Speel ook Balls Connect en Repeat
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik lever graag mijn 200 puntjes in om Spanje te zien verliezen! Streven is wel een top 10 notering, liefst top 5...
Had wel Kroatië boven Spanje in poulestanden. Helaas wel weer Tsjechië boven Turkije...
Disclaimer: heb geen verstand van voetbal en dat blijkt

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De groep zo als hij nu staat op Flexvoetbal klopt niet, ze hebben België boven Italië staan, maar dat is niet correct.
Edit: O, ik zie dat jij dit zei naar aanleiding van andere groepswedstrijden
Wanneer komen die punten er eigenlijk bij? Dit is trouwens mijn eerste groep die ik volledig goed heb
[ Voor 9% gewijzigd door Sjurm op 22-06-2016 23:16 ]
Ben niet meer laatste omdat iemand z'n groepsvoorspellingen niet heeft ingevuld
Ik ben hard onderweg naar de laatste plek, na de tweede speelronde van de 8e naar 28e gegaan, eerder vandaag nog 30prOnorama2 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 00:12:
Punten voor de groepsvoorspellingen zijn er nu bijgeteld.
Ben niet meer laatste omdat iemand z'n groepsvoorspellingen niet heeft ingevuld

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja dat was die groep van Portugal he. Nou ik sta iig nog in de top10, *het kan nog*Sjurm schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 23:15:
[...]
De groep zo als hij nu staat op Flexvoetbal klopt niet, ze hebben België boven Italië staan, maar dat is niet correct.
Edit: O, ik zie dat jij dit zei naar aanleiding van andere groepswedstrijden
Wanneer komen die punten er eigenlijk bij? Dit is trouwens mijn eerste groep die ik volledig goed heb

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
8ste finales had ik nog niet ingevuld, dus nu maar even gedaan.
Voor Polen - Zwitserland dus in ieder geval geen punten.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Had gisteren de hoogste score ooit en van iedereen (+475), steeg meteen 7 plaatsen of zo. Ik was het al zo gewend om iedere dag helemaal naar onderen te scrollen

Ik sta gelukkig solide in de sub-top. Wel altijd lastig voetbal kijken. Aan de ene kant hoop je wat je voorspeld hebt de uitslag wordt. ik voorspel echter altijd vrij conservatief. Dus als Italië - Spanje 4 - 4 wordt was het een top wedstrijd, maar dan heb ik geen punten
Maar idd is wat je hoopt lang niet altijd wat je denkt en dan zit je daar maar met een dubbele agenda te kijken.
Toevallig ben ik wel op Griezmann geëindigd

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 27-06-2016 18:32 ]
Ach ik kijk er al niet meer van op en ging er ook nog niet van uit dat ik de uitslag goed had tot het eindsignaal geklonken zou hebben
De meeste hadden Spanje op winst geloof ik, dus wat dat betreft heb je toch mooi wat punten gescoord.Fleximex schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:25:
Ik had 1-0 voor Italië. Maar zoals zo vaak dit toernooi...
Ach ik kijk er al niet mer van op en ging er ook nog niet van uit dat ik de uitslag goed had tot het eindsignaal geklonken zou hebben
Derde. Ik kom eraan Sjurm en svaerde
Damn. Dat zo weinig mensen Italië en IJsland als winnaar dachten. Er zijn vandaag belachelijk weinig punten gescoord.
[ Voor 40% gewijzigd door Fleximex op 27-06-2016 22:57 ]
Wow, IJsland goed voorspeld. NetjesFleximex schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:51:
Ik hield mijn hart vast, want Engeland zette toch nog 5 minuutjes flink aan op het eind. Maar mijn 1-2 staat: 200 punten
Derde. Ik kom eraan Sjurm en svaerde
Ik ben mn koppositie kwijt. De top zit dicht bij elkaar, dus wordt spannend
Ik zie al dat ik laag zit met 170 gele kaarten. Er mogen er dus nog maar 8 vallen voor de volle punten

O.Giroud als topscorer is ook wel jammer

Niet normaal trouwens. Ik heb alle kwartfinales goed voorspeld qua winnaars (ook het gelijkspel van Zwitserland en Polen).
[ Voor 81% gewijzigd door Fleximex op 27-06-2016 23:05 ]
Knock-out comebackFleximex schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:59:
Wat een druk nu bij het voorspellen van de kwart finales haha
Ik zie al dat ik laag zit met 170 gele kaarten. Er mogen er dus nog maar 8 vallen voor de volle punten
Niet normaal trouwens. Ik heb alle kwartfinales goed voorspeld qua winnaars (ook het gelijkspel van Zwitserland en Polen).
Gele kaarten kan voor mij nog en nog een rode kaart en dan ben ik blij
Er zijn wel opvallend weinig doelpunten dit EK
Jep. Ik zit met mijn 135 doelpunten toch net wat te hoog. Waarschijnlijk gaat het eerder op 100-105 komen.
Dus voor zo meteen: go Pepe

Edit: nice, geldt de pool nou voor 90 min?
[ Voor 29% gewijzigd door Sjurm op 30-06-2016 22:51 ]
Zo wordt het moeilijk om nog bovenaan te eindigen.
Nee, de verlening telt ook mee (penals natuurlijk niet).
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Inderdaad, al hun wedstrijden nog gelijk. Ik hoop toch echt dat ze er de volgende ronde uitgaan
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Ik heb nog nooit een pooltje zo slecht voorspeld.
exact hetzelfde, gisteren nog wel punten gekregen door portugal op een gelijkspel te zettenOnbekend schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:58:
Ik had 3-1 voorspeld.![]()
![]()
![]()
Maar dan België als winnaar.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit een pooltje zo slecht voorspeld.

Alleen Müller schijnt geen topscorer te worden

Dat valt nog vies tegen eigenlijk. Slechts 250 punten: https://www.flexvoetbal.nl/rules/Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:46:
Ik heb Griezmann als topscorer, dat gaat toch wel minimaal 2000 punten opleveren?
Ik ben er niet rouwig om, want de enige juist voorspelde statistiek bij mij is Frankrijk (als die winnen). Met gele kaarten, doelpunten en rode kaarten zit ik er ver van af. En Giroud gaat 'm ook niet meer worden

Mar als ik de voorspellingen van de andere kijk is het nog niet eens zo slecht wat ik heb. Niemand bij de bovenste plaatsen heeft gele kaarten, doelpunten of rode kaarten goed volgens mij. Ik zie zelfs een keer 20 rode kaarten en 45 gele kaarten langskomen. Of 350 gele kaarten
[ Voor 21% gewijzigd door Fleximex op 08-07-2016 10:37 ]
Giroud had gister de doos nog om zn schoenen geloof ik. Hier en daar nog wat vergelijkingen met John van Beukering gezien.. In Fifa speel ik graag met Lacazette, volgens zijn stats moet hij minimaal 3x beter zijn dan Giroud. Maargoed een winnende bondscoach heeft gewoon gelijk. Petje af voor Deschamps.Fleximex schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:30:
[...]
Dat valt nog vies tegen eigenlijk. Slechts 250 punten: https://www.flexvoetbal.nl/rules/
Ik ben er niet rouwig om, want de enige juist voorspelde statistiek bij mij is Frankrijk (als die winnen). Met gele kaarten, doelpunten en rode kaarten zit ik er ver van af. En Giroud gaat 'm ook niet meer worden
Mar als ik de voorspellingen van de andere kijk is het nog niet eens zo slecht wat ik heb. Niemand bij de bovenste plaatsen heeft gele kaarten, doelpunten of rode kaarten goed volgens mij. Ik zie zelfs een keer 20 rode kaarten en 45 gele kaarten langskomen. Of 350 gele kaarten
Denk dat weinig mensen Portugal hadden en je was niet de enige met FrankrijkPinobigbird schreef op zondag 10 juli 2016 @ 23:29:
Dag Frankrijk als toernooiwinnaar, dag 0-0 als einduitslag
Wel balen van die uitslag
En ik ben ook wel trots op m'n 2e plek
[ Voor 51% gewijzigd door St@m op 11-07-2016 00:17 ]
WINNAAR |

Einduitslag (top 10) |
Positie | Naam | Punten |
---|---|---|
1. | Sjurm | 4246 |
2. | Stammetje83 | 3890 |
3. | Zonereaver | 3806 |
4. | Fleximex | 3795 |
5. | x_xplo | 3715 |
6. | Rolderb | 3670 |
6. | wouter_96 | 3670 |
8. | Faddermakker | 3625 |
9. | desinho | 3620 |
10. | Hoijong | 3612 |
In de pool heb ik vooral aan het begin een vliegende start gemaakt, en de poule-uitslagen heeft relatief veel punten opgeleverd. In een andere pool met vrienden paar kleine wijzigingen in de voorspelling en die is compleet mislukt
Deze pool heeft het EK voor mij toch een stuk spannender gemaakt nu Oranje niet meedeed. Hopelijk doet over 2 jaar uiteraard Oranje wel weer mee

Ik begon aardig, lang in de top 3 gestaan. Uiteindelijk wel tevreden met plaats 6. De pool maakte het EK in ieder geval iets leuker om te kijken.
^ dittriesvan schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:25:
[...]
De pool maakte het EK in ieder geval iets leuker om te kijken.
BedanktPinobigbird schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:44:
Gefeli Sjurm! Een mooie afstand tot #2 ook.
[...]
^ dit
Ik kreeg aan het eind nog 200 punten voor rode kaarten (en wat punten voor gele)
Grappig om even in de algemene ranglijst te kijken. De nummer 10 stond voor de laatste punten nog op plek 651