Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
-

poor Leno wijzigde deze reactie 30-01-2018 10:34 (100%)

quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Hehehe. Als MRE en ik samen zouden werken dan zou de een jou afleiden en de ander knalt je kapot met de Tankhunter kit ;)

Kom maar op! :*
Kun je t niet zonder je bilmaatje nee? >:)

Makkelijk roepen aangezien je weet dat ik geen xbox zal kopen ;)
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:57:

Maar bij deze patch zit er géén nieuwe Operations bij toch? :'(

Las wel ergens dat er ook Dreadnought vs. Dreadnought beschikbaar is. Als dat écht zo is, dan wordt het toch tijd dat ik weer Conquest ga proberen d:)b
Waarschijnlijk niet.. en bij Apocalypse ook niet, zoals het er nu uitziet.. :/

Maar aangezien Apocalypse zo vroeg komt, hoop ik dat we stiekum toch een extra update rond de zomer krijgen :D

poor Leno wijzigde deze reactie 30-01-2018 11:29 (41%)

quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:28:
[...]

Wat was ook weer de TTK patch ?
Dat je 1 kogel minder nodig hebt om te killen, en wat range en spread aanpassingen e.d.

Dus dat kan behoorlijk k#t worden :X
quote:
nog meer bla bla over vliegtuigen
Tsja ach, op de Xbox heb je geen tegenstand.. geen wonder dat de PS4 verkocht is O-)
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:28:

Ik heb mijn oude Xbox nog staan. Tempting om die aan Poor Leno te geven. Maar die wil toch alleen maar een X en geen normale Xbox.
Dat mag natuurlijk altijd!

poor Leno wijzigde deze reactie 30-01-2018 11:35 (24%)

Update is te downloaden voor PS4 :)

(geen idee hoe groot, het ging zo snel dat toen ik even naar de wc ging was ie al klaar :X )
@Reefun & @MRE-Inc

Kijk dit videootje anders.. alle details over de TTK balance :)

Servers op PS4 zijn alweer online! *O*
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:28:
[...]

Fijn dat het in ieder geval wel voor álle wapens geldt.
Behalve de Automatico en mn nieuwe Machinepistooltje krijgt een dikke vieze nerf :(
quote:
Reefun schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:41:
[...]

Automatico was toch al een spray'n'pray gun. Kansloos hipfire ding :r
Hahahaha hypcriet much? :D

Veilig op afstand vliegen en strafing-runs maken, bommetjes droppen op weerloze poppetjes etc is niet kansloos dan? _O-
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:53:
[...]

En, merk je al wat verschil met de TTK 2.0 patch ?
Nog niet gespeeld haha, alleen even snel gekeken :D

Maar er zijn nu wel een zooi HUD dingen aan te passen zoals World icon size, zelf kleurtjes geven aan squadmates, enemies, teammates etc.
Guys jullie kunnen de circlejerk wel proberen op te houden, maar feit blijft dat vliegtuigen behoorlijk OP zijn en net zo kansloos zijn als vanaf een afstandje met de artillerytruck snipen :>
quote:
Maurice079 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Vliegtuigen zijn OP als je zo'n weergaloze rear-gunner achterop hebt O-)
Jaaaa ging goed he! Geen van de vliegtuigen konden langer dan een halve minuut in de lucht blijven <3
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:51:
[...]

[...]

O-)

of geen tegenstand O-)

Maar merk je nu al iets van die TTK2.0 ???? Kan je BF1 spelen, zit je hier het forum vol te spammen.... Als je ooit nog eens een skilled ACE supadupa attack plane pilot wil worden zoals @Reefun en ik, dan zul je minder moeten lullen en meer moeten knallen :P
Hahaha ja kun je nagaan hoe goed we t zouden doen op de Xbox dan >:)

Anywhoo ik was even achter mn 'putertje bezig, ik zwengel m NU aan :D
@MRE-Inc @Reefun

Vraagje, na nu twee weken ongeveer non-stop te vliegen, heb ik echt t gevoel dat ze hebben lopen k#tten aan de controls en physics van de attackplane (en volgens mij ook de fighter) in deze patch...

Ik kan t niet goed uitleggen, maar het voelt echt heel sluggish als je bijvoorbeeld heel hoog gaat en weer naar benenden wilt draaien, dan lijkt t wel alsof ie te veel blijft hangen ofzo.. en als je naar benenden raast en weer wil optrekken, lijkt het alsof ie bijna niet goed wil optrekken :/
Het vliegtuig voelt soms te zwaar ofzo..

Ligt t aan mij? Kan best hoor ;)

Maar jullie weten hier natuurlijk alles van.. is er iets veranderd?
quote:
Ja zie je, dat had ik dus ook.. Echt raar.. Zal zo even een reddit-postje er aan wagen om te zien of er meer mensen zijn :/
quote:
Reefun schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:10:
[...]

Stuur maar een linkje dan upvote ik hem wel voor visibility d:)b Wel in de battlefield_live subreddit doen dan. Dit omdat daar een aantal devs rond struinen.
Haha, trust me, ik ben een actieve gebruiker van _Live :)

(Niet altijd met een populaire mening, maar ja _O- )

https://www.reddit.com/r/...on_the_attackplane_maybe/
quote:
Reefun schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:16:
[...]

:D :D Ik zag jouw topic over de startupscreen al paar keer voorbij komen maar legde de link (nog) niet naar jou. Goed om te zien dat je ook daar net zo een zeikerd kan zijn als hier :+ :>
jepp O-)

Ik vind dat DICE zich met sommige dingen zich er echt makkelijk vanaf maakt. Voor mij gaat het om de details.

Maarja, zo heeft iedereen wel dingetjes.. ik zeik bijv weer niet over wapens die OP zijn of andere dingen. Maar ik laat verder iedereen in zn waarde :)

En t leuke is dat ik af en toe contact heb met een aantal devs, en dat ik soms van ze terug krijg dat ik de spijker op zn kop sla, alleen dat ze zelf niet mogen reageren in topics vanwege uiteenlopende redenen _O-

Ik maak zo'n post vaak ook om te kijken wat het algemene community gevoel over iets is :)
quote:
Reefun schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:16:
[...]
Je kon gewoon echt niet zien waar je nu schoot omdat de objectives zo, enorm, groot in beeld zaten.
Ja ik was ook helemaal blij.. alleen toen bleek dat je ook alle granaten en vooral de gasgranaten indicators niet meer ziet als ze te klein zijn :(

We hebben per groep van icons verschillende sliders nodig.. niet 1 slider voor alle icons..

Zoiets bijvoorbeeld.. Is er nou echt niemand bij DICE die denkt van "goh het is niet handig om ALLES klein te hebben, laten we wat verschillen aanbrengen.."

Nope.

poor Leno wijzigde deze reactie 31-01-2018 11:27 (31%)

quote:
MRE-Inc schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:11:
[...]

En dan kort daarna een nieuwe BF game. Zie frontpage. Hebben we er geen last meer van die AA AT zooi
Ha, nou succes dan met ww2 _O-

>:)
quote:
Swizzler24 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:34:
Op 11 februari komen de operations maps 😁
Huh? Waar vind je dat?
quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 23:33:

@poor Leno we hebben weer wat te doen. Phantom Program deel 3 :) Succes oOo
Wohooo! *O*

Hee dit is een andere, voor de 3e Masterman dogtag :?

poor Leno wijzigde deze reactie 02-02-2018 08:01 (23%)

@MRE-Inc

Jepp 2x :D

Maar ik snap alleen de stap niet van de missing letters naar de cijfers.. dat van die twee letters=1 cijfer :?

Effe uitzoeken..

Ik denk dat zelf een server huren t makkelijktste is.. Ook voor als een paar vrinden het ook willen doen :)
@MRE-Inc

In dit videootje wordt t simpel uitgelegd.. ook duidelijker met de conversie van missing letters naar cijfers :)

poor Leno wijzigde deze reactie 02-02-2018 13:50 (19%)

quote:
Haha ik vind t juist wel leuk :D

Vind t alleen jammer dat er niet meer een heel creepy 'spy' verhaal aan vast hangt, zoals voor de eerste dogtag toen.. dat was echt spannend :D
@MRE-Inc De Phantom Machinegun skin is binnen *O*

Nu de 3e dogtag nog!

poor Leno wijzigde deze reactie 02-02-2018 13:43 (19%)

quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 14:01:
[...]

_/-\o_ server gehuurd ? Lang mee bezig geweest ? Vanavond ook maar eens aan de slag.
yes, ff servertje voor vandaag :)

Dogtag nu ook binnen!!! *O*

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15:38

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ik zal ff een handige guide plaatsen voor wie het ook wil halen.

Wat heb je nodig?
- een USB stick, exFAT geformatteerd (om je videos snel op je PC te krijgen)
- een computer met:
* VLC player (https://www.videolan.org/vlc/index.nl.html)
* Audacity (https://www.audacityteam.org/download/)
- Morse code translator: https://morsecode.scphillips.com/translator.html

Video converterren naar MP3 file met VLC:
Media > Convert/Save > Add > [je video van de ps4] > Convert > Audio MP3 > [geef locatie op met nieuwe bestandsnaam.mp3]

Morse code uitlezen uit de audio MP3 met Audacity:
- kijk JackFrag's video vanaf dit moment: YouTube: SECRET WEAPON SKIN - Battlefield 1 How to Unlock!

Stappenplan voor de Skin, vanuit de Discord channel:
- een server huren is niet perse nodig. Join een lege ranked server op Conquest Albion als Support.
- zorg ervoor dat er niemand anders ook op knopjes gaat drukken. Per mapronde kun je de skin eenmaal bemachtigen.
quote:
- An Escalation Quick Guide -

+ Albion +

--- Radio Tower Morse Code ---
> Press each of the 9 cases once

> Press the House Switch once

> Press each of the 9 cases again

> Press the House Switch 4 times

> Prone next to radio tower base and record your 5 character morse

--- Lighthouse Switches ---
> Travel to the lighthouse

> Break the 6 lanterns found on the walls of the houses near the lighthouse. Be careful NOT to break the sphere shaped ones

> The lighthouse contains 6 switches, beginning with 'A' at the top, and 'F' at the bottom

- TIP: Mark the 6 switches with bulletholes next to them, essentially numbering them

> Insert your 5-letter morse inside this sequence:
CAEEB#####FEAADDAD

> Input the resulting sequence into the lighthouse as quickly as you can

> Once you input the final letter, climb to the very top of the lighthouse and press 'use' on the glowing cylinder attached to the light of the lighthouse

> Once pressed, a smoke grenade will appear and you will hear the familiar 'success' noise. Whoever presses this final switch will receive the skin

> If the final 'use' prompt does not appear, meaning you pressed the switches incorrectly, wait 30 seconds and try again

> Only 1 skin may be obtained per map session
Stappenplan voor de Dogtag:
quote:
- An Omen Quick Guide -

+ Zeebrugge +

--- Latin 'Water Tower' Morse ---
> Acquire Infiltrator kit from the cabin of the docked ship near flag 'E'

> Stand on top of the water tower at the opposite end of the map near flag 'A'

> Hold still, and record the Infiltrator's morse code

> Compare your code to this phrase, and note the 8 missing letters:
DULCE ET DECORUM EST PRO PATRIA MORI

> Convert your letters into numbers using this guide:
A3 B5 C1 D2 E7 F1 G8 H I5 J K8 L7 M9 N6 O2 P0 Q R4 S9 T0 U3 V W X6 Y Z4

OR

> This guide can also be used if you note which 8 letters were missing:
DULCE ET DECORUM EST PRO PATRIA MORI
23717 70 2712439 790 042 030453 9245

--- Generator Lights ---
> Enter the generator room labeled '1' near flag 'C'

> Starting from the left-most computer, interact with the lights to enter your first 4 numbers using the morse code number system:

dot = on
dash = off

0 = -----
1 = .----
2 = ..---
3 = ...--
4 = ....-
5 = .....
6 = -....
7 = --...
8 = ---..
9 = ----.

> Enter the generator room labeled '3' near flag 'D'

> Enter the remaining 4 numbers. Whoever completes entering the final number will receive the An Omen dog tag. After a few seconds, the room will fill with smoke, and the person acquiring the tag will hear a long sequence of spooky noises.

Geronimous wijzigde deze reactie 02-02-2018 15:32 (5%)

FT-17 FTW!

quote:
MRE-Inc schreef op zondag 4 februari 2018 @ 16:57:
[...]

Ah, dan zal dat het zijn. Dacht dat het alleen fighter was.

Denk dat ik het niet vaak zal spelen. Gisteren ook weer niks kunnen raken in de vliegtuigen. Hele patch is echt 3x niks. LMG's op zijn ook niet meer te doen op mappen als Amiens. Want je bent telkens te laat nu als je niet als eerste schiet. Begint een beetje COD te worden. Diegene die het eerste schiet, wint. Allemaal door die ene kogel die je minder nodig hebt.

Gisteren op een potje Amiens 2-7 na 5 minuten met een LMG. Elke 1 op 1 gevecht ga je dan neer zeker als je lmg een lage rate of fire heeft.
Probeer maar eens met de RSC te spelen.. is iets te veel gebuffed en gaat wss een nerfje krijgen.. _O-

Verder vind ik de patch vooralsnog een beetje meh, maar ben er wel beter aan gewend nu. Als je als tweede schiet, moet je gewoon zorgen dat je hem beter (hoofd) raakt met een sterk of sneller wapen, dan win je t wel. En anders proberen te dodgen.

Qua vliegtuigen merk ik t eigenlijk alleen op Helgioland.. Alsof die map zn eigen mechanics heeft ofzo.. Zwemmen is ook al zo weird op die map.
quote:
Martinspire schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:11:
Een bombing run en er zijn wat mensen dood, maar die worden bijna allemaal weer revived. Weer een run en het herhaalt zich. Maarja, je staat wel bovenaan het scoreboard. Effectieve toevoeging echter 0
Hoe zou t zijn als je je kill pas krijgt als een persoon niet meer gerevived wordt (voor zowel infantry, tanks vliegtuigen etc).. Dan zou t scorebord er heel anders uitzien :D

Maar voor de rest heb je wel gelijk hoor.. Het voelt alsof een lagere BTK bedoeld is zodat mensen die minder goed zijn ook een kill kunnen krijgen. Want het betekent effectief dat je dus (met huidige recoil, spread etc) minder kogels on target moet houden.

Met andere woorden: als ik dus een spray&pray-speler ben, dan is de kans dat een 5e kogel mis gaat enorm groot. En nu heb ik er maar 4 nodig!

Dus dat :/
quote:
Haha ik hoop t _O-

Maar wtf man, wat ging t slecht gister zeg, ongelofelijk ;w

Nog nooit zo erg gehad dat we telkens op t 'crapteam' werden gezet..

Maar hebben anderen dat nou ook?? Dat t lijkt alsof de maan verkeerd staat ofzo.. Dat echt álles mislukt. Dat je overal net te laat of te vroeg bent, kills worden gejat, spawned in een tripwire, spawned in een shotgun, spawned in een artillerytruck lucky shot van de andre kant van de map, spawned in een incendiary, spawned in een knifekill, dat jij de enige telkens wordt gekilled in een groepje terwijl je achteraan staat etc etc.. nee t was geen beste dag gister.

Laatste potje op Vaux ging een beetje ok, hebben nét gewonnen met 1000-995.. Toen kreeg ik pas mn eerste win-scraps van de day geloof ik :N

poor Leno wijzigde deze reactie 06-02-2018 09:32 (34%)

quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 07:32:

Had gisteren echt voor het eerst in lange tijd dat ik mijn controller door de tv wilde gooien zo klote ging het.
Oh dat heb ik wel iets vaker :X
Jajajajajajajajaja zo kan ie wel weer :D

Ik wou van jullie dat jullie juist die passie en emotie hadden O-)
quote:
larsbeumer.apd schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:37:
[...]

Zo voelt 't af en toe wel aan mijn oren :P
En t is altijd "Leno je klinkt zo zacht" :>

Tis ook nooit goed

poor Leno wijzigde deze reactie 08-02-2018 15:40 (53%)

Haha ja ik doe mee om te winnen, crushen, vermorzelen, vernederen!

Meedoen om het meedoen is bedacht door losers >:)
quote:
Easymongo schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:25:
"Laat me niet gek meer maken. Als ik het niet meer leuk vind, dan doe ik een quit en ga ik naar een andere server."

Dit.
Als ik alleen speel kan dat wel, maar het is gewoon vervelend als je met volle party/squad speelt.. Dan kun je niet in je eentje zomaar een andere server zoeken :/
(En t dan met de anderen wel fantastisch gaat, dus die willen niet uit de game)
Ok.. echt wtf :? :? :?

De nieuwe specializations in Apocalypse.. wtf?

3 normale.. en 5 echt rare vage die totaal negens op slaan (maar er zal wel iets op gevonden worden, of komt er nog aan..)

Paranoia: Je loopt ALTIJD met je gasmasker op en kunt deze niet af doen..

Death Toll: Bij elke death gaat er 200 punten van je score af..

Scavenger: Je krijgt maar 1 magazijn bij elk van je wapens, en moet dus op t veld naar ammo zoeken..

Reaper: Er gaat 1 health per seconde van je leven af, maar als je iemand killed, pauzeert het voor 10 seconden..

Peacock: Als je eenmaal gespot bent, blijf je gespot totdat je dood bent..

_O-

quote:
Racer89 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:12:
Wat is daar het nut dan van? De Peacock is wel handig voor campers :*)
Géén idee :X

En Peacock geldt voor jezelf he.. niet op players die je spot.

poor Leno wijzigde deze reactie 12-02-2018 11:14 (14%)

Hier van reddit

Wat stats van the game we all love to hate :D

poor Leno wijzigde deze reactie 14-02-2018 10:33 (29%)

Lol, 25+ miljoen spelers en ik sta op plek 1000 met Gamescore van alle platfoms _O-

(en ik durf t bijna niet te zeggen, maar plek 237 met de Hellriegel, ook op alle platforms :> )
quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:15:
Crap dude. Dat is echt bizar veel hellriegel kills.... *zucht* ;)

En verder... Je hebt bijna 2 dagen gevlogen en dan maar 67 kills? Schiet jij met bananen in een vliegtuig? :+

Maar als we met stats gooien.... Met de Attack Plane sta ik op de 5de plek van Nederland met 8063 kills. 1 plek onder MRE, die heeft 10754 kills.

Qua Repairs sta ik op plek 846 op de XB ladder internationaal. En dat met 'maar' 1155 repairs.

Qua highest Kill streak op plek 1164 met 86.

De rest sta ik allemaal op plek 1500+.

Grappig om zo terug zien allemaal eigenlijk. Je hebt voor de niets aan deze informatie maar goed. Hé. Lekker belangrijk :D
Huh :?

Nee, ik was na een week ofzo al lvl 50 piloot (vanaf lvl1 begonnen _O- )

En had laatst een potje van 73-1 dus dat klopt sws niet..

Volgens Battlefield tracker, Attackplane: 2337 kills :)
quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:24:
Oh wacht jôh. Ik zat bij Pilot te kijken onderin. Bij Vehicles staat dan weer inderdaad 2337 bij de Attack Plane. Apart. Je zou verwachten dat de kills onder Pilot alle kills met vliegtuigen zou zijn?
Nee dat is als je als piloot op de grond kills maakt :)
Haha ja

@Reefun
En wat de Hellriegel betreft.. Ik ben er vanaf t begin mee gaan spelen omdat ik t een vet wapen vond. Soort kruising tussen een Maxim en een Tommygun (Chicago typewriter stijl)..

Ik heb eindelijk eens geluk, want ik speel graag alleen met wapens die ik vet vind, niet omdat ze goed zijn, en die zijn 99,9% van de keren crap in spellen die ik speel :/

En vervolgens is het een wapen die 7474646783 nerfs al heeft gehad :(

poor Leno wijzigde deze reactie 14-02-2018 12:30 (3%)

quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:20:
De hellriegel vind ik eerlijk gezegd geeneens in het spel passen. Of welke SMG dan ook welke je praktisch alla CoD gewoon kan sproeien met relatief goede accuracy. Maar goed ach. De hellriegel zit er nu eenmaal in uiteindelijk. Heb er zelf getracht mee te spelen als Assault zijnde (om de defensive variant vrij te spelen) maar ik hou toch meer van de LMG's (support is dan ook mijn meest gespeelde kit).

Maar goed. Ik ben dan ook iemand die niet volop rushed en continu "run-and-gun". waarschijnlijk ook de reden waarom ik een schurft hekel aan de Assault class heb. Pre-patch kon ik nog prima mee komen CQB met de M1917, maar tegenwoordig gaat hij alle kanten op met hipfire. En dan ook écht alle kanten op. Niet eens remotely in de buurt van je crosshair.

Dus zeker na de laatste patch laat ik mooi de assault guys voorop rennen. Ik zoek wel een mooie vantage point, gooi smoke voor je cover en geef je supressive fire (zodat de vijanden dus ook niet kunnen healen met medcrates). Ik zorg ervoor dat ik 10 mortar shells binnen korte tijd bombardeer op grote groepen vijanden. Eerst een mortar plaatsen. 30 seconden wachten. Smoke erop. Ammo crate ernaast. Mortars vuren. Tegen de tijd dat ze op zijn kun je een tweede plaatsen (y)

Tenzij er een vliegtuig vrij is natuurlijk :+

Zin om weer te spelen O+ Maar ook zin in Terraria... Keuzes keuzes.....
Ik ben t met je eens (beetje).. de Hellriegel had daarentegen wel mooi in de Apocalypse DLC gepast, qua prototype wapens.. Maar zoals ik al zei, ik heb een keer geluk *O*

Ik vind t juist heerlijk om vooruit te stormen en te raggen
(En dan boos worden omdat ik als eerste word afgeschoten en geen backup heb van mn team _O- )

Ik leef meestal bij dit principe >:)

Tot frustratie soms van squadmaatjes die klagen dat ik altijd in combat of gewond ben, zodat ze niet kunnen spawnen :X

-

PS: oh god wat héb ik zin in een WW2 Battlefield :o
quote:
Reefun schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 13:57:

Spawn, Rush rush rush, sproeien, dood gaan, spawn, rinse, repeat. En vervolgens klagen dat het spel zo k*t is... 8)7
Nee dat doet @Jeroenimoes :>

Ik ben iéts voorzichtiger.. Dan zit ik om een hoekje te wachten/schuilen, komt hij ff met 200km/u voorbij gedenderd en wordt dan neergeschoten _O-

Maar zonder gekheid, ik heb helemaal t geduld niet om ergens op mn buikje te liggen of van een afstandje te gaan wachten :)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
poor Leno schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:13:
[...]

Nee dat doet @Jeroenimoes :>

Ik ben iéts voorzichtiger.. Dan zit ik om een hoekje te wachten/schuilen, komt hij ff met 200km/u voorbij gedenderd en wordt dan neergeschoten _O-

Maar zonder gekheid, ik heb helemaal t geduld niet om ergens op mn buikje te liggen of van een afstandje te gaan wachten :)
Zo niet waar. Ik ben juist vaker de voorzichtige speler. Wat jij omschrijft zijn situaties waarin ik op je spawn als je ergens midden of achter de linies zit. Dan mis ik overzicht omdat ik dat zelf niet heb opgebouwd. Ik vergeet dan eerste te vragen wat je aan het doen bent.

FT-17 FTW!

Haha true, maar ga er maar gewoon vanuit dat als ik ergens achter zit te schuilen, dat het niet voor niets is :D
quote:
Reefun schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:51:
[...]

Op je buik liggen heeft ook niet heel veel nut. Dit omdat je een vrij gemakkelijke target bent en je kunt niet snel achter cover ;)
Joh, leg dat ff uit tegen die talloze gastjes die op hun buik liggen met de OP LMG bipods sinds TTK2 :(

Word er echt helemaal gaar van. Dat heeft 'dropshotten' ook weer helemaal een ding gemaakt :F

De patch heeft van de support class een nog meer campende in een hoekje liggende class gemaakt.
@Reefun

Ik heb t niet over op een paar meter afstand. Maar gewoon als ze zien dat er van een afstandje mensen aankomen: hop op t buikje en de laserbeam gebruiken.

Vooral op Achibabab is t k#t want ze liggen overal in die gangetjes te spammen.
quote:
Reefun schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:21:
[...]

Als ik naar voren push als support zijnde gooi ik eerst een smoke verderop. Ammo crate. Wacht tot ik bijna de 2de smoke weer terug heb. Gooi een tweede smoke voorbij de eerste smoke, ren naar de tweede smoke plek, gooi weer een ammo crate neer om nog een smoke te krijgen, gooi die alvast, wacht tot nog een smoke etc. etc.
Dude, *9 letters*.. tegen die tijd heb ik al 3 vlaggen gecapped, 20 enemies omgelegd en een tank opgeblazen :>
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:40:
[...]

Die stats zeggen niks. Ik beschouw jouw als de (veel) betere piloot van ons tweeën. Dat ik boven jou sta is een vertekend beeld denk ik (niet in verdiept, boeit me niet zo). Volgens mij heb ik veel meer tijd nodig gehad voor die kills dan jij als je het echt wil gaan vergelijken.

Ook even die pic voor mij ingesteld: LOL, hoe verrassend ;)

En over n00b wapens gesproken. In BF3 en BF4 was ik de koning van de M320/GP20 Grenade launcher. Op gevoel alles en iedereen raak schieten. Toch kreeg ik zoooovveeeeeeel haat berichten dat ik een M320 n00b was. Maar goed, het domme volk snapt niet dat het veel moeilijker is om iets met 1 schot vanuit een M320 te raken dan met een SMAW of RPG. Met andere woorden, parabool versus rechte lijn. Do the math.... Ben helaas mijn collectie m320 filmpjes kwijt. Dat je op gasten 100+ meter verder alleen hitmarkers krijgt met je assault rifle, ze achter een muurtje gaan liggen en dan ineens een M320HE shell in hun nek krijgen....Of denken dat ze in een huisje met een piepklein raampje veilig zijn op de 3e verdieping. :N

Ah, gevonden: https://www.twitch.tv/videos/46981815

[afbeelding]
Achja en als je bijna 40.000 kills met een wapen hebt, wordt het vanzelf OP omdat je het door en door kent. Geen enkele nerf kan daar echt verandering in brengen.. (of ze moeten de BTK met 3 omhoog gooien)
@MRE-Inc @Martinspire @Reefun

Echt zo jammer dat we niet een keer de PScrew tegen de XBcrew tegenover elkaar kunnen zetten :D
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:30:
[...]

Tevens kan @Martinspire niet zo goed tegen zijn verlies, dus die rage quit na 5 minuten omdat de rest van het team in zijn ogen niks doet O-)
Zetten we hem in een squad met @Jeroenimoes, kun je lachen >:)

(en een ereplekje voor mij :> )

@Reefun @MRE-Inc

Deze heb je voor de PS..

beiden hebben flippers geloof ik

En dan is deze er nog, van Hori

http://media.comicbook.com/2018/01/hori-1074209.jpeg

poor Leno wijzigde deze reactie 16-02-2018 14:14 (26%)

Jeuj vandaag Apocalypse dag! *O*

Servers plat voor update:

PS4: 11:00 - 13:00
Xbox: 13:00 - 15:00

Patchnotes later via de link in deze link te vinden :)

https://forums.battlefiel...-out-february-20th#latest

poor Leno wijzigde deze reactie 20-02-2018 07:41 (9%)

quote:
DeWaanzin schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:40:
[...]

Ik kan het niet echt ontdekken, maar zit daar nu wel of geen nieuwe Operations map bij? Zou jammer zijn als dat niet zo was speel alleen maar Operations.
Nope. Daar is ook best veel haat over.

Alleen zijn mensen al steen en been aan t klagen voordat de DLC al gerleased is, terwijl ik denk dat dit pas deel 1 is..

De DLC dropped zo vroeg, dat ik denk dat DICE nog wat verrassingen in petto heeft :)

@DeWaanzin & @greatgonzo Als je op de hoogte wil blijven van dingen, hou dan https://www.reddit.com/r/battlefield_live/ in de gaten :)
quote:
Mon0lith schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 09:03:
[...]

Denk ook omdat deze laatste DLC zo snel gereleased wordt na de Turning Tides DLC, en mensen bang zijn
dat Dice zich daarmee een beetje snel en makkelijk vanaf probeert te komen. Om zo de activiteiten rond BF1 te stoppen en zich te richten op de nieuwe BF titel
Het gaat erom dat mensen nu al beginnen te miepen. BF2018 zijn ze natuurlijk al langer mee bezig.

En geen enkele Dev is zo gek om meer dan een half jaar voordat het spel zn 'einde' heeft bereikt, alles al op tafel te gooien.

Dice kennende gaan ze echt nog met leuke dingen komen, vooral omdat er nogal wat mist (nog)

Ik heb daar echt vertrouwen in.

@MRE-Inc de dingen wat jij nu allemaal vertelt, heb ik heeel soms last van, maar totaal niet op t niveau van zoals jij t beschrijft :?
quote:
Reefun schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:45:
[...]

Ik bedenk me ook net.... Dat de Air Assault modus dan vandaag ook geïmplementeerd gaat worden!..... :o Let's do this!

Oh wacht... M'n controller :( Die is trouwens al wel aangekomen in Frankfurt zag ik. Gaat nog vrij snel d:)b
Zo jammer dat je niet een echte flightstick mag aansluiten van Battlefield ;w

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Hij heeft het vooral (of alleen?) over vliegtuigen. Heb zelf als infantry ook nergens last van.

Gister ook weer online bezig geweest en in 1 pot eerste geworden als support met 130 resupplies. Was kwestie van neerdumpen bij de chokepoints en zelf een beetje strooien met granaten en crossbows (dat ding is trouwens ook echt overpowered :') ) en wachten tot mensen weer wat ammo nodig hebben.

Was overigens met de assignments bezig en heb nu de eerste rij klaar. Ook weer even sniper geweest. Had er weer 1 gepakt zonder scope en hoewel lastig was dat ook wel weer lekker. Zeker als er 2 man op je af komen en je ze allebei kunt pakken met 4 schoten.

Kan iemand me trouwens nog vertellen wat de controls van die grote slagschepen is? Repair kon ik zo even niet vinden en geen idee wat die eerste ability eigenlijk doet
Ja in t begin na vorige patch had ik t ook even. Maar nu nergens last van bij vliegen :?

Boot: repair is tzelfde als bij een vliegtuig en tank... En de eerste? Je bedoelt die barrage? Dan moet je met 'ADS' knop kijken en trekker overhalen :)

poor Leno wijzigde deze reactie 20-02-2018 12:52 (6%)

WAARSCHUWING!!!!

De nieuwe patch heeft een gamebreaking bug. Er is een enorme hoeveelheid aan lag/stutter. En vooral voor elke kogel die je op een tegenstander mikt/raakt. Niet te spelen, iedereen heeft t. :( :( :(
Van Psychomantis, PS4:
(En het kan zelfs nòg erger)

quote:
Reefun schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:43:
[...]

Seri-fuckin-eus?

Echt. Laat het aan DICE over om het te verprutsen zeg. Nondejûh..... |:( |:(

Iemand op Reddit had wel een mooie post ;

Maybe this is one of the new afflictions.
Yepp super serial :(

Het blijkt aan de tracking van de nieuwe Service assignments te liggen. Zodra je daar ook maar iets voor doet (per ongeluk) dan krijg je t.

https://www.reddit.com/r/...stutter_after_every_kill/

Nog een voorbeeldje van iemand:

:( ;w

poor Leno wijzigde deze reactie 20-02-2018 14:53 (7%)

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:49:
[...]

Oh het is alleen na elke kill. Daar hebben de meeste mensen toch geen last van _O-

Maareh, is het op beide platformen? Met elke variant van console? Ook na herinstallatie en clearen cache?
Het is op alle platforms. Het wordt dus veroorzaakt door de tracking van de assignments. Enige oplossing is ALLES unlocken. Maar ja dat is dus niet reeel..

Maar je krijgt stotters bij alles.. als je healed, revived, killed.. spottingflares en incendiaries/gas zijn helemaal feest. _O-

Ook als je later bijv een assisist als kill krijgt of een spotting flare assist.. dan out of the blue hangt je scherm even.

Voor de rest is het overall stotterig.. gewoon het rondlopen al en iemand komt in de buurt. En natuurlijk als je beschoten wordt :(

Dit is echt een ramp.
quote:
JoostRAW18 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:46:
Een behemoth met een kolibri neerhalen? Een airplane met trapwire destroyen?

Mag hopen dat DICE er tutorials van heeft.

Ga er niet eens aan beginnen. Verneukt toch de complete teamplay als mensen zich hierop gaan focussen....

Edit: Vergeet ook de 25 Dud-club kills in één leven niet. Zo easy :/
Haha dat zijn yolo-assignments. Van allemaal hoef je er maar 5 van de 6 te doen he.. dus die "onmogelijke" hoef je niet perse te doen :)

Dit is alles btw:

poor Leno wijzigde deze reactie 20-02-2018 17:57 (25%)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Huh? Heb nergens last van :)

FT-17 FTW!

quote:
Easymongo schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:19:
Het is stutter, lag, rubber banding, vanalles. Wat een worsteling.

Bij het eerst potje op Caporetto door een cavalry met een sabel gekilld op 50 meter afstand. Althans, dat was in het kill scherm te zien. Misschien schoot hij, geen idee. Heb er gelijk maar een filmpje gemaakt. Staat op Xbox live, maar ik zou niet weten hoe dat te linken, anders zou ik deze bizarre circus-truc hier delen.

Dat was kort nadat ik door de bottle te grazen werd genomen. Die stond opeens achter me, dood in een halve seconde. Zelfs niet eens een animatie gezien. Bizar.

Zal straks nog een paar potjes spelen. Kijken of de servers nog zo raar doen.

Maar wel vind ik dat ze hiermee loopgravengevechten fraai hebben uitgewerkt. Als de balance goed is kun je heftige potjes assault conquest spelen, de aanvallers vastpinnen die daarna slim moeten flanken. Althans in de eerste fase. Daarna is het gewoon de normale CQ zerg toestand en is de lol er een beetje van af. Wie weet kan er ooit nog eens een echte frontlines van worden gemaakt.
Hieronder in het reactie boxje je link van de Xbox dvr/live pasten :)
quote:
Martinspire schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:34:
[...]

Het scheelt wel dat ik nog niet veel assignments heb voltooid (zowel van de wapens als perks) dus het kan ook zijn dat je er pas last van hebt als je 1 van die dingen wel hebt gehaald (hoor ook vooral ervaren spelers erover klagen volgens mij). Overigens zag ik dat Rush weer gewoon 12 vs 12 is. Sinds wanneer is dat veranderd?
Huh Rush in BF1 is altijd 12 geweest.. dat is t kutte eraan, want 16 is gewoon veul leuker.. miss zelfs 20v20 :/
quote:
MRE-Inc schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:56:
[...]

Lol, wist ik niet eens. De laatste keer dat ik Rush heb gespeeld was op Operation Metro 2014 in BF4. Toen als attacker in het eerste gedeelte stuk gelopen omdat je er gewoon niet door komt.

Overigens heb ik goede herinneringen aan rush in BF3. Ooit eens een potje met @Martinspire en @Tags NL en @FiRePaTH gejoined op Metro. Als defenders voor het bank gebouw. Alleen de MCOM bij het witte busje was nog over en de sirene loeide al toen wij binnenkwamen. Ons squad maaide iedereen neer wat resulteerde in een zwaar bevochten overwinning. Heerlijke pot was dat.

Maar terug naar die fatastische lag bug in BF1. Is er al op het officiele forum van BF1 gereageerd door Dice ? En is er al een ETA voor een oplossing ? Lijkt me echt sterk dat ze dit niet tussentijds gaan patchen. Volgens mij kunnen ze die assignments ook server side beinvloeden en uitschakelen.
Nee nog geen nieuws nog :/
quote:
Racer89 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:00:
Wat ik ook wazig vind op de nieuwe mappen, als je begint als defense heb je alle objectives. Maar je kunt niet op de map zien waar de tegenstander begint. Je moet de map al een keer hebben gespeeld of als Assault zijn begonnen. Beetje onduidelijk ...

Tevens zijn de spawn plaatsen ook soms raar, Als de tegen partij een objectives aan het veroveren is, kun je hier nog op starten. Normaal start je dan een stuk er vanaf zodat je nog een kans maakt. Gisteren werd ik gewoon midden op het objective gedropt om te beginnen. En dit een paar keer achter elkaar, je bent direct omsingeld en is gewoon kansloos... |:(
Nouja onduidelijk... Het is altijd bij A, op alle assault mappen :D
quote:
steppa87 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:34:
Is dice al met een reactie/oplossing gekomen voor de gestotter, gewoon irritatie tijdens het spelen
Ja reactie wel, gisteravond ook in de livestream. Werken eraan, nog geen ETA :/

Hebben ook op mijn reddit post gereageerd (alleen weer geen ETA)
Er is een fix klaar! *O*

https://twitter.com/BFBulletin/status/966471699876204544

Maarrrr.. het wordt dus een echte patch, niet alleen serverside.. dus moet het voorbij de controle van MS en Sony.. }:|
Normaal duurt dit twee weken, maar jjju zegt eronder dat first party devs het sneller voor elkaar krijgen.

Dus fingers crossed!

@MRE-Inc
Het probleem is ontstaan doordat in de CTE alles al unclocked is en niets hoeft te tracken. (Dat is ook een fix, unlock alles ;) )
En uitgerekend zit daar dus de bug.

poor Leno wijzigde deze reactie 22-02-2018 08:44 (21%)

quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:52:
[...]

Maar denk je niet dat zowel Sony en Microsoft dit als prio gaan behandelen ? Die willen ook niet graag slechte reclame voor hun consoles. Hoe je het went of keert, je krijgt toch altijd van die opmerkingen van K$# Sony en K#$ Microsoft met hun klote consoles. BF1 werkt niet goed op de consoles, het ligt aan de consoles. Zie je wel, de consoles zijn niet sterk genoeg etc etc etc.....

Maar CTE is dus blijkbaar gelijk aan niet-CTE als het op testen aankomt ? Vaag....zo test je niet. Oh het werkt in CTE prima, bam door naar produktie |:(
Het is juist goede reclame als ze dit erdoor pushen. Iedereen weet dat dit niet aan de consoles ligt. En tenslotte hebben pc's er ook en masse last van.

En ergens is dit een (stomme) bug die ik ergens wel begrijp. Sort of.

Dat andere bugs er nog steeds inzitten, snap ik echter niet.

Muur- ervoor liggen-ipv erover springen bug
Revive parkinson bug
Geen ads na revive bug
Het (niet) joinen op friends gek#t
Blooming bug
etc
Hi Battlefield 1 Community,

We’re currently finalizing a Battlefield 1 update that will resolve performance issues introduced with the latest expansion pack release, Apocalypse. We are working to deploy the update to all players and regions early next week. We appreciate your patience and will have more information to share with you once we have full approval on the proposed build.

Thank you and we’ll see you on the battlefield!

The Teams at EA/DICE

https://www.reddit.com/r/...sues_with_bf1_apocalypse/

Dinsdag misschien? :)
OMG!!!! *O* *O* *O*

poor Leno wijzigde deze reactie 25-02-2018 15:17 (6%)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Update dropt MORGEN...

FT-17 FTW!

Oeh maandag! :D

edit: nevermind Jeroen = ninja :D

Hier is het 9 uur later, dus PS4 = 10:00, XB 11:00 en PC 12:00

poor Leno wijzigde deze reactie 25-02-2018 20:20 (132%)

quote:
Racer89 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:28:
Eerlijk gezegd heb ik er eigenlijk niet zo heel veel last van, op de filmpjes ziet het 10x erger uit. In het weekend redelijk wat gespeeld. Echter geen last hiervan ondervonden. Raar dat de ene er mee last van heeft dan de andere...?
Nouja niet echt, sort of.

Het ligt aan de tracking he. Stel jij hebt assignment A B en C completed/unlocked, dan worden die 3 meegenomen om telkens de gebuggde nieuwe assignments te tracken. (Want die hebben ABC nodig om verder te gaan)

Zolang je dus niet die ABC assignments hebt unlocked, kunnen de gebuggde ook niet gaan tracken, dus heb je ook geen last van de bug.

Degenen die dus al bijna alles hebben unlocked hebben er last van. En daarom was er ook nog verschil.. Hoe meer je hebt unlocked hoe meer stutter je had, omdat er meer getracked werd.

Sommigen hadden alleen stutter bij een kill, anderen alleen bij punten.

Ik had volle bak: Kills, hits & punten }:|
quote:
Reefun schreef op maandag 26 februari 2018 @ 08:39:
[...]

Daarnaast is het ook geen lag maar framedrops. Nu zou je het lag kunnen noemen maar dit zou dan technisch gezien incorrect zijn. Als ik toch aan het mierenneuken ben moet ik het wel goed doen :+

:>
HET WERKT!!!!! *O* *O* *O*

pfff wel even wennen hoor :>

poor Leno wijzigde deze reactie 26-02-2018 10:56 (38%)

quote:
MRE-Inc schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:17:
[...]

Echt wtf ? Moet je niet naar je werk of school of whatever ? ;)
Heb me ziek gemeld zodat ik kon testen >:)
quote:
Racer89 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 11:53:
[...]

Er zijn nogal wat updates geweest, dus je bent vaker ziek dan op het werk ? O-)
Hah ik laat hiermee gewoon zien dat ik prioriteiten kan stellen en gelijk belangrijke keuzes kan maken zonder te twijfelen. Dat is een ijzersterke karaktereigenschap :>

poor Leno wijzigde deze reactie 26-02-2018 12:41 (9%)

quote:
Reefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:05:

Zoals MRE al zei, wat moeten ze dan? Met bloemetjes gooien?
OMG, ik moest gelijk terugdenken aan het (rampjaar) 2001 Dance Valley! Daar vloog volgens mij (kan t niet goed herrineren) een WW2 B17 over en die strooide bloemen uit over het hele festival terrein <3

Kan t videootje niet meer vinden :/
quote:
Reefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:53:
[...]

Zo. Dat was mijn allereerste Dance feest! Mooi feestje. Beetje jammer van het einde. Onderkoeld geraakt toen.... Maar goed. Maar waren dat B-17's jôh? Dat had ik geeneens door toen :D Maar goed. Ik was nog te flabbergasted van het hele gebeuren gezien het m'n eerste échte feest ooit was. 90.000 man in Spaarnwoude is geen goed idee in ieder geval.....

Maar dat hebben ze meerdere jaren gedaan hoor! Vond het maar irritant. Had ik inene een bloemetje in m'n bier :(
Hahaha hilarisch dat we daar toen beiden waren _O-

Heb t uitgezocht, er vlogen toen een aantal ww2 vliegtuigen over, maar de bloemen werden kennelijk door een helicopter uitgestrooid.

Ja het was zo vaag om te zien joh, de bussen reden s'ochtends al niet vanwege vernielingen dus er liepen kilometers kolonnes van mensen door de hitte in de weilanden richting t terrein.

Iedereen zei dat we 'er bijna' waren.. Het bleek een wandeling van meer dan een uur.. en na 10 minuten al kwamen we een kerel tegen.. die helemaal van t padje heen en weer aan t rennen was, tegen die iedereen een fijn feest wenste en dat we er bijna waren hahaha die heeft t nooit gehaald volgens mij _O-

En inderdaad de onderkoelingen :X

Wij waren ook maar na t feest begonnen met lopen langs de snelweg, maar na 5 minuten hoorden we getoeter en stopte een auto.. Bleek een vriend te zijn die iedereen kwijt was (mobieltjes waren 'nieuw') dus we konden mee terug rijden!!
Volgende dag op t nieuws zagen we wat er gebeurd was :X

(en tot slot is een vriend nog afgezet bij een tankstation. Hij wilde kaugom kopen voor 2,- en achteraf bleek dat 200,- was aangetikt op de pinautomaat.. nooit terugekregen _O- )

Mooie tijden *O*

poor Leno wijzigde deze reactie 27-02-2018 15:17 (5%)

quote:
Reefun schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 15:27:
Gaan beetje te offtopic afgezien van de vliegtuigen :D ;)
Maar er vlogen weldegelijk ww2 bommenwerpers over! Dat je die niet gezien hebt?? De bloemen werden alleen door de choppers gedaan :)
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:08:
BTW, weet iemand of er met de laatste hotfix of patch (die de framedrops veroozaakte) iets veranderd is aan de sensitivity van de controller sticks ? Kreeg gisteren van @Martinspire een bericht op XBL op een filmpje welke ik in game had gemaakt dat hij vond dat mijn sensitivity wel heel erg hoog stond. Dat vond ik ook, terwijl ik die instelling nooit omhoog heb gezet, eerder wat omlaag, van 22% naar 20% wat volgens mij standaard is.

Ik raak met de nieuwe mappen ook geen ene pepernoot meer en heb het gevoel alsof mijn wapen elke kant op zwaait behalve de goede. Deed me herinneren aan de tijd dat ik voor het eerst een MP FPS speelde op de Xbox 360 en voornamelijk naar de maan stond te kijken omdat ik nog niet kon omgaan met de thumbsticks.
Oh lol 20?? Ik speel op 100% sensitivity, maar heb alle deadzones zo ingesteld dat ie op korte beweginkjes langzamer is, en ADS op 50%, maar wél snel een insta 180 kan maken :)
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Niet zo zeer, maar heb wel soortgelijks opgemerkt: doorspoelen naar 35 seconden.

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/44988233#t=39

Ik wordt naar 64% health geschoten. Dan ga ik achter het huisje staan en wordt er een Antitank granaat gegooid die damage doet, maar mij niet killed. Ineens ben ik doodgeschoten door een BAR wat je kan zien in de kill feed en killcam. Waar kwam die tegenstander vandaan ? Ik zie hem niet van boven afkomen.... Dit was op 25 februari. Toen was die nieuwe patch er al.
Ja die crap komt van players met high ping. But nooooooooo "high pingers hebben zeker geen voordeel hoor" -DICE en OOR players.

:(
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 14:38:
[...]

:X Er zit ook zo'n optie in de instellingen die ik laatst had ingesteld. Iets met network latency/smoothing blablabla met als uitleg dat wanneer je een lage ping had en je problemen ondervond, dat je die optie aan moest zetten. Nou toen raakte ik helemaal niks meer.

Aangezien ik altijd een lage ping heb van tussen de 10-25ms heb ik dus altijd last van die high ping players en helemaal met die ttk2.0 patch..... Straks nog maar eens voor de zekerheid alle instellingen langs lopen, maar zo langzamerhand begint deze game me behoorlijk de strot uit te komen. Waar het voorheen altijd zo ging:

Spawn, kill, kill, kill, kill, dood. Spawn, kill, kill, kill, dood. Spawn, kill, kill, dood. Spawn, kill, kill, kill, kill, dood. etc Eind score altijd wel iets van tussen de 1.50 tot 2.50 K/D.

Gaat het nu zo:

Spawn, dood. Spawn, dood. Spawn, dood. Spawn, kill, dood. Spawn, kill, dood. Spawn, dood. Spawn, dood. Eind score nu vaak 1 K/D soms nog minder. Elk 1 op 1 gevecht verlies ik bijna. Dan heb ik het over hellriegel vs autoloading 8.25 en dat soort semi auto wapens. En nee die gasten hebben dan allemaal de standaard perks aan staan en dus niet dat incomming suppression bij hun verminderd wordt.
Ja het behoorlijk irri, dat het nu stukken sneller gaat.

En het gaat me er niet eens om dat je meer of minder kills kunt maken, maar ik vind langere firefights gewoon spannender :/

Maar dan zou ik je aanraden niet met de afflictions te gaan spelen :X

Ik ging van 3-4 KD per potje (het laatste half jaar) naar 2 de afgelopen dagen _O-
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 15:59:
[...]

Niet zeuren. Je hebt een superior battlepack ontvangen voor alle problemen van afgelopen weken. :(:)

:')

Ik had overigens ook weer eens een gelukje. Ken je die mop van die 5 mannen die in een torpedo bootje wilden stappen ?

http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/45582817
Ken je die mop al van het troepentransportbootje dat geen topedobootje was? :>
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:57:
[...]

Ja die ken ik. Ken jij die mop al van dat filmpje dat 1 minuut duurt ipv 17 seconden? :>
Ah idd. Maar edit dan t begin er gewoon af of zet een tijdstart marker, na t eerste bootje werd t nogal saai :>

Vet shot though!

Acties:
  • +2Henk 'm!
Het is me gelukt!! *O*

Volle bak voor de twee moeilijkste en mooiste gegaan <3

http://i66.tinypic.com/i3dklu.jpg

En

http://i63.tinypic.com/4imww7.jpg

Na vele uren zweten en frustratie is het weer tijd om gewoon te gaan spelen _O-
quote:
Reefun schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 08:10:
[...]

*zucht* :D

Doet me echt denken aan die south park aflevering make love not warcraft.

"What are we going to do now?"
"Guess we will start playing the game now"
Hahaha idd :D

Heb er ongeveer nonstop mee gespeeld sinds de 'Stotter-patch', en heeft me behoorlijk wat SPM en KD gekost :X
Ik heb er wel meer lol mee gehad dan ik had gedacht though!

Scavenger en Deathtoll zijn verreweg het makkelijkste en zijn makkelijk te combineren met andere Afflictions. Dit raad ik ook aan om dat je voor de verschillende dogtags dezelfde afflictions nodig hebt, dus 2 vliegen.

Ik heb geprobeerd Peacock, Paranoia en Reaper tegelijk aan te hebben.. Dat is echt een No-Go haha _O-

Reaper is echt de moeilijkste en irritanste. En de 10 kills in a life met die was echt heel moeilijk. (Schijnt dat je dat kunt cheaten op airassault, maar dat heb ik niet gedaan) Ben heel vaak tot 8-9 gekomen en dan vervolgens gekilled te worden en niet gerevived te worden..

Wat een must voor Reaper is, is de spcialization van Medic dat je zelf healed als je anderen healed (Pharmacist)

Paranoia raak je snel aan gewend, en combineer dat met goeie hipfire wapens. Op een gegeven moment merk je niet meer dat je een masker op hebt, en is best chill dat je je niet druk hoeft te maken over gas. (Dan merk je pas hoeveel gas er gespammed wordt)

Peacock vond ik verreweg t leukst!
Je wordt helemaal gek als je weet dat iedereen je kan zien en op je gaat jagen. Vooral op drukke/gesloten maps is het heel spannend.
Je hoort iedereen achter je aan komen, en het wordt een kat en muis spel. Waarbij je probeert iedereen te slim af te zijn en bijv met dynamiet en shotguns in de val te lokken enzo.
Soms op Amiens, Suez, Nivelle Nights enzo werd het een soort Benny Hill stijl, in en uit huisjes en straatjes en trenches, terwijl de granaten om je oren vliegen.

Mensen worden blind als ze t zien en rennen zonder na te denken op je af, omdat ze denken dat het een easy gratis kill wordt. Als jij dan met een shotgun om t hoekje wacht: Boem klaar, en weer verder rennen :D

Ik heb een keer 12 man achter me aan gehad hahahaha _O- (Geteld later op ogenomen video, ze waren gespot met flare op minimap)
Dat was echt hilarisch! Heb er een aantal kunnen lokken maar uiteindelijk hadden ze me natuurlijk..

Ik vond het totaal niet erg als mensen me uiteindelijk neerschoten omdat ik er zelf om vroeg. Mijn spel werd er heel anders door, en dat had ik nooit verwacht. Raad het zeker aan om eens te proberen! :D

Al met al heb ik er een leuke tijd mee gehad :)
De CTE is weer begonnen en er komen nieuwe wapens *O*

https://www.reddit.com/r/...ants_coming_silenced_too/

poor Leno wijzigde deze reactie 13-03-2018 20:00 (31%)

quote:
Reefun schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 11:19:
[...]

20 Kilo maar? Mwaw. Valt nog mee dan :D

"Vroegâh" fotografeerde ik veel op festivals/feesten 8+ uur lang. En mijn camera en alle accesoires erbij was al ruim 15 kilo in totaal. Die 5 kilo extra is dan nog wel te doen 8)
Vroegâh was je vast een kleiner ventje en heb je t iets verkeerd onthouden en geromatiseerd? ;)

Want zelfs oudere fototoestellen met een hele zwik lenzen en misschien een statiefje was geen 15kg, misschien 10.. dan ben ik wel benieuwd wat je allemaal meezeulde :D

Maar voor feesten neem je geen primes mee (meestal) en hoogstens een monopod..
quote:
Easymongo schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 09:38:
Memories... Drie dagen bivak met je compagnie in de Drunense Duinen. Iedereen een FAL en één MAG voor de hele groep.
Kreeg jij geen UZI?? -O-
(had je gewoon net zolang moeten doorzeuren en aantonen dat de FAL toch écht niets voor jou was ;))

poor Leno wijzigde deze reactie 15-03-2018 17:10 (21%)

@Reefun haha noem je een 1D III al vroegâh? _O-

oh lol het is al 10 jaar terug bijna :D

Maar dat had je toch niet de hele dag bij je neem ik aan (hoop ik :X)

poor Leno wijzigde deze reactie 15-03-2018 17:59 (14%)

quote:
Martinspire schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:29:
Voordat ik gek word: klopt het dat mijnen een bepaalde afstand van elkaar moeten hebben? Sinds wanneer kun je die dingen niet meer overal neer plempen? En waarom accepteert ie uberhaupt vrijwel nooit waar ik de eerste mijn neer wil leggen? Al aardig wat keren dood gegaan voor die krengen. Heb namelijk aardig wat wapens en assignments die hangen op mijn-kills en destroys :(
Ja dit klopt :(

2x nerf gehad. Eerst kon je ze naast elkaar/op elkaar leggen. Toen een meter uit elkaar. En toen 2 ofzo. Net te ver dat ze elkaar niet af laten gaan, en breder zijn dan een tank is :(
quote:
Martinspire schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 10:42:
[...]

Dus wat is de magische tip om snel veel tanks te slopen met mijnen voor al de wapen assignments en perks?
Vraag dat idd maar aan Leno de tankdestroyer >:)

1 mijn neerleggen en 3 dynamiet er een beetje omheen strooien O-)

Het jammere is dat je dan geen AT granaten bij je kunt hebben..

Wel twee dingen waar ik niet zeker over ben, want nooit op gelet:
Of je dynamiet blijft liggen nadat je dood bent (zoals mijnen).. er zijn tegenstrijdige berichten..
En of t dan een mijn kill wordt of dynamiet kill..

Als je een mijn neerlegt en dan een granaat opgooit, dan wordt de tank destroyed met granaat als kill.
Dus t kan best zijn dat als de mijn de dynamiet detoneert en dan de tank destroyed, dat het een mijn-kill is :)
quote:
Easymongo schreef op zaterdag 17 maart 2018 @ 17:48:
Zojuist even op Amiens geprobeerd. Mijnen blijven liggen, dynamiet verdwijnt.
Top goed om te weten :)

Nou dan t beste lijkt me dan, met een AT mine en Dynamiet loadout, om bijv 2 mijnen neerleggen met 1 dynamiet ertussen, en op een andere plek 2 dynamiet en een mijntje.
Oeh nice!!!! *O*

Battlefield 1 - CTE - PC Only - Tonight we will be playing a new build that contains improved visibility for players that are in-doors and are looking out into the outside, on a number of maps. I will be posting more details soon™

https://twitter.com/JaqubAjmal/status/974969871074234370

Nu al? ;)

poor Leno wijzigde deze reactie 18-03-2018 09:27 (6%)

Pagina: 1 ... 9 10 11

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True