aangezien werkgevers vooral specifieke functies proberen in te vullen.

• basdeh
quote:
MajinZ schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:25:

Verder absoluut eens met bovenstaande positieve en opbouwende kritiek. Ik denk dat Tweakers Elect best potentieel heeft, alleen niet zoals het nu is ;)
Hier zijn wij het ook helemaal mee eens! Het is ook niet ons idee en geloof dat deze eerste beta-versie van Tweakers Elect het eindstation is. We willen graag voorkomen dat we een jaar gaan bouwen, veel geld investeren en dan uiteindelijk merken dat niemand op Tweakers Elect zit te wachten. Daarom zo snel mogelijk met een beta-versie naar de markt. Op basis van jullie feedback (en data) kunnen we Tweakers Elect nu gaan maken tot het product wat het wel zal moeten zijn.

• basdeh
quote:
depl0y schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:54:
Ook ik heb net mijn profiel aangemaakt, wat me inderdaad opvalt:
  • 10+ werkervaring wordt omgezet in 10 jaar werkervaring
  • Zelfde met salaris, 80k+ wordt omgezet naar 80k
  • Reistijd indicatie ook trouwens, <45 min is iets anders dan 45 minuten :P
Deze bugs zijn nu opgelost. Bedankt voor het melden.

• basdeh
quote:
depl0y schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:54:
Ook ik heb net mijn profiel aangemaakt, wat me inderdaad opvalt:
  • Ik kan tags aanmaken? Handig, maar die gaan nooit gevonden worden natuurlijk. Zo is er bijvoorbeeld een tag 'teamw' aanwezig, geen idee? Het lijkt me handiger dat deze lijst readonly en compleet is.
  • Hoe werkt het systeem straks? Krijg ik mail van mensen die mijn profiel zien of ga ik een lijst met vacatures zien, waar ik zelf doorheen ga browsen? Ik ga er vanuit dat er geen vacatures zijn die matchen op dit moment (of helemaal geen vacatures)?
  • De tag-omzet bug is al genoemd: C# naar C, .NET naar Net, etc
  • Lekker modern, alles tags omzetten naar lowercase. Maar euhm, waarom niet zoals het hoort? HTML5, C#, etc
We werken nu aan het verbeteren van het invoeren van skills. Verwacht dat we dit uiterlijk begin volgende week hebben opgelost.

• basdeh
quote:
PcDealer schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:31:
Waarom moet ik opeens mijn account bevestigen vandaag terwijl ik al een account heb aangemaakt en niets is meegedeeld over het bevestigen daarvan.
Helaas hebben we op de eerste dag dat we live waren (13-9) wat problemen gehad met de activatiemail. Niet iedereen heeft toen deze e-mail ontvangen, daarom nu deze reminder. Uiteraard willen we weten of degene die zich inschrijft bij Tweakers Elect met een e-mailadres, ook de eigenaar is van dat e-mailadres. Excuses voor het ongemak.

• basdeh
Het is inderdaad even stil geweest, maar uiteraard zijn we met een klein team nog steeds super enthousiast aan het werken om Tweakers Elect stapje voor stapje te ontwikkelen tot een gaaf product. De afgelopen weken hebben we veel tijd gestoken in het spreken met werkgevers. Met als resultaat nu 11 bedrijven met mooie banen, die als pilot partner gaan mee doen! Binnen nu en 2 weken hoop ik dat het eerste (relevante) aanbod richting IT-ers gaat.

Later deze week zullen we ook alle IT-ers die inmiddels een profiel hebben aangemaakt nader informeren over wat er komen gaat. We bouwen nu de werkgevers functionaliteiten zodat we hopelijk vanaf januari 2017 veel nieuwe werkgevers kunnen gaan toevoegen. Kortom we zitten zeker niet stil en zijn druk bezig. Soms beetje te druk waardoor we niet genoeg tijd nemen om jullie te informeren. Uiteraard reageren we altijd op vragen hier in het forum, via e-mail of de Tweakers Elect beta slack groep.

• basdeh
Hi, we zijn nog steeds druk bezig de bètaversie van Tweakers Elect verder te ontwikkelen.

Volgende week wordt een belangrijke week, want vanaf dan kun je job aanbiedingen van werkgevers verwachten. Ook hebben we een aantal nieuwe pilot partners aangetrokken. Met deze werkgevers werken we vanaf nu samen: Achmea, A-boss, Sogeti, Keylane, Motiv, Capgemini, Stater, Qurrent en de Politie (meer werkgevers volgen).

Binnenkort kun je ook je werkervaring toevoegen aan je profiel, zodat we je straks nog relevantere job aanbiedingen kunnen sturen. Volgende week meer......

• basdeh
Nog een aanvulling op de update van gisteren. Ook backbase & knab zijn toegevoegd als (pilot) partner.
Van welke bedrijven zouden jullie graag ook (baan)aanbod ontvangen? Hoor graag jullie top 3 van bedrijven die we zo snel mogelijk zouden moeten toevoegen aan Tweakers Elect.

• basdeh
quote:
Serenaii schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:13:
Hoe werkt dit voor mensen die geen relevante opleiding hebben gehaald? Waar ze vaak tegen aan lopen is dat ze al direct worden afgewezen omdat ze bijv. geen HBO diploma hebben, terwijl ze vaak nog betere programmeurs zijn dan die wie vers van hun opleiding afkomen. Tot zover ik weet gaan recruiters vaak voor wat safe is, zal dat hier ook het geval zijn?
De focus van je Tweakers Elect profiel ligt inderdaad op wat je kunt (je skills) en wat je wilt (je bullshit filter). We vragen dan ook niet naar je opleiding, maar puur naar je skills (en op korte termijn ook je werkervaring). Wij geloven in deze aanpak, maar uiteraard is het aan werkgevers om te bepalen of ze nog additionele opleidingseisen stellen. Wij geven bij onze partners ook regelmatig aan dat door deze opleidingseis(en) ze mogelijk hele goede mensen kunnen missen.

• basdeh
quote:
Chocochaos schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:26:
[...]

Zelfde probleem hier. Tevens is het niet mogelijk om mijn laatste 2 banen in te vullen.

Op dit moment geeft elect vooral nog de indruk niet af te zijn.
Sorry, we hadden een database dingetje in productie. Is nu opgelost en je kan je banen (werkervaring) weer toevoegen.

• basdeh
quote:
Toon83 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 20:15:
Blijkbaar heb ik niet echt veel geluk met dit platform, ik krijg nu al een paar uur een interne serverfout voor 'm'n kiezen..

edit: Inmiddels is de site weer te bereiken, maar het probleem met het maximaal aantal tekens van de tekstvelden in de bullshit filter is nog altijd niet opgelost.
Wij hebben helaas ook niet veel geluk de laatste dagen :'( We hadden gisteravond een probleem in productie waardoor de site niet bereikbaar meer was. Om dit te snel kunnen oplossen hebben we een oudere versie van de website moeten terugzetten. Hierdoor waren echter weer wat oude bugs terug. Op dit moment staat de meest recente versie van de website weer live en moeten alle problemen zijn opgelost. Het probleem met de jobs die jullie zagen onder “afgewezen” is ook opgelost.

Gisteren zijn de eerste echte aanbiedingen verzonden vanuit onze (pilot) partners/werkgevers, dus mocht je een e-mail hebben ontvangen + een verzoek in “aanbiedingen” dan was dit je eerste persoonlijke aanbod via Tweakers Elect. :)

• basdeh
quote:
vinom schreef op donderdag 17 november 2016 @ 13:50:
[...]

Hoe kunnen werkgevers zich opgeven bij jullie om partner te worden? Simpelweg een mailtje sturen?
Ja, een mailtje naar elect@tweakers.net is voldoende. We nemen dan contact met je op.

• basdeh
We zijn nog steeds erg benieuwd bij welke werkgevers (in Nederland) jullie graag zouden willen werken?

Kortom welke bedrijven zouden we aan Tweakers Elect moeten toevoegen? We horen graag jullie top 3 (mag ook in een mail naar elect@tweakers.net).

Alvast bedankt!

• basdeh
quote:
Puch-Maxi schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:35:
In hoeverre is Tweakers Elect verbonden aan Tweakers.net? Beide zijn van de Persgroep, maar Tweakers Elect maakt geen gebruik van het Tweakers logo/huisstijl. Ik neem aan dat het een samenwerking is tussen Intermedair en Tweakers? Levert Tweakers de developers of verlenen ze alleen hun naam aan het geheel, ivm de doelgroep. Is Tweakers Elect gelijk aan Tweakers IT banen?

Betreft geen commentaar, ik probeer Tweakers Elect slechts in de correcte context te plaatsen :).
Tweakers Elect is een website van de Persgroep Employment Solutions in directe samenwerking met Tweakers. We bouwen Tweakers Elect met developers van de Persgroep Employment Solutions, maar op diverse vlakken is er direct contact met Tweakers. We zitten ook in hetzelfde gebouw, dus dat maakt dat we goed kunnen samenwerken. Wat meer informatie over onze merken kan je vinden op de site van de Persgroep Online Services, zie http://www.persgroeponlineservices.nl/#filter=.merken

• basdeh
quote:
The_Ghost16 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:32:
[...]

Ik kreeg eerst een melding 'Er is een match met jouw profiel'. Deze match kun je dan afwijzen of accepteren als zijnde ik ben geïnteresseerd. Dit laatste heb ik gedaan. Dan krijg je de melding dat je nu zelf niks hoeft te doen en dat er binnen 2 werkdagen een mail komt van het bedrijf waar je mee matcht.

Die mail was dus het zinnetje wat ik gequote heb. Mail was wel iets langer maar meer dan we hebben een match en alvast bedankt stond er niet in.
@The_Ghost16 Ben erg benieuwd naar je verdere ervaring met de recruiter van het bedrijf van je match. Zo te horen was de reactie/mail van de recruiter niet helemaal wat je er van had verwacht. Wij faciliteren het eerste contact met de werkgever, maar de communicatie daarna zal ook zeker soepel moeten verlopen.
Mocht je nog wat meer details kwijt willen over deze ervaring, dan kan je altijd direct contact met me opnemen via elect@tweakers.net

• basdeh
quote:
unezra schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 09:56:
Zit dit topic door te bladeren maar een aantal dingen zijn me niet helemaal helder.
(Context: k ben geen recruiter maar techneut, we openen deze week een vacature voor vervanging van mijn directe collega die per 1 februari voor zichzelf gaat beginnen.)

- Hoe past dit bij een bedrijf (wij) waar we in the end verwachten dat de kandidaat een motivatiemail en zijn CV naar ons toe stuurt, waar op basis van wij iemand selecteren voor uitnodigen 1e gesprek of niet
- Zijn er voor de werkgever kosten aan verbonden

Is het zuiver een 1e matching van CV's, waarna de potentiële kandidaat bericht krijgt dat hij/zij contact op kan nemen met een potentiële nieuwe werkgever, of is het de bedoeling dat puur op basis van CV selectie iemand meteen word uitgenodig op gesprek?
We zijn Tweakers Elect gestart omdat we in de markt zien dat het voor de meeste partijen niet meer werkt om IT-ers te vinden op basis het "old-skool" model. Dus plaatsen vacature en dan maar wachten op die motivatiebrieven en CV's. Er zijn gewoon meer banen dan IT-ers in Nederland en we zien dat alleen de echt toffe bedrijven nog brieven en CV's binnen krijgen. De overige 95% van de Nederlandse bedrijven moeten dus wat meer uit de kast halen om goede IT-ers te vinden. Het hele verhaal (voor werkgevers) zie je op onze website, https://www.tweakers-elect.com/werkgevers

Zoals je daar kan lezen werken we niet met CV's, maar puur op basis van skills en wensen/eisen vanuit IT-er om een eerste relevante "connectie" te maken tussen IT-er en werkgever. Maar mocht je als werkgever meer willen weten over mogelijkheden en de kosten laat dan even je gegevens achter op bovengenoemde URL.

• basdeh
quote:
unezra schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:29:
[...]

Die link beantwoord mijn vragen helaas onvoldoende. :)

[...]
Binnen Tweakers Elect geef je als IT-er ook je eigen persoonlijke wensen en/of eisen aan, via het bullshit filter. We zien dat dit al deels inzicht geeft in de persoonlijkheid en drijfveren van de IT-er. Wij zijn wel bezig om het profiel te gaan verrijken met een aantal persoonlijkheidsvragen, maar dit volgt begin 2017. In gesprekken met onze pilot partners ervaren we dat een echt match op persoonlijkheid, maar ook skills pas definitief gemaakt kan worden in een gesprek. Maar je wilt natuurlijk wel eerst een goede voorselectie bij de mensen die je op gesprek laat komen, en dat regelen we voor je via Tweakers Elect. Maar centraal blijven altijd de eisen & wensen van de IT-er op gebied van inhoud van de baan (de skills) en de persoonlijke drijfveren!

We zijn nog druk bezig met een pricing model, die ook afhankelijk zal zijn van de resultaten die we gaan halen de komende maanden. Begin 2017 starten we met een selectie aan early bird werkgevers die we toegang zullen gaan geven tot het platform, op basis van een kleine vergoeding voor een connectie (een JA door een kandidaat). Het bedrag voor deze vergoeding is nog niet definitief, maar indicatie is rond de 500 euro (voor een gesprek met een super relevante kandidaat). Mocht je als werkgever interesse hebben, laat dan je gegevens achter op onze website en dan nemen we contact met je op.

• basdeh
Zo voor de kerst nog even een laatste update over Tweakers Elect. Op dit moment hebben we 135 contactverzoeken verzonden naar IT-ers in Tweakers Elect. Dit zijn relevante "job flirts" op basis van je skills en persoonlijke wensen & eisen. Je kan als IT-er met JA of NEE antwoorden op zo'n verzoek om vervolgens wel of niet direct met de werkgever in contact te komen. We zien dat zo'n 53% ook response geeft, meestal een NEE maar we hebben ook al een aantal JA's. We zien ook dat er nog veel werk aan de winkel is, vooral om het aanbod richting de IT-er nog relevanter en beter te maken. Je wilt uiteraard ook via Tweakers Elect geen SPAM, maar alleen die ene geweldige droombaan. In 2017 gaan wij dan ook samen met jullie en de werkgevers weer enthousiast verder met het verbeteren van Tweakers Elect. De komende twee weken zijn wij dan ook iets minder goed bereikbaar, maar blijf ons vooral bestoken met jullie suggesties en ideeën!

Fijne Feestdagen!

• basdeh
quote:
The_Ghost16 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:48:
[...]

Waar kan ik trouwens mijn salaris eis en reistijd veranderen?
Je kan via https://www.tweakers-elect.com/talent/login inloggen op je eigen profiel en daar je salaris eis en reistijd aanpassen.

• basdeh
quote:
segil schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:09:
Ik kan mij niet herinneren dat ik een job flirt ontvangen heb van Tweakers Elect. Is die naar iedereen verstuurd?
Een job flirt is een persoonlijk contactverzoek van een werkgever. Ruim 100 IT-ers in Tweakers Elect hebben nu zo'n persoonlijke job flirt ontvangen. Het kan dus goed zijn dat jij er nog geen hebt ontvangen. We werken nu met (nieuwe) partners aan weer meer job flirts die de komende weken zullen volgen.

• basdeh
quote:
The_Ghost16 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:43:
[...]

Dat lukt niet. Ik wordt doorgestuurd naar mijn dashboard. Ook als ik opnieuw inlog.
Klik op je naam (rechtsboven) en dan vervolgens op de knop "bekijk profiel" of ga direct naar https://www.tweakers-elect.com/talent/profiel

Vanuit hier kan je dan je profiel aanpassen.

• basdeh
quote:
The_Ghost16 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:49:
[...]

Ik kan daar alles aanpassen behalve bruto jaarsalaris en reistijd.

Edit: Het is me gelukt :) Je moet via dat 'Open voor een vaste baan' dropdown kiezen wat je al had dan krijg je de pop-up om het te bewerken. Misschien handig om daar een edit knop te plaatsen ipv een dropdown met keuze opties (die ik dus niet wil wijzigen)
Goed dat je het hebt gevonden. We gaan dit ook aanpassen, want het kan zeker iets duidelijker.

• basdeh
quote:
Downloader_NL schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:21:
Hopelijk hoort dit ook hier :9

Maar als ik op wachtwoord vergeten klik en mijn e-mail adres invul krijg ik een mooie Oops er is iet mis gegaan error 500
We hebben deze week wat problemen gehad met de URL's in de diverse mail. Vaak ontbrak "www.tweakers-elect.com" in de URL waardoor je een error kreeg. De problemen moeten nu opgelost zijn. Excuses voor het ongemak.

• basdeh
Vanwege de kerstvakantie is het even stil geweest, maar we zijn alweer hard aan het werk om Tweakers Elect nog beter en leuker te maken. We hebben nieuwe functionaliteiten toegevoegd om te zorgen voor een nog betere match tussen IT-ers en banen. Kijk dus eens in je profiel, waar je nu ook je werkervaring en social links kan invoeren (de bedrijven uit je werkervaring en je social links blijven uiteraard verborgen voor werkgevers tot jij akkoord bent met het delen van je gegevens). Vergeet dan ook niet even je postcode in te voeren, zodat we nog beter kunnen berekenen of de afstand tussen je huis en de locatie van de werkgever binnen je reistijd restrictie valt. Ook werken we dagelijks aan het verbeteren van de job flirts, we zien dat we deze nog beter en relevanter moeten maken. We willen jullie uiteraard niet spammen, maar alleen maar lastigvallen als we de perfecte baan voor je hebben.

We werken nu samen met zo’n 25 werkgevers die ook de komende weken weer gaan zorgen voor nieuwe job flirts. De afgelopen weken hebben we o.a. de volgende bedrijven toegevoegd aan Tweakers Elect: Fox-IT, Mollie, Ticketswap, Coolblue, Datlinq en Ahold Delhaize (en nog veel meer). Mis je nog een werkgever waar je graag zal willen werken, laat het ons dan vooral weten. En natuurlijk zijn wij ook bereikbaar voor al je andere vragen en/of suggesties.

We hopen dat we in 2017 veel IT-ers blij kunnen gaan maken met de perfecte nieuwe baan!

• basdeh
quote:
segil schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:02:
[...]

Bas, afgezien van mijn account op Tweakers Elect, zou je na kunnen gaan waarom ik nog nooit een vacature gemaild heb gekregen vanaf Intermediair en IT Banen? Op beide sites heb ik een profiel aangemaakt met het verzoek een mail te krijgen bij een passende vacature, maar in de afgelopen paar jaar nog nooit iets ontvangen. Terwijl ik wel passende vacatures zie, als ik handmatig zoek. Ik heb al enkele keren de instellingen aangepast, met de hoop dat dat iets zou triggeren. Maar niet helaas. Kan je hier eens naar kijken?
Ik kan alleen vragen over Tweakers Elect beantwoorden. Voor vragen over Intermediair (en IT-banen) kan je het beste contact opnemen met de helpdesk (helpdesk@intermediair.nl). Vragen betreft Tweakers Elect kan je altijd sturen naar elect@tweakers.net

• basdeh
quote:
depl0y schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:38:
[...]

Nog steeds 0 aanbiedingen, je zou er depressief van raken ;)
Niet depressief worden hoor ;) We hebben inmiddels zo'n 110 IT-ers in Tweakers Elect 1 of meerdere aanbiedingen/job flirts gestuurd. We zijn hard bezig om meer bedrijven aan te sluiten (in heel Nederland), zodat we nog meer IT-ers job flirts kunnen gaan versturen. Uiteraard krijg je pas een job flirt als deze aan al je eisen voldoet (wat betreft reistijd, salaris, bullshit filter). We sluiten continu nieuwe bedrijven aan, dus er komen de komende weken weer veel nieuwe aanbiedingen aan.

• basdeh
quote:
Caelorum schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:14:
Er staat op de frontpage overigens een input-veld met een placeholder met daarin de tekst "Email Adres". Dat moet uiteraard e-mailadres zijn ^^

In hoeverre is het handig om je aan te melden en dan aan te geven dat je nog geen interesse hebt in een nieuwe baan? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe het een en ander in elkaar zit en ik verwacht ergens tussen de 6 - 12 maanden te zoeken naar een nieuwe omgeving.
De tekst Email Adres gaan we aanpassen, bedankt voor het melden!

Je kan je zonder problemen aanmelden en dan je profiel op "Niet beschikbaar" zetten. Je kan dan rondkijken in Tweakers Elect, maar je ontvangt dan geen aanbiedingen. Zodra je dan over 6-12 maanden wel beschikbaar bent, dan verander je gewoon je status.

• basdeh
quote:
TNW schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:58:
Ik zat zonet weer even te kijken op Elect, het lijkt erop dat linebreaks niet in de bio worden meegenomen. Ze zijn wel in het editvenster te zien maar komen uiteindelijk niet in de weergave te staan.
Ook kan ik nergens mijn reistijd veranderen. Waren deze issues al bekend?
Onze developers hebben vanochtend naar je melding betreft de bio gekeken en ik hoor net dat het opgelost is.
De reistijd kan je veranderen door te klikken op de knop met daarin je type contract. Dit gaan we overigens spoedig aanpassen om het aanpassen van je persoonlijke voorkeuren wat makkelijker te maken.

• basdeh
quote:
CptMorgan schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:30:
[...]

Ik was wel nieuwsgierig naar wat Tweakers Elect mij kon brengen. Maar sinds mijn aanmelding in september al precies 0 reacties. Lig ik echt zó slecht in de markt of zit er nog zo weinig leven in Elect?
Helaas zat je niet bij de eerste 150 IT-ers die een aanbod heeft ontvangen. Dit kan uiteraard aan allerlei zaken liggen, van je persoonlijke eisen tot de skills die nodig zijn voor de tot nu toe aangeboden banen (door de pilot partners van Elect). Met Tweakers Elect willen we je absoluut niet spammen, dus we proberen je alleen een aanbod te sturen als deze echt een match is met je skills en persoonlijke eisen. De komende weken komen er weer nieuwe bedrijven in Elect, die ook weer job flirts gaan versturen. Dus wie weet ontvang je dan een leuke baan in je mailbox. Op termijn willen we ook Talenten (die geen aanbod ontvangen) gaan laten weten waarom ze geen aanbod ontvangen, om je vervolgens te kunnen adviseren hoe je je marktwaarde kan verbeteren.

• basdeh
quote:
Loev schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:02:
Hoe werkt de reistijd berekening bij Elect? Ik krijg een match voor een bedrijf in Zaandam, ik woon in Utrecht en mijn max reistijd staat op 45 min. Volgens Google Maps moet dat precies lukken, maar met de huidige files kan dat natuurlijk niet. Treintijd is 57 minuten. Houden jullie rekening met files of treintijden?

Zijn er trouwens nieuwe bedrijven toegevoegd? Bij de lancering van Elect, kreeg ik direct 3 matches. Daarna maanden niets en nu dus weer een match.
De antwoorden zijn eigenlijk al gegeven, we houden inderdaad op dit moment (nog) geen rekening met files (maar kijken naar de snelst mogelijke reistijd). We denken wel om deze berekening nog iets specifieker te maken op basis van je reisvoorkeur (auto, ov, fiets). Zal dit (deels) een oplossing zijn?

Via Tweakers Elect willen we je niet spammen en alleen een aanbod sturen als deze relevant is. Kan dus zijn dat we de ene week 2 relevante aabiedingen hebben die passen bij je wensen en dan vervolgens een paar maanden niet.

• basdeh
Zoek je een leuke stage, of ken je iemand die een leuke stage zoekt? Wij zoeken een stagiair bij Tweakers Elect. Voor meer informatie, zie http://www.werkenbijdeper...ire-tweakers-elect-889536

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basdeh
Weetje van de week: 16% van de beschikbare IT-ers in Tweakers Elect heeft inmiddels een “job flirt” van een werkgever ontvangen. Heb jij een job flirt ontvangen en heb je nog ideeën of suggesties voor ons, laat het ons weten. We werken hard aan het toevoegen van nieuwe werkgevers (met nog meer mooie job flirts), recent hebben we bijvoorbeeld Blendle toegevoegd. Ben of ken je geïnteresseerde werkgevers, ook dat horen wij uiteraard graag.

• basdeh
quote:
t_captain schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:58:
Zag zojuist een ad van Tweakers Elect op de frontpage, kennelijk is het live?

Uit de algemene voorwaarden (http://www2.intermediair....ep_Online_Services_BV.pdf)

[...]

Je hebt toch niet de agency recruiters losgelaten op de site? :'(
We zijn natuurlijk al een tijdje (sinds September vorig jaar) live met de eerste ("beta") versie van Tweakers Elect. We zijn nu continue de website aan het (door)ontwikkelen en zijn nu druk bezig met het laten groeien van het aantal deelnemende IT-ers en werkgevers. Je zult ons dus vaker gaan zien, zoals nu op de Tweakers site.

Wat betreft de voorwaarden, we leggen nu de laatste hand aan specifieke Tweakers Elect voorwaarden voor IT-ers. Onze huidige voorwaarden kunnen inderdaad soms wat vreemd overkomen ;)

• basdeh
quote:
t_captain schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:25:
Het valt me op dat er een bepaalde provisie is gemaakt voor W&S bureaus, omdat zij binnen de gewone AV niet de site zouden kunnen gebruiken voor hun doel.

Vraag me af of IT professionals daarop zitten te wachten.
Snap je opmerking (denk ik) niet helemaal, maar W&S bureaus kunnen geen gebruik maken van Tweakers Elect. Alleen bedrijven die eigenaar zijn van de vacatures (dus directe werkgevers) hebben toegang tot Tweakers Elect (en kunnen IT-ers dus aanbiedingen sturen). Dit doen we omdat we willen dat het aanbod zo helder en transparant mogelijk is (welk bedrijf, exacte inhoud van de functie e.d.).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basdeh
quote:
t_captain schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:23:
Artikel 9.2 van de AV stelt dat opdrachtgevers de dienst alleen mogen gebruiken voor "eigen gebruik" (dus bijvoorbeeld hun account niet mogen delen).

Maar daarin is wel een uitzondering opgenomen voor W&S bureaus, die mogen de dienst ook gebruiken om te werven voor hun cliënten.

Deze uitzondering zou niet nodig zijn als er geen W&S bureaus op het platform mogen.
Helemaal mee eens! We gebruiken voor Tweakers Elect nu nog de Algemene Voorwaarden van de Persgroep Employment Solutions. We zijn bezig met specifieke Tweakers Elect voorwaarden, zodat we verwarringen zoals deze niet meer zullen hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basdeh
=== PIZZA OP 18 APRIL; WIE EET ER MEE? ===

Hi, zoals je hier op Slack wel gemerkt hebt, proberen we Tweakers Elect continu te verbeteren. Hierbij willen we nu jouw hulp en feedback vragen! Daarom nodigen we je uit om op dinsdag 18 april om 19.00 uur pizza met ons te komen eten. In ruil daarvoor willen we dan graag van jou horen hoe je Tweakers Elect tot nu toe ervaart. En wat er beter kan. Naast pizza krijg je van ons een sneak preview van vernieuwingen die er aan komen.

Wat kun je verwachten?
- Delen van jouw ervaringen tot nu toe
- Meedenken over verbeteringen op het gebied van design, functionaliteiten en copy.
- Sneak preview van een aantal vernieuwingen
- En natuurlijk pizza!

Wie zijn er aanwezig van team Tweakers Elect?
- Ming, UX-designer
- Marion, Copywriter
- Olga, Brand manager
- Bas, Projectleider

We zitten in Amsterdam-Noord aan het IJ, vlakbij de NDSM-pont vanaf Centraal Station, maar er is ook voldoende parkeergelegenheid. Reiskosten worden uiteraard vergoed.

Geef je op via elect@tweakers.net en vergeet niet door te geven wat je favoriete pizza is…

Tot de 18de hopelijk!
Groet, het team van Tweakers Elect

• basdeh
We hebben nog een paar plekken beschikbaar voor de pizza-sessie op 18 april. Geef je snel op via elect@tweakers.net en denk mee over de toekomst van Tweakers Elect! Zie ook bovenstaande bericht.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• basdeh
quote:
Matsooh schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:03:
Alvast mijn excuses, als het al beantwoord is, heb even gegoogled, en gezocht in het topic maar vond niet direct iets :')

In hoeverre kan ik als Belg gebruik maken van deze tools? Zijn er jobs in België, of zijn er jobs waar ik als Belg in Nederland kan gaan werken etc?

Thanks!
Goede vraag! Via Tweakers Elect bieden we IT-banen in Nederland aan. Als een baan in Nederland wat betreft reistijd relevant voor je is, dan zullen recruiters je (anonieme) profiel zien. En kunnen ze je dus benaderen, als je ook een match bent op al je andere criteria. Als Belg ben je dus van harte welkom als het voor je geen probleem is om in Nederland te werken.

Mocht je zelfs nog willen verhuizen naar Nederland, dan kan je dit ook in je profiel aangeven. Je bent dan beschikbaar voor alle banen in (heel) Nederland.

• basdeh
quote:
conara schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:41:
Is Tweakers Elect ook geschikt voor de embedded software programmeur? Of komen er zelden vacatures voor embedded software programmeurs langs? Iemand die zich heeft aangemeld op Tweakers Elect met een vergelijkbare achtergrond?
Tweakers Elect is voor alle IT'ers, dus ook embedded software programmeurs. Wij doen ons best om zoveel mogelijk mooie bedrijven toegang te gaan geven tot Tweakers Elect, zodat we zoveel mogelijk verschillende IT-banen (door heel Nederland) kunnen aanbieden (en zo vraag vanuit IT-ers in Tweakers Elect en aanbod dichter bij elkaar te brengen). Dit kost uiteraard tijd, dus het kan zijn dat je op korte termijn geen aanbod zult ontvangen. Daarnaast sturen we uiteraard ook pas een aanbod als deze helemaal aan je wensen en eisen voldoet. En er zitten zeker meer embedded software programmeurs in Tweakers Elect.

• basdeh
Vandaag is mijn laatste dag als Product Owner van Tweakers Elect. Uiteraard blijf ik een gebruiker van Tweakers Elect en deze discussie volgen. Jullie vragen en opmerkingen zullen voortaan worden beantwoord door mijn collega’s Talitha & Jadine. Bedankt voor alle goede suggesties & vragen, dit heeft ons erg geholpen bij de totstandkoming van Tweakers Elect. En blijf jullie vragen en suggesties hier melden (of mail ze naar elect@tweakers.net), deze gaan enorm helpen bij de (door)ontwikkeling van Tweakers Elect.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True