Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:46

Angeloonie

The Division 2 Addict

Prachtig toch? :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• rsnubje
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21:59

rsnubje

BDO: Rsnubje

HE build: Barret vest, specialized BP, Refreshed mask, Skull gloves, Shortbow kneepads, Nimble holster.
Zojuist Lincoln tunnel mee gedaan met maar 1x booster poppen, 0 medkits :P

rsnubje wijzigde deze reactie 20-12-2016 22:21 (26%)

Uplay: Red--Death

• Tristan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 01-09 20:07
quote:
runner83 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:34:
Net level 30 bereikt!! Meteen even season pas besteld

Edit:
Nog meer mensen die vast zitten op verbinden ?
Bedankt voor het boss rondje samen met Michel!

Resultaat, level 30, m'n DPS ver-twaalfvoudigd en mn armor dik ver-twintigvoudigd :D

Tristan wijzigde deze reactie 20-12-2016 23:49 (7%)

• runner83
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 17-09 14:33
Was gezellig gisteren :)
ook mijn dank Michel en Tristan
https://tweakers.net/ext/f/AWXw3zKXln2ZWlNgVY9q9Hfk/thumb.jpg

Nu weer wat punten uit weerbaarheid halen en in weer DPS stoppen.
quote:
Tristan schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:37:
[...]
Bedankt voor het boss rondje samen met Michel!

Resultaat, level 30, m'n DPS ver-twaalfvoudigd en mn armor dik ver-twintigvoudigd :D
Opstaan deed vanochtend toch wel een beetje pijn.

runner83 wijzigde deze reactie 21-12-2016 08:20 (35%)

• kihon
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 22:07

kihon

Uplay > palitojr

ZO vanavond ff KILL

Heb zo'n dag gehad waar alles fout ging :(
Moet frustatie wegknallen

Mijn ge-optimizede PvE farm build:

120% Kill xp en nog redelijke thougness :D
quote:
SouLLeSSportal schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:38:
Wat is tegenwoordig de go to sniper rifle? ik kom niet hoger dan 65k op dit moment, of moet je dan de derp zone in?
De M44 en de M700 zijn erg goed vind ik

kihon wijzigde deze reactie 21-12-2016 16:41 (38%)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• Jirnsum
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-09 01:36
Voor de grap inderdaad even mijn character bekeken in WT5 (boven) en WT1 (onder). Heeft inderdaad een tikje invloed op toughness :P

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• Tristan

Heb nu iets minder DPS maar meer Touchness. Ik heb eigenlijk nog named gloves nodig en Devision Tech wapens. Krijg je die alleen in DZ?

• Jirnsum
Twee gratis holiday beanies bij de reward vendor (zou kunnen dat deze bij Season Pass horen)

• Tristan
quote:
JohnnyV76 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 09:48:
[...]

Solo in DZ is heel gevaarlijk. Beste is om met een volle groep te gaan dan heb je minder kans om dood te gaan en meer kans om leuke loot te extracten.
Ik was niet solo maar met een volle groep. Echter waren we op enig punt gesplitst in twee-en. Daarna ging het bergafwaarts.

Je ziet trouwens inderdaad dat de DPS en Touchness flink zakt als je Tier05 aanzet:

Ik ben nog een beetje zoekende wat nu de juiste combi is.

Tristan wijzigde deze reactie 24-12-2016 12:26 (5%)

• Tristan
quote:
overdoseh schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:49:
Ik ben nu net level 30. Nog tips wat ik nu moet gaan doen? Heb alles tijdens het levelen gedeconstruct en niets gecraft, en niets gekocht. Dus heb wel wat geld en materials... ben ook in het bezit van een season pass.

Moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben door de game. Erg vet om te levelen, nu kijken wat de end-game brengt :)!
Er is nog meer dan genoeg te doen :) Daily missies, Underground DLC, Survival DLC, Dark Zone.

Elke keer denk ik dat mn DPS en Touchness niet veel verder omhoog kan met de gear die ik vind.. toch kom beetje bij beetje verder

Ik snap alleen het volgende niet; bij de Recalibration Station kan ik de attributes aanpassen:

Naar mijn idee heeft m'n holster een +1249 bonus op Electronics. Ik roll de attributes en kies voor de +1258 Electronics. Maar dan zegt de popup dat de Electronic van +1044 vervangen wordt met +1258. Hoe zit dan?

Tristan wijzigde deze reactie 28-12-2016 17:09 (33%)

• l3p
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:53

l3p

www.^.nl

Even het verschil wat 4 leuke Firearms mods en 1 Stamina mod kunnen doen.
(wanneer ik betere gear vind met Stamina ipv Firearms welke ik niet wil rollen, switch ik naar 4xStamina mod en 1x Firearms mod)

L3p.nl - Highflow.nl - Facebook

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
weer iets hoger maar niet veel :(

En wie verzint die incursion missies? pfff moet die 3e nog. Maar dat laatste stuk met die brandweerwagen is niet te doen man. Op gegeven moment is heel die garage rood en kan je nergens meer zitten. 4 man dood dus reviven zit er dan ook niet meer in. En dan telkens weer dat hele gedoe weer opnieuw tot weer alles rood is...... :P 8)7

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17-09 20:48

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

Nou vandaag weer een paar uurtjes in the division gestoken aangezien ik toch vakantie heb.

Begon op GS241 ofzo.. hoop nieuwe gear gevonden, enkel mijn gloves zijn nog 229 nu.. Heb al genoeg 256 gevonden maar niet met de juiste skillz dus ik wissel die nog niet in voorlopig denk ik zo haha.

Ook al erg veel wapens gevonden. Maar deze combi werkt voorlopig wel lekker. Wat het allermakkelijkste werkte met nieuwe gear vinden is behalve de straat af roamen gewoon maddison missie een paar keer doen op hard. Behalve gear ook mega veel XP wat ook weer leuke caches oplevert.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

• Jirnsum

Weer een mooie ronde. Ik spawnde helemaal linksboven. Kwam daar redelijk snel in underground terecht. Klom zonder even goed te kijken een stuk riool in en stond oog en oog met zo'n cleaner baas...met alleen mijn handgun. Bij m langs gerend, en toen viel mijn oog op de wapenkist. Daar bleek een paarse M60 in te zitten. Daarmee kon ik m neerhalen voordat ik tenonder ging aan het feit dat ik verder nog helemaal niets verzameld had. Spannend momentje. Daarna op mijn gemak alles bij elkaar gezocht. Op het moment dat ik liep te zoeken naar een zesde cache begon iemand vlakbij een extract. Daarheen, en samen met hem en een ander drie hunters omgelegd. Daarna back to base. Blijft mooi dit :)

Jirnsum wijzigde deze reactie 29-12-2016 22:39 (4%)

• Paulus07
  • Niet online
arggg 44 minuten vol gehouden en kon die flare gun craften, dus op zoek naar een hideout. hoekje om, dood -_-

Flinke route nog kunnen afleggen en dus bijna bij die antivirus (gok dat je hem daarna moet extracten):

Wel soms stressen met open stukken en nergens een BBQ te vinden om op te warmen. Heel je scherm bevroren :P

Oh en waarom die lange route? Dacht ik ga eens langs het hoofdkwartier. Zal vast wel binnen iets te halen zijn. Was het dicht 8)7 en liep vol met gele vijanden :O

Paulus07 wijzigde deze reactie 29-12-2016 22:46 (11%)

• TgR_KILLER
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17-09 20:48

TgR_KILLER

PSN: Recklezz84

Scheve foto van de TV FTW maar goed.. Laatste item zojuist ook toegevoegd.. 256 gloves met AR dmg =)

Nu moet ik nog gear gaan tweaken.. sets compleet maken voor bonussen en betere mods voor de wapens en gear..

Maar al met al ben ik best tevreden :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
OverlandingNL Twitter | OverlandingNL Instagram

• Paulus07
  • Niet online
whoa potje survival en de ene na de andere gun kwam ik tegen :D

3 meter in de DZ en direct groepje paarsen gasten en dood :X Kon geen kant op toen ik die DZ in sprong. Heel fijn :(

Wat is trouwens het grote verschil tussen PVP en PVE in survival?
Kom je met PVE nooit andere spelers tegen? Zie wel hun loot namelijk als ze dood zijn.

• Paulus07
  • Niet online
arggggg 1,5 uur in survival.
In de DZ, kon nergens een flare gun craften, dacht oke dan zal ik hem al wel hebben ofzo...
Naar extraction point na ophalen antivirus.

Je moet een flare gun extracten. euhhhh
Met veel lomp geweld naar de hideout flare craften. Weer terug naar extraction point.

Flare de lucht in. Gast neerknallen. 30 seconde op de teller voor heli.

BAM dood door een hunter. -_- :X :r

Wth is een hunter en waar komt die opeens vandaan dan :S

• Stuupje
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:09
Ik begin tegen het probleem aan te lopen waarbij ik niet meer weet hoe en waar ik mijn character kan laten verbeteren. Ik hoor mensen vaak genoeg roepen dat ze ~450k toughness en 370k DPS hebben, al heb ik totaal geen idee hoe ik dat ook kan krijgen.

Build is AlphaBridge, met Specialized pack en Savage gloves, zie screenshot hieronder.

Alle mods zijn met armor, waarbij Chest een electronics-mod heeft (ook armor) om gun-bonus te activeren.

Wie-o-wie heeft er tips? _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Iets teveel AlphaBridge builds, tijd voor iets totaal anders: D3-FNC

Laat die stats je niet voor de gek houden, Ballistics Shield toughness is gigantisch (800K - 1.8M HP, 25% extra reduction) en damage is ook veel hoger door buffs wanneer de shield deployed is.

Weapon of Choice: Midas. De andere is "just for show", die wordt nooit bovengehaald.

De skills die ik run in groep.

En de talents.

Resultaat: WT05 easy-mode solo of in groep, enige waarik rekening mee moet houden zijn flankers en het ammo verbruik. De groep vind het geweldig want ik trek alle aandacht met 250% increased threat, dan wordt het voor hun ook easy-mode.

• Storm-Fox
  • Laatst online: 03-09 10:50
De Tom Clancy’s The Division figurine van 24cm hoog.

http://store.ubi.com/nl/t...9d63adc724b4798b4567.html

Storm-Fox wijzigde deze reactie 11-01-2017 17:07 (37%)

PSN: StormFox81

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:46

Angeloonie

The Division 2 Addict

quote:
Macchillie schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:37:
Seau, de coming-up-content even door gelezen.
Het is een feest voor de pvp'ers.. En de pve is 'een beetje erbij'..
Jammer weer voor de mensen die schurft hebben aan pvp/darkzone..
Nog niet te vroeg afschieten, er is nu eigenlijk enkel gefocussed op Last Stand omdat dat de content is waar mensen voor betaald hebben. Er zou nog meer in 1.6 moeten zitten dus denk dat het verstandig is te wachten tot de PTR/volledige patchnotes er zijn :)

Gisteren voor het eerst in héééél lang zowaar upgrades uit de DZ gehaald. En dan niet 1 maar 2 en nog een 3e item dat ook mooi was.
Als eerste dropte een AK-74 die meteen mijn LW M4 verving:
https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/271731832439963648/unknown.png
Nu met Brutal/Destructive^/Swift. En damn wat schiet dat ding heerlijk! Heel eenvoudig volledig onder controle te houden ipv te LW M4 die als een raket omhoog wil.

Nog iets later dropte er nog een AK-74, ook met goede talents. Qua armor/dmg +1% armor shred en -600 damage tov die hierboven, maar altijd goed om een 2e te hebben (voor alts of andere talents).

Iets later dropte er hele mooie AB kneepads :o Inmiddels met Armor ipv Health.
https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/271740236793511936/unknown.png

En nog wat later na wat roguegeklooi dropte er voor shroudster een mooie Mk 16, maar vanwege rogue/herlooten was die niet meer tradable helaas (voor hem :+). Ook deze met behoorlijke rolls:
https://cdn.discordapp.com/attachments/152368910467989504/271768288055263232/unknown.png
Zit Brutal/Responsive/Self Preserved op, dus ideaal voor rerolls die laatste slot.

Al met al was het een behoorlijk nuttige avond. Ik ben benieuwd wat ze met AlphaBridge en Uncomplicated gaan doen. Er gaat iets generfed worden maar hoop niet dat het helemaal gesloopt wordt. Uncomplicated mag er wel uit dan kan ik de FAMAS ook dumpen :+

Angeloonie wijzigde deze reactie 20-01-2017 10:19 (57%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Tristan

hihi
quote:
In both PvE and PvP Survival, reviving a downed player will always cost a medkit (grouped or not).
Wat?!

Tristan wijzigde deze reactie 20-01-2017 15:03 (33%)

• Paulus07
  • Niet online
eindelijk! :D

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 19:40
quote:
KaiseRRuby schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:13:
Ik heb eindelijk die riot helm, mijn leven is compleet.
onzin. je leven is pas compleet als je in stijl koffie drinkt!

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

quote:
looyenss schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 21:52:
[...]

onzin. je leven is pas compleet als je in stijl koffie drinkt!
Uhm, nope. :+

• Storm-Fox
quote:
crazyguy schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 08:06:
[...]

Ook ik ben vanaf deze week de Underground aan het ontdekken. Wat een geweldige sfeer wordt daar neer gezet. Ik vind het een nog betere sfeer dan boven de grond. Krijg het er met tijden helemaal benauwd van. En lekker farmen natuurlijk! kan niet wachten op meer, meer, meer.
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die het fijn vind in de underground.
Zowel de sfeer als de soundtrack zijn zeer goed gekozen.
Ik zit nu op underground level 11 en speel de meeste missions op Heroic als ik in een groepje ga.
Toch vind ik het ook heel leuk om rustig solo te spelen, maar dan is hard prima te doen.

Mijn doel is nu om snel te levelen en later goede (B.L.I.N.D. / Alphbridge ) gear te krijgen.
Hier nog wat screenshots van vorige week:

• Storm-Fox
quote:
agoNITE schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 11:29:
[...]

Huh? B.L.I.N.D. is sinds Division 1.4 Banshee. Heroic is ook al een tijdje geen optie meer in Underground.
Je hebt helemaal gelijk.
Dit is gelijk het grote nadeel van dergelijke guides, omdat na elke grote update de zaken anders zijn.

Maar betekent dit ook dat het onderstaande B.L.I.N.D. outfit ge-renamed is?

• The.Sticky
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:53

Dit is hoe het er voor mij momenteel uit ziet. Ik heb in m'n stash nog wel een en ander aan andere gear (set) items bewaard, maar voor nu is dit wel lekker speelbaar :) Daarnaast ook nog wel leuke wapens in m'n stash.. maar eens kijken wat die in 1.6 gaan betekenen.

M'n armor migitation zit weliswaar 'maar' op 49% op het moment, volgens mij is dat nog best wel laag? Ik las ergens dat de cap op 75% zit?

Al met al vermaak ik me momenteel weer prima met de game! Vanavond samen met een vriend Survival gedaan. Was voor hem de eerste keer en was (wederom) ontzettend tof! We hebben zelfs een extract kunnen doen, ook al hingen onze levens zo goed als aan een zijden draadje _O-

Acties:
  • +2Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:04

The Division to Receive Two Free Expansions in Year 2

vanavond om 6 uur onze tijd dus een livestream hier: https://www.twitch.tv/thedivisiongame

hopelijk worden dan o.a. de problemen met 1.6 besproken..

:)

spartacusNLD wijzigde deze reactie 08-03-2017 07:26 (48%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• Jirnsum
quote:
simons schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:51:
[...]

Niemand hier last van gehad of zelf premium credits gekocht? Ben benieuwd hoe dat gelukt is, bij mij werkt de ubisoft shop namelijk niet via premium vendor...
Ik heb even voor je gekeken op PC. Kom na klikken op buy keurig in de store op een plek waar ik moet gaan kiezen welke betaalmethode ik wil gebruiken. Verder dan dat ga ik niet ;)

Jirnsum wijzigde deze reactie 12-03-2017 18:03 (14%)

• Paulus07
  • Niet online
Op de PC misschien maar weer eens downloaden. Wel jammer dat je niet je savegames kan delen tussen PS4 en PC.

• Paulus07
  • Niet online
Vandaag weer eens opgepakt. Ik speel normaal altijd vanaf de bank met ps4 controller op pc (gewend door de ps4 versie, ja ik heb alles dubbel gekocht :P).

Voor de grap dit keer stoel + poef voor de voeten vlak voor de tv gezet (58"). Poeh opnieuw compleet nieuwe ervaring :) En het blijft er nog altijd goed uitzien.

• Paulus07
  • Niet online
quote:
The Division's ban hammer is officially flying Agents! 14 day ban for performing the RPM glitch. Repeat offenders receive a permanent.

https://twitter.com/ClancyElites/status/905185272949813249

• Monda
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 00:15
Eindelijk!

Monda wijzigde deze reactie 09-09-2017 20:29 (8%)

PSN: Mondaatje

• Paulus07
  • Niet online

• Jirnsum
PTS voor 1.8 nu beschikbaar

https://tweakers.net/ext/f/pVomHgii5j89Szar3dmvTEGP/thumb.jpg

EDIT: LOL, ik loop tien meter verder na bovenstaande screenshot, en word aangevallen door twee cleaner bosses die door twee rioter rushers ondersteund worden. Heel maf :P

EDIT2: voor nu veel te instabiel. Delta error na Delta error.

Jirnsum wijzigde deze reactie 22-09-2017 17:02 (115%)

• Paulus07
  • Niet online
Blijft er tof uit zien die game :D

https://farm5.staticflickr.com/4537/23991370047_cb5e6bb5c4_o.png

• Jirnsum
quote:
chief-BE schreef op maandag 29 januari 2018 @ 00:18:
[...]

Vandaag meerdere malen Hudson uitdagend gedaan met twee en wat blijkt? die drie bosses lieten in ons geval geen GE vallen wel wat GE credits... Dus, diegene die dat bericht op twitter heeft geplaats heeft die dag geluk gehad, ofwel begrijp ik je verkeerd. :) Niet iedereen heeft dat geluk en geluk moet je in dit spel wel hebben. ;)
Het kan misschien raar klinken, maar wij hebben wel het geluk gehad dat toch 1 open world bosses een classy liet vallen en dit over meerdere dagen. :9
Wat Ramos betreft, het word inderdaad een beetje eentonig en daarom laten wij Ramos een tijdje links liggen.
Ik bedoelde GE credits uiteraard ;) 38 per keer

Zit inmiddels op 50 superior caches, en nog niets compleet 8)7 . Tac nog Backpack, Hunter nog Body Armor, Alpha nog Body Armor en Mask, en Firecrest nog Holster. Naast de PRed Body Armor en Knee Pads, Final Measure Knee PAds, en Lone Star Holster.

EDIT: en bij cache 51

https://tweakers.net/ext/f/304fNAsm54fXAtFWGoQ4pI1Q/thumb.jpg

Jirnsum wijzigde deze reactie 29-01-2018 21:33 (8%)
Reden: Hunter compleet!

quote:
chief-BE schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:51:
[...]

Welkom bij de grote club van spelers die tijdens deze GE maar 1 volledige classy-set konden bemachtigen
Nu deze bijna is afgelopen zijn wij toch een beetje teleurgesteld in deze GE :'( Volgens onze mening klopt er toch iets niet met die supior caches... Wij bedoelen daarmee als men zo caches aankoopt met uw GE-credits, dan mag je toch verwachten dat er classy uitrustingen uit de bus komen en niet zo van 3 kopen waar dan in vele gevallen maar 1 classy te voorschijn komt en als je pech heb komt er zelfs geen classy uit de bus... :?
Je heb daarvoor wel 7 dagen alles gegeven om tot dit pover resultaat te komen. Niet verwonderd dat er ondertussen weer tal van division-spelers de game weer hebben verlaten want ook in onze vriendenlijst zijn er spelers die vroegtijdig hebben afgehaakt.
Kijk maar even naar deze video.
YouTube: Why Is Everyone LEAVING The Division... Again?
Ugh. Ik begrijp nu wel dat mensen het spel hierom zouden verlaten. Ik heb deze GE zoveel mogelijk lexington gefarmed, tussen het normale leven (werk + kind) door. Uiteindelijk 59 superior caches weten te kopen. Mijn doel deze GE (mijn eerste GE) was om Hunter's Faith minimaal te krijgen. Maskers boeiden niet echt (heb er wel twee uiteindelijk), maar die classy HF is perfect voor mij.

Na 59 caches mis ik nog steeds classified Hunter's Faith kneepads. Allerlaatste cache dat ik opende kreeg ik nog een kopschop na, doordat RNG mij een normale Hunter's Faith kneepads gaf.. :(

Echt.. wat de neuk?

The Bandit : 5.75L / 100km

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:16
quote:
Jirnsum schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:31:
[...]

12 en nu al je geduld kwijt? ;) Kan nog wel even duren ;)
Van de ~80 runs inmiddels :/
Had van het weekend nog een group op Pier93 wat echt perfect ging, gewoon alles verzamelen tot wave 10 met maximale tijd op boss en scan, daarna alles dumpen in die case. Maar gewoon nonstop normal gear of gele zut, slechts 2x classified.

M'n stand tot heden:

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15:46

LordKnox

Opperbaas.

quote:
Bieren89 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:02:
[...]

Hoe herken je eigelijk een classified set tegenover een gwne set?
De classified hebben een envelop-achtig-icoon in het groene gedeelte staan.
Hieronder een voorbeeld van mijn gear set. HEt slotje geeft aan dat ik hem ge-favorite heb en dus niet kan deconstructen. Daaronder het classified-icoon.

Overigens. Ieamand zin om een Survival te spelen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Met wat filters blijft het er nog steeds tof uitzien (ook zonder filters overigens)

"The Division" by Berduu, on Flickr

Meer screens: https://www.flickr.com/ph.../albums/72157663383131549

• Jirnsum
quote:
LordKnox schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 09:59:
[...]

Ik moet de Survival nog doen. Gisteren met 2 raondoms gespeeld om de Hunters netjes 1 voor 1 te killen zodat iedereen eentje erbij kreeg. Schiet 1 iemand ze alledrie neer. Lekker dan.
De twee Hunter masks dit weekend binnengehaald. Ik had al tijden geen Survival meer gespeeld dus daar hing één van de twee op.

https://tweakers.net/ext/f/1ZMD7532OUKQ5B1btTYmqDMd/thumb.jpg

https://tweakers.net/ext/f/DAzIIPVQ1a3uiMIYG6PEqui9/thumb.jpg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jirnsum
Tot mijn stomme verbazing kwam ik vanavond alweer in een GE terecht. Deze week nog een keer kort in de rerun

Ik begin ook weer aardig op dreef te raken, maar je ziet alweer dat er een meta is rondom striker/sentry gear om fatsoenlijke dps te doen. Ik heb nu twee avonden Lexington gefarmed en deze build in elkaar gezet. Met de GE CQB perk vallen ze met bosjes, maar vanavond zal dat wel anders zijn :( Meer stats in FA rollen? Dit is overigens zonder DPS inflatie door accuracy en reload speed. Clean mods, headshot, crit en capaciteit.

bbblije wijzigde deze reactie 30-03-2018 10:51 (10%)

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

quote:
Upbeat78 schreef op woensdag 18 april 2018 @ 07:23:
Ik had gs niet moet noemen. Ik zocht naar een indicator om te bepalen of ik genoeg schade doe. En gs is dat niet.

MarcoStyle legde uit dat je moet zorgen om vooral veel verschillende dmg soorten hebt. Omdat dit zou vermenigvuldigen.
Mis in the division een indicator om aan te geven hoe je dps is. Ik heb op het moment geen idee hoe mijn gear het doet.

MBPr 15" late 2012 | PS4 PSN: Blijleven

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13-08 15:05
quote:
NLxAROSA schreef op woensdag 18 april 2018 @ 08:27:
[...]

Maar post je huidige build hier eens (screenshots). En wat voor build wil je zelf eigenlijk?

• Upbeat78
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 13-08 15:05

geeft dit genoeg beeld?
Het gaat lekker met de servers vandaag. 8)7

Voordeel van servers die er iedere 5-10 minuten uitknallen is dan wel dat je heel snel div tech kan grinden. :+

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19-09 12:29

ricjuh

PSN: ricjuhNL

Shields binnenkort beschikbaar :)
quote:
Shields is a new achievement-system, that enables you to unlock rewards in The Division 2. They will add new achievements on a monthly basis, so you will have plenty to do.

Battle.net: ricjuh#2827

• LordKnox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15:46

LordKnox

Opperbaas.

Hier het totaal plaatje.

• Fraggert
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-09 13:50
Hier mijn Agent :)

Zoals ik al aangaf heb ik een tijdje terug wat items uit mijn inventory ge-equipped, zowel armour als wapentuig. Mijn gehele stats aan Firepower en Toughness gingen een paar keer goed omhoog.
Pas later besefte ik me dat helaas mijn Fire-ARMS daar nogal onder geleden heeft, dat merkte ik ook goed tijdens het spelen. Ik zat zo rond de 120 en schiet nu met 73 in de kelderdivisie mee :+

Ik kreeg in de smiezen dat ik met lagere Firepower/Toughness-stats op LVL 8 snellere kills had dan nu op LVL10 met betere wapens door mijn betreurenswaardig lage firearms. Gister las ik nog: 1 point fire-arms = 30 points DMG.

Ik ga de laagste missies voor de BoO even uitzoeken en proberen. Met die missies speel ik geheid nog wat aan gear vrij (en XP en credits natuurlijk), van zowel de npc's, bosses als lootboxes.

Wat is jullie advies als me dat niet lukt?

Moet ik mods craften (ik vond een repurposed gear mod die in een mod slot van mijn backpack paste met "tech", ik wist niet dat ik ook mijn backpack kon vullen) met die fire-arms hebben? Of kan ik beter items rerollen van Tech naar Firearms?

ben benieuws naar jullie advies :)

• Fraggert
Zo, updateje :)

Paar nachten aan het knokken geweest maar heb eindelijk wat mooi spul vergaard :P

Flink wat missies gedraaid en bodybags gevuld (ja, ook die van mijzelf redelijk frequent :+ ).
Ben wat vaker supply-runs (electronics, fabrics, weaponparts) gaan doen en alles wat ik tegenkom dat ruikt naar rioter, cleaner of ander addergebroed gaat richting subway morque ;)

De loot-items verkoop ik vrijwel meteen door en ben toch bezig geweest met craften en modden, dat is best nog wel leuk en prima te doen doordat ik mijn supplies regelmatig aanvul.

De Napalm site-missie vond ik echt baggerlastig, het stuk waarbij ik de grote tank moet laten klappen, en vergde een flink aantal pogingen. Daar frustreert het opnieuw moeten doen niet zo, maar meer het ontbreken van een save-game optie ipv die checkpoints. De Power-missie op het plein lukte warempel in 1 keer *O* .

Netx stop....Amherst Appartments d:)b

• luckyjan
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 14:50
Vandaag weer een nieuwe shield uitgekomen.
Die is denk ik voor sommigen best wel lastig. Je moet alle exotic gear en weapons hebben in je inventory/stash. Ik had er een stel in mijn stash zitten maar miste er nog een stuk of 6. Gelukkig bleek dat ik die kon kopen bij de vendor (vandaar dat ik ze ook niet bewaard had) en een pistool kon ik craften (Damascus).

• Fraggert
Ok thanks @mrFoce d:)b

Zit ik vannacht lekker te knallen en speel ik net de BoO vrij, flikkert de server eruit |:(

Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Moederborden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True