Snap ik ;)
Ik heb er zelf nooit zoveel problemen mee; even een uurtje racen en ik zit er wel weer in.
Zelfde als schakelen tussen BF en CoD, of NFS en Driveclub bv.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 21:26
dvdkiwi schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:26:
[...]

Waarom moet het altijd óf óf zijn, waarom kun je ze niet gewoon beide spelen?
Omdat sommige mensen de tijd niet hebben om beide games serieus te spelen.
Ik help mee met het organiseren van leagues binnen PSNracing en ik deel diezelfde twijfel momenteel.
Als ik beide games "serieus" wil oppakken dan moet ik keuzes maken (tijd is een beperkende factor voor me).

Die keuzes gaan ervoor zorgen dat ik beide games niet tot hun potentieel kan uitbuiten (binnen mijn eigen beperkende factoren zoals skill / tijd / materiaal e.d.).

Als ik een league wil rijden dan rij ik mee om te winnen en dan wil ik het maximale eruit halen. Dat gaat dus alleen als ik maar 1 racegame tegelijkertijd speel (mijn ervaring met bijv. Pcars vs Assetto Corsa)

PSN RobinNova

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:26
Kronos1979 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 13:44:
[...]

Omdat sommige mensen de tijd niet hebben om beide games serieus te spelen.
Ik help mee met het organiseren van leagues binnen PSNracing en ik deel diezelfde twijfel momenteel.
Als ik beide games "serieus" wil oppakken dan moet ik keuzes maken (tijd is een beperkende factor voor me).

Die keuzes gaan ervoor zorgen dat ik beide games niet tot hun potentieel kan uitbuiten (binnen mijn eigen beperkende factoren zoals skill / tijd / materiaal e.d.).

Als ik een league wil rijden dan rij ik mee om te winnen en dan wil ik het maximale eruit halen. Dat gaat dus alleen als ik maar 1 racegame tegelijkertijd speel (mijn ervaring met bijv. Pcars vs Assetto Corsa)
Dat dus. Na PC ben ik overgestapt op AC en dat is toch een flinke omschakeling. En nu weer naar PC2. Even spelen en je zit er wel weer in. Maar erin zitten is vaak nog een groot verschil met rondjes enkele seconden sneller rijden nadat je een sim volledig onder de knie hebt.

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-05 13:30
Crashed wel veel voor. En veel connect issues. Terwijl de beta goed liep bij me..

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01 21:47
BertP schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:04:
Wat zijn de beste manieren om credits te scoren? :)
Ik vond dat je met een offline race zelf instellen best makkelijk credits scoort. Zeker als je de race lang maakt en op niveau.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-05 19:29
Daniel_Elessar schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:21:
[...]

Ik vond dat je met een offline race zelf instellen best makkelijk credits scoort. Zeker als je de race lang maakt en op niveau.
Thanx, dit gaat idd iets makkelijker! 80.000 credits met een race van 20 laps op dragon trail.

Is het uberhaupt mogelijk om al auto’s te kopen en op te voeren zoals in vorige GT’s?

[Voor 12% gewijzigd door BertP op 11-10-2017 21:38]

BertP schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 21:24:
[...]

Thanx, dit gaat idd iets makkelijker! 80.000 credits met een race van 20 laps op dragon trail.

Is het uberhaupt mogelijk om al auto’s te kopen en op te voeren zoals in vorige GT’s?
In de demo kan je geen autos kopen nee.
En in gt sport kan je geen autos meer opvoeren. Athans niet meer zoals in gt 5/6 waar je turbos kocht etc, nee dit is er niet meer. Wel kan je bij de car settings met milestone punten inleveren en dan de slider unlocken voor vermogen te verhogen/verlagen en gewicht te verhogen/verlagen. Dit koop je dan per auto en niet in een keer voor alle autos.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Ghost babel
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
MB23 schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:14:
“Helaas” ben ik deze week nog met vakantie dus ik mis de hele demo maar ik volg wel een beetje de reacties hier. Het lijkt een beetje of de demo er meer is om een zo goed mogelijke day 1 patch in elkaar te flansen... en dat de game die inmiddels wel op de schijfjes gedrukt is gewoon nog niet compleet was. Na zoveel jaar altijd een uitgestelde release voelt het alsof het een soort noodgreep is. Voelen jullie (tweakers die de demo wel gespeeld hebben) dit ook zo?
Nee zeker niet, de game zit goed in elkaar en het speelt erg goed. Ze zijn de servers gewoon aan het testen, soms ligt hij er 15 min uit maar dan doen ze een update op de server. Dit staat ook vermeld op de ps store dat dit kan gebeuren. Ze doen dit allemaal om de servers up and running te hebben zodra hij volgende week gereleased wordt. Als er geen connectie problemen zijn dan werkt het online gedeelte super, geen lag of connectie problemen tijdens de race.

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:46
Nee voel ik niet zo. Mooi dat ze voor de 18e nog wat bugs eruit kunnen halen maar verder staat de game voor mij als een huis. De fijne physics i.c.m. het prima beeld en geluid maken het tot een geweldige race ervaring. Een perfecte balans tussen realisme en rijplezier. Wat mij betreft ook voldoende content om lang mee zoet te zijn. Meer is ook daar niet altijd beter.
Voor mij geen PC2 maar absoluut GT Sport.

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:53
De online dagraces zijn echt geweldig. Goed uitgewerkt proces om deel te nemen, heerlijk.

Ik hoop alleen wel dat ze nog iets aan die sportiviteits ratings gaan doen, want ik had echt een sublieme uitremactie in de Senna S op Interlagos en dan beukt iemand me er keihard af. Krijg ik opeens ook minpunten, dat is echt bullshit.

O, en de karts zijn echt supervet!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-05 08:16
Homeland schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:55:
[...]

Op zich wel goed, dan kan niemand zeggen dat ze niet wisten dat bepaalde acties nog zijn toegestaan.
Racing Etiquette:Die mode was in de beta nog niet aanwezig.

Check 5:08: YouTube: Gran Turismo Sport: Campaign Walkthrough With Polyphony Digital (4K ...

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2021
Nice de race van 11:00 wordt alleen maar porches 911 gt3 rs

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:29
RobbieB schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:02:
Ja de Rally modes heb ik echt opgegeven. Ik begrijp dat de grip minder is, maar dit is echt met slicks op ijs rijden.
Wat hierboven al gezegd wordt. Ik speel ook met een controller en alle hulpmiddelen uit en opeens is het zeer goed te doen. Het vergt wel enige oefening uiteraard.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 00:26:
[...]

Je bent de 4e die dat vraagt; maak anders eens een polletje ;)

Nog een week 8)
Poll: Heb je een pre-order voor GT Sport geplaatst?
Ja
Nee

Ook een poll maken? Klik hier

Zo ja:

Poll: Welke versie heb je gekozen?
Gran Turismo Sport Standard
Gran Turismo Sport Day 1 Edition
Gran Turismo Sport Steelbook Edition
Gran Turismo Sport Collectors Edition
Gran Turismo Sport Standard Digital
Gran Turismo Sport Digital Deluxe
Tussenstand:

You save everyone, but who saves you?

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:53
Homeland schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Waarschijnlijk die nieuwe Mercedes auto (die laatste is aangekondigd) in Gt Sport?
Jup. Mercedes Project One. Kan haast niet anders. Want F1 auto’s gaan ze niet krijgen ivm licentie EA.
Sowieso die lago maggiore circuit is echt super bruut. Gt heeft altijd de beste fantasy circuits. (Athans neem aan dat geen echte is :p )

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:05
Zit echt een heerlijke flow in die baan! :)

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• S_Chief
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:15:
Meer mensen moeite met rwd autos zonder traction control?
Reed net even in een standaard mx5 en dat ding is gewoon niet te houden. En met optrekken van stilstand gaat dat ding spinnen alsof je met een drag bak op ijs rijd.
Het voelt idd wat vreemder aan dan In GT6. Had zelf alles gelijk uitgezet en alleen TCS op 1 en ABS op default, en dan is het al behoorlijk tricky om 'em te houden in de bocht (zodra je wilt corrigeren grijpt TCS in, heb je 0 vermogen en slinger je dus alle kanten op). Met TCS op 0 is het ook geen makkie maar is de kans groter dat je 'em weet te redden. Mijn eerste ronde was ook in de MX5.

Ik heb ook een driftsessie gedaan (dat kon ik best aardig in GT6), maar dat is een groot drama nu.. De 4C zat met een paar seconden in de muur. :+

Ik heb de poll even meegenomen naar de nieuwe pagina (rustig, ik doe dit hierna niet meer :+ ):
Poll: Heb je een pre-order voor GT Sport geplaatst?
Ja
Nee

Zo ja:

Poll: Welke versie heb je gekozen?
Gran Turismo Sport Standard
Gran Turismo Sport Day 1 Edition
Gran Turismo Sport Steelbook Edition
Gran Turismo Sport Collectors Edition
Gran Turismo Sport Standard Digital
Gran Turismo Sport Digital Deluxe
Tussenstand:

[Voor 43% gewijzigd door S_Chief op 12-10-2017 19:07]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:28
v8power67 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 19:42:
Demo is verlengd tot 13 oktober 21:00 utc.
Dus begrijp dat dit 23:00 uur is nl tijd.
Nice

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Rivanov
Had ik al enkele dagen geleden voorspelt. :+
Maar erg nice! :)

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• Rivanov
Hebben jullie trouwens ook de Radar aanstaan rechtsonderin? Dit scheelt enorm tijdens een online race en helpt goed om je omgeving in de gaten te houden :)

• Daniel_Elessar
Daarnet maar eens de missie gedaan met de Mclaren Vision auto, wat een ding! _/-\o_ Koste even een paar keer maar heb hem op goud kunnen krijgen. Wat is dat bruut zeg :9~

Ik koop hem nog niet direct omdat ik eigenlijk zelden echt online speel maar ik vermaakt me er wel erg mee dus ik zit een beetje in dubio om eerlijk te zijn. Ik wacht wel gewoon tot ze meer duidelijkheid geven over een volwaardige GT 7 of meer circuits en auto's toevoegen. Wat uiteraard gaat komen :*)

Heb ook nog even een endusance op de kleine val gedaan en dat is ook erg vermakelijk met banden slijtage en brandstof verbruik aan. De AI is behoorlijk agressief daar en gaat ook niet altijd aan de kant als je als leider achter ze zit of toch heel summier.
Slavy schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:39:
Was vroeger altijd zwaar GT fan, maar men loopt steeds meer achter met alles in GT.

Hierbij nog een reden om hem niet te kopen:

https://wtf1.com/post/lew...or-in-gran-turismo-sport/
Waarom is dat een reden om hem niet te kopen? Vind je idee niet goed of heb je iets op Hamilton tegen?
Persoonlijk ben ik geen grote Hamilton fan maar hij kán racen. Dat is niet te ontkennen en als ze dit goed doen kun je er best wat aan hebben. Of hebben we liever dat ze Mansell ervoor gebruiken? Of misschien Kristensen of zelfs Webber? Al die gasten hebben getoond dat ze kunnen rijden en dan komt het uit op persoonlijke voorkeur toch? Ik vind het idee best interessant. :)

Daniel_Elessar schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 21:50:
Waarom is dat een reden om hem niet te kopen?
Dat vroeg ik me ook af :/

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Daniel_Elessar
Ik heb net eens het filmpje bekeken. Als hij inderdaad dat soort tips geeft over lijnen, set-ups kan het zeker interessant zijn. Zeker voor mensen die daar niet zo veel van af weten en met de ogen staan te knipperen als je het hebt over bijvoorbeeld 'toe-in'. Ik ben er nieuwsgierig naar geworden hoe ze dit aanpakken en uitwerken. :D

Wuttt...

Maare je ziet in de game tijdens het rijden een bar waarin aangegeven wordt hoeveel gas en hoeveel rem je geeft.
Dan kan je gelijk zien waaraan het ligt ;)
Maar gelukkig lag het aan je trigger en niet de game. Geef zelf gas/rem met de rechter stick want heeft wat meer gevoel. Nadeel is geen gas en rem tegelijkertijd.

Zo ben level 19, 11151 milestone points klaar staan, en 858000 credits.
Heb nog geen enkele sport race gedaan. Alleen maar time trials van sport events gedaan maar nooit de race gedaan. Wel tof dat je nu geld enz krijgt ala je dus die tijden neerzet.
Heb alle license en missions gedaan. En mij favo bezigheid is een custom singleplayer race doen. 15 laps op dragon tail seaside, op zijn moeilijkst. Alles max en alleen tcs en abs en dan gt3 klasses. Achteraan starten, en dan trappen met dat hok.
Feels so good.

[Voor 72% gewijzigd door v8power67 op 12-10-2017 23:37]

• ilpaulio
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2019
TukkerT3rr0r70 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:39:
Sorry mensen maar heb ik iets gemist of iets verkeerd begrepen, de demo werkt nog steeds zoals hij hoort (net de dagelijkse auto vrij gespeeld), dacht dat de demo vannacht om 00.00 zou worden afgesloten (je hoort mij niet klagen hoor btw) :9
Dus tot vanavond 23:00 :)

PSN id: ilpaulio WoWs: Ploos1980

• TukkerT3rr0r70
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-02-2018
Ah mooi mooi, hartelijk dank voor je snelle reactie

edit, man wat ben ik ochtend blind zeg, vul ik wel die poll in staat die mededeling over die dag verlenging er gewoon onder zzzzz 8)7

[Voor 57% gewijzigd door TukkerT3rr0r70 op 13-10-2017 10:48]

PSN: TukkerT3rr0r70

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:51
Er staat bij die meldingen ook dat de final versie minder afhankelijk is van internet. Op dit moment kan je helemaal niks bij een falende server, maar bij de final kan je wel gewoon offline knallen.

PSN: Sluuz

• RBH
  • Laatst online: 16:57

RBH

Wazzup?

S_Chief schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:14:
Rally gaat een stuk beter met TCS op 0 heb ik gemerkt. Op 1 valt het vermogen weg als je wilt tegensturen en met een powerslide de bocht uit wilt.
Deze tip heeft mij echt geholpen met het Rally rijden, eerst totaal onbestuurbaar maar met TCS op 0 ineens veel beter te controleren.

Speel zelf overigens met controller op een standaard PS4, wel een 4K HDR tv, wat een prachtig spel. Ik wacht nog even tot kerst voordat ik hem aanschaf, maar met de demo enorm vermaakt. :9~

6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

20 jaar gran turismo.
Fan van de serie sinds gt2, speel serieus vanaf gt3, en meest gespeeld is gt5 ruim 1300uur.

[Voor 41% gewijzigd door v8power67 op 13-10-2017 14:14]

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:22
mooi! Volgens mij had GT2 3 discs waarvan er eentje naar rubber rook als je er over heen wreef.

PSN: jannvsdvinvs

• Daniel_Elessar
Dat van GT2 zou wel eens kunnen. Zelf speel ik sinds GT1 al zat ik toen nog op de lagere school :D
Wat was dat toch gaaf om te racen met die uitgebouwde RX7's en in GT2 heb ik denk ik alle top races gereden met de 155 DTM Het was niet de snelste maar voor mij de meest stabiele auto die er was. Heerlijk mee knallen over die enorm mooie banen. Heb eerder al eens gezegd hoe gaaf ik die banen vond, Deep Forest, trail mountain, grand valley speedway, autumn ring etc. Daar heb ik wat tijd doorgebracht zeg. Ik hoop zo erg dat ze die ook nog aan GT sport gaan toevoegen, dan haal ik hem zeker in huis :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:12:
mooi! Volgens mij had GT2 3 discs waarvan er eentje naar rubber rook als je er over heen wreef.
Jup, scratch and sniff disk :D

Ik mis alleen nog steeds die race modifications, had je een beperkte set auto's die je nog een laatste upgrade kon geven dat ze bv leken op dragracers (mega scoop op de motorkap) of werden vergelijkbaar met racewagens, zat in deel 1 en 2, maar daarna pas weer in 5. _/-\o_ Geen idee of 6 dat nog had.

Al blijven die auto's uit deel 1/2 wel m'n favo's, GTO/FTO LM's, Supra GT, Escudo, Impreza Rally, deel 2 greeg toen ook de Altezza en NSX en zo'n kleine LM versie van een Sunny ofzo.

Ik zou bijna m'n PS2 weer aanslingeren, denk alleen niet dat ik nog savegames heb :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ilpaulio
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2019
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:53:
Wat was dat toch gaaf om te racen met die uitgebouwde RX7's en in GT2 heb ik denk ik alle top races gereden met de 155 DTM Het was niet de snelste maar voor mij de meest stabiele auto die er was. Heerlijk mee knallen over die enorm mooie banen.
Wat een enorm vette bak was die 155 DTM he... _/-\o_

:9~

PSN id: ilpaulio WoWs: Ploos1980

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-05 13:30
ilpaulio schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:45:
[...]

Wat een enorm vette bak was die 155 DTM he... _/-\o_

[afbeelding]
\

ahhhh, de 155, wat een herinneringen aan die bak

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

• Rivanov
Homeland schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:06:
Ik reed eerder deze week in de Scirocco GT4 en had het idee dat hij totaal niet bochten om wilde, voelen andere GT4 auto's ook zo?
De Cayman GT4 rijdt heerlijk! :)

• Rivanov
Ben al de hele avond online Sport races aan het doen. Stuk voor stuk wordt er keurig gereden door iedereen! Echt genieten.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:06
Rivanov schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:36:
Ben al de hele avond online Sport races aan het doen. Stuk voor stuk wordt er keurig gereden door iedereen! Echt genieten.
Dat is precies mijn ervaring! Er wordt ook echt goed gereden. Heel tof.

Ik vind het toch wel een erg gave game. De besturing blijf ik soms onduidelijk vinden - vooral in de krappere bochten - maar het rijdt over het algemeen erg leuk. Geluid is ook echt bruut, zeker met headset.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rivanov
Nog 40 minuten! :(
En op GTPlanet.net worden steeds meer foto's geplaats van mensen die 'm al hebben. Voornamelijk Midden Oosten weer.

/edit: m'n SR gestegen naar A *O*

[Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 13-10-2017 22:37]

• jori040
DigitalFoundry: YouTube: \[4K HDR] Gran Turismo Sport Analysis: HDR's Killer App!

Sony flikt het weer om een technisch hoogstandje af te leveren

[Voor 25% gewijzigd door jori040 op 14-10-2017 09:03]

Jimijames75 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:48:
Ik heb de digitale versie van de game besteld, ondanks de connectie problemen voelde het weer echt als Gran turismo.

Kan ik de demo nu verwijderen? Of is dit al de volledige versie en hoeven ze alleen een knop om te zetten.
Dit is even de vraag inderdaad. Ik laat hem voorlopig even staan.
Hoop gewoon een patch en dan unlocked en gaan.

Verder wordt het echt even afkicken van de demo... Heb er meer dan 24 uur inzitten en was echt fantastisch. Weet dat vergelijken niet echt mag maar toch, heb me met deze gratis demo al meer vermaakt dan met de full version van forza 7. Die is me gewoon beetje tegengevallen.
Dus laat die release maar komen van gt sport want ik ben hooked!!!

[Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 14-10-2017 09:54]

• jori040
vlahonda schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 00:05:
Vandaag geprobeerd om zo laag mogelijke te kwalificeren om achteraan te beginnen bij de races om even paar veilige rondes te rijden.. en ja hoor... dan heb je mensen die eraf zijn gegaan, en die je dan alsnog even aantikken... waardoor je rating weer omlaag gaat..

Ook een keer gehad dat ik van achter geramd werd en dat ik 1 sec slowdown penalty kreeg daardoor... wtf.
Ik denk/hoop dat de mensen die straks echt de game kopen wat beter gaan rijden.

• jori040
v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:52:
[...]

Dit is even de vraag inderdaad. Ik laat hem voorlopig even staan.
Hoop gewoon een patch en dan unlocked en gaan.

Verder wordt het echt even afkicken van de demo... Heb er meer dan 24 uur inzitten en was echt fantastisch. Weet dat vergelijken niet echt mag maar toch, heb me met deze gratis demo al meer vermaakt dan met de full version van forza 7. Die is me gewoon beetje tegengevallen.
Dus laat die release maar komen van gt sport want ik ben hooked!!!
Ik heb Forza7 ook al een week niet meer gespeeld.Nou ligt dat ook wel aan het feit dat Forza totaal geen racer is voor het stuurtje[T300]

De beta van deze GT heeft mij sowieso compleet verrast.Nu is het wachten tot 18 okt.

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:17
jori040 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 09:50:
Wanneer begint de pre-load op PSN ?
Dat vroeg ik me ook al af.

Op de PS4 staat bij het spel bij mij dat de preload de 16de gaat beginnen.
Sommige spellen in het verleden hadden een eerdere preload dan 2 dagen van te voren.

Ik wacht geduldig af.

• Rivanov
Pff afkicken hoor dit weekend. :(

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:28
Die mazda rijdt geweldig, denk dat ik f1 2017 verkoop en volop voor GT S ga, erg veel de demo gespeeld.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• jori040
v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:23:
Zie net dat de game in de store zegt 43.02 gb vereist. En de demo/beta is 43.04 dus ja neem aan dat het al de volledige game is maar dat er een day one patch overheen komt. Zou onnodig zijn dat we weer 43gb mogen gaan downloaden.
Voor een wat betere FFB hoop ik op een day one patch.Het was in de demo niet super slecht maar het kan beter.

Holy crap, als er geen aliasing geweest was dacht ik dat dit gewoon een headcam video was. Kijken vanaf 4:30 voor gameplay
Is btw die lugo nog wat met foggy conditions niet eerder gezien.

Looking also very good!!

[Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 14-10-2017 18:34]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Zie net dat de game in de store zegt 43.02 gb vereist. En de demo/beta is 43.04 dus ja neem aan dat het al de volledige game is maar dat er een day one patch overheen komt. Zou onnodig zijn dat we weer 43gb mogen gaan downloaden.

Zie nu op de website staan dat de game meer dan 60gb hdd ruimte vereist...

[...]

http://www.gran-turismo.com/nl/products/gtsport/
Ik ben al aan het kijken voor zo'n extern schijfje een wd ofzo nu moet ik bij elk nieuw spel er eerst iets afgooien

Burp

v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:30:
[video]
Holy crap, als er geen aliasing geweest was dacht ik dat dit gewoon een headcam video was.
:D
Misschien toch maar eens gaan kijken naar een VR setje eind van het jaar.
Die Veyron video ook, wauw :D

Hopelijk gooien ze er ooit nog iets van een helmet cam in; die statische cockpit view is mooi maar een meebewegende helmet cam is zoveel toffer.

[Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 14-10-2017 19:31]

• Jasphur
v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:30:
[video]
Holy crap, als er geen aliasing geweest was dacht ik dat dit gewoon een headcam video was. Kijken vanaf 4:30 voor gameplay
Is btw die lugo nog wat met foggy conditions niet eerder gezien.
[video]
Looking also very good!!
Ja. Nu wil ik dus VR he.

• Rivanov

Zie nu op de website staan dat de game meer dan 60gb hdd ruimte vereist...

[...]

http://www.gran-turismo.com/nl/products/gtsport/
Het is een nieuwe download:

seems like here in Zone3 ASIA are able to preload now - you can check if other regions got the preload on their way now It'll likely should be up now

and IMPORTANTLY it seems that we'll need to download just whole new game , separated from the demo (he did have demo installed too)

[Voor 119% gewijzigd door Rivanov op 14-10-2017 21:12]

• Rivanov
dvdkiwi schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Dit noem jij mindere kwaliteit?
;)
Dat is niet VR. Dat is gewoon met R3 rondkijken. ;)

• Rivanov
v8power67 schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:06:
[...]

Okee dat is k.u.t maja heb gelukkig goede snelheid tegenwoordig met psn dus ja het zij zo.
Lees op Reddit dat preload 48 uur voor release actief wordt? Dus dat betekend vanaf morgen als je 'm in US PSN Store koopt.

• Jasphur

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ben ook overstag gegaan en stap over van PC2 naar GT. Had ik echt absoluut niet verwacht maar de demo gaf veel plezier en het is lekker ontspannen rijden met een party. Zijn wel wat minpuntjes, zo vind ik dat er echt veel te weinig tracks zijn maar het zij zo. Hoop op wat extra content binnen niet al te lange tijd.

Samenvattend: inspanning vs ontspanning. En we houden van ontspanning 😎
v8power67 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:02:
[...]

Broertje en ik doen account sharen dus doen we via nl store.. maja voor 35 euro de deluxe editie dan wacht ik wel even een dagje ;)
We wachten al 4 jaar, dan kan dat extra dagje er ook wel bij :P

dvdkiwi schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 10:20:
[...]

We wachten al 4 jaar, dan kan dat extra dagje er ook wel bij :P
Hahha pcies. En voor zon prijs deal ga ik niet moeilijk doen.

• S_Chief
  • Niet online
@v8power67 Oh zo bedoel je het. _O- Ik dacht dat je ergens de game had gescoord voor 35 euro. :+

• Rivanov
Kan niet wachten om de Nordschleife aan te vallen in GT Sport. Heb deze telkens gemist tijdens de Bèta en demo dus ben erg benieuwd!

Jasphur schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:05:
(...) om eat credits te verdienen (...)
Eat credits? Wat koop je daarvoor, een Mac Turismo? ;)

Nieuwevolger schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:50:
Ik kan me ook niet voorstelleb dat z'n carriere mode moeilijk te ontwikkelen is. Het zijn namelijk gewoon races met bepaalde voorwaarden. Of misschien vinden ze de 180 wagens te weinig voor z'n mode. Voor gt7 kunnen ze straks alle huidige auto's gebruiken, auto's die via dlc komen en dan nog de nieuwe auto's die alleen naar gt7 komen. Op die manier zou de ontwikkeling ook nooit langer dan 2 jaar kunnen duren.
Ga er maar vanuit dat er geen gt7 komt, zeker niet op de ps4.
Gezien het verleden supporten ze altijd erg lang hun game met patches en content.
Ik verwacht dat ze dit spel jaren gaan supporten en dan een definitieve versie voor de ps5 hebben klaar staan als die launched die gewoon samen werkt met de ps4/pro.
Als ze echt veel gratis content gaan aanbieden dan vind ik het best. Al brengen ze betaalde content ook prima(zolang maar waard is). Een 90's japanese carpack met skylines supras en rx7s zou ik graag zien.
Denk dat deze game over de jaren heel erg gaat evolueren. En dat icm dlc/patches er dalijk genoeg singleplayer content is. Als ik zag hoe lang ik met de demo bezig was zonder maar 1x online(sport modus dan lobbys wel uurtje gedaan) te racen(25uur gespeeld) dan kan ik wel met zekerheid zeggen er is genoeg te doen offline.

BRING ON WEDNESDAY 00:00!!!

• Rivanov
iApp schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:25:
Als ik het zo begrijp kunnen we de game dus pas dinsdag spelen? Geen mogelijkheid om 'm morgen te openen? Jammer, want heb nog twee dagen vrij. :/
Als je 'm in de US PSN Store koopt kun je dinsdag aan de slag. Via de Nederlandse Store kun je pas woensdag aan de slag. Tenzij je morgen ergens een fysieke versie al kunt kopen..

• Rivanov
Digital Deluxe is aan het downloaden! :)

• Daniel_Elessar
@v8power67
Hier wat info over brake balance :) In GT's wordt er eigenlijk heel vaak gereden met wat meer focus op voorkant zodat ze rustiger zijn in het remmen. Komt van Iracing pagina af maar vat het goed samen.

Increasing Front bias: Shown as a larger number, increasing brake bias to the front will put more braking force into the front tires. This will stabilize the car in braking zones and increase understeer at corner entry. The compromise is that with too much front bias the rear tires are being under‐utilized and overall braking efficiency will suffer. This can also cause rapid front tire wear due to front tire lockup, especially of the inside tire which is the first to lock up.

Reducing Front bias: This puts more braking on the rear tires, which, within limits, improves braking efficiency. Too much rear brake bias, though, hurts performance in two ways. First, it reduces overall braking efficiency. More seriously, too much rear brake bias, particularly if the driver is not braking in a straight line or has weak footwork on downshifts, can cause the rear tires to lock up, which puts the car in a dynamically unstable condition that can easily result in loss of vehicle control. Note that with a moderate amount of rear‐brake bias, the car will have a tendency to rotate (OVERsteer) at corner entry upon brake release.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Toch besteld Gran Turismo Sport bonus edition (PS4) is een van de race games die ik altijd wel wil hebben.

Via de wehkamp had nog een kortingsbon van 5 euro dus was tie 54,99

Burp

• Ontzettende_Jan

Het lijkt er op dat er offline toch knap te racen valt.

• Dennis585
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:17
'Verwacht wagens en tracks als dlc voor Gran Turismo Sport'

Goed nieuws voor ons GT fans.
Ontzettende_Jan schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:51:
[video]

Het lijkt er op dat er offline toch knap te racen valt.
Die race heb ik gisteren helemaal zitten kijken.
Ik zou de AI, net als menig ander, helemaal verrot schelden. Maar hij niet, hij houdt het op vechtlust.
Hoe hij elke keer weer een duw krijgt van die BMW en toch zo ontzettend optimistisch blijft, fantastisch.
Ook mooi dat ie halverwege ontdekt dat het een multiclass race is. Fijne dude om naar te luisteren; je leeft gewoon de hele race met hem mee :)

Zo te zien is het met een controller dus ook prima te racen :)

[Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 16-10-2017 11:09]

FOV als in de breedte van je kijkhoek weet ik niet zeker, hoe ver je naar voor of achter zit (digitale seat slider zeg maar) kun je wel bijstellen.

• Ontzettende_Jan
dm-dutchman schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:04:
Weet iemand of er een FOV slider komt voor de verschillende cams?
Volgens mij is die er sowieso voor de cockpit-cam.

Naja PD heeeft beide gedaan, gt5 had betaalde content, gt6 niet, maar die had weer microtransactions.
Nu dat gt sport geen microtransacties heeft ga ik ervan uit dat er gewoon betaalde dlc komt.
Maar net als voorgaande gt's zullen vision gt wagens waarschijnlijk gratis zijn. Tenzij ze de game hebben uitgebracht met idee full price ondanks de content, en dan alles gratis. Zou zeer nobel van ze zijn maar heel onrealistisch te verwachten. Hopelijk doen ze mooie carpacks die in zijn geheel scherp geprijst zijn en de moeite waard. Weet dat in forza vaak carpacks voor mij persoonlijk amper wat bood. En dat ik ze alleen nam ivm 1 of 2 autos die leuk waren.
Zouden ze nu gewoon mooie gebalenceerde packs uitbrengen. Een 90s japanse carpack bv. Hou je daar niet van zit er ook niks voor je bij, kost je geen cent. Maar vind je wel leuk is de gehele pack gelijk awesome.
Of gewoon scherpe prijs per auto. tussen de 0.50 en 1 euro zal mooi zijn, maar gok 1 euro of meer.
Ontzettende_Jan schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:50:
[...]

Volgens mij is die er sowieso voor de cockpit-cam.
Ja klopt, plus je kan bij 3rd person view ook een en ander aanpassen, en heb je een far or near optie. En kan je afstellen of hij stijf met de auto verbonden is of beetje losjes is etc. Gewoon tijdens rijden options knop klikken, dan weer options in menu, onderaan dan weer geavenceerd of weet ik het hoe het heet maar meer opties. En dan de cockpit of chase cam aanpassen. :)

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De KNAF heeft er geen info over dus ik denk niet dat ze er iets mee gaan doen. Sowieso snap ik de toegevoegde waarde niet, met een digitale licentie laten ze je niet zomaar meeracen op een circuit.

• Jasphur
Dit ziet er echt veeeeelte goed uit. Had op sommige punten echt even niet door dat dit GT was

• Rivanov
Done! Let's goooooo! Hij vraagt netjes om m'n Bèta rewards over te zetten bij het opstarten van de game. *O*

Ergens logisch, beter later brengen en dat meteen werkt dan gelijk doen en problemen krijgen. Denk dat ze in begin heel erg gaan kijken hoeveel mensen de game kopen of de servers genoeg zijn etc. Denk dat ze zelf al een lage verwachting hadden, want met de demo was er een tweet dat hij niet verwachte dat er meer dan 1 miljoen spelers waren. En dat zag je aan de servers die trokken dit ook niet goed.
En de upload feature is vooral bedoeld (begrijp ik wat mensen op neogaf/gtplanet) voor de esport championship zodat je je eigen sponsors kan uploaden. Deze beginnen pas in november.
jori040 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:11:
Dat mensen over die career -mode gaan vallen is te verwachten.Ik zij laatst al dat het voor iedereen beter was geweest als hij er wel in zat.

Ik verwacht in reviews ook geen top cijfers.Net al een review gelezen die de plank al flink mis slaat.

Puur persoonlijk ga ik me wel met Sport vermaken. :)
Mensen die nu nog vallen over de singleplayer hebben echt onder een steen geleefd.. is al vanaf eerste moment bekend de game heeft een online focus.
Als reviewers dit gaan aangeven als een negatief punt... Tja dan sla je idd de plank heel flink mis.

[Voor 28% gewijzigd door v8power67 op 17-10-2017 12:16]

Ik denk dat de gemiddelde reviewer, net als de gemiddelde gamer, als volgt naar de game kijkt:
Geen single player: -2 punten;
Slechts 150+ wagens: -1 punten;
Weinig tracks: -1 punten.

Maar zoals v8power67 al zei: I couldn't care less.
Uiteindelijk bepaal ik (morgen) zelf wel wat ik van de game vind, dat hoeft een ander niet voor mij te doen ;)
Van wat ik gezien heb is het precies wat ik er van verwacht had :)

[Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 17-10-2017 12:33]

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:35
Rivanov schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:56:
Hiervoor moet je eerst de Racing Etiquette challenges behaald hebben voordat je online mag.
Daar is niks mis mee toch?

[Voor 27% gewijzigd door DeTjuk op 17-10-2017 12:59]

[PSN: DeTjuK]

• Rivanov
jori040 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:00:
[...]

Neem je dan alleen de stats mee van het online racen ?
Je neemt helemaal geen stats mee. Je begint weer op Level 1 met de default DR en SR.
Enkel je credits, gewonnen auto's en Mileage gaan mee.

• Rivanov
M'n Garage, met de Car Packs van de Digital Deluxe Edition

• Rivanov
Ontzettende_Jan schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:29:
@Rivanov Met de servers down, kan je dan alleen single player spelen en de driving school etc.?
Jup. Maar de Servers zijn niet down. Ik heb 'm uit de US PSN Store. Dus mijn servers zijn gewoon actief. Ik moet enkel nog de Racing Etiquette challenges behalen om online te kunnen racen. ;)
Maar dat doe ik vanavond 'even'. Vanochtend voordat ik naar m'n werk moest de eerste 16 challenges van de Driving School gedaan. Vanavond lekker verder. :)

[Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2017 13:46]

• jori040
Ik denk dat hier online wel meer variatie gaat zijn.

Van mij mag het morgen zijn. ;)

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:59
Zodra ik mijn exemplaar morgen ontvang zie ik het ook wel zitten om doordeweeks wat online races met GOT’ers weg te rijden :) . Verwacht hem morgen wel in de bus eigenlijk :D

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

• Rivanov
Gelukkig zijn het maar twee filmpjes van de Racing Etiquette om online te kunnen.
Ben aan het streamen overigens.

http://twitch.tv/rivanovnl

de volgende keer mag een bericht met een link naar je twitch wel wat meer inhoud hebben

[Voor 36% gewijzigd door Gropah op 17-10-2017 21:40]

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:59
Dat boeit mij persoonlijk niks overigens. Lees overal dat men verwacht/denkt dat dit een soort GT7 is. Dus men verwacht dezelfde hoeveelheid tracks, auto’s, single player content en tuning mogelijkheden. Dan kopen ze de game en merken ze dat het toch anders is dan ze verwachte, en voila een lagere score.

En dat terwijl dit zeker de beste GT ooit is qua physics, handeling en graphics.

• KlaasjeNL
Rivanov schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:56:
Jammer dat je Driving School progress niet mee over is gegaan vanuit de Beta. Kan ik al die Beginner oefeningen weer opnieuw doen. :+
Jammer dat die Driving School onzin er überhaupt in zit. Latere challenges zijn wel geinig, maar de eerste zijn mijns inziens gewoon een belediging. En als je ze nou snel kunt doorklikken/overslaan, maar nee, je krijgt al die onzinnige uitlegfilmpjes, trophy's, scores en andere laadtijdverlengde onzin te zien. Typisch Japans en zooo jaren '90. Het wordt nu toch wel eens tijd dat ze dat soort onzin loslaten als ze als een serieuze 'simulator' gezien willen worden.
KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:24:
[...]

Jammer dat die Driving School onzin er überhaupt in zit. Latere challenges zijn wel geinig, maar de eerste zijn mijns inziens gewoon een belediging. En als je ze nou snel kunt doorklikken/overslaan, maar nee, je krijgt al die onzinnige uitlegfilmpjes, trophy's, scores en andere laadtijdverlengde onzin te zien. Typisch Japans en zooo jaren '90. Het wordt nu toch wel eens tijd dat ze dat soort onzin loslaten als ze als een serieuze 'simulator' gezien willen worden.
Je bent het niet verplicht he...
Dit is voor mensen die dit voor het eerst spelen gewoon leuk en goed te doen.
Dat jij het niks vind dat kan, maar je kan toch wel inzien dat er mensen zijn die dit wel leuk vinden/nodig hebben?

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:09
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:12:
[...]

Kun je op de track&trace pagina niet aangeven dat je 'm morgen op wilt halen bij een afhaalpunt? Anders morgenvroeg (nog) eens proberen.
Dat was eerst ook mijn bedoeling, alleen kan pas vanaf morgen. Zowel via de site als de app.. Nou ja, dan maar donderdag uitpakken. Heb toch niet eerder tijd dan zaterdag..

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• TukkerT3rr0r70
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-02-2018
Ben bijna 47 jaar, maar betrap me erop dat ik me af en toe voel als een kind van 5 die vanavond zijn schoentje mag zetten
Heb er zin in, helemaal na het zien van al die filmpjes in deze topic :9~

PSN: TukkerT3rr0r70

• ralph075
  • Niet online
Was er nog iemand op zoek naar een leuke bundel?
https://www.psx-sense.nl/...mo-sport-bundel-ooit/amp/

[YouTube: https://youtu.be/gK5LZgx9DIw]
Verschillende weersomstandigheden en tijden. Inclusief nacht.

Ennn regen is in !!
Hoop wel op wat meer zwaardere buien.

[YouTube: https://youtu.be/71Ry5lKOqZo]

• jori040
TukkerT3rr0r70 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:45:
Ben bijna 47 jaar, maar betrap me erop dat ik me af en toe voel als een kind van 5 die vanavond zijn schoentje mag zetten
Heb er zin in, helemaal na het zien van al die filmpjes in deze topic :9~
Ben 41 en heb dat gevoel nog altijd bij bepaalde games. ;)

• Nieuwevolger
v8power67 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:01:
Lees nu dat er toch problemen zijn met de game als je dus zonder internet/connectie met server speelt.
Je kan dan haast niks doen, en wat je doet wordt niet opgeslagen ivm online saves.
Ik hoopte dat dit voor de demo was. Maar helaas is dit dus gewoon realiteit en gezien de server problemen toch wel beetje naar gevoel erover.
Zou dit gelijk een anticheat zijn?
Vraag me ook af of je dit dan zonder psn plus kan spelen ? Of is dat alleen nodig voor sport/online modus ?
Psplus is alleen nodig als je tegen andere mensen online wilt racen, de rest moet het allemaal doen.
Inderdaad gaar dat je online moet zijn, om je progressie op te slaan. Je zou denken dat Sony wel weet dat hun servers niet altijd even stabiel zijn. Heb vaak genoeg dat ik verbinding verlies met de psn servers terwijl de wifi het gewoon doet. Dan moet ik mn ps4 weer aan en uit zetten, maar dan ben ik dus wel m'n voortgang kwijt.

Ik zie trouwens wel dat gran turismo sport gepromoot wordt bij de chaimpions league.

• jori040
KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:57:
[...]

Mensen die dit leuk vinden of zelfs nodig vinden, moeten het lekker bij nfs houden en hebben niks te zoeken in een serieuze racer als GTS. Dat PD het er toch in stopt doet voor mij grpte afbreuk aan de mate waarin ik GTS serieus kan nemen.
Het staat juist ver van NFS af.Het leert juist die lui om fatsoenlijk te rijden.
KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:57:
[...]

Mensen die dit leuk vinden of zelfs nodig vinden, moeten het lekker bij nfs houden en hebben niks te zoeken in een serieuze racer als GTS. Dat PD het er toch in stopt doet voor mij grpte afbreuk aan de mate waarin ik GTS serieus kan nemen.
Dude seriously wtf. Ik zou zeggen schrijf een boze brief ofzo...
Vind dit wel echt beetje ver gaan.
Ik vind het super dat ze het erin doen. En als jij dit niet vind naja prima toch. Ga er met een boog omheen.
Maar om dan te zeggen die moeten het bij een nfs ofzo zoeken..
Dit is geen iracing ofzo he, is een gt game of te wel een simcade.
jori040 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

Het staat juist ver van NFS af.Het leert juist die lui om fatsoenlijk te rijden.
Juistem !!

[Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 17-10-2017 21:09]

• Nieuwevolger
In destandaard besturing staat automatisch remmen aan haha, dan hoef je niet eens meer te remmen, maar je gaat wel wat trager. Dus zo hardcore is het allemaal ook weer niet.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 07:31

MazeWing

passionate & cynical

Het is inderdaad volkomen logisch dat ze dit er allemaal instoppen. De focus ligt, net zoals veel andere sims, op serieus en clean racen. Het gemiddelde console- en in wat mindere mate het GT-publiek is dit niet echt gewend.

Had PD dit er niet ingestopt is er een aanzienlijk grote kans dat het gros het clean racen aan z'n laars lapt en je grotendeels met arcade spelers zit en halfvolle games met serieuze racers.

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• KlaasjeNL
v8power67 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:07:
[...]

Dude seriously wtf. Ik zou zeggen schrijf een boze brief ofzo...
Vind dit wel echt beetje ver gaan.
Ik vind het super dat ze het erin doen. En als jij dit niet vind naja prima toch. Ga er met een boog omheen.
Maar om dan te zeggen die moeten het bij een nfs ofzo zoeken..
Dit is geen iracing ofzo he, is een gt game of te wel een simcade.

[...]

Juistem !!
Hoe leer je serieus te rijden als je minuten bezig bent met een challenge waarin je van a naar b moet rijden door enkel gas te geven? De weg in het menu vinden is lastiger dan enkele van de eerste challenges. Ze voegen dan ook niets toe, zijn daarmee overbodig en wie ze toch nodig heeft, heeft niets in GTS te zoeken.

Ga gewoon racen, time trials of tegen anderen. Ze de ideale lijn aan en later uit. Ga van automatisch remmen naar zelf remmen. Zelfde geldt voor schakelen. Zo leer je racen. Niet door deze onzin die niets te zoeken heeft in een game die een platform voor esports wil bieden.
Pagina: 1 2 3 ... 35

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee