Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:23:
[...]

Maar je komt toch wel weer terug op de Xbox One X ?

BF1 zonder Schimanski kan eigenlijk niet.....
nouja, mét gaat eigenlijk ook niet altijd goed :>

Maar hoe bedoel je, Schimanski en Xbox? :?
quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 28 september 2017 @ 14:35:
[...]

Je begrijpt het verkeerd. We willen graag TEGEN je spelen omdat je zo makkelijk te killen bent :>
OOooooooeeOOOeeh SNAAAP!

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/011/848/cold.jpg

Hoor ik daar een challenge aankomen? :D

poor Leno wijzigde deze reactie 28-09-2017 14:38 (56%)

MRE en Schimanski :>

PS: ohja en natuurlijk ook Martinspire en Reefun van eerder vanmiddag in dit topic >:)

poor Leno wijzigde deze reactie 28-09-2017 21:16 (24%)

De DLC is natuurlijk niet nodig om tegen elkaar te spelen O-)
Je ziet er wat onwennig en verdwaald uit, vieze teabaggert >:)

poor Leno wijzigde deze reactie 29-09-2017 09:06 (10%)

quote:
ongewoongewoon schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:15:
[...]

al menig 30+ killstreak mee gehaald.
En hoeveel+ teams geholpen? :>
quote:
ongewoongewoon schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:28:
[...]

Genoeg want ik probeer altijd te pushen naar de vlag waar de tegenstander een extra tank kan verdienen. Dan heeft mijn team dus structureel een extra vlag in handen én 1 tank minder om zich zorgen over te maken. :)
Dat snap ik natuurlijk.. maarja het kutte aan de minitank en met name de Flanker uitvoering, is dat je behalve een beetje raggen niet echt 'helpt'.. Je kunt niet erop spawnen en die versie kan geen ammo of meds droppen :/

En daarbij kan ie zo weinig hebben, dat elke flankertanker bij elke goeie hit snel 80km achteruit rijdt om te repairen en vervolgens weer niet mee kan doen met het feestje ;)
quote:
Reefun schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 08:07:
[...]

Ik ging gister avond even een potje Operations spelen. Keek in de Server Browser en er waren maar 3 (!) servers gevuld.
Ik denk dat er een bugje inzit of dat ze t hebben aangepast.. WANT!!!!!!

BREAKING: Operations will be available tomorrow in the server browser! #BF1 #OctoberUpdate

(Gisteravond, dus vandaag komt de update :D )

https://twitter.com/bfbulletin/status/918209175297150977

Omg Omg Omg :(

poor Leno wijzigde deze reactie 12-10-2017 09:57 (9%)

@39.12 in de video kondigen ze t aan..

MAAR ZE HEBBEN GVD%@%@$%E#^#^#@&&@# 40PLAYER OPERATIONS WEGGEHAALD!!!! :( :( :(

ECHT WTF???????? DE BESTE GAME MODE!!!

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( #$@%@#$#$@&#^@%@#$@
quote:
MRE-Inc schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:18:
[...]

Zal wel weer een bug zijn. Waarom zou je 40players mode eruit halen ?
Nee kijk maar inn de video, na 38.00 ofzo :(

En op Reddit zijn er al threadjes..
ja precies, een 40P server heb je sneller vol :(

WHY??????? Echt gvd. Mn favo gamemode, WEG.

Morons Prutsers Losers Idiots Retards :(

poor Leno wijzigde deze reactie 12-10-2017 10:41 (20%)

Ik heb al een paar weken geen BF1 gespeeld vanwege overload aan speeluren..

Ik wilde t weer oppakken na de Operations update.. MAAR GUESS AGAIN :(

(fkk ik ben echt pissed)

Dan maar volle bak Frontlines hoor.
Het is gewoon nog even een nagel in de kist van een spel dat steeds meer werd afgestompt voor de massa.. Want stel je voor dat er wat meer tactiek bij komt kijken :X

Door de grote aantallen van 64 players, kon je nog je skills verhullen door de chaos; overal was wel iemand om op te wachten of gewoon random op te schieten. Fish in a barrel.

Bij 40p kon je met je squad echt invloed uitoefenen, moest je je goed verdelen of ergens op concentreren omdat je niet de hele linie kon verdedigen etc etc etc.

Not to mention de enorme granaat spam :(

Daarnaast hebben de mensen met een gewone PS en Xbox enorme FPS drops ivm de hoge concentratie van de actie :( (bij CQ is het meer verspreid)

Leuk en aardig dat ze 'de playerbase niet willen splitsen'.. maar door dit grapje verliezen ze heel veel Ops players.
Ze hadden een middenweg moeten kiezen. 50 players, 2x25 = 5 squads per kant.

32 is niet te delen door 5 |:( |:( |:(

En ja het is misschien meer 'immersive' en lijkt het op 'echt'.
Wil je t echt voelen? Toen had je ook maar 1 leven.
quote:
realstiner schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 22:29:
zelfs spotting mechanism werkt niet meer, ziet echt het verschil niet meer tussen enemy en team. F*ck this.
Ja dat was ons dus ook opgevallen, wtf hebben ze gedaan? Ik ben de halve avond bezig geweest met op teammates te schieten in de verte omdat er geen icoontje boven t hoofd stond. :(
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 07:40:
[...]

Oh lol en ik maar denken dat het aan mij lag gisteravond. Heb de godganse avond op de spot button lopen drukken en dacht op een gegeven moment dat mijn RB knop stuk was. Zelfs nog even in de settings gekeken van de game of ze niet stiekem de spot knop hadden gewijzigd.

Maar ipv een rode markering boven het hoofd van de vijand, zie je nu een vaag licht roze markering die gewoon bijna niet te zien is. Je moet echt goed luisteren naar wat je eigen mannetje zegt. Bij een goede spot hoorde ik gisteren ineens "Look, enemy plane".

En uiteraard vlieg ik veel. Waar je voorheen dus prima op grote afstand kon spotten en ook gespotte enemies goed kon zien, is dat nu zo goed als helemaal weg. Waarom Dice....waarom in godsnaam ????? En het dan gek vinden dat je playerbase slinkt 8)7

Is er eigenlijk over dat gebrekkige spotten al een of ander topic op een of ander forum behalve tweakers ?

Even een pic van voor de patch van gisteren. Heb nog geen filmpje vanuit de attack plane van na de patch. Zal ik vanavond even maken. Maar in onderstaande screenshot, spot ik de enemy en dat is toch vrij goed te zien. Na de patch, is en de kleur veel minder rood en de oppervlakte van het rode gedeelte is volgens mij gehalveerd.

[afbeelding]
Nee er zijn er gelukkig heel veel.. Reddit staat er nu al vol mee.. Hopelijk wordt t snel gefixed :X
quote:
bassGunner schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:54:

@Racer89 : dat geluidsprobleem bestaat ook al lang, treedt inderdaad vooral op bij plekken van intense actie, zal wel met CPU en/of serverload te maken hebben ofzo. Viel me gister ook wel iets meer op, verschilt een beetje van patch tot patch ;)
Dat geluid is echt een ramp.. doet gewoon bijna pijn aan je oren :(
Vooral in de kathedraal op de Tsar map.

poor Leno wijzigde deze reactie 13-10-2017 10:02 (13%)

@MRE-Inc Hoe komt t toch dat jij zo lang kunt blijven vliegen?? Na 1-2x mij bombarderen, had je daarna niet meer dan 10 sec per keer kunnen vliegen >:)
quote:
MRE-Inc schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:26:
[...]

Maar vaak heb ik ook wel goede support van mijn squad. @Tags NL is nooit te beroerd om met zijn sniper rifle een AA gunner af te schieten als ik dat vraag. _/-\o_
Dat vind ik wel jammer.. dat de AA's echt 0,0 bescherming hebben.. soms liggen snipers een heel potje gewoon puur daarop te campen }:|

Dus t plan is meestal als volgt:
  1. Door plane gebombardeerd worden
  2. Weer door plane gebombardeerd worden
  3. Helemaal klaar mee zijn
  4. Spawn met repair
  5. Pak AA
  6. Neergeschoten worden door sniper
  7. Weer helemaal klaar mee zijn (rage borrelt)
  8. Spawn met eigen sniper
  9. Countersnipe camper
  10. Teabag
  11. Pak AA
  12. Schiet vliegtuig neer
  13. Teabag
  14. Countersnipe camper die weer gespawned was en net jou weer wilde snipen
  15. Pak AA
  16. Schiet vliegtuig neer die weer gespawned was en jou probeert van de AA te bombarderen
  17. Teabag
  18. Repeat tot niet meer nodig.
  19. Ruzie met squad omdat ik niet PTFO
  20. Verlies potje
Maar zooo bevredigend :>
quote:
Pannekoek_NL schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 12:55:
Sinds wanneer krijg je een intro met een wereldbol bij het starten van BF1? Kan er niet omheen ook..

Edit: na 3 x de game opnieuw opstarten was het weg.
Das een nieuwe 'Feature' |:(
quote:
Martinspire schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 10:41:
Wat moeten ze hierna doen om te zorgen dat je de hint begrijpt?
Heatseeking missiles >:)
quote:
Dropkogel schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:42:

In het echt lopen er toch toch ook geen soldaten rond met een rood of blauw teken.
Haha jawel toch? En bij mij lichtten schatkistjes ook altijd op als er wat in zit, en krijgen objecten spontaan een popup met een vierkantje als ik er interactie mee kan hebben _O-

Dat is nou gewoon eenmaal het spel element.
In Battlefield ren je (ook in hardcore) vollebak onbeperkt in sprint, springt over 2m muurtjes, met volle bepakking, en onbeperkte ammocrates en een mortier en een enorm tripod machine geweer met extra ammo etc etc etc

Wat dacht je zelf? ;)

poor Leno wijzigde deze reactie 17-10-2017 14:57 (27%)

quote:
haha daar had eigenlijk na de pauze nadat ie zo verbaasd was, een teabagje moeten doen _O-

Ik had die handgranaat sws tegen de deur gegooid en mezelf opgeblazen óf de hele groep was mijn kant op gerend :X
quote:
ongewoongewoon schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:44:
[...]

Wat is er veranderd?

Als ik met tripwires bezig ga dan laat ik een vriend altijd even een AT mine neerleggen. Daar gaat mijn tripwire dan bovenop en dat doet erg hard boem :)
Ja dat is leuk boem idd :) Maar wie krijgt de kill dan?
quote:
dm-dutchman schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:59:
[...]

Ja dat is echt vervelend, heeft iemand daar al een work aroun voor, dat je wel redelijk normaal naar buiten kunt kijken? ik heb gewoon last van overbelichting als ik door een raam kijk.
Is geen wok around voor.. Ze hebben het gewoon veel te erg gemaakt :/

En het grootste probleem is dat ze jouw first person 'Ogen' zich laten gedragen als cameralenzen en sensor.. niet zoals echte ogen werken. Daarom heb je ook lensflares enzo.

Domste wat ze hadden kunnen doen |:(
quote:
Reefun schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:17:
[...]

Je ogen IRL werken wel soort gelijk. Stel voor dat je bijvoorbeeld in een tunnel rijd met weinig licht en je bent bijna aan het einde en het is zonnig. Ja, dan raak je even 'verblind' terwijl je ogen zich aanpassen aan het verschil van hoeveelheid licht.

Dus in dat opzicht doet DICE het wel 'correct'. Alleen ze overdrijven ermee waardoor het dus praktisch onspeelbaar wordt zodra je in een huis/bunker zit. Zelfs als de muren opgeblazen zijn en je dus eigenlijk 'direct' zonlicht heb 8)7
Ja je ogen werken natuurlijk zo, alleen hebben je ogen een veeeeeeel groter dynamisch bereik - meer 'stops' tussen het lichtste gedeelte en het donkerste gedeelte, dan een lens en sensor.

Daarom kun je weldegelijk nog makkelijk gelijk iets onderscheiden buiten als je in een donkere ruimte bevindt en dan naar buiten kijkt.
Je ogen doen dit ook vele vele malen sneller.

Daarom zit je nu gewoon door een camera te kijken. En vandaar ook 'stomme' dingen als lensflares.
quote:
Racer89 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:58:
Ze mogen ook eens wat doen aan de Team-Balance doen. Gisteren 2 ronden gespeeld met poor Leno opgegeven moment waren we nog maar met 5 man in het team. Onmogelijk om dan nog te winnen... Ik snap niet dat ze hier niks aandoen.....
Dat was ik niet haha, vriend van me :)

Maar het was inderdaad huilen met de pet op :(
Ik mis nog:
  • Gefixed dat spelers geen last meer hebben van het rode wounded-scherm en daardoor geen gas zien en dood gaan.
  • Gefixed dat het overal te overbelicht is als je naar buiten kijkt.
  • Gefixed dat 40p Operations er perongeluk uit is gehaald. En we zullen het nooit meer doen, beloofd.
  • Gefixed dat er FPS drops zijn op consoles.
  • Gefixed dat de aim assist op consoles niet zo belachelijk insta-snap on is.
  • Gefixed dat het geluid belachelijk ript en distort bij veel actie.
  • Gefixed dat teams niet goed gebalanced worden.
  • Gefixed dat joinen op party members gewoon werkt.
  • Gefixed dat niet alleen partyleader een game hoeft te starten voor popup.
Begin daar eerst maar eens mee :(
quote:
ongewoongewoon schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 13:31:
[...]

En f#ck de battlepacks. Gewoon keihard zwoegen met [voorwerp] om [camo] vrij te spelen. Ik ben verdomme rank 46 tanker, zou er echt veel voor over hebben om een speciale light tank skin vrij te spelen maar dat gaat hem zo gewoon niet worden :|
Tsja, dat is wel knake idd, maar totaal niet gamebreaking. Laat ze al die dingen eens eerst fixen.
15 Jaar Battlefield *O*

Kippenvel! Weet t nog als de dag van gister, dat ik BF1942 voor t eerst opstartte.. WTF IS DIT?? OMGLOLZ1337ROFLBBQ!!!!1

quote:
Racer89 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:17:
Laatst toevallig nog een keer Vietnam op de pc geïnstalleerd. Dat is pas raar om dat weer te zien en spelen... terwijl het toen perfecte kwaliteit was 8)7 Zie je hoe snel de tijd veranderd.
Jaa BF Vietnam heb ik kapotgespeeld :D

Man wat was dat gaaf.. radiootje met 60's muziek aan in de Huey chopper, en gaan 8)

Ik hoop stiekum op een nieuwe Vietnam, maar ik denk dat het voor nu iets te specifiek zou zijn qua zelfde stijl locaties, weinig wapens (alhoewel ze vast wel weer wat 'hellriegels' erbij verzinnen)
En ik geloof ook dat Vietnam spelletjes niet echt worden gewaardeed in Dev land ivm de behoorlijke lading van de oorlog..

Maar ik hoop nog meer op WW2 natuurlijk!
Een jaren 80 fictionele (koude) oorlog zou ook wel tof zijn. Redelijk moderne wapens enzo, maar niet té. En de sfeer zouden ze goed met jaren 80 muziek kunnen aanvullen als ze dat weer zouden doen :D
quote:
Jumpman schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:34:

bla

Maar sinds EA er tussen zit bij DICE, zie je gewoon dat ze meer willen cashen. Elk jaar moet DICE een game neer leggen, microtransacties sneaken er in.
EA zit er al vanaf BF1942 bij.. het motto onder ons was toen al (met die stem) "EA GAMES - Patch Everything" ipv Challenge Everything _O-
Precies dit dit dit dit ^^^^^^^^^ :(

Maarja Premium gaan ze wss niet meer doen, zie Battlefront 2..
Patchnotes CTE zijn er.. dus hopelijk snel in de gewone game.

https://www.reddit.com/r/...e_all_platforms_november/

Met als hoogtepunt!
  • When deploying on a squadmate mid-death during camera transition, the deploy will now be cancelled and player will return to deploy screen. *O*
Verder meest interessante:
  • PS4 audio issues "reduced" :/ (waarom niet helemaal)
  • Medic wapens minder rook
  • Gasmasker auto deploy als je spawned in gas.
  • Scouts kunnen nu 2x van 2 soorten tripwires meenemen
  • Minder camera shake en meer zicht als je geraakt wordt.
Klinkt goed..

Maar natuurlijk ook weer van die kutdingen die niemand boeit..

waaronder:

• Fix for seeing a frame of the globe when transitioning from an Operation.

• Fixed issue where Mother VO is cutoff during transition to 2nd Red Tide Operations map.

Who gives a flying fck??

En:
  • Please note that this is not the final version, and we are still working on a few issues such as the Icon Transparency issue. We are hoping that we will be able to resolve it in time for the final release of this patch
jajaja want kennlijk zijn doorzichtige icoontjes fak-king moeilijk te fixen |:(
-

poor Leno wijzigde deze reactie 26-10-2017 22:32 (29%)

quote:
Reefun schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:46:
[...]

Weet niet 100% zeker meer of het hier is besproken maar heb wel een soort van work around gevonden.

Je hebt de kleurenblind settings. En 1 ervan lijkt nagenoeg op "normaal". Enige echt grote verschil is dat stationaries welke niet in gebruik zijn lichtblauw worden. Het blauw en rood van de spelers wordt dan wat dieper in contrast en daardoor is het wel ietswat beter zichtbaar. Ideaal? Nee dat niet. Maar het is iets. Vanuit de lucht is het nog steeds heel slecht te zien maar on foot is het al iets beter te doen heb ik gemerkt.
Ja die heb ik sowieso altijd aanstaan omdat ie duidelijker is en dat witte lege dingen (stationaries), lichtblauw zijn (en duidelijker) Taetriniea ofzo..

Zal eens checken of dat niet gereset is..

Edit: ja idd, hij stond weer op gewoon. Snel weer terug gezet naar dat Taetrinogwatofzo en het is redelijk opgelost :)

poor Leno wijzigde deze reactie 27-10-2017 20:05 (6%)

quote:
Bajan schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 00:28:
Halloween medal is binnen!! Was flink zweten maar ik heb hem. 🤣
De wat? Volgens mij heb ik iets gemist..
quote:
Bajan schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:54:
[...]

Dog tag,sorry, geen medal.
Krijg je door 13 doden op te wekken.
Oh lol, wist ik niet.. gister toevallig een rondje gespeeld met 48 revives :)
haha, natuurlijk fake.. maar OMG YES PLEASE! *O*

quote:
Snowwie schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:50:
Even een algemene vraag wat betreft wapens upgrade:

Ik ben tot dusver enkel support geweest, dit bevalt me wel omdat je altijd munitie hebt.

Verder krijg ik regelmatig van die kistjes, maar het enkele wat daarin zit zijn ''skins" voor bepaalde wapens.
Geen idee wat ik met skins moet dus kies ik altijd voor de optie scrappen.

In Battlefield Bad Company 2 had je nog de optie om je te kiezen voor extra vuurkracht of betere armor.
Nu was ik gisteren aan het spelen, en op een bepaald moment dacht ik even te zien, "your weaponds are upgraded". Dat is natuurlijk mooi, want af en toe vind ik die MG's van de support redelijk belabberd. Zit je soms een heel magazijn op iemand leeg te schieten en die ontvangt geen damage. Althans, dat was zo. Sinds ik een 165hz monitor heb (Acer Predator) is de spotkans groter geworden en kan ik ook vloeiender aimen.

Maar klopt het dat je wapens upgraden met enkel ranken? Krijgen je kogels dan meer effect, meer vuurkracht?

Ik heb nu iets van 2.300 van dat scrapnel, en ik kan weliswaar een andere MG 'kopen' (kosten meestal rond de 200) maar ik zie weinig verschil tussen vuurkracht, of kan ik de scrapnel gebruiken om mijn huidige wapen te upgraden?

Dit is iets wat sinds dat BF1 is uitgekomen mij al is ontgaan.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar nee je wapens kun je niet upgraden.
Er zijn verschillende types van een wapen, dat wel.

Ik denk dat je de melding "Your loadout has been updated" hebt gezien. Dat krijg je als je bijvoorbeeld een dogtag verandert of een andere skin toepast etc.

En Scraps, wat jij bedoelt, krijg je via battlepacks en daar kun je skins mee kopen.
Warbonds unlock je door te levelen. En daar koop je wapens mee.
quote:
Snowwie schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:47:
[...]

Maar niets om de vuurkracht van mijn wapens te upgraden. Hmmm jammer.
Zover ik weet kan je nooit de 'vuurkracht' groter maken bij Battlefields. Wel kun je ze rechter laten schieten of minder laten bouncen door de terugslag.

In BF1 kan dat ook, maar daar werkt t met types van wapens ipv add-ons. De ene versie van een bepaald wapen schiet rechter dan de ander, maar levert weer in op andere vlakken, bijvoorbeeld een extreem klein magazijn. (Voorbeeld medic autoloading geweer)

Gewoon alle versies van wapens en classes testen totdat je je favoriet hebt gevonden :)

poor Leno wijzigde deze reactie 05-11-2017 15:55 (5%)

quote:
jap85 schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:15:
Ligt het aan mij of is de reactie die je merkt als gevolg van vijandig gas aangepast? Laatste tijd ga ik regelmatig dood door gas, voor m'n gevoel hoor je veel minder gehoest en wordt het scherm minder geel ofzo. Of de damage is verhoogd? Voorheen gebeurde het me nooit omdat je dat hoesten volgens mij veel meer hoorde en amper meer iets kon. Wanneer ik nu in gas loop lijkt heftigheid wel mee te vallen omdat je weinig hoort/ziet maar ben je ineens dood?

Meer mensen hier last van?
Ik heb er vooral last van dat ik er nu telkens door dood ga omdat ik t niet zie, zodra ik een beetje rood door het wounded scherm heb :(
quote:
Snowwie schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:15:
[...]

Klopt, dat is schieten in burst mode, daarmee vergroot je je nauwkeurigheid. Korte salvo's van 3 a 4 kogels, en niet in 1 tour je hele magazijn leeg jagen. :)

En jawel, in Battlefield Bad Company 2 kon je een aantal eigenschappen selecteren, waaronder "Magnum Ammo" en "Extra Armor", of juist een "Extra Scope". Als je dan Magnum Ammo selecteerde deden je kogels meer damage dan wanneer deze setting uit stond. Maar ja, daar stond tegenover dat je zelf minder armor had, dus het was het één of het ander. Maar ik denk maar zo, als ik iemand als eerste zie, moet die zo mogelijk gekilled worden. Als iemand mij eerst ziet dan heeft extra armor ook weinig nut omdat je niet altijd ziet waarvandaan je beschoten word.

[...]

Je moet het ook naar de vijand gooien en niet je broekzak stoppen. :+
haha nee ik bedoel dat als ik gewond ben <20 health, dat je dan niet het gele gas ziet omdat het rode scherm dan zo sterk is.

En ok, dat wist ik niet, maar ik heb BC2 nooit gespeeld (en BF3 ook niet)

Wat de buttfire betreft bedoel ik dat niet. In BF4 bijvoorbeeld kon je door verschillende attachments te gebruiken, je wapen zich anders laten gedragen. Zoals een angled grip, stubby grip, heavy barrel, supressor etc. :)
quote:
Snowwie schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:39:
[...]

BC2 nooit gespeeld? 8)7

Goeiemorgen, ga even in de hoek staan jij. :Y)
quote:
Reefun schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:05:
[...]

Heb jij dan ook alle vorige BF titels gespeeld terug naar BF1942? Zo niet. Terug in een hoek jij? 8)7
Haha idd _O-

Ik heb (vanaf dag 1) BF1942, BFVietnam, BF2, BC1, BF1943, BF4 en BF1 allemaal helemaal kapot gespeeld :D

2142, BC2 en Hardline heb ik overgeslagen..
quote:
dm-dutchman schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:32:
[...]

Op de ps4 zijn er genoeg lobbies te vinden.
Wij van Battlefield werken gewoon met 'Servers', niet Lobbies :>

(jij Codder jij ;) )
quote:
dvd-linden schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:17:
Ik hoef nog maar twee wapens te unlocken; twee assault wapens om iets specifieker te zijn. En om nog iets specifieker te zijn: de twee wapens die vasthangen aan de AT Mines kills. Heeft iemand hier nog goede tips om die te halen? Zit nu op 3 of 4 kills na twee potjes conquest, maar kan het allicht even vragen hier.

Zal blij zijn als ik alle wapens heb in ieder geval!
Ik heb 1000en kills met mines (favoriete bezigheid *O* )

Probeer Operations te spelen, waar tanks vaak dezelfde routes rijden :)

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 15:08

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Manmanman wat zijn die russische operations een drama. Snipefest. Voorbepaalde tankkeuze. FU Dice. Ik beleef er geen plezier meer aan... Operations 64 is gewoon ruk.

ik mis de BF3 dagen :(

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

FT-17 FTW!

quote:
Jackal131 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:37:
[...]

Misschien moet je eens uit de tank stappen en met een geweer gaan lopen ;)
:P
hehehehehe >:)
quote:
mowikan schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:52:
Ben ik de enige die steeds meer het idee heeft dat ik om een hoekje, achter een boom, in een krater enz gewoon dood geschoten wordt? Steeds vaker het idee dat als ik dood geschoten wordt van hoe dan? Kan het komen dat ik een snelle ps4 pro(met 1tb ssd) heb en ditto glasvezel(mijn ping tijden zijn vaak laag)?
Het lijkt de laatste tijd weer heel erg te zijn ja :(

En t was notabene gefixed!! |:(
quote:
P.E.No.1 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:34:
[...]

Ik heb juist heel vaak dat ik in het luchtledige lijk te schieten. Net of ik een onzichtbare muur raak ofzo. Dit heb ik vooral als ik naast een muur of achter een obstakel zit/lig maar wel duidelijk mijn aim gewoon op de vijand is. Vet irritant! Geen enkele hitmarker terwijl ik duidelijk raak schiet.. |:(
Ja ik heb dat vooral met shotguns de laatste tijd.. met name op Medics :?

Dan moet je soms 3-4x vol to the face ze raken, en dan nog lukt t soms niet.

Gister nog t ergste: een medic lag (zonder medpack) te schuilen en had nog iets van 20% health. Ik spring er bovenop om t af te maken en met drie volle ladingen in zn hoofd, schiet ie mij nog neer..

..The rage was pretty real :X

En nog het allerergste is, is dat dit bugs uit t verleden zijn die allang waren opgelost.. en nu gewoon weer terug zijn :(

poor Leno wijzigde deze reactie 29-11-2017 16:44 (7%)

quote:
P.E.No.1 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:46:
[...]

Het is inderdaad iets van de laatste tijd. Ik had er voorheen nooit last van..
Hee zat jij gister bij ons in de squad? :D

Of was dat een andere peno1?
quote:
P.E.No.1 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:43:
[...]

Ja klopt was ik! Ik zat alleen nog per ongeluk in een ander platoon. Dacht dat ik GoT al gerepresent had. Ik heb sinds paar daagjes premium dus moest nog wel even aan de nieuwe maps wennen. Maar zal proberen wat vaker te joinen!
Ja is goed, gezellig :)
Jullie spelen echt een ander spel.. totaal geen idee wat er op de grond gebeurt :/

Gaat t nooit vervelen?
Oh nee hoor, geen discussie, ik zie alleen maar vliegdingen voorbij komen en jullie conversaties gaan alleen daar over. Verder niets eigenlijk.
quote:
Reefun schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:55:
[...]

Het gaat over vliegtuigen. In Battlefield 1. Dus nog gewoon on-topic :>

Kijk. Snap heus wel dat het irritant wordt ; maar het is niet zo dat we dit topic helemaal vol spammen met puur en enkel vliegtuig geneuzel. Niet zoals bijv. het SW BF2 topic waar het doorgaans enkel over de lootcrates gaat bijv.
Oh haha ook niet eens irritant.. vroeg me gewoon af of jullie t t spel uberhaupt leuk vinden afgezien van t vliegen ;)
Gedeelte van de Turning Tides vandaag *O*

https://forums.battlefiel...rolling-out-december-11th

Servers plat voor de update:

PS4: 11.00 - 13.00

Xbox: 13.00 - 15.00
Turning Tides Wapen unlocks en Service Assignments :D

https://i.redd.it/ka3fu17sj9301.png

*O*

PS4 update is vanaf nu te downloaden! 6,5 GB

poor Leno wijzigde deze reactie 11-12-2017 12:12 (53%)

Patchnotes :D

https://www.battlefield.c...ng-tides-gallipoli-update
quote:
Mon0lith schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:35:
Net verschillende potjes gespeeld in de nieuwe map Cape Hell.

Airplanes zijn echt complete OP als je conquest assault speelt |:(
Je kan geen normaal gevecht aangaan zonder dat dezelfde vliegtuigen steeds maar weer maar bommen in de trenches gooien en daarmee complete squads in één keer wegvagen. Je kunt ze niet neerhalen omdat: #1 zo'n beetje alle AA's aan de hele andere kant van de map zitten. #2 de nieuwe AA Rocketgun nog niet in de update zit.
Ja echt he?? }:|

Niets tegen te doen, hoogstens met de AA op de boot.. Maar de AA's op land ben je gewoon de sjaak door snipers..

poor Leno wijzigde deze reactie 11-12-2017 15:41 (78%)

quote:
nickdew schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:45:
2 maps maar? 1 operation? Normaa toch 4 maps?
Andere helft komt in Januari
quote:
Reefun schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:46:

Deze kun je dus hoog in de lucht richting de objective schieten, vervolgens krijg je een mini-map en zie je een klein wit puntje vliegen wat je flare is. Je kan dan zelf bepalen waar hij daadwerkelijk gaat schieten (haalt dus niet uit of hij nog in de lucht zit of niet, zodra je drukt, dat wordt je artillery barrage plek).
Huh wait what :? Kun je m zelf 'detoneren' :? :?

Waar druk je dan op?
quote:
Reefun schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:06:
[...]

Je kunt hem zelf "detoneren' inderdaad! Daar gebruik je de schietknop voor d:)b

Dus, Als je een infiltrator kit krijgt. Nooit de artillery barrage flare op de grond schieten maar gewoon hoog in de lucht richting de objectives (of waar veel vijanden zitten). Vervolgens 'schieten' zodra hij mooi tussen vijanden "af" gaat. Zo lang de flare in de lucht zit kun je hem zelf "detoneren". Zodra hij de grond raakt en je hebt nog niet gedrukt, dan gaat hij automatisch "af" op de plek waar hij terecht komt.

Ik bleef dan als Infiltrator beetje achterin hangen. Grenades continu richting de vijand schieten en om de minuut de artillery barrage flare afvuren d:)b Beetje cheesy eigenlijk ; Maar zelfs de vijand krijgt een enorme rode cirkel te zien waar de barrage komt. Moeten ze maar beter opletten i.p.v. erin rennen of erin blijven staan :+
Nice thnx! Maar de flare refreshed uit zichzelf? Want ik ga altijd op zoek naar een ammokistje..
quote:
Easymongo schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:44:
Eergisteren een prachtige visuele glitch op Cape Helles. De behemoth van de aanvallers (destroyer) was uit het water opgestegen en hing levensgroot in de lucht, bijna boven het fort. Eerst dacht ik dat het aan mijn xbox lag, maar toen zag ik het eigen team op het ding schieten. Ik ben op een AA gedoken en heb een tijdje lopen knallen op de boot. Minimale damage natuurlijk. Toen verdween hij langzaam in de mist, maar nog steeds hoog boven het water. Briljante hallucinatie!
haha ja klopt is een dikke bug :D

Wel awesome! Lijkt een beetje op een zwevende StarWars Star Destroyer :D

Dice is natuurlijk op de hoogte, en Reddit staat er vol mee ;)
quote:
Reefun schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:33:

Ah zo! Op Cape Helle kun je trouwens ook rode of blauwe cirkels tegen komen. Dit komt dan van de Destroyer. Die heeft ook als secondary een Artillery barrage.
Ja alleen klopt het dat je alleen door de raampjes kunt kijken? Ik kan nergens vinden hoe je die barrage moet plaatsen op de map.. Ik zie alleen een crosshair stipje door een raampje..

Is er een manier dat je een soort map hebt zoals je achter het grote kanon hebt op de Dreadnaught?
OMFG!!!! Breaking news!!!

DICE LA is (zoals jullie ondertussen wss weten) Bad Company 3 aan het maken, en die speelt zich af in de jaren 60-70-80 Cold War era, alsof die wel was uitgebroken.

Natuurlijk supervet! :D

Maarrrrrrrrrr!!:

DICE Sweden is een WW2 Battlefield aan het maken die ervoor of tegelijkertijd uitkomt!!!!!!!! OMFG!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
quote:
Reefun schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:47:
[...]

Echter vraag ik me dan af of EA/DICE zichzelf niet in de voet schiet met een Martini-Henri Grenade Launcher door 2 BF games zo snel achter mekaar uit te brengen....
Juist niet! (denk ik)

Voor mij beiden insta buy PremiumUltraSuperDeluxe bundels :D

Lekker afwisselen!

En misschien krig je zelfs kortingen als je beiden koopt?
quote:
MRE-Inc schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:12:
Over vliegen in Battlefield games.....
Goh wat een verrassing.. >:)
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 08:59:
[...]

Wil je bij onze [ACE] squad @poor Leno ? Ja hè ;) Tis maar goed dat ik mijn PS4 heb verkocht en niet meer met je kan samen spelen, anders had je mijn vliegtuig gehoer de hele tijd moeten aanhoren :P

En die lock-on wapens komen wel in de vorm van AA AT rockets. Straks loopt iedereen daar mee. @poor Leno wel iig :D
Ahww echt?? Waarom heb je die verkocht?

Tuurlijk, ik was gelijk bij [ACE] gekomen.. Vliegen doe ik zo graag! Ik ben zelfs al bijna level 2 *O*

En ja ik wacht met smart op de AA rocketgun :>

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
MRE-Inc schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:23:
[...]

Gebrek aan suppression is een punt van aandacht. Hoe vaak ik wel niet door een sniper op korte afstand wordt afgeknald ondanks hitmarkers op die gast...... In Bf3 kon je gewoon nauwelijk meer raak schieten als je zelf gesuppressed was. Werd je beeld wazig en ging de loop van je geweer richting de grond.

In BF1 schiet ik een half magazijn op een sniper op pak hem beet 30 meter en nog is het een one shot, one kill voor hem door die aim assist.
Die suppression mag van mij wel weg blijven. Is prima zo...

YouTube: GOOD TIMES - Battlefield 3

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Reefun schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:17:
[...]

Als ik support ben dan schiet ik me suf op de vijanden. Al is het maar om ervoor te zorgen dat ze niet kunnen healen of resupplyen dmv crates. Als je gesupressed bent kun je enkel healen of resupplyen dmv pouches :)

Maar ik merk hetzelfde. Als je vol schiet op een scout dan kan hij alsnog een zuiver schot maken. Ja je aim gaat ietswat heen en weer maar niet genoeg IMHO.

Maar goed ach. Kans dat ze supression nog gaan aanpassen ruim een jaar na release acht ik vrij klein dus ik leer er maar mee leven. Ik blijf in true Battlefield stijl gewoon door knallen :D
Hmm, ik word anders regelmatig omgelegd door een BAR of andere LMG op afstand.

Suppression heeft geen plek in BF1, of ze moeten het TTK model van BF3 ook terugbrengen. Anders wordt de frustratie dat je niemand dood krijgt nog groter.

Ik speel veel in het mini tankje omdat ik de infantry gameplay een stuk minder leuk vind dan vorige delen. Met de FT17 kan ik, als ik een beetje tactisch speel, meerdere mensen omleggen in een leven. En de kat en muis spelletjes die daarop volgen, als ze achter me aan komen met anti-tank granaten en rifles, vind ik ook best wel leuk moet ik bekennen.

Bij mij is infantry namelijk rondrennen, iemand neerschieten en dan zelf doodgaan. Mss met een hellriegel, automatico 2 man, met wat geluk 3. Rinse and repeat. Vind ik zelf niet zo veel aan, dat run and gun. Flanken heeft meestal weinig zin daardoor, omdat je het snel aflegt tegen meerdere lui. Flanken en dan vlaggen terugpakken is een stuk moeilijker dan in voorgaande delen (das mijn gevoel).

En dat zorgt in Conquest er weer voor dat er maar 1 tactiek te zien is: er is meestal 1 squad die de vlag bij de enemy base pakt en daar blijft trollen. De rest van de teams doet maar wat; meestal is er niet echt een linie meer te ontdekken. Ik heb het idee dat in voorgaande delen dat veel lastiger was vol te houden, maar ook makkelijker te doen, waardoor er wat meer dynamiek in zit.

Ik mis toch ook echt de goede, lineaire objective based modi: goede Rush, goede Operations. WAAROM hebben de 40-player Operations eruit gehaald? :F :F

FT-17 FTW!

quote:
Jeroenimoes schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:16:
WAAROM hebben de 40-player Operations eruit gehaald? :F :F
Ik huil er elke dag nog een beetje van binnen om ;w
Nouja het is best rustig op nieuws gebied.. Iedereen pruttelt vrolijk verder in afwachting op Turing Tides pt.2 :)

Maarrrrr ik las net dit! *O*

DICE adding Dreadnought vs. Dreadnought combat and 4 Destroyers to upcoming Heligoland map

https://www.reddit.com/r/...s_dreadnought_combat_and/

EDIT

en... zo te lezen komt de nieuwe TTK patch ook met de Turning Tides -O-

Hier zit ik zelf eigenlijk niet op te wachten, maar goed..

poor Leno wijzigde deze reactie 10-01-2018 12:48 (21%)

quote:
jap85 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:54:
[...]

Idd..Als medic/scout maak je hierna helemaal geen kans meer op close range.. snap de gedachte erachter niet helemaal, wat mij betreft niets mis met de de TTK nu.
Nee.. ik ga nu al zo snel dood :(
quote:
Pannekoek_NL schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 14:56:
[...]

[...]

TTK is gewoon prima volgens mij, gisteren weer eens even gespeeld en dat ging weer lekker! Een van de nieuwere LMG's even geprobeerd, ben de naam kwijt maar hij staat zo goed als onderaan, is redelijk klein en heeft 250 kogels per mag, wat een fijn wapen is dat zeg!
ja vind ik ook, alleen heeft ie net 1 of 2 kogels te veel nodig om te killen, maar een complete overhaul van de alle wapens van de TTK/BTK is imo behoorlijk onnodig..

Ik snap t ook niet, wat willen ze bereiken? Meer CoD stijl? }:|

Maar euh.. klein? De M1917?? _O-
Hier een videootje van Westie over de TTK.. #weethetechtnogniethoor #zweetbilletjes :X

quote:
Reefun schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Dat is wat we doorgaans een "FWP" noemen.... :>
Wat is een FWP?? :D
quote:
Reefun schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 19:38:
[...]

First World Problem

Beetje zoiets als. Ik heb niets te spelen (met 100 plus games in de library). Of dat je wilt eten en netflix kijken maar tegen de tijd dat je iets heb gevonden om te kijken is je eten koud etc etc.

Een FWPtje :D
haha thnx ik weet wat het is, alleen nooit aan de afkorting gedacht duuuuuuhrr _O- 8)7
..En mensen vroegen zich al af waarom ik plots zoveel aan t vliegen was de afgelopen weken >:)

Maar waarom februari?? Vet hoor, maar de spreiding van de DLC snap ik echt geen hol meer van..

Turning Tides pt. 2 komt eind januari.. dan hadden ze dit toch wel in maart of april kunnen doen :?
quote:
greatgonzo schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:50:
[...]

misschien toch in oktober Battlefield Vietnam/WW2 of wat het dan ook wordt.
Ja dat sowieso.. maar ik had dan de laatste DLC toch meer er tegenaan geplaatst.. Nu worden de laatste maanden naar BF2018 langgggggggg ;(
quote:
Reefun schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:45:
[...]

Echt brilliant om vliegtuigen op 300 meter + afstand met 1 schot neer te halen.
Toch knap, want t kanon doet ± 50% damage :?
quote:
Racer89 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 11:07:
@poor Leno volgens mij heb je de hoogtevrees overwonnen? Zag je gisteren hoofdzakelijk rondvliegen :)

AA gun is de beste uitvinding voor die spelers die een hele rond in 1 vliegtuig zitten en 30-0 staan :*) goed gevoel om zon mensen neer te halen _/-\o_
hahaha nee maar ik wil oefenen voor straks, de fly-only mappen :)

Maar nog belangrijker... Straks bij BF WW2.... Stuka's, Messerschmitts, Sptifires, Kittyhawks, Focke Wulffs, P51 Mustangs! <3 <3 <3

De engine/mechanics enzo worden ong hetzelfde als die van BF1..
quote:
Reefun schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:20:
[...]

Anyway. Teveel off-topic nu. My bad. Ik ben nu eenmaal een vliegtuig / WW2 fanaat :)
Same :D

Ik hoop echt dat we ook supervette skins krijgen en de Pin-Ups op bombers zoals de B17's enzo! <3

Een van mn favo's, de P40 Kittyhawk:

http://www.flight-manuals-online.com/wp-content/uploads/2017/01/P-40-photo.jpg

B17 Pin-Up:

Zou zooo awesome zijn *O*
quote:
Reefun schreef op zondag 21 januari 2018 @ 09:33:
[...]

Altijd achter cover blijven! Liggend als je de vliegtuig nog kan raken en anders staand. Zeker de M1917 kan je nog redelijk bukkend onder controle houden.
Nou, als ik achter een AA ga zitten, word ik binnen 0,0001 sec weggesniped. Maar als ik in een vliegtuig zit, kan iedereen en zn moeder achter een AA zitten en mij afknallen. Zelfs vanuit een andere map bijna :(

Gisteravond was t ergste tot nu toe.. 3 vliegtuigen achter me aan en twee AA's vanaf de grond :X

HEBBEN ZE GVD NIETS BETERS TE DOEN??? :(

(ps: ik overleefde dit niet)

-----

poor Leno wijzigde deze reactie 21-01-2018 09:57 (4%)

quote:
jap85 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:02:
Max 2, zodra je een derde neerlegt verdwijnt de eerste weer. Volgens werkt dat bij alle mines zo overigens, maar dan dus 3 met de AT.
Max 6.. als je dood bent gegaan kun je 3 nieuwe leggen, de oude blijven. Tripmines dacht ik ook..

poor Leno wijzigde deze reactie 21-01-2018 22:55 (3%)

quote:
Reefun schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:33:
[...]

Huh? Dus als je dood gaat als scout en je hebt al 2 tripwires geplaatst, dan kun je er weer 2 extra planten welke gewoon blijven staan?

Dat ga ik binnenkort eens uit testen dan :)
Tripwires weet ik niet.. maar AT mines iig wel :)
quote:
Mon0lith schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:36:
[...]

De wapens in de Apocalypse DLC vallen me dus echt vies tegen :(
Tsja.. mij niet echt heel erg.. Ik weet echt niet wat we nog moeten hebben.. Behalve de Thompson, maar dan de prototypes van zn wereldbekende opvolger :D

The Persuader & Annihilator >:)

http://www.auto-ordnance.com/images/company/vg_persuader.gif

http://www.nfatoys.com/tsmg/images/sn1.gif

Wat zou je nog meer willen dan :?

poor Leno wijzigde deze reactie 22-01-2018 10:50 (3%)

quote:
Snotgeit schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:20:
Waar is de infiltrator-kit overal te vinden, in Operations en Conquest? Weet alleen van 1 in een van die bunkers op Cape Helles, E of F. Achi Baba nog nergens gezien.
Op Conquest Cape Helles ligt ie in de bunker op E onderin, en op Alibaba ligt ie tussen D en C (rechte lijn in) :)
quote:
Mon0lith schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:52:
[...]

Die Thompson bijvoorbeeld ja :)

Wel super blij met de AA-rocket gun!
Zolang we m maar krijgen in BF WW2, dan vind ik t niet erg dat we m nu niet hebben :D

(EN misschien komt ie nog.. Ik zie DICE nog wel een paar verrassingen in petto hebben, aangezien de laatste DLC best vroeg komt. BF4 kreeg na dato ook nog allerlei extraatjes :) )
quote:
Reefun schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:54:
Thanks voor de tip.

Wellicht ooit voor de toekomst! Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat BF1 ook Dolby Atmos ondersteund om nóg meer een "immersive experience" te krijgen. Dat werkt ook gewoon prima met mijn huidige headset met die "Insects Experience".

Heeft die headset nu echt een toegevoegde waarde? Lees, kun je nu nóg beter pinpointen waar alles vandaan komt doordat hij 7.1 is, of is de meerwaarde t.o.v. een simpele stereo koptelefoon te verwaarlozen?

Wat betreft te hard aan komen vliegen. Beter op je sticks letten! :+ "Remmen" doet bijna geeneen Piloot. Hoe vaak ik wel niet in de lucht ben gaan "remmen" en dat degene die "on my six" zit me gewoon voorbij vliegt.... 8)7
Ja een headset is een absolute 100% meerwaarde :)

Wat dat remmen betreft, nou bij mij remmen ze net zo hard af hoor :/

En een attackplane afschudden lukt me wel (vlieg zelf nu ook altijd die) maar hoe doe je dat tegen een fighter? Die goede zijn bijna onmogelijk af te schudden :(

En als ik dan het seatswitch trucje doe, en de fighter heeft rockets dan ben ik de sjaak..

Als me dat 2x gebeurt, pak ik zelf een fighter en knal hém (probeer) net zo vaak uit de lucht totdat ie niet meer wil vliegen (ik check t scorebord vaak) en dan ga ik weer verder met groundsupport attackplane infantry farmen >:)
(Maar dan is de pot vaak afgelopen en heb ik geen zak kunnen doen omdat ik teveel bezig was met de andere vliegtuigen en continu irri AA :( )

@MRE-Inc Hahaha ja dat was je hoogstwaarschijnlijk vaak gelukt, aangezien iedereen en zn moeder me naar beneden haalt :'(
quote:
Reefun schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Anders gun ik altijd de ander gewoon de kill. Zeker als je toch out of bound raakt als je eruit zou springen. Beetje een ongeschreven piloten regel zeg maar :)
hah, no way ;) Ok, de eerste keer.. maar de tweede of derde? Nope dan jump ik gewoon en redeploy in de lucht >:)
quote:
Reefun schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Tweede of derde keer door dezelfde piloot gebeurd sowiesow niet vaak. Ik ga echt in "full-retard" mode om je te pakken als je me één keer als piloot zijnde uit de lucht knalt :+

Maar ja. Als je toch al out of bound raakt als je eruit springt, kun je net zo goed sportief zijn en de ander de kill gunnen. Vind ik wel zo netjes/correct om te doen.
Ik weet niet wat voorn spelers er zijn op de Xdoos, maar ik heb echt 50% van de keren gelijk al een piloot achter me zitten die de spawn camped en me al voor de helft kapot heeft terwijl ik nog in de animatie zit van first person naar 3rd person :(

Van wachtende AA's (omdat ze natuurlijk weer je home vlag hebben gepakt en je retard team niets doet om m terug te pakken) nog niet eens te spreken..
quote:
Reefun schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:48:
[...]

Trouwens. Iets anders. Vind het wel prachtig dat ik, en andere, jou nu vliegtips kan geven. You finally joined the darkside O+ ;)
Hehe, je weet wat bij the Dark Side de apprentice met zn master doet he? >:)
quote:
Reefun schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:58:
[...]

Die koopt eerst een Xbox om vervolgens hetgene te kunnen proberen wat een Dark Side apprentice doet? O-)
Nah ik heb net een maandje of wat m'n mooie witte Pro O-)

En ALS ik al een xbox zou kopen dan wil ik de One X.. en die vind ik te duur..

Koop maar een PS >:)
quote:
Racer89 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Merk je veel verschil tussen de pro en gewone PS4? Ik heb regelmatig lag in het spel. Lijkt wel of BF1 te zwaar is voor de PS4. Vooral bij drukke mappen.
Ja 100% (sort of) eigenlijk geen of nauwelijks framedrops, ook niet op de drukke maps. Het geluid stottert dan wel soms, maar dat was op de gewone veel erger en was dan ook nog eens gecombineerd met framedrops..
quote:
Lol, ik had je gelijk kunnen zeggen dat de gondels van de zeppelin niet tellen als "part damage" _O-
quote:
Nou, bij de zeppelin heb je de twee vierkantjes onderop (bomluikjes), de neus zelf, twee zijvlakken aan de voorkant aan beide kanten (vlak achter de neus, boven de gondels), de staart en twee zijvlakken boven de achterste gondel.

Bij de boot en trein zijn het alle vlakken aan de zijkant van het voertuig :)
quote:
Als dat waar is en als het dan ooooooooit eens cross platform wordt...... Ik zie @poor Leno nu al angstig achterom kijken, al zittende in zijn Attack Plane op zijn PS4. Een hartslag van 160bpm omdat daar ineens @MRE-Inc en @Reefun in hun XBox One X attack planes uit de wolken te voorschijn komen..... >:)
Ik heb iets van 3000 kills met de AA en Arty truck AA, dus daar kunnen er wel 2 bij hoor, no problem :>
Hahahahahahahahaha de revive parkinson bug kennen we allemaal toch?

Muziekje eronder _O-

-
quote:

>:)

poor Leno wijzigde deze reactie 30-01-2018 10:34 (38%)

Vandaag trouwens tweede deel Turning Tides DLC *O*

Servers plat:

PS4: 11:00 - 13:00
Xbox: 13:00 - 15:00

Dikke naval warfare jonge! :D

..en de TTK 2.0 patch :X

https://forums.battlefiel...g-out-january-30th#latest
...

poor Leno wijzigde deze reactie 30-01-2018 10:29 (39%)

Pagina: 1 ... 9 10 11

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True