• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:47
Daniel_Elessar schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 06:05:
[...]

Nu we toch vragen aan het stellen zijn, wat is jullie eerste autorace spel?
Mijne is ‘Nigel Mansell’s world championship op de super NES :+ en Mario kart al telt die niet mee denk ik :D
De eerste stapjes in racegames waren volgens mij nog streepjes op een commedore waar je je auto bij moest fantaseren. En daarna kwamen denk ik de losse draagbare spelletjes (Soort Gameboy met 1 spel).

Deze staat me het meest bij dat ik als kleine jongen in de speelhal speelde. Volgens mij stond die Ferrari waar je in kon zitten in die tijd overal.

Toen ik wat ouder werd was A2-Racer ook wel een ding geloof ik.

[Voor 23% gewijzigd door Dennisdn op 01-02-2018 06:42]

• Dashter
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 09:14
Bill Elliott's Nascar Fast Tracks op de originele Game Boy.
Eerste levendige herinnering aan een racespel dat ik vaak speelde, maar het is ouder dan ik.

Het eerste spel dat ik intens speelde bij de release was NFS Hot Pursuit 2.

PSN: DePloren

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-03 18:12

Education

psn: r320-321

rgarretsen schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 18:20:
Accolade Grand prix circuit was mijn eerste racegame (op een ouderwets monochrome monitor nog, paar beeld :))

Als je het zo terugziet en hoort zijn we nu toch echt wel verwend, maar vroeger was dit gewoon gaaf.

[video]

Daarna testdrive en de micropose gp1 2 en 3 gespeeld.

GP 4 heb ik helemaal plat gespeeld met mods, physics in deze game waren echt geweldig, en volgens mij wordt deze game zelfs vandaag de dag nog gespeeld met mods.
Hahaha, ja, good old memories :) Heb ongeveer de zelfde weg bewandeld. Accolade Grand prix circuit helemaal plat gespeeld. Prachtig om weer te zien en te horen (vooral dat geluid, dat vergeet je nooit).

Ik ben begonnen met Road Fighter op de MSX:

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01 21:47
VCDfan schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:07:
Het wordt tijd dat ook in de lobby's de SR en DR wordt toegepast. Weer een achterblijver (na 2 laps!) die iedereen eraf probeert te beuken. En natuurlijk lukt dat bij mij.

Natuurlijk lastig want dat weerhoudt de E-B rijders er niet af om zich negatief te profileren.

Volgende keer maar een aantal extra parameters selecteren om die lui niet in een room te hebben. Serieus racen met respect is het enige wat ik vraag. :)
Dat kan al bij de instellingen als je een lobby aanmaakt hoor. Je kunt dan zeggen welk niveau de anderen moeten hebben, zie vaak toch dat sportiviteit een must is en minimaal c. Maar heb daar ook al eens tussen mensen met S rating gespeeld die je er op een rechtstuk gewoon eraf proberen te rijden.

Ik mis ook wel eens een rempunt maar probeer dan wel de anderen te ontwijken en soms lukt dat ook niet.

Zo zat ik ergens deze week achter Ronald_o en werd ik op de kerb gedrukt terwijl ik al remde en schoot ik door.
Het lijkt ook alsof veel niet snappen dat je in race verband moet vooruit kijken en niet altijd je eigen optimale, late rempunt kunt nemen. En dat als jij iemand wilt inhalen dat jij dat doet op een punt waar er ruimte is.
Maar misschien spreekt hier mijn GTR 2 meer Sim race ervaring. Daar is het echt not done om in bijvoorbeeld s bochten hem ernaast te zetten omdat je dan zo een grote kans hebt dat het mis gaat en je beide eraf gaat met grote schade tot gevolg.

Ach gtsport doet het wel erg goed in dat opzicht om iedereen toch multiplayer te laten spelen. In iracing bijvoorbeeld kost het veel tijd en kun je nog dieper de settings/ tuning in en voordat je daar competitief bent.. maar ook daar mooie races om de laatste plaatsen gehad :) vooral een pluspunt van het elkaar laten leven en net genoeg ruimte gunnen wat ik zo erg mis in het meerendeel gtsport rijders.

Dat is dus ook een titel waar ik veel tijd in heb zitten, gtr2 met de WTCC uitbreidingen _/-\o_ wat reed dat goed, leuke circuits en auto’s. Maar moeilijk. Okayama mogen ze in gtsport brengen van mij heerlijk circuit, net als Dijon Prenois.. korte circuits met behoorlijk wat afwisseling. En genoeg plaats voor actie

Okayama:

Dijon:

[Voor 9% gewijzigd door Daniel_Elessar op 02-02-2018 08:49]

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• ilpaulio
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2019
Mn eerste racing game...dat zal Grand Prix zijn op de Atari 2600
Daar gingen je duimen echt pijn van doen :P

PSN id: ilpaulio WoWs: Ploos1980

Holy crap. Dacht ga effe verder met oefenen met de.viper, maar dan weer gewoon qualificatie van gr4 sport modus.
Moest weer even wennen aan de Viper zonder setup. Maar ineens uit het niks klikte alles, en rij ik een 1:44.177 ( momenteel top 10 10e plek)...
Wtf. Dus ben nu 4 tiende sneller dan met mn setup...
Naja wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gewoon bijna 4 tiende sneller als de atenza!!

Video van de ronde :

En de top 10 screenie :)

Snelste tijd met een viper van europa denk ik dan( onze top 10 is alleen maar europa).

[Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 05-02-2018 00:54]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 14:06
Woensdag maar uit een beetje verveling door de mindere daily's de endurance op Monza gedaan. 30 laps met Gr3 en met een min. voorsprong gewonnen met de Mustang. Daarna een lobby opgezocht op Monza en Gr3 en natuurlijk weer de Mustang gepakt. Ik had nog net tijd om een tijd te zetten en startte op P1.
De race was 10 laps en gelukkig zonder hevig contact als P1 door de eerste chicane. Even dacht ik dat een walkover zou worden maar dat werd anders. Heerlijk zitten racen met een Duitser die ik op 2-3 sec achterstand kon houden. Strakke laps in de 1:46 met zachte bandjes. (als dat is toegestaan pak ik die natuurlijk) Heerlijk voldaan gevoel.
Na de race de replay bekeken en ik zag dat hij reed met controller en zonder TC. Ik vind dat nog steeds erg knap. Hij was wel iets minder constant dan mij met stuur en TC.

Ik zit ook regelmatig te denken wat ik nu weer moet spelen met GTS. Ik snap het gevoel. Tussendoor pak ik weleens Assetto Corsa. Met een Mazda Le Mans bak zonder hulpmiddelen op Zandvoort knallen blijft erg vet. Maar de game heeft niet het gepolijste van GTS. En zeker niet de graphics. Wel het extreme racegevoel, maar dat maakt het ook niet de volmaakte game.Of misschien wel? Tussendoor een potje golf op de PS4 is ook relaxed.

Ik heb nu wel door dat je GTS niet elke dag moet spelen. 2/3 keer in de week is voldoende om de game spannend te houden en dat je er van kan genieten. Voor mij is de game 70% racen en 30% liefde voor auto's. Zo ongeveer. Livery's aanpassen op bv. de Nissan Gtr, Time trial rijden en genieten van de details van de Supra etc etc.

Een aantal zitten even in een dipje door overenthousiasme (ik ook!) maar met mate komt dat wel weer terug. Alles in het leven moet met mate. :)
http://i65.tinypic.com/wum92t.jpg

PSN: RNJ-FBR

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01 21:47
@Aight! Dat zou inderdaad een mooie aanvulling zijn :)

Of deze _/-\o_

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:52
(via gtplanet) 1.13 wagens inclusief prijzen:

Er is ook een nieuwe layout van Blue moon bay beschikbaar:

[Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 28-02-2018 08:48]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +3Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:09:
[...]
Bekende lift off oversteer is erg present idd. Altijd zorgen dat je lichtelijk het gas erop hebt. Tractie op de wielen houden.
Goede tip, dat hielp!
Einde rondje 1 de koppositie gepakt en daarna constant een gat van zo'n 3 seconden kunnen behouden :)

47.4xx was mijn beste rondje in de race (met rembalans op -5); vanavond eens even goed voor gaan zitten en kijken of we ergens in de 46 seconden kunnen komen.

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-05 14:32
Een primeur voor Gran Turismo Sport; de Toyota ‘GR Supra Racing Concept’ komt namelijk naar de game. Dit concept model is gebaseerd op de Supra sportauto’s uit 2002 en deze auto zal in april worden uitgebracht.

De auto zal worden toegevoegd door middel van een update en is exclusief voor Gran Turismo Sport. Dit nieuws werd bekendgemaakt door Toyota op de Geneva International Motor Show te Zwitserland.

Een specifieke datum voor de update is nog niet bekendgemaakt. Meer informatie over het Toyota GR Supra Racing Concept model kun je vinden op de website van Gran Turismo.

Klik

[Voor 8% gewijzigd door Maichel op 08-03-2018 10:32]

PSN: Maichel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 21:26
We hebben nog 7 plekken over van de 21:
Bij interesse stuur een PB of kijk op onze website www.psnracing.nl

https://preview.ibb.co/cyBpa7/Titel.jpg

Zoals eerder gemeld gaan we de mannen van de jongens scheiden met de nieuwe league die we gaan hosten. Op maar liefst 8 circuits gaan verschillende teams van start om de eer van hun renstal hoog te houden. Op zoek naar persoonlijke roem maar tegelijkertijd ook op zoek naar het constructeurskampioenschap.

Welke teams rijden mee dit seizoen?

McLaren MP4/4
Ferrari 165/85
Williams FW97T
Lotus John Player Special
Renault RE40 Prost
Alfa Romeo 185T
Benetton Ford B192

Ieder team zal bestaan uit 3 coureurs, wie wanneer en hoe vaak rijdt dat bepalen de teams onderling zelf. Voor het teamkampioenschap zullen alle 8 de races tellen. Voor het individueel kampioenschap de beste 5 races van de 8. Op deze manier heeft eenieder binnen het team de mogelijkheid om 5 races te rijden.

Zoals je ziet rijden we zonder assists en met schade aan. Er wordt veel verwacht van je als coureur en dat heeft een prijs. Tegelijkertijd gaat dit er voor zorgen dat je geen moment je concentratie mag verliezen, de races spannend blijven tot het einde en er onverwachte wendingen gaan plaatsvinden. Kortom; spektakel en drama alom!

https://preview.ibb.co/cyYfhn/Qualify.jpg

De kwalificaties gaan een ander karakter hebben dan je wellicht gewend bent. Het zogenaamde "One shot qualify" hebben we als PSNracing al eerder getest in Project Cars. Het was een groot succes en zorgen voor de nodige spanning!
Voorafgaande aan de kwalificatie krijg je een starttijd voor je kwalificatieronde door. Op dit tijdstip ga je het circuit op om je outlap te rijden. Vervolgens heb je 1 ronde om een kwalificatietijd neer te zetten. Na het rijden van die ronde ga je terug naar de lobby om te kijken wie onder jouw tijd kan duiken.
Starttijden gaan op basis van de stand binnen het kampioenschap.
Ben je de snelste? Dan start je op pole en krijg je punten voor het kampioenschap!

We zullen de komende weken nog gaan oefenen met deze opzet!

We rijden op de woensdagavond. De starttijd van de kwalificatie is 20:00 en hierna zullen we 40 minuten rijden.

https://preview.ibb.co/n7tD2n/Signups.jpg

Inschrijven kan via de volgende https://docs.google.com/spreadsheets/d/141_baBtN051CsdkRoT-u9guVg-KC13lTY0zV_jbuUDA/edit?usp=sharing.

Je kunt geen voorkeur opgeven voor een team of teamgenoot. We gaan proberen hier een eerlijke verdeling te maken op een aantal factoren. Vandaar dat we je ook vragen je aan te melden via deze googledocs.

Zodra de teams bekend zijn gemaakt kun je jezelf bevestigen voor een bepaalde race. Overleg met je team wie gaat rijden. Let op 5 van de 8 races tellen individueel, 8 van de 8 races tellen voor het team.
Gezien de opzet van de kwalificatie is het noodzakelijk uiterlijk 24 uur van te voren aan te geven wie gaat rijden.

PSN RobinNova

Acties:
  • +1Henk 'm!
Hoop dat ze snel met de optie komen om de remmen van straat autos te upgraden. Want alleen pk erbij en gewicht eraf maar stock remmen tja dat rijd beetje vaag.
Net een nissan r34 gtr tune lopen fixen. Stage 1 is 451 pk 1513 kg met custom veren setup. Op sport soft banden. Reed ik een 7: 47 ergens op de nurburgring.
Daarna stage 2 erop gezet dus 566pk en 1466kg. Deze doet een 7:30 op de ring ook op sport soft zelfde veren setup als stage 1.
Zou echt vele malen sneller kunnen als ik de remmen zou kunnen upgraden. Moet soms zo vroeg op de rem ivm de snelheid die je nu haalt met 566 pk ipv 320pk stock.

En een optie om hud info te wijzigen. Als je nu de gearindicator niet wil moet je bijna de complete hud uitzetten..

Owh en wat gave opties die wel in gt6 zatten zoals je dashboard aanpassen met wat tellers wat er gelijk weer meer racy uitziet. Of dat als je de auto tuned de stock uotlaat vervangen word. Zie ik ook graag terug.
Maar wat ik nog liefste terug zie is alle racing modified wagens. De challanger 1970 rm en civic rm noem maar op. De gtr r32 r33 en r34 rm. (Kwijl).
Maak ze gelijk gr4/gr3 en klaar.

Blijkbaar waren de gtr's geen racing modified wagens. Was iets met een dlc pack ofzo.

Edit : gevonden werden touring cars genoemd:

Ik wil ze een voor een terug graag. Wat een dikke bakken!
Owh en ik zou heeeeel graag de nismo wagens en vooral de mine's r34 terug willen !!

[Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 19-03-2018 15:33]

Hoppa de maart patch is aangekondigd met volgende teaser voor 13!!!! Nieuwe autos !!!

Nou ik ga morgen even voor zitten. Snelste tijd op tsukuba is een 50.366 sec met een extreem gemodificeerde nissan s15 silvia.

Under Suzuki with the current Tsukuba Circuit lap record of 50.366.
On semi slicks.

Dus ga als een malle wagens bouwen en afstellen om dus richting die tijd te gaan.

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-05 00:15
Gister een 2:01.683 weten te rijden op Bathurst. 15de tijd van Europa. Helaas geen races gewonnen ben 4 keer 2de geworden :P

Acties:
  • +5Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-05 00:15
Vandaag ook aardig wat geraced in de M3. 7 races gedaan en alle 7 op het podium geëindigd inclusief 3 overwinningen :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ik ervaar het de laatste dagen een beetje wisselend; soms krijgt iemand geen penalty waar ie er zeker één had moeten hebben, soms heb je gewoon een leuk gevecht waar wat licht contact plaats vind en je een (te zware) penalty krijgt.
Ook het ghosten van de auto's gaat niet altijd goed. Soms gebeurt dat te snel en op sommige momenten dat het móet gebeuren (iemand die bijna stilstaat na de zwembadchicane op Dragon Trail bv), gebeurt het niet altijd.

Over het automatisch teruggeplaatst worden op de baan, midden tussen al het andere verkeer, terwijl je netjes langs de baan aan het wachten was op ruimte en dan een 5 sec penalty krijgt ga ik het niet eens hebben :X

Het werkt steeds beter maar er zijn nog wel wat flaws.

@mprkooij @Kronos1979
Zou dit plaatje in de topicstart kunnen?
Eerste kolom is je level
Tweede kolom is de xp benodigd per level
Derde kolom is je totale xp

Ik zit nu op level 39, hoef met gemiddeld 200x per online race nog maar 10.000 online races te rijden voor level 50 :9

[Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2018 14:47]

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

Acties:
  • +5Henk 'm!
Vandaag een kleine mijlpaal behaald:

Tijdens daily race C, 10 ronden op Nurburgring GP met Gr.3.
Met 10 seconden voorsprong gewonnen; we kunnen het nog :P

En wat blijft die replay mode van GT Sport soms fantastisch mooi he :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Ik ben de laatste tijd zo nu en dan even bezig geweest met een selectie van Gr.1. wagens op de Nordschleife in verband met het nieuwe baanrecord van de 919 Porsche. Dit was het beste wat ik binnen de level 1 tuning ervan kon maken:

Topsnelheid bleek veel belangrijker dan gedacht. Porsche 919 staat nieteens in de top 10 bij mij.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik ga er vanuit dat deze update gewoon weer de bekende zaken met zich meebrengt:
Een aantal auto's, een nieuwe track (in Frankrijk) en wat kleine (BoP en penalty) fixes.
Mooi dat ze de game zo steeds een stukje verder uitbreiden :)

*edit*
Hier een sneak van de nieuwe wagens:

Ik zie iets wat lijkt op een Daihatsu Cuore (waarom?), iets wat lijkt op een 787B en iets wat lijkt op een F1 wagen. De rechtsbovenste en rechtsonderste lijken iets van nostalgische racewagens te zijn.
Ik ben benieuwd!

[Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 20-07-2018 09:38]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-04 17:27

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • +1Henk 'm!

Plus er zit nu een optie in de game om met echt geld autos te kopen. Maar is zoals beschreven een optie. Je kan gewoon met ingame credits blijven kopen. Plus de dlc is nog steeda gratiz.
Ben geen fan van dit soort praktijken. Maar aangezien ze hun dlc gratiz maken, accepteer ik het wel.

[Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 30-07-2018 08:56]

Iemand al auto's van 200 miljoen credits of meer tegengekomen? :P

Fonzie27 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 12:25:
[...]

Wow, strakke poletijd en nette races! Dacht dat ik snel was met mijn 1.33,2 :P .

:+

• DerOllie
  • Laatst online: 18-05 13:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Leoon. schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:05:
Ging splitscreen doen met m'n vriendin lekker op de bank. Heb een 65inch tv en toch was het extreem klein met een mega grote HUD. Mis ik een Instelling of is dit een groot minpunt aan het spel?

Dit idee? Dit vind ik op Google, en lijkt niet zo mooi inderdaad. geen instellingen daarvoor beschikbaar?

Zodat het er meer uit ziet zoals dit, zou mooi zijn.

www.youtube.com/DerOllie

https://www.gtplanet.net/...ate-arrives-september-26/

Ben er klaar voor !!

Rechts bovenin een viper. Eronder een tvr, een nwx daaronder.
Een porsche ernaast dan een vaag iets erboven. Een porsche daarboven. Een bmw ernaast ( gr3 denk).
Daaronder een lambo countach 400 ofzo. En een 300zx eronder.

[Voor 71% gewijzigd door v8power67 op 24-09-2018 20:22]

Gisteren de circuit experience van St Croix gedaan maar die was bijna niet te doen :/
Welke kant ik ook op rij, de sun glare tijdens cockpit view is echt té belachelijk, het is alsof je blind over de baan rijdt. Met andere views heb je dit niet en ben je dus significant in het voordeel, ook tijdens races.
De paar keer dat ik achterom kijk, zó hoort het eruit te zien.
Let niet op de tijd en rijstijl want die zijn niet al te best; ik was er wel redelijk klaar mee...

En voor het eerst sinds 3 maanden weer eens een race (Manu Cup op Brands) gedaan.
Als 17e gekwalificieerd, 1.7sec achter de nr 1, beetje wat ik verwacht had.
Na 3 ronden lag ik zowaar 13e maar vloog eraf in Surtees, tegen een betonnen blok aan.
En toen erachter gekomen dat er tegenwoordig ook mechanische schade in GT zit :D Het motortje was zodanig stuk dat de SLS AMG niet meer vooruit te branden was en ik zo ver achter kwam te liggen dat ik niet eens tijd had om te finishen...
Maakt het wel een stuk spannender, tof 8) d:)b

Ook daily race B een paar keer gedaan maar dat is een Beetle Festival :/

[Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 15-10-2018 08:51]

• Lasmibalsingh
Nieuwe update verschijnt op 6 november:

https://twitter.com/Kaz_Yamauchi/status/1056959965162700800

Ia dus zeker f50 komt naar de game. December update als goed is .
En deze komt als goed is ook;

Is van die fast en furious acteur als goed is. Won een sema prijs van gran turismo. En daarom nu ingame.

Nieuwe layouts voor tokyo express

En deze is ook nieuwe ;

C2 corvette ??

[Voor 102% gewijzigd door v8power67 op 20-11-2018 22:19]

https://www.gtplanet.net/...nuary-17-with-9-new-cars/
17 januari 8 autos.
Ben benieuwd welk circuit als die erbij komt. Hoop echt op een oude gt baan. Deep forest ofzo.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-05 17:55
Zo, vanmiddag ook eens twee uur vrijgemaakt om te gaan driften. En ik hoor nu ook bij de één miljoen punten club.

Het ging mij het makkelijkst af op Susuka east. Die S combinatie daar tellen flink op. Thanks @skreppiedoe

Begin die liveries onder controlle te krijgen. Ik zie alleen nu pas dat die Castrol sticker op de deurnaat zit. En misschien moet ik de vleugel ook maar wit maken.

Ik kon het niet laten. Liveries maken is verslavend. Hier nog een creatie van mij.

[Voor 51% gewijzigd door Jasphur op 17-01-2019 20:10]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

sverzijl schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:22:
[...]
Denk dat je van level 40 tot 50 net zoveel tijd kwijt bent als van 0-40 (zo niet meer).
Niet om je te demotiveren, maar maak daar maar ongeveer 6x(!) zo veel van;
bij level 46 zit je ongeveer op de helft van level 50:

Bron: https://www.gtplanet.net/...next-driver-level.364538/
Ik zit pas op 40 (stats via Kudosprime) dus heb nog even te gaan...

[Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2019 11:35]

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-05 17:55
Hihi. Tweakmobiel

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Woehoe sta eventjes in top 10 haha.
Suzuka met integra heb een 2:37.831.
Sta 6e momenteel maar is van korte duur. Maar toch eventjes trots.

[Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 28-01-2019 12:16]

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:42
Jorick schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 00:08:
[...]
Grootste probleem blijft in mijn ogen het inconsistente penalty systeem maar aangezien dit erg lastig is om goed te krijgen probeer ik mij er niet al te veel aan te storen. Heb verder nog steeds veel plezier met dit spel, was het geld dubbel en dwars waard.
Even schaamteloos mijzelf quoten, denk toch dat ik deels moet terugkomen op wat ik hierboven zei. Ben de afgelopen twee weken bezig geweest om mijn DR/SR weer wat op het oude niveau te krijgen (rond de 30.000 DR en SR A/S) nadat ik terug was gevallen naar zo'n 20.000 DR. Ik heb vooral de dagelijkse races op Dragon Trail en Nordschleiffe gereden en dat ging, afgezien van de constante SR-puntverlies door mensen die je van achteren aantikken waar niets aan te doen valt, vrij goed waardoor ik afgelopen weekend op A/A zat en bijna op A/S. Gisteren in de laatste twee races helaas te maken gehad met roekeloze rijders waardoor ik behoorlijk de pineut was en mijn SR terugviel tot halverwege B. Daarna besloten om te stoppen om verdere 'schade' te voorkomen.

Met frisse zin wilde ik vanmiddag de schade herstellen op de Nürburgring (daily race b van deze week) wat normaal een baan is die mij goed ligt. Met één vliegende ronde snel een tijd neergezet voordat de race begon. Met een tijd van 2:02.022 (geen toptijd) startte ik als zesde in een lobby vol met B, C en D rated drivers. Ik voelde de bui al een beetje hangen en inderdaad, de race was echt een drama (understatement). Geen idee waar ik het aan te danken heb maar die ene race heeft mij, schrik niet, zo'n 16.000 (!) DR gekost:

Het wrange is dat ik er geen reet aan kon doen, de lobby zat vol met droeftoeters die geen zin hadden om te remmen en in elk gat sprongen die ze zagen en daarbij niet schuwden andere van de baan te drukken. Heb de race wel uitgereden en ben uiteindelijk als negende gefinisht maar ik snap werkelijk niet waarom ik zoveel DR punten in één race kwijt ben geraakt. Heb in alle frustratie snel de lobby verlaten en vergeten de herhaling op te slaan :/. Vrees dat het wel even gaat duren voordat ik dit weer recht heb gebreid :(.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-05 11:10
schumi2004 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:13:
[...]

Ik was dat lijstje ook eens tegen gekomen maar ik moet even begrijpen nog wat ik aan deze BoP waarden heb.
Ben bekend met de GT serie vanaf dag 1 maar speel GTS zelf nog niet zo lang en heb me verder nog niet verdiept in deze getallen ;)
Mja, ik vraag me ook af hoeveel waarde je hieraan kunt hechten.

Ik heb op basis van die spreadsheet een aantal waarden van de Gr. 3 auto's genormaliseerd om een duidelijkere vergelijking van de getallen te kunnen doen.

Komt dit naar jullie mening overeen met hoe jullie de auto's ervaren?

Mijn gedachten:
* Ik dacht dat de 4C zo'n beetje de laagste topsnelheid had, maar dat haal je niet uit de grafiek
* De 911 RSR lijkt qua performance redelijk slecht volgens de grafiek, maar ik dacht dat dat in de praktijk juist een redelijk snelle auto is.

(Toelichting bij de y-as: 100 is het gemiddelde van deze auto's. Dus als je kijkt bij de Acceleration van de R8, die is 89 en is dus 11 punten lager dan de gemiddelde Acceleration van deze auto's)
Meer getallen heb ik hier geplaatst: https://docs.google.com/s...Fz79vPVg/edit?usp=sharing

[Voor 5% gewijzigd door Canard op 30-01-2019 19:23]

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:02
Goed om te zien dat er nog lekker wordt geracet in dit spel.

Hierboven kwam al een filmpje voorbij van een eerder kampioenschap inclusief commentaar. Ondertussen heeft de organisatie weer wat nieuws bedacht. Het GTSport F1 copycat kampioenschap.
Nee, geen races in F1-achtige bolides maar wel op basis van de automerken en circuits uit de huidige F1. De details vind je hier.

Zijn nog paar plekken vrij.

Wil je eerst eens een keer de kat uit de boom kijken? Dat kan ook met onze Wacky Woensdag!

[PSN: DeTjuK]

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nieuwe update komt 5 maart, met 5 nieuwe auto's. Hopelijk ook nog een nieuwe leuke track!
https://www.gtplanet.net/...h-5-adds-toyota-gr-supra/

Verwacht:
Mercedes-Benz SLR McLaren '09
Toyota GR Supra '20
Mazda Eunos Roadster (NA Special Package) '89
McLaren F1 GTR (Kokusai Kaihatsu UK Racing) '95
Pagani Huayra '13

[Voor 9% gewijzigd door DerOllie op 23-02-2019 14:47]

www.youtube.com/DerOllie

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:22:
Ow die zag ik niet echt aankomen, zoveel Playseat Challenge gebruikers.

* schumi2004 gaat even een rekensom maken.......
Met een beetje handigheid kan je er ook nog een standalone setup van maken 8)

Gaat alleen wel ten koste van de opvouwbaarheid. Dat is nog steeds mogelijk, maar dan moet de monitor er wel eerst af (is niet heel veel werk, maar je bent er wel iets langer dan 2 minuten (zoals eerder genoemd) mee bezig).

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Lekkere Daily Gift vandaag. :)

En ik hou van Fuji! :)

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

• Rivanov
  • Nu online
LOL. Zie nu pas dat GTPlanet een foto van mij heeft gebruikt bij een artikel. :+

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5

Acties:
  • +8Henk 'm!
Gisteren toch heel even GT Sport opgestart, enkel om mijn birthday gift op te halen :P
Ik was niet teleurgesteld:

:D

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Kleine preview van de morgen te lanceren update.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Update 1.34 is online. 3GB groot.

Tevens nieuwe baan: Autopolis.

En nieuwe Scape.

[Voor 124% gewijzigd door Rivanov op 05-03-2019 06:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Mooiste is die autpolis baan is onderdeel van de super formula race kalender dus kans dat twin ring motegi en nog eentje komen want die staan ook op de kalender ervoor.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
:)

• Rivanov
  • Nu online

• Rivanov
  • Nu online
Het moest er toch maar eens van komen.

• Rivanov
  • Nu online
En als we dan toch bezig zijn..

[Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 07-03-2019 20:48]

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Kunnen binnenkort nog weer een mooie Ferrari verwachten zo te zien, deze wagen is gespot tijdens de finales in Parijs:

Ferrari 250 GT Berlinetta passo corto CN.2521 '61

Uit GT6 reeds bekend: https://gran-turismo.fand...passo_corto_CN.2521_%2761

[Voor 14% gewijzigd door DerOllie op 17-03-2019 14:33]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nog een aantal wagens aanstaande heb ik gelezen, Lamborghini countach 25th anniversary edition ('88) en de Lancia Stratos zijn gespot in de finale races.

https://www.gtplanet.net/...662/page-68#post-12675462

https://www.gtplanet.net/...tach-stratos-ferrari-250/

update; en nog meer zelfs, de Red Bull X2014 krijgt een update in de versie: Gran Turismo Red Bull X2014 Competition

[Voor 13% gewijzigd door DerOllie op 18-03-2019 18:40]

www.youtube.com/DerOllie

Vraag aan de stuurgebruikers:
Spelen jullie naast de twee Force Feedback settings ook met de Controller Steering Sensitivity setting?
Ik volg iemand op Twitch die met stuur racet en die zegt dat ie met stuur wel verschil merkt, maar volgens mij is het toch echt een 100% controller setting die nul komma nul effect op het gebruik van je stuur heeft.

Sowieso heeft alle 3 die settings slechts 1 of 2 staan dus of ie er uberhaupt iets van merkt vraag ik me af.

• Rivanov
  • Nu online
De Super Formula SF19 kost 1.000.000 CR.
Zowel voor de Honda als Toyota.

Max approves. :+

[Voor 55% gewijzigd door Rivanov op 28-03-2019 06:47]

• Rivanov
  • Nu online
peeth schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 06:50:
[...]

Dan de hamvraag, kan je zelf er een livery voor maken?
Jup.

• Rivanov
  • Nu online

Dit is ook nice. :)

Plus je kan nu een overtake knop mappen op je stuur of controller. Deze werkt dan als kers of drs;

Cars with KERS
Dodge SRT Tomahawk X Vision Gran Turismo
Dodge SRT Tomahawk GTS-R Vision Gran Turismo
Dodge SRT Tomahawk S Vision Gran Turismo
INFINITI CONCEPT Vision Gran Turismo
LEXUS LF-LC GT “Vision Gran Turismo”
NISSAN CONCEPT 2020 Vision Gran Turismo
Toyota Toyota FT-1 Vision Gran Turismo

Cars with DRS
McLaren P1 GTR
Mercedes-AMG F1 W08 EQ Power+ 2017
Mercedes-AMG F1 W08 EQ Power+ (Color Variation) 2017

https://www.gtplanet.net/gt-sport-update-1-36-released/

• Rivanov
  • Nu online
Die Liveries die gemaakt zijn voor de Super Formula zien er al fantastisch uit.
Kan niet wachten op alle F1 liveries. :)

Hier al een RB15 van Max.

https://www.gran-turismo....375/1/5764704355247719968

En de SF90 van Vettel. :)

https://www.gran-turismo....716/1/5908819543387538976

[Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 28-03-2019 12:24]

• Rivanov
  • Nu online

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Daily C. Super Formula op Suzuka. 12 laps met Fuel en Tire Wear. _O_

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Gister de race A van de dagelijkse races weer eens gereden, die met die Ferrari 250 GT. Stond meteen op pole, dus dat was een meevaller. Daarna had ik de perfecte race, geen foutjes, snelste ronde en winst! Nice.
Daarna nog 2x die race gedaan, weer precies hetzelfde resultaat! Dit doet wonderen voor je DR zo te zien :)

Daardoor ben ik wel een klasse omhoog gegaan, en daar was het weer andere koek, ergens halverwege het veld geeindigd, maar goed om een stap te kunnen maken...

http://members.ziggo.nl/famoldenburger/Foto/2019-04-07%2013_36_08-Stats%20_%20Gran%20Turismo%20Sport%20_%20kudosprime.com.png
(bron: https://www.kudosprime.com/gts/stats.php?profile=search)

[Voor 6% gewijzigd door DerOllie op 08-04-2019 10:04]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:36

Salandur

Software Engineer

Even een paar dagen aan mijn ratings gewerkt. Niet verkeerd :-)

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel | GT Sport stats

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Wel spannende finishes, merkte ik gister bij een 3 rondjes races met de Gr.3 wagens;

Livery van Porsche is de nieuwe Le Mans Gouden titel kleurstelling
https://nl.motorsport.com...telling-le-mans-/4398145/

[Voor 31% gewijzigd door DerOllie op 31-05-2019 13:01]

www.youtube.com/DerOllie

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

!! Regen bevestigd in GT Sport !!
edit: lees natte omstandigheden zo lijkt het me...

aanstaand weekend is de GT sport World Tour bij de Nurburgring, en daar is onderstaande video geschoten, ze racen daar zo te zien op Red Bull Ring, met regen dus..

Zoals ik lees zal de aankonding morgen wel komen.

Forum link:
https://www.gtplanet.net/...028/page-13#post-12776075
https://www.gtplanet.net/...028/page-15#post-12776218

Rechtrstreekse video op twitter:
https://twitter.com/ykx01c/status/1141648225708806144

ook nieuwe wagens gespot:

Clio V6 24v

Toyota Sports 800

Toyota Tundra TRD Pro

Chevy Camaro Z28 '69

update;
ook nieuwe tracks gespot, Sardegna Road track is verschillende varianten...

[Voor 17% gewijzigd door DerOllie op 20-06-2019 15:13]

www.youtube.com/DerOllie

Zag dat de tijden van de goodwood race met de clio gereset waren. Dus dacht ik ga weer eens ervoor zitten. Een 1;28.310 is resultaat.
Mn replay staat ook online als je mij als friend hebt op psn kan je hem bekijken via de friend rankings pagina bij de rankings tab.
Meer dan seconde sneller dan gisteren. Zeer blij mee :)
Owh en sta nog eventjes in top 10 zie screenie!

En zie nu dat ik een dubbelpost heb excuses.

[Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 03-07-2019 15:06]

Acties:
  • +7Henk 'm!

Nieuwe carpack via psn store geleaked. Gave set !!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• darretje92
  • Laatst online: 09-05 18:37

1 ronde gereden op de controller met alleen ABS aan. In de top 100! ( voor nu dan haha)

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
B-Real schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:48:
Oke, ik stop met online races. Ik ben er klaar mee......

SB rating heb ik op S staan met 99 punten, die wil ik niet meer kwijt :P
Dankzij een aantal daily C races met de MX-5 maakte mijn rating flinke sprongen.

Eigenlijk is dat hoe racen zou moeten in dit spel. Doordat deze auto's niet supersnel zijn raak je een ander ook minder hard waardoor je veel minder snel een penalty krijgt. Je kunt dus echt lekker deur aan deur met elkaar racen.

Gisteren en vandaag meermaals met een groepje van 3 á 4 auto's stuivertje gewisseld waarbij er stevig werd gereden maar men elkaar er niet afroste. Als je aan het eind bij de uitslag kijkt zie je ook maar bij weinig mensen een penalty staan.
Tip: maak een extra account aan waarmee je gewoon lekker de daily races kan doen, maakt het niet zoveel uit wat ermee gebeurt.

Ik had dit ook gedaan en doordat je in lekker lage lobbies begint stijgt je DR en SR enorm snel:

Dit was ook wel een leuke:

Sport Mode Consecutive Clean Races: 9

One of God's own prototypes. Too weird to live... and too rare to die.

• Canard
Sneak preview!

• VCDfan
  • Laatst online: 18-05 14:06
Canard schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 13:06:
[...]

Inmiddels ben ik bezig met het ontwikkelen van een scoreboard, mooie gelegenheid om Vue.js onder de knie te krijgen.

Mijn idee is om iedereen op de lijst in dit topic hieraan toe te voegen. Heeft iemand hier bezwaar tegen?
Geen bezwaar. Maar heeft dit lijstje wel zin?

Ik heb vanmiddag met Gr.3 op Interlagos (Time Trial) een 1.32.4** gereden met de AMG Mercedes. Daarna de Vantage V12 geprobeerd en ik was niet sneller.

Volgens mij pakt de GT website de laatst gereden tijd op een bepaalde track want de Vantage wordt wel genoteerd als snelste tijd. Of mis ik iets?

PSN: RNJ-FBR

• Canard
Zouden deze spelers eens willen kijken of hier ten tijde van 20:10 vandaag de snelste tijd staat of jullie laatst gereden tijd?

edit: ik heb het nagekeken en hier staan inderdaad niet de snelste tijden, helaas.
Hier staat ook een discussie hierover: https://www.gtplanet.net/...8620/page-3#post-12349150

Ik ga de API nog eens bekijken... anders is er nog de mogelijkheid dat ik de tijden vaker ophaal en de tijd alleen update als deze sneller is dan de vorige.

[Voor 50% gewijzigd door Canard op 19-08-2019 09:58]

Kan iedereen deze setup aanraden. Heb hem zelf op de amg gt3 gezet. Alleen de versnellingsbak is net iets anders ingesteld maar reed er een klein 2 tiende van mn tijd mee af.
Maar achijnt goed te werken op meeste FR autos

Nieuwe autos.
Rechts onderin een subaru. Erboven denk s2000.
Link onderin een 3000gt of ook wel gto genoemd en erboven een s13 silvia middelste is lastig. Een lancia ofzo..
https://www.gtplanet.net/gt-sport-142-confirmed-end-august/

[Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 22-08-2019 10:56]

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:54
RevellNL schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:34:
Zou het dan eindelijk?! Voegen ze Spa toe in de volgende update?! En ook eindelijk die regenraces van het vorige event?!

https://twitter.com/thegr...tatus/1164884996835950592
YES!

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://www.gtplanet.net/ferrari-daytona-coming-to-gt-sport/
Nog een leuk nieuwtje voor die mensen die niet op GTPlanet ook meelezen, de Ferrari Daytona en een andere American Musclecar onbekende is gespot in GT Sport, bij Polyphony kantoor...

www.youtube.com/DerOllie

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nice! Porsche Taycan Turbo S komt naar GT Sport! Update van Oktober...

Porsche’s first fully electric car, the Taycan, was revealed digitally within Gran Turismo Sport today at the Frankfurt Motor Show (IAA).

Porsche and Polyphony Digital Inc.’s development teams have worked closely over the past nine months to recreate the Taycan with a detailed representation of the vehicle’s interior - with animated instruments - in addition to the car’s unique sound and performance capabilities on track. The Porsche Taycan Turbo S will be made available in GT Sport as a free DLC by October of this year.

For more details regarding Gran Turismo Sport, please visit the official website at http://www.gran-turismo.com/
https://www.gran-turismo.com/us/news/00_3877725.html

wow... Porsche 917 Design Study ook naar GT Sport!
On the occasion of the 50th anniversary of the 917, Porsche will bring the design study “917 Living Legend” into Gran Turismo Sport. Since Porsche won the 24 hours race of Le Mans for the first time in 1970 with a 917, the car is among the most important racing cars in the motorsport history of the brand. The integration will be implemented within the first half of 2020.
wow 2: maar dit is echt heel lang wachten, er wordt gewerkt aan een Porsche Vision Gran Turismo.
Dit zou mij aangeven dat er nog veel updates en dus content nog komen gaat.
Last but not least, designers from Porsche are currently developing the Porsche Vision Gran Turismo Project, which is then being turned into a drivable car within the game by Polyphony Digital Inc. The Porsche Vision Gran Turismo Project is expected to appear within Gran Turismo Sport by the end of next year.

[Voor 43% gewijzigd door DerOllie op 11-09-2019 18:27]

www.youtube.com/DerOllie

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-01 06:17

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Volgende week komen er weer nieuwe auto's aan voor GT sport.
Er is nog steeds niks over spa gezegd maar die komt sowieso ergens in oktober hoop ik.

GT Sport Update 1.45 next week
Due to a little slip-up by a guest at Polyphony Digital headquarters, we already know what two of the cars are. Up in the top-left corner you’ll see the Ferrari 365 GTB/4 and opposite it, in the bottom-right, is the Dodge Coronet Super Bee. The latter proved a bit of a mystery at the time — due to the image quality — but it’s exactly what our forums settled on in the end.

The other two have kept their identities secret until now. We have the Chevrolet Corvette StingRay Racer 1959 in the top-right, a car returning from Gran Turismo 6 and possibly another candidate for the money-spinning Nostalgic races in GT League. Bottom-left, and at the other end of the spectrum of automotive history, looks like a present day Chevrolet Camaro, possibly in ZL1 1LE Track Pack form.

We don’t know what other content is.

[Voor 19% gewijzigd door Patjeee op 22-09-2019 01:24]

mithrandirrr schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:10:
[...]
Edit 2: je gaat ergens een paar duizendste moeten vinden maar dat lijkt me niet zo'n probleem :)
Na 47 ronden ploeteren en zweten.... mission accomplished!
0.025 van mijn eigen tijd af kunnen rijden, we schelen nu slechts 0.016 (dit keer in mijn voordeel haha) dus als je nog zin hebt ga gerust je gang ;)
Optimale tijd flink verlaagd naar een 0:40.780 maar daar gaan we niet eens in de buurt komen.

Snelste sectortijden:
15.975
10.861
13.994

*edit 1
Ik ben toch nog even gaan zitten en heb eindelijk die sub 0:41!!!
0:40.973, net in de top 1000 overall en een fijne tijd om de time trial mee af te sluiten :)
Hier de video van mijn rondje.

De time trial loopt morgen af, hier alvast een laatste tussenstand voor als we morgen niet meer bij de resultaten kunnen:

[Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 24-09-2019 23:09]

dvdkiwi schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:11:
[...]

[...]

Bedankt d:)b
Ik heb de balans beide kanten op geprobeerd en heb het idee dat met -2 de Mégane stabieler door de afdaling komt.

@v8power67 Zodra ik mijn snelste rondje heb gereden ga ik altijd even naar session results en maak een screenshotje van mijn sectortijden. Zo weet ik tijdens een volgende sessie gelijk of ik op schema zit ;)

Mijn voorlopige sectortijden en het verschil met jouw snelste ronde.
Het is wel duidelijk waar ik de meeste moeite mee heb...
Sector 1 : 21.159 (+0.255)
Sector 2 : 47.143 (+0.189)
Sector 3 : 35.032 (+1.424)
Sector 4 : 31.878 (+0.810)
2:15.212 (+2.678)
Heb nieuwe tijden want heb mn tijd ietsje verbeterd:
Sector 1 : 20.851
Sector 2 : 46.886
Sector 3 : 33.660
Sector 4 : 31.074
2:12.471
Hier mn lap ;

@dvdkiwi ja sector 3 is echt lastigste. Dat is snel smal en moet je bijna perfect aanremmen icm snel sturen en niet muur raken enz. Daar verlies ik ook meestal een snelle ronde door daar de fout in te gaan.

Edit 3 geloof ik alweer:

Nieuwe snelste tijd 2:12.218
En video ervan.
YouTube: Gran Turismo sport gr4 megane 2:12.218

[Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 04-10-2019 18:16]

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

G29 met wheelstand pro

[Voor 20% gewijzigd door mithrandirrr op 05-10-2019 23:34]

One of God's own prototypes. Too weird to live... and too rare to die.

Gisteravond laat nog een tweetal screenshotjes gemaakt. Er was zoals verwacht veel animo voor daily race B van afgelopen week en overal op het scorebord zitten een aantal lui heel dicht bij elkaar, chapeau! d:)b

St.Croix heb ik enkel nog maar de circuit experience op gedaan, dat gaat een aardige opgave worden om daar een goede tijd neer te zetten.
Veel plezier en succes iedereen deze week! 8)

Omdat ik niet precies weet wanneer en hoe laat de daily races ververst worden (ik dacht morgenvroeg),
hier alvast de leaderboards zoals ze er nu bij staan.
De tijden liggen daar weer erg dicht bij elkaar! Behalve op Dragon Trail, daar ligt hjallo een straatlengte voor op de rest, respect _/-\o_

Tsukuba - Mazda Roadster '15

Dragon Trail - Gr2

Tokyo Expressway - Gr4

De time trial met de F1 op Suzuka loopt over 3 dagen af, die zal ik dinsdagavond of woensdag posten.

[Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 20-10-2019 21:34]

Omdat er deze week animo was voor 2 van de 3 daily races, slechts 2 leaderboards deze keer:

Suzuka met de Gr3:

Sorry voikug, je paste er nét niet op... :(:)

Interlagos met de Gr4:

Leuk om te zien dat er vooral op Suzuka verschillende wagens gebruikt worden ;)

MailMan schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:14:
Eerste snelle tijd neergezet op Spa voor de daily races, uiteraard met de Audio R8.

Nog wel vlak achter @v8power67 O-)

[YouTube: Gran Turismo™SPORT_20191104215555]

2:18:171

S1: 00:36:170
S2: 01:02:507
S3: 00:39:494

Nog wel een aantal bochtjes waar tijd te winnen is, dus een 2:17 moet lukken met wat meer oefenen.
Heb net weer even uurtje of 2 erachter gezeten en zit nu op een 2:17.974 :9
Sectoren :

Zit nu op 490km vandaag allemaal op geloof 11km na op spa gereden... Elke keer weer foutjes. Ik ben ook zeer onstabiel heb dan nu wel een aardige tijd maar lukt me amper 2 ronde op zo een pace te rijden zonder fouten.
Vind maar een lastige baan..
Rondje staat op YouTube;

Zo net mijn tijd neergezet voor interlagos time trial gr1. Een 1:19.903. sta 8e op moment van de wereld ( heel kort maar neem.ik aan haha)

Toch mn vorige spa tijd kunnen verslaan!
Nu een 2:17.896.

[Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 09-11-2019 16:23]

De leaderboards van afgelopen week passen weer niet op één screenshot :P

Red Bull Ring

Spa-Francorchamps

Zo net eindelijk onder de 1:57 gedoken met een 1:56.923 op lag magiorre 2. Audi vind ik toch lekkerder rijden. Heeft minder last van overstuur in trage stukken ivm geen turbo dus minder agressieve torque curve.

Kan sneller maar dit was echt al lang vechten.

Zo Mount Panorama ( bathurst) gr4 megane tijd!!,
Heb mijn vorige beste verbroken zit nu op 2:12.081. Kan misschien nog net onder de 12 komen maar veel sneller gaat niet meer lukken denk ik.

Gr3 sardegna met audi nun1:19.862.

https://www.gtplanet.net/...t-and-heres-a-first-look/

Laguna Seca Confirmed for GT Sport – and Here’s a First Look

Fuck yeah !!! Laguna seca is echt vet circuit !
B-Real schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:40:
Probleem is dat mijn kwalificatie pogingen bestaan uit het wachten op races waardoor wisselen van auto niet meer kan. Maar ach, het is ook een beetje de charme van het spel natuurlijk :)

Overigens nog een rembalans vraagje. Ik merkte met de R8 dat de ABS, afgaande op het witte met rode balkje bij het remmen, behoorlijk zijn werk deed. Dus rembalans een tikje naar achteren gezet waardoor het balkje wat minder rood vertoond. Dat betekend in mijn ogen minder ABS en dus een betere werking van de remmen. Ik merk echter niets qua rijden, rondetijd of tijdens uitremacties in races.
Op basis waarvan passen jullie de balans aan?

@ Filmpjes hierboven. Ik zie dat ik qua lijnen niet heel veel verkeerd doe, maar dat ik het vooral laat liggen op bochtensnelheid. Wat overigens grotendeels weer komt door de "angst" op onbalans/glijden/gras raken.
Helaas deze week weinig tijd om mijn tijd te spelen, want een 1.20 moet er bij mij ook zeker in zitten.
Abs moet je niet naar kijken die werkt nogal vaag in gt sport. Iedereen rijd met abs op default en niet meer aan denken. Rembalans ook apart zien van dat abs lampje. Gewoon instellen wat je zelf prettig vind. Vaak met mr autos is voor meer balans zetten prettig zodat ie recht blijft tijdens aanremmen, zou je achter waar al meeste gewicht zit ook meer rem zetten dan is kans dat je achterkant je voorkant wil inhalen zeer groot.

Qua kwalificatie ik raad echt aan effe ervoor te gaan zitten. Als je het voor een race doet heb je kort de tijd wat concentratie door de timer weer verergert.
Ik doe echt altijd los kwalificatie zodat ik er echt voor kan gaan zitten. Heb je een mooie tijd te pakken helpt dit vaak weer in de race met mooie start positie.

[Voor 75% gewijzigd door v8power67 op 20-11-2019 14:45]

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

https://twitter.com/Kaz_Yamauchi/status/1199607690755883008

5 nieuwe wagens in de update dus toch. Naast de Jaguar VGT toch nog 4 anderen...

En ik heb een screenshot gezien van een franse PS Store, waar de Lewis Hamilton DLC €7.99 kost...

www.youtube.com/DerOllie

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-05 17:04

schumi2004

PSN: whocarez-

1980Wouter schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:23:
Ik denk dat ik beter kan stoppen deze week met online racen :)
Mijn hele ratings gaan eraan in die Mazda race. Nog niet eens door eigen fouten maar door mensen die op onmogelijke plekken inhalen. In bochten, over het gras enz enz. En ze krijgen niet eens een penalty maar mijn score gaat wel omlaag omdat ik ze zou hinderen. :D
Tja, wen er maar aan zou ik zeggen. Het penalty systeem werkt voor geen meter maar daar is al genoeg over gezegd.

Iemand de Hamilton DLC al gekocht?
Wel een hele 1.64MB :P
Ik heb nog wat andere verplichtingen dus kan er niet aan beginnen nog :|
Damn brands hatch is haast niet te doen.. zit op 2 tiende van zn tijd en de laatste 2 bochten verlies ik alles.. word bijna gek hiero. Effe pauzetje.

Edit : uitleg van de winst;

Speaking of Rewards, lets cover those quickly.

For each individual challenge:

Diamond: 1,000,000 Cr.
Gold: 500,000 Cr.
Silver: 300,000 Cr.
Bronze: 200,000 Cr.

These rewards are obtainable ONCE on the first completion of each challenge only.

FOR THE WHOLE THING (Entirely separate to the rewards listed above):

ALL Diamonds: Mercedes AMG VGT LH Edition + 100,000,000 Cr. (Yes, you get ONE HUNDRED MILLION handed to you straight up)
ALL Golds: Mercedes AMG F1 W08 EQ Power 2017 + 20,000,000 Cr. + Credit cap increased
ALL Silvers: Mercedes Sauber C9 1989
ALL Bronze: Mercedes AMG GT3 2016

Since the Diamond reward car is "new" to the game, here's an image (Gold, Silver, Bronze prize cars are not new to the game)

So, to absolutely maximise your credit income from this DLC, follow these steps:

1) Beat all Challenges at Gold
2) Spend every penny you have, this is because completing Diamond instantly grants 100 million, which is the credit cap, any money you have before beating Diamond will vanish entirely anyway and will be replaced by the 100 million you're about to receive
3) Beat all Challenges at Diamond
4) Enjoy your 100,000,000 Cr. spending spree

Hier de auto die je wint met alles diamond!

spoiler:

[Voor 135% gewijzigd door v8power67 op 28-11-2019 16:22]

• schumi2004

schumi2004

Ik heb overigens een "bug" gevonden in deze update die me vrijwel meteen opviel.

Bij die RE AMEMIYA FD3S RX-7 staat de tekst gewoon achterstevoren.
Zoals het hoort:

En zoals het aan de andere kant is, gewoon exact spiegelbeeld.
schumi2004 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 01:20:
Ik heb overigens een "bug" gevonden in deze update die me vrijwel meteen opviel.

Bij die RE AMEMIYA FD3S RX-7 staat de tekst gewoon achterstevoren.
Zoals het hoort:
[Afbeelding]

En zoals het aan de andere kant is, gewoon exact spiegelbeeld.
[Afbeelding]
Nope is iets wat ze vaak doen met drift autos ;

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Blijft toch een verbazingwekkend sfeervolle game...

[Voor 21% gewijzigd door DerOllie op 30-11-2019 18:27]

www.youtube.com/DerOllie

• schumi2004

schumi2004

v8power67 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:43:
Mja ben wel beetje klaar met die dlc... Diamond halen op brands hatch is met controller onmogelijk. Plus weet niet wat ze gedaan hebben met de amg maar dat ding rijd echt zo bagger.. zo ontzettend veel onderstuur. Terwijl in sport mode hij echt lekker rijd.
Dus ja probeer alles goud te halen maar diamond is echt niet te doen. Tis dat ze zoveel gratis spul hebben weg gegeven maar dit voelt wel beetje als geld verspilling...
Hoe is jouw controller lay-out? Wat ik Hamilton zag doen is remmen in de bochten (en gas erop houden) waarbij ik met mijn controller settings dat niet kan.

/Edit
Mijn controller lay-out

[Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 30-11-2019 22:50]

Hoppaaa diamond op nordschleife met die sauber c9!! Was de leukste by far !! Wat een sensatie met die bak op de ring ! Absurd.

Pagina: 1 2 3

Let op:
Vrijwel iedere zondagmiddag worden er Tweakers only lobbies gemaakt om te oefenen voor de daily races van de komende week.

Wil je samen met Tweakers racen? Ga dan naar de volgende Google Docs spelerslijst voor PSN-namen en voeg ook je eigen naam toe:
https://docs.google.com/s...mNDinEB0/edit?usp=sharing

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee