• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:14

scorpie

Supra Addict

Car tuning is back!?!? Insta-buy! Oh, wait ik wil em op de PS5, maar die heb ik nog altijd niet.. Dan maar hopen op een combi pack :)

Hyped!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Nevela schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 00:19:
Zou er geen GT Sport element meer in zitten? Dus geen weekly races en lobbies? Dat zou ik wel erg jammer vinden. En ik hoop op een goede VR functie.
In de eerste beelden van ergens vorig jaar zag je een sport modus in homescherm was.

Op 1:30 zie je rechts bovenin gt sport live staan. Wat mij lijkt dat er dus iets met sport modus inzit. En als ze slim zijn houden ze het erin want is erg goed ontvangen. Mag zeker getweaked worden maar begin is er.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Toffe trailer, net als bij elke GT B-)
Toch denk ik dat ik 'm aan me voorbij laat gaan; vermaak me het laatste jaar meer met ACC dan met GT, niet in de laatste plaats omdat de AI zoveel beter is.
Heb me met GT4, 5 en Sport echt uitstekend vermaakt maar ik denk dat het daar bij mij voor blijft. Al weet je het nooit zeker natuurlijk dus wie weet ;)
Eén ding wat me wel opviel: tijdens de onboard beelden hoorde je enkel motorgeluiden en geen bandengepiep.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:42
Dit had je ook als eerste post voor een nieuw topic met de naam Gran Turismo 7 kunnen plaatsen ;)

Ben eeecht benieuwd of ze het penalty systeem beter/goed hebben kunnen maken... Erg irritant dat het compleet uit staat nu in GT Sport, gelukkig nu weer B/S, in lagere ruimtes wordt er wel erg veel vies gereden.

Verder ben ik nog maar 2 wins verwijderd van de 91 wins trophy, dus die zal ik nog wel halen voordat GT7 uit komt :) alleen ben pas lvl 45, en lvl 50 halen is de laatste trophy die ik dan nog moet voor de platinum (en met lvl 45 zit ik pas op 63% van lvl 50 :'( ), dus dat word eindeloos Blue Moon Bay rijden waarschijnlijk daar krijg je nog enigszins veel exp voor.

Exercising the pen brings out the best of us!

Kalder schreef op zondag 12 september 2021 @ 02:27:
[...]
lvl 50 halen is de laatste trophy die ik dan nog moet voor de platinum
Ik heb totaal een uurtje of 13 Monza in de GR1 gereden (Pro League), dat schoot best wel op qua xp.
Als je het eindeloos grinden beu raakt is er ook een tactiek zonder dat je zelf hoeft te rijden:

Trouwens érg netjes dat je die 91 wins bijna voor elkaar hebt gebokst! _/-\o_

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:59

Oxigeon

En zo is dat!

Zo... de laatste dagen na in het begin wat gespeeld te hebben flink bezig weer met GT Sport. Na de laatste keer dat ik hem heb opgestart ongeveer 3-4 jaar geleden toch flink wat veranderd.

Qua tracks zijn er een stuk of 15 nieuwe bij gekomen welke ik dus allemaal nog op goud moet gaan halen. Dus dat wordt nog een leuke bezigheid.

Le Mans en Nordschleife moest ik alleen nog een volledige ronde rijden. Op Le Mans moet ik nog ongeveer een seconde of 2 pakken en de track in Duitsland moet ik nog ergens een seconde of 12 goedmaken. Dit zal wel iets voor vandaag gaan worden zodat ik van die tracks eindelijk van zilver maar goud ga.

Autos zijn er verder naar mijn idee ook nog een hele hoop bij gekomen. Zag verder nog een DLC van Hamiltom voorbij komen welke ik Niet heb. Dus die laat ik ook nog even links liggen.

Dan het online gebeuren:
Gisteren met mijn broer wat in de lobby's rondgereden. Valt me op dat er vaak geremt wordt in een bocht door even tegen je voorligger te botsen. Niet mijn ding... Dan moet je maar een andere game spelen denk ik dan. Aangezien mijn broer en ik net te langzaam zijn en niet voorin meedoen hebben wij dus last van deze personen.

Dan maar een GT Sport starten met een race. Lekker wat Qualify op Interlagos rijden waar we naar ons idee best wel een goede tijd hebben gereden. We zaten beide dicht bij elkaar met de tijd maar werder helaas gesplitst. Wel starte we beide als 3e in onze poule. Deze race ben ik uiteindelijk als 2e geëindigd.

De ene keer sta je met je tijd 3e op de grid. De andere keer start je 11e en hou je ze niet bij. Denk dat dat iets te maken heeft met je drivers rating en safety rating.

Dan de GT League. Ik weet nog dat deze werd toegevoegd toen ik net begon te spelen in deze game. Je kan hier helaas geen auto's winnen. Maar wat is dan het doen van deze GT League als je hier niets kan winnen of unlocken. Of mis ik hier totaal iets? Of is dit gewoon een soort van game mode om lekker wat tegen de ai te racen en wat geld te verdienen?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

mithrandirrr schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:08:
[...] dus als ik moet kiezen tussen racen op de pc of gt sport met controller is de keuze erg snel gemaakt 😁
Je bent gewoon bang (net als de rest van ons) dat @v8power67 je met zijn controller het stront voor de ogen rijdt :+

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:32
Superkiwi schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:48:
[...]

Je bent gewoon bang (net als de rest van ons) dat @v8power67 je met zijn controller het stront voor de ogen rijdt :+
Nee hoor :P Als ik kon schakelen met controller zou ik het misschien nog weleens spelen, maar heb rechts maar 2 vingers, waardoor het wel enigszins lukt, maar ik krijg dan wel last.......

Dan besteed ik m'n tijd toch liever anders :)

One of God's own prototypes. Too weird to live... and too rare to die.

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-04 10:33
Superkiwi schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:11:
[...]

Top!
Maakt de game echt vele maken leuker vind je niet? 8)

Met welke auto is de time trial op Catalunya?
Misschien dat ik die ook eens ga doen, moet toch een beetje oefenen voor de 8 uur van Catalunya in ACC :9
Zeker, maakt het veel leuker. Op termijn komt er wel een ander stuur, maar voor nu (om het te leren) is dit prima. :)

Ik dacht een GR4/GR3 auto. Weet even niet zeker welke precies. Ik rijd nu met een Ferrari 458 Italia in ieder geval, maar de autokeuze is binnen de categorie 'vrij'.

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:42

j-a-k-e-88

Audi A5 3.2 coupé

Net weer eens ingelogd en kreeg nog een verjaarscadeau , de jaguar úit '66 twv 20 miljoen!
Miste nog een paar auto's uit die prijscategorie, dit scheelt weer heel wat racejes uit ;-)

Ga weer eens kijken of ik her en der wat rondetijden kan aanscherpen ook, goede feestdagen en een goed 2022 allemaal!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:30
Leuke prijswagen, ik heb nooit iets beter dan een Group 3 wagen geloof ik. Om een 20mio wagen te krijgen heb ik eindeloos de Premium Lounge Blue Lagoon oval race moeten doen…

In deze donkere dagen ook maar weer GT Sport aangeslingerd. Ik blijf het toch wel iets leuks hebben die Japanse Xmas jazz tunes…

• SterqVerhael
Dit zijn de daily races van deze week:
https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/sportmode/schedule

Dragon Trail II - The Gardens is erg tof! Technisch circuit.

• SterqVerhael
Frozenfrank schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:41:
Inderdaad een pittig weekje voor de boeg met daily race B, vorige week op Lago Maggiore fantastisch, nu nog "even" wennen.
Gisteren paar ronden gedaan maar dat viel niet mee. In de eerste ronde van de baan getikt maar alsnog twee plaatsen hoger geeindigd. Volledig dankzij anderen die ermee stopten maar goed. :+

extra oefenen in kwali en de raceronden van de Top bekijken dan moet het goed komen.
Je kunt de laatste chicane 'afsnijden'. Door bij het eerste deel naar rechts je rechtervoorwiel, rechts langs het rode broodje te plaatsen en bij het tweede deel naar links, je linkervoorwiel, links van het broodje te plaatsen.

Daarmee zet je jezelf goed op voor het laatste deel op naar het rechte stuk (wat tamelijk lang is).

Die hele lange linkse doordraaiers vind ik erg tof. Net na de twee tunnels / viaducten. Daar kan je echt veel tijd winnen op anderen. Hier rood omcirkeld:

[Voor 10% gewijzigd door SterqVerhael op 11-01-2022 11:23]

• SterqVerhael
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:27:
Ook bezig geweest met race b. Vind de baan erg leuk, maar ook niet bepaald makkelijk. Na een paar rond 1.33 aangetikt. Hiermee kwam ik op de 2e startplaats van de race. Denk dat er nog wel een veel betere tijd in zit.
De auto die je gebruikt is ook vrij bepalend. Ik zie veel met de Megane RS aan de start verschijnen. Peugeot RCZ is ook een goede optie volgens mij.

Tip: bekijk de herhalen van de top1 kwalificatietijd in de leaderbords. Dan kan je goed zien waar je nog tijd kunt winnen.

• SterqVerhael
Gisteren een leuke race gehad:

In ronde 3 werd ik vlak na de eerste bocht aangetikt en daardoor verlies ik eigenlijk die race. Wordt ingehaald door 2 auto's. Maak vervolgens zelf een foutje in de hairpin in de laatste ronde en op weg naar de finish gebeurde er iets heel vreemds. Eén auto wordt uit de race gegooid en daardoor ontstond er bij mij een kleine lag spike, die ervoor zorgde dat ik in de versnelling bleef hangen en waardoor iemand mij nog kon inhalen. :+

Vermaak me prima met deze daily, dat wel. Quali tijd kan nog beter, staat nu op 1.32,781.

• SterqVerhael
Gisteren een mooie overwinning gepakt in Daily Race B:

[Voor 32% gewijzigd door SterqVerhael op 19-01-2022 11:17]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:51
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 10:41:
[...]

Ik ga er vanavond of morgen naar kijken. Komende weken wat meer racen zodat ik warm ben voor GT7. Sinds November een stuurtje en een Playseat Challenge. Opeens een heel andere ervaring.

[Afbeelding]

Weet niet of ik hier heel blij van ga worden :p
Welk stuurtje heb je? Ik neig naar de T300 RS. Ondanks zijn leeftijd volgens mij nog steeds een erg goed stuur.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:51
Rivanov schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 09:23:
[...]

Welk stuurtje heb je? Ik neig naar de T300 RS. Ondanks zijn leeftijd volgens mij nog steeds een erg goed stuur.
Klopt helemaal! Ik Zocht iets wat werkt met een inklapbare stoel. En liep rond black friday tegen de T300 RS GT uitvoering aan. Deze schijnt andere pedalen te hebben dan de gewone T300.

Werkt perfect! Wilde even wacht tot GT7 met kopen van zo'n setje, maar heb geen seconde spijt.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• Lekkerboeie86

Het was even geleden. Heel blij :D

• SterqVerhael
Dit was nog de quali tijd voor de daily race op Spa afgelopen week. Was niet best qua tijd (zeker nog 3-4 seconden te winnen), maar wel leuk ter referentie voor de omstandigheden.

De nieuwe daily races zijn: https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/sportmode/schedule

Gr.3 op Interlagos. Sweet. :)

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:48

thunder8

Het gedonder begint weer.

flip_eg4 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:18:
[YouTube: Gran Turismo sport PS5 rain spa BMW M6 gt3]
Toevallig laatst Spa gedaan in de regen, zonder traction control is imo geen doen. (en hoger dan 1 is vals spelen :P)
GT3 auto's hebben in het echt ook Traction Control en reken maar dat die in de regen ook een paar tandjes hoger staan. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• SterqVerhael
Ik had gisteren in mijn laatste race een goede race te pakken. Dat is niet deze, maar die upload ik vanavond wel even. Dit was begin van de week:

• Lekkerboeie86
Wat een zieke tijd heb je weer neergezet @v8power67 in race B. Hoop snel onder de 1.50 te komen, maar met de Scirocco zie ik het nog niet gebeuren.

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:56:
Wat een zieke tijd heb je weer neergezet @v8power67 in race B. Hoop snel onder de 1.50 te komen, maar met de Scirocco zie ik het nog niet gebeuren.
Thnx haha. Was lekker in de flow. Vind alleen de gewone layout fijner. Kan nog wel iets sneller maar zit al echt richting limiet. Kan aanraden effe replay te kijken van iemand uit de top 10. Dan beetje meekijken waar ze remmen en insturen. Is vaak heel veel te winnen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Lekkerboeie86

Heerlijke flow heeft deze baan!

• SterqVerhael
Lekkere rondetijd vooralsnog op Dragon Trail Seaside II. Daily Race B van deze week. Zelfs met een klein foutje in de 2e chicane na de chicane of death.

[Voor 15% gewijzigd door SterqVerhael op 04-02-2022 14:39]

• SterqVerhael
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 09:22:
Iemand al naar de daily races gekeken? Ga vanavond m'n Playseat weer voor de tv zetten. Afgelopen week me goed vermaakt met Race B

[Afbeelding]
Race C is leuk!

• Lekkerboeie86

Pole!
Fastest lap!!
Clean race!!!
Victory :)F

[Voor 30% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 10-02-2022 17:49]

• Lekkerboeie86
Race B was best even inkomen. Aan het begin vond ik de baan veel minder lekker dan Race B vorige week. Maar na de nodige rondjes kwam ik er steeds beter in. Kom nogsteeds niet aan de tijd van @v8power67 maar zit er niet heel veel meer vanaf. Misschien nog is een andere auto proberen, maar de Porsche 911 voelt erg goed aan op deze baan :)

Mochten mensen het leuk vinden qua ronden tijden beetje te vergelijken. Stuur gerust een verzoek. Richting de GT7 release is het sowieso wel leuk om wat extra race liefhebbers in de lijst te hebben :)

[Voor 18% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 11-02-2022 10:41]

• SterqVerhael

Op een onbedoelde divebomb in de laatste ronde na (ik geef die plek ook gelijk weer terug), was het een goede solide race.

• Lekkerboeie86
Afgelopen week veel plezier gehad met Race B. Diverse online races gedaan, maar ook de nodige rondjes om de kwalificatie tijd aan te scherpen. Was top!

Nieuwe week! Nieuwe races!

• Frozenfrank
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-05 15:27
Race B was inderdaad een aardige opgave om onder de knie te krijgen. Gisteren en zaterdag toch nog wat aardige races gereden.

Deze week de Red Bull ring :)

• SterqVerhael
b.o.n.s schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:09:
Ik rij die deze week maar wat ben ik zwak.
Eindelijk een B dr-rating maar die is behoorlijk dalende aiii..

Hoop wel met een B rating naar Gt7 te gaan!
Veel time trials doen met een ghost uit de top 10 ranking helpt goed om de juiste lijnen en rempunten te vinden. Dan heb je de helft van je tijd al gewonnen t.o.v. de concurrentie (ook in de race).

• Shadowman
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ook aan te raden is om de wekelijks youtube van tidgney te kijken, hij heeft vaak een trackguide daarin, dan legt hij uit wat zijn rempunten zijn.

Ik vind het prima als jullie mij toevoegen, ik sta ook in de google doc van de topic warning, Shadowman_the is mijn psn.

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 14:47

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

SterqVerhael schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:13:
Ik zou Race C ook deze week uitproberen. Is een toffe track, maar wel technisch.
Race C is goed te doen, starten op de mediums en daarmee 6 ronden rijden, en op soft 4, dan haal je maximale eruit merk ik. En qua technisch, goed je rempunten bepalen en niet te aanvallend rijden; de anderen doen dat wel, en maken overal foutjes. Daar kun je dan makkelijk gebruik van maken, kom vaak zo de top 5 in.

www.youtube.com/DerOllie

• SterqVerhael
Frozenfrank schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:36:
[...]

lekkere race hoor! Die laatste penalty kwam wel goed uit :*)
Thanks.

Ja, ik kon er niet heel veel aan doen dat ik hem in de voorlaatste bocht een kleine touché gaf. Hij reed midden op de baan en voor mij was er geen mogelijkheid meer om links of rechts te duiken. Dat hij er vervolgens in de laatste bocht helemaal afvliegt was lucky voor mij. :)
Pagina: 1 ... 33 34 35

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee