Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
soulcrusher schreef op woensdag 07 september 2016 @ 00:24:
Iemand ervaring met de Selbstslader? Ik kon hem net pas vrijspelen omdat je Medic lvl 1 moet zijn maar ik moet zeggen dat het een erg fijn wapen is :)
Mwa.. ik vind m vrij bouncy.. Zelf level 9 medic en gebruik altijd de 1907 Factory.. geen auto (wel net zo te snel tapfiren als de auto) alleen de factory is veel nauwkeuriger/heeft veel minder spread :)

De Selbstlader doet wel meer damage per kogel geloof ik.
Das een pickup wapen.. ligt ergens bij een vlag in een lange kist.

Je hebt een dik machine geweer, vlammenwerper en een antitank sniper :)
Ridder armour irritant om dood te krijgen? ja.. als iemand anders het heeft.. Eergister had ik dat armour voor de eerste keer.

Volle health, ren een hoekje om en word door 1 kerel met een MP18 met serieus maar een paar schoten omgelegd, terwijl ik hem vol in t gezicht raakte.. Hij had niets en ik was dood .. wtf??!! (was even een mini klein rage momentje) :( :(
quote:
Stewie! schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:19:
.. vrijwel geen klachten over technische issues...
Huh uh wait wut? :?

Heb jij een andere Beta gespeeld dan ik? _O-
Interessant filmpje van Marble Duck in de openbare fittie tegen XFactor :D

Over randomness, spread, drop, tapfire, accuracy etcetc.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:04

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Nee, want het slaat nergens op...

Geronimous wijzigde deze reactie 13-09-2016 09:33 (11%)

FT-17 FTW!

quote:
OMG :D

Ik hou van de creativiteit van de mens _O- _O- _O-

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Mad-Matt schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:17:
Ik hoop zo dat ze hacks en cheats extreem aanpakken bij deze game, ik ben die cheaters zo gruwelijk zat.
Koop een console! :+

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Mad-Matt schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:03:
hier dus ook. Laatste keer dat ik het probeerde had ik de slappe lach, ik moest nadenken en naar de joypad kijken om uit een hoekje te komen waar ik in klemzat. Niet ideaal in een shooter.

Dus als jullie een keer willen lachen, nodig mij uit om Battlefield op een PS of Xbox te spelen :+
hehe, ik had hetzelfde hoor - BF2 kapot gespeeld op de PC, ten tijde van BF3 had ik een PS3.... dat was zeker echt enorm wennen (waarschijnlijk heeft men zich rot gelachen als ze me zagen rennen). Ben er inmiddels helemaal aan gewend O+

FT-17 FTW!

quote:
Hahahahahahahahaha awesome! Vooral als je nagaat dat jij ongeveer elk potje (BF4 PS4) minstens 3 personen voor "niet kloppende cheaters" uitmaakt _O- _O- _O-

:>

-------

Voor de controller-retards onder ons:

Voor een schamele 150,- kun je ook met TB en muis op de PS4 spelen :)

poor Leno wijzigde deze reactie 19-09-2016 09:43 (22%)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
*zucht * facepalm*

noob = newbie = nieuwe speler. En die heb je ook op de PC.
Als je niks hebt bij te dragen of loopt te flamebaiten, zeg dan niks...

Over aim-assist kan ik alleen maar zeggen dat het je ook gigantisch in de weg kan zitten... ook op de console... het gebeurd nog wel eens dat je mikt op iemand, maar de aim-assist je aim van die speler aftrekt (bijvoorbeeld als een andere enemy kruiselings achter- of voor je aim langsloopt.

Geronimous wijzigde deze reactie 20-09-2016 14:01 (32%)

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Rickpm1 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:20:
[...]

De BF1 beta was qua optimalisatie al duizend maal beter dan BF4, ervan uit gaande dat de performance in de final build nog wat beter geoptimaliseerd zal zijn heb je geen last meer van je dipjes denk ik. Voor de PS4/Xbox One troll; BF1 spelen op een geupscaled 900p resolutie met 30 fps en een controller, veel plezier.
Kunnen we nu kappen met deze zin- en oeverloze 'discussie' (van beide kanten!)? Anders ga ik de mods vragen om het topic op te splitsen in een PC en console-topic...
quote:
Grotman schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:54:
Als iedereen nu weer ontopic gaat dan is het probleem opgelost!
Gewoon weer over BF1 vanaf nu.

Geronimous wijzigde deze reactie 20-09-2016 14:42 (14%)

FT-17 FTW!

quote:
OzzieMann schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:15:
Om de focus maar weer even op het spel te krijgen.

Alle maps officieel bekend gemaakt.

Ballroom Blitz - Battle through a pristine chateau and smash some chandeliers.
Argonne Forest - Ambush the enemy in this infantry focused deep-woods map.
Fao Fortress - Clash across marshes and dunes then battle through an ancient fort.
Suez - Fight on the banks of the canal or flank up into the dunes while evading mortar fire.
The St. Quentin Scar - Close-quarters village brawls meet long distance sniper vantages.
Sinai Desert - Keep your head down in this arid paradise for snipers and aviators.
Amiens - Stick to the bridges and railways or grit your teeth for hectic urban warfare.
Monte Grappa - Italians scale the Alps as Austro Hungarians beat them back with cannon fire.
Empire's Edge - A fortified shoreline is a perfect opportunity for some battleship barrages.
Giant's Shadow (Free DLC in December) - Infantry, tanks, and a train clash in the open air.

Alle game modes officeel bekend gemaakt.

Conquest - The classic Battlefield experience, capture and defend spawn points.
Domination - A more close-quarters, infantry-focused version of Conquest.
Operations - Fight across multiple maps in an extended campaign of Attack and Defense.
Rush - Attackers try to destroy Telegraph Posts while Defenders use them to call in artillery.
War Pigeons - Secure the pigeon coup! Carry a pigeon to safety! Send it off to call in a strike!
Team Deathmatch - Shoot the bad guys, not the good guys.
Ik lees niets over all-out trench warfare -O-

Misschien als de Franse DLC erbij komt? Zou wel knap lullig zijn als er geen trnch map vanaf t begin bij zit..

edit: vergeten te refreshen, spuit 11 :X
De Medic 1907 Factory vond ik persoonlijk verreweg t beste en meest accurate wapen van allemaal :)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Xtr3me4me schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 23:42:
Jups jups. Blij dat ik me pre-order vroeg had gedaan. Misschien dat ik hier nog een extra twist uit kan halen.
Heb me VR helm en heb VorpX...

Yeah you know it! BF1 in VR :D
Zet het kotsemmertje dan ook maar vast klaar :+

FT-17 FTW!

quote:
Nieuwevolger schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:41:
[...]

...ga deze zeker meteen halen vlak voor m'n tentamen week.
Ja.. dat is echt verreweg het beste moment om m te gaan halen _O-
Hoe zit het eigenlijk met clans in BF1? Wordt het weer zoals BF4? Of zijn ze er gewoon helemaal van af gestapt?
quote:
beuker19 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:07:
[...]

Bij BuG spelen we altijd wel samen maar ik denk dat het er ook aan ligt of je wel/niet een server kan huren.

Ik weet wel dat de bug TS wel weer verschillende kanalen heeft om samen BF1 te spelen.
Nja samenspelen is t probleem niet.. Bedoelde meer over de tags en logos :)
quote:
beuker19 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:26:
[...]

Ik zelf en de meeste spelers van BuG hebben wel de tag maar goed ik speel liever samen dan met een randoms met de zelfde tag.
Ja nee dat snap ik ;) Ik bedoelde zoals bij BF4, dat ik in t [GoT] platoon zit, die tag dus automagisch krijg en t emblem ook :)

Of dat dus ook zo gaat werken in BF1.
*Hoppa*

Net de PS4 Deluxe versie pre-order geplaatst >:)

Niet zozeer vanwege de extraatjes, maar omdat 21 Oktober op t einde van mn vakantie valt en ik wil de 18e al spelen _O-
Lucky you, dan had ik de standaard versie gehaald :)
Hoewel ik de Alpha helemaal kapot heb gespeeld en de Beta ivm tijdgebrek iets minder, KAN IK ECHT NIET WACHTEN!!!!!!!!!!! *O*

Gvd wat heb ik er zin in!
quote:
shoombak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:22:
Begint toch weer te jeuken :') Nouja ik ga proberen sterk te zijn om toch eerst de release af te wachten
aahwww hoezo, je weet toch dat je m gaat kopen.. toe nou maar.. t wordt zo awesome.. gewoon doen.. kan geen kwaad.. je weet dat je t wilt >:)

poor Leno wijzigde deze reactie 13-10-2016 15:24 (44%)

quote:
Pandanl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:27:
Hopelijk is het vanavond wel mogelijk een potje te spelen, gister ging dit in ieder geval voor geen meter.

Wacht ook nog wel even na de release met spelen, dit gaat ongetwijfeld een ramp worden bij release met de games joinen.
Is alles al geactiveerd? Kun je bijvoorbeeld zien of het al mogelijk is om Clan/platoon tags toe te voegen? (Zoals BF4)
Is de annoying end-of round, spanningsmuziek nu al eens een keer uit te zetten? Die ging echt op mn zenuwen werken :(
Die heb ik sowieso gelijk uitgezet >:)

Maar de muziek is dus niet uit te zetten? (Nog)
quote:
To easy schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 01:00:
Wauw op die map met dat kasteel kan dus een freaking battleship spawnen haha. Die zag er heel bruut uit en die wou ik natuurlijk graag killen. Na een paar keer een suicide speedboat torpedo attack te hebben gedaan heb ik hem dus kunnen killen met een howitzer.

Zie hier het vette resultaat: http://xboxclips.com/Dutc...b-b821-ca049d8c2469/embed
Haha die blijdschap; schieten en t-bag _O-

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Mu.siQ schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 17:23:
Trouwens, gaat battlelog gewoon weer werken met bf1? Samen met in game browser? Voor je stats ed vond ik battlelog toch inmiddels verdomd handig :)
Zoals nu bekend, is Battlelog verleden tijd. Het is zelfs in BF4 minder toegankelijk gemaakt: je kunt niet meer via Battlelog iemand joinen vanuit het hoofdmenu.

Lijkt er op dat ze meer het systeem gebruiken van Battlefont: een 'carriere' pagina / ingame stats. Het lijkt er erg op maar het team/clan gedeelte zit er niet meer in (in Battlefront althans).

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Valt me vooral op dat PC spelers niet eerst zelf troubleshooten en de obvious dingetjes proberen om het proberen op te lossen: drivers updaten, windows updaten, spel opnieuw installeren. En dat noemt zich 'masterrace'... :+

FT-17 FTW!

Mezelf nu 2 dagen martelen >:)

Er zijn geen SMG's voor medics toch :?
Ik betaal t extra beetje zodat ik in m'n vakantie nog wat dagen meer kan spelen, anders kan ik pas tegen t einde spelen.. :)

(En omdat ik gewoon niet meer kan wachten ;) )
Iemand een idee over hoe en waar (en of t uberhaupt al kan) de day 1 patch ook al te pre-loaden is? (PS4)
Is het een idee/nodig dat we dit topic gaan opsplitsen in een Console/PC topic?

En anders een apart topic voor BF1 PC problemen, hard- en software issues, tips&trucs etc? :)
Als iemand van de PC community zich ajb wil ontfermen over een PC topic die over de hardware en andere problemen gaat? :>

Dan kunnen we dit topic wel voor beiden (PC/Console) houden zolang t over de game zelf gaat.. dan is er niets aan de hand :)

Verwijzing naar dat topic kan dan ook hier in de topicwarning gezet worden.
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:30:
[...]

Maak er in de eerste plaats maar "ik heb versie X gekocht in winkel Y, wanneer kan ik nou spelen?" en "hoera ik heb ge-preorderd" topics van, want zodra het een tikkie inhoudelijk dreigt te worden, staat menigeen hier weer op de achterste benen...
Tsja, zolang t spel niet officieel uit is, zijn dit best logische vragen/opmerkingen. Na de 21ste is dat natuurlijk overbodig.
quote:
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:34:
Als iemand van de PC community zich ajb wil ontfermen over een PC topic die over de hardware en andere problemen gaat? :>

Dan kunnen we dit topic wel voor beiden (PC/Console) houden zolang t over de game zelf gaat.. dan is er niets aan de hand :)
quote:
Ja hoor :) Maar zoals ik al zei, het is niet perse nodig om PC en Console te splitsen, maar vooral dat topic te wijden aan de hard- en software problemen.. Lijkt me handiger..

Want als je topic vooral daarover gaat, terwijl t alles voor PC zou moeten dekken, weten pc spelers die gewoon over de game willen praten, niet goed waar ze moeten posten omdat ze daar ondergesneewud worden..
quote:
Rivanov schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

True. Even een mod aanspreken om de titel te wijzigen naar [PC] Battlefield 1 Hardware/Problemen topic
Top d:)b

En het hoeft niet alleen over problemen te gaan natuurlijk he, maar ook over handige tips, instellingen, drivers, beste hardware etc. :)

Dan houden we t hier 'inhoudelijk' over de game zelf. Wat nog steeds breed is hoor.. Als een PC speler bijv. een supermooie 16K Superultra screenshot heeft gemaakt, dan mag dat natuurlijk hier gepost worden :D

poor Leno wijzigde deze reactie 17-10-2016 10:58 (25%)

quote:
LopendeVogel schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Hehe, fijn dat er zo snel op mijn ''nare'' opmerkingen richting de pc issues geanticipeerd wordt. Top!
Nja het was al een paar dagen een beetje aan t knagen.. Maar kreeg in dit topic zelf steeds minder mee van t spel..

En anders voelde ik me genoodzaakt om mn eigen dikzakje (Dual 12c Xeons, Sli TitanX, m2 Pci SSD's) in de strijd te gooien >:)

(maar helaas blijft dat mn werk computertje, vandaar de PS4 ;w )
quote:
Awsom schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:05:
Maak anders één console en één PC topic waarin alles besproken kan worden. Dan scheiden we direct het kaf van het koren en hebben we verder geen gezeik.
Dat is nergens voor nodig denk ik..

Zowel console als PC spelers hebben leuke dingen aan elkaar te melden, over de wapens, maps etc. of leuke awesome 'only in BF' momenten videootjes posten.
quote:
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:18:
[...]

Bespaar je de moeite, die werkten niet met BF3, BF4, Hardline en dat zal met BF1 niet anders zijn.

[...]

Fijn dat jij je visie hier zo aan iedereen op probeert te dringen, maar ik ben het er wel mee eens hoor. Het is ook heel gek dat er in een publiek forum in een multi-platform topic zaken worden besproken die niet voor mij specifiek relevant zijn. Moeten we niet willen en zonde van mijn tijd. Niet zo zonde natuurlijk dat ik met de andere console-politie drie pagina's vol kan schrijven met 'kan die pc shit niet ergens anders!', we moeten dit topic wel leesbaar houden natuurlijk.

Daarom idd, maar weer terug naar vragen die direct te googlen zijn en uitsluitend voor iedereen met een console relevant zijn. Bovendien moeten dezelfde filmpjes van Westie en Jackfrags wel zichtbaar blijven op elke pagina natuurlijk.

/s

[...]

Dat lijkt overduidelijk het beste.
En die complete onzin die je nu produceert is niet zonde van je tijd?

Welk gedeelte snap je niet van het splitsen in Gameplay (ie. over de game zelf) en Hardware (ie. issues, instellingen etc)?

Maak anders zelf een topic aan, en ga daar lekker in je eentje chagrijnig zitten wezen.
Een complete splitsing tussen Console en PC is nergens voor nodig.
Begrijp ik t nou goed dat je moet kiezen tussen spulletjes in de battlepacks? Of althans inruilen voor geld oid? :?
Succes, maar ik denk eerlijk gezegd dat je vrijdag mag terugkomen :/
Vannacht 00:00 *O*

(en dan 3 uur vloeken op server en join problemen, om uiteindelijk het maar op te geven en te gaan slapen ;) )

poor Leno wijzigde deze reactie 17-10-2016 14:16 (77%)

quote:
Leader98 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Waarom een fysieke kopie?
Meestal moet je toch alles downloaden dus dan is de meerwaarde van een DVD ook weg.
Nee, dan heof je de 50 gig van het spel niet te downen.. alleen de patches.

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Leader98 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Waarom een fysieke kopie?
Meestal moet je toch alles downloaden dus dan is de meerwaarde van een DVD ook weg.
Eeuwige discussie nr 28346128364:
Schijf versus digitaal.

voordelen schijf:
- goedkoper in retail (consoles)
- doorverkoopmogeijkheden / inwisselbaar
- enorme downloads vermijden (sommmige landen doen nog aan datacaps)

voordelen digitaal:
- geen gehannes met schijfjes wisselen of vergeten mee te nemen.
- pre-loaden, direct aan deslat bij release
- cheaper bij sales of keysites (PC)

DOSSIER: GESLOTEN.

Geronimous wijzigde deze reactie 17-10-2016 16:56 (7%)

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Bendalf schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:56:
Even alle links samen zetten:

En voor iedere gamer die medespelers zoekt: mijn nieuwe discord server net opgezet en bereikbaar via

Voor diegene die Discord niet kennen; het is een combinatie van text chat met Teamspeak. In tegenstelling tot mijn The Division discord is deze er niet enkel en alleen voor 1 bepaalde game. Zo kan de server hopelijk doorgroeien naar een grotere basis aan gamers.

Iedereen is welkom maar momenteel is discord nog steeds makkelijker te gebruiken door PC-gamers omdat er nog steeds geen discord app is voor ps4/xbox.

Spelerslijst
Je kan je nu ook hier aanmelden als speler en zo je gegevens makkelijk delen. De lijst zelf kan je hier raadplegen

Geen idee wat de mogelijkheden zijn op xbox/psn maar als daar communities beschikbaar zijn dan mag je die steeds doorsturen. Dan zet ik ze bij in het formulier.
Opgenomen in startpost, maarrreh, die lijst werkt nog niet... (zie ook geen weergave opties per platform)

FT-17 FTW!

Omg... vannacht paar uur gespeeld.. omg.. die maps.. die chaos en verschrikking.. die.. die.. *O*

Alle maps zijn stuk voor stuk echt pareltjes, ongelofelijk.. wat hebben ze daar een werk in zitten! En die variatie.. Op elke map vind je weer andere dingen die echt voor die map specifiek zijn.
Bijvoorbeeld de turret/koepels van de bunkers waar je in kan zitten op die Italiaanse berg map.. wow.
Elke map speelt ook weer totaal anders, qua feel en tactiek... te veel om om te noemen :)

De sfeer is echt fantastisch, en het is zo'n chaos dat je echt probeert om angstig met je squad bij elkaar te blijven, want als one-man rambo red je t vaak echt niet..

Zo maar weer aanzwengelen >:)

Paar kleine dingetjes: (PS4)

- TTK voelt nog echt te kort.. Voor mijn gevoel ben je net iets te snel dood. Niet veel, maar je zou best 1 of 2 kogeltjes meer kunnen vangen voordat je dood bent. Of de supression iets omlaag doen, want je kan bijna niets als je onder vuur ligt.

- Als je als medic iemand revived, dan staat die naam erbij in t groen.. maar als je een squadmate revived, dan staat zn naam in t blauw.. lekker omgekeerd en verwarrend 8)7

- Ik word door de MP18 van afstanden gekilled, die niet normaal zijn. Van 100 naar 0, hop in 1x van 100 meter.. nu paar keer gebeurd.

- De Lawrence of Arabia SMLE ('smile') is volgens mij echt OP..

- Het geluid is nog niet optimaal in surround.. de balans van je eigen voetstappen i.t.t. andere geluiden lijkt heel raar gepositioneerd. En soms staat een tank ineens achter je, zonder dat je m hoort aankomen :X

- Operations mode staat niet tussen de server filters.. En als je een ronde operations hebt gedaan, moet je elk potje weer met zn alleen een nieuwe joinen.. (Met alle join en balance problemen vandien)
Hij gaat dus niet automatisch door naar de volgende map.. heel vervelend. Zou daar graag ook gewoon een rotatie zien.
Op deze manier lijkt het onmogelijk om een potje vanaf het begin mee te maken omdat je altijd ergens moet joinen.

Even genoeg voor nu, volgt vast wel meer :D
Is het trouwens 100% zeker dat er alleen skins in de Battlepacks zitten? Want voor de ene krijg je meer scraps dan de andere.. Voor mijn gevoel lijkt het alsof sommige ook echt wapens zijn..

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Voor wie het leuk vind: Het Tweakers logo als emblem :)
(met zwarte rand, ziet er beter uit, maar je kunt die er zelf ook afhalen natuurlijk)

https://emblem.battlefield.com/mdmo4VH4Cx

Geronimous wijzigde deze reactie 20-10-2016 17:00 (3%)

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Om een vreemde reden wijst mijn vorige link nu naar een embleem van de Duitse vlag.
Dus ff opnieuw delen:

https://emblem.battlefield.com/mdmo4VH4Cx

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Jumpman schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:31:
[...]

Hier krijg ik een Amerikaans embleem te zien.
Ja blijkbaar vervalt de link die je aanmaakt al snel :S Lijkt me een bug.
Ik zal em vanavond nog eens linken

FT-17 FTW!

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

Niet slecht, maar niet mijn style. Denk aan principe Recon van BF4 met de SVD, SKS en M39. Dat zijn gewoon niet mijn wapens. Als medic zit ik veel meer CQC, zolang ik nog geen naalden kan gooien op afstand, zal dat wel zo blijven.

Hopelijk dat die M1916 optical of de Mondragon iets meer in mijn straatje zitten, al moet ik daar hogere medic rank voor zijn en ik heb geen idee hoe dat precies werkt (mijn stats zeggen dat ik halverwege 2->3 medic ben, maar mijn medic1 wapens zijn nog steeds locked).
Wacht maar tot je de Autoloader 8.25 Extended kunt gebruiken! Echt een beest >:)
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:23:
[...]

Maar blijft een single shot rifle, daar zit mijn probleem ;)
Tsja, hij heeft een relatief hoge fire rate, hoge damage en nauwkeurig. Als je snel kunt tap-firen win je in CQC het over t algemeen van de machinegeweren :)
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:35:
[...]

Dat is precies m'n ding, ik haat dat 'tik tik tik tik' schieten, ik druk dat ding in of niet, getimed met bv een snipergun of burst/spray met automatics. Dit is met name met controller, op de PC (bv in BF4) had ik hier enorm stuk minder last van.
Je hebt ook de 'vol' auto's, maar die hebben een kleiner magazijn.. Wel de hoge fire-rate. Dan kun je de trigger gewoon inhouden :)

En anders moet je naar een andere class kijken..
quote:
shakespeare schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 18:57:
waarom liggen al die kutserves er altijd uit als mensen willen spelen hoeveel geld willen ze verdienen he.. jezus regel die kutzooi gewoon
Sorry maar hier moest ik heel hard om lachen toen ik het las en daarna je username _O-
quote:
possimpible schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:36:
Heeft iemand al met de graphic settings op de ps4/ x1 zitten klooien en dingen gevonden die habdig zijn? Ik wil dat straks ff doen, weet nog dat je op pc snipers beter kon zien als je terrain detail wat lager zette etc, benieuwd of dit op de console ook kan.
Nope.. helemaal niets.. Alleen de FoV en ook de DoF op je wapen (Scherp of onscherp als je ADS't)
Verder kun je Motion blur aanpassen.

Maar niets van wat jij wilt. Voor iedereen hetzelfde. Dat vind ik persoonlijk een groot voordeel van consoles.
Bij PC heb je al een dik voordeel als je een zware pc hebt die een grotere drawing distance heeft t.o.v. crappy pc's.. :/

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
MadDogMcCree schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:52:
Is de performance bij jullie op bepaalde maps ook zo behoorlijk tegenvallend bij de PS4 versie? Argonne lijkt op een relatief steady 60 fps te draaien, maar Empire's Edge en Amiens lijken constant 20 fps te draaien. Het is soms echt onspeelbaar. Ik kom ook flinke fouten in maps tegen. Zojuist in Empire's Edge viel ik door de grond en even later sloten de textures van rotspartijens niet aan, waardoor je onder de map kon komen.

Het voelt allemaal een beetje halfbakken aan, alsof de PS4 versie is geöptimaliseerd voor de PS4 Pro.

Ik heb de PS4 versie omdat vrienden en familie ook deze versie spelen, maar overweeg nu toch maar gewoon de PC versie aan te schaffen.
Nope, performance is prima, ook op bijvoorbeeld Amiens. Alleen als er meerdere rook/gasgranaten op een putn liggen heb ik dipjes naar ~30fps gemerkt, maar speelt verder prima weg.

FT-17 FTW!

Nou, met die laadtijden.. tijd zat hoor ;)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

FT-17 FTW!

Wohoooo weer een boog?? *O*

>:)

Oeh een update!

We will be performing maintenance and releasing an update for Battlefield 1 on Oct 24, 2016, with the following downtimes:

• PC: Multiplayer will be offline for 1h starting 0700 UTC/ 12AM PT Oct 24.
• Xbox One: Multiplayer will be offline for 1h starting 0800 UTC / 1AM PT.
• PS4: Multiplayer will be offline for 1h starting 0900 UTC / 2AM PT.

PT + 9 uur is onze tijd :)

poor Leno wijzigde deze reactie 24-10-2016 06:29 (86%)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Misha schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 07:24:
Eh, je hoeft volgens mij niet te liggen. Die rocket gun moet op een ondergrond staan, wat betekent dat je er prima mee kan peeken?
klopt, je kunt gecrouched en staand op randjes ook schieten met dat ding. Je moet gewoon je bipod kunnen neerzetten.

Tips & tricks : de Behemoths...

FT-17 FTW!

quote:
Oei..
Lvl 64 _O-
60 uur
quote:
Hahaha, vakantie, ziek en de early enlister :)
Ja in de companion app of op de battlelog website :)

In game op de PS4 kan je iig niet de stats zien. :( |:(
quote:
Ricloo86 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:37:
[...]

Hoeveel van al die uren heb je echt genoten van het spel? >:) :? 8)7
Man man man, wat kan jij ziekelijk veel vloeken!!
Hahahaha, nou toch heel veel uren gelukkig :>

Maar je hebt soms van die potjes waar echt niets lukt en je echt de grootste pech hebt.. Of als je voor de 10e keer weer overhoop geknald wordt door een 50-0 gozer in een tank, en jij de enige bent die er wat aan probeert te doen.
Terwijl de rest van je team lekker met marshmallows en een kampvuurtje achterin ligt te snipen of alleen voor de KD-tjes aan t rennen zijn ;w

Erg frustrerend..
Achja, maar de rest van de party deed op dat moment ook niet veel :/

En dan wordt het voor mij een principe kwestie.. MUST KILL TANK >:)
quote:
Warfare schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:52:
Ik heb ook het spel eerst via EA Access en later gekocht en ik join ook steeds als de eerste vlaggen al gecaptured zijn. Misschien is het dat wel idd... Voorlopig ff geen zin om 44GB en patches opnieuw te installen.

Bij mij staat het op een externe HDD zonder SDD.

Mocht je een oplossing vinden, meldt het ff hier!
Uhmm, misschien niet op een externe? ;)
Dat gebeurt sowieso de hele tijd :(

Poppetjes die ongeveer het hele potje in een hoekje gaan zitten en wachten totdat er mensen langslopen. Top man, wat zullen die een plezier aan het spel beleven 8)7
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:50:
[...]

Iedereen beleeft plezier aan zijn eigen smerige tactieken. Dat zou jij toch moeten weten Spawn Beacon Leno :>
Hahaha mee eens, smerige tactieken zijn toegestaan. Maarrrrr in een hoekje zitten wachten is nou niet echt tactiek.

Btw.. fruitig fruithapje van me, wat doe je hier in het topic? Je haat dit spel :>
(Of ben je langzaam aan t ontdooien? >:) )

poor Leno wijzigde deze reactie 25-10-2016 13:55 (6%)

quote:
Bozznl schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:52:
[...]

Hmm weet ik even niet. Ik meen te herinneren dat zo goed als elke usb schijf sneller zou zijn dan de interne schijf in de X1 (weet niet cker).
Dat zou echt wel een faal zijn dan :/

poor Leno wijzigde deze reactie 25-10-2016 14:57 (78%)

Join the Dark Side.. Kom naar BF1, we missen je >:)
Komt goed, veel mensen moeten het nog leren spelen. Er zijn veel BF nieuwkomers..

En binnenkort komt CoD uit, dus dan wordt t waarschijnlijk wel beter ;)
quote:
kidicoke schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:28:
[...]

[...]

Ik help je wel kiwi over te halen als ik in december terug ben in Nederland. Eerste wat ik ga doen is battlefield 1 in de PS4 gooien :D . Eens kijken wie er van BF4 allemaal is overgebleven :P
Gixxer weer terug! *O*

Meesten spelen nog, nu BF1 :)

Alleen Kiwi weigert, Uffel zit op pc en Jetpaction lijkt van de aardbodem verdwenen :X
quote:
MRE-Inc schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:31:

COD :') Zelfs mijn 12 jarige zoon is overgestapt van COD BO3 naar BF4 en BF1.
12 jaar?? mmkaay :X

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
poor Leno schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:43:
Dat gebeurt sowieso de hele tijd :(

Poppetjes die ongeveer het hele potje in een hoekje gaan zitten en wachten totdat er mensen langslopen. Top man, wat zullen die een plezier aan het spel beleven 8)7
Dat zijn bangerikjes die shellshocked zijn :P Wat dat betreft wel in lijn van het thema :+

Overigens, Kiwi moet niet zeuren, dit is een van de best Battlefields ever, dus stap over die themaissues heen en kom spelen :)

Geronimous wijzigde deze reactie 26-10-2016 10:57 (13%)

FT-17 FTW!

Ik heb echt zo'n #*}}>%>}~$£! hekel aan dat %$>^!$' gas :(

Niet eens die van de enemy, maar vooral die van je eigen team. Mensen gooien die dingen maar lukraak overal tussen gevechten om maar snel die kills te pakken, die je teammaten al hebben aangeschoten :(

Zich totaal niet realiserend waarsch dat je er ontzettend last van hebt.
Je eerste reactie is dus om t masker op te zetten, maar dan toch af kunt doen, om vervolgens met geel blurry beeld te moeten vechten.

Kortom je team heeft er heel erg veel last van, meer dan dat t helpt.
Prima dat jij er plezier aan hebt, maar bij ons team komt het er dan dus ook niet in.
quote:
exactor it schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:54:
[...]

Ik vind het hilarisch om als rambo, vanuit de heup schietend, recht op tegenstanders, die hun masker op aan het zetten zijn, te rennen. Dat has spul is juist geinig.

Lag gisteren dood op de grond met een medic tegen me aan liggend. Snufferd echt een halve meter van mijn lijk. Op een vlag. Reviven? Ho maar! Meneer wou iets kwetsbaarder zijn in zijn uppie. :)
Prima dat je dat hilarisch vindt, maar je teammaten zijn er niet op voorbereid en je brengt ze echt in t nadeel, met alle gevolgen vandien.

Vervolgens ga je zelf over medics klagen, dat ze niet 'teamplayen'.. |:(

Ten eerste, als ik in combat zit of het is een gevaarlijke situatie, dan kan het gewoon niet. Jij kunt niet aan de afstandsmeter zien hoe of wat.

Ten tweede, als ik zie dat jij gasgranaten loopt te spammen, laat ik je gewoon liggen, sorry :/
quote:
HertogJack schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 13:36:
Gister was er een discussie over (xbox) thumbsticks, misschien is dit iets voor jullie:

nieuws: Sony toont Pro-controllers van Razer en Nacon
Eindelijk knopjes onderop! Maar ik zou nog steeds graag zien dat je de weerstand van de pookjes kan instellen.. Blijf ze nog steeds te los vinden :/
quote:
SqueakyClean schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 14:49:
Eergisteren wat potjes Rush gespeeld, maar we werden ontzettend ingemaakt. Er was ook constant echt een regen van mortieren op de objectives. Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat het een bug is van de mortieren? Dat als je de rechter trigger spamt dat je blijft schieten zonder te herladen.

Klopt dat of waren ze gewoon echt beter... ;)
Pro tip ;)

Je blijft niet schieten zonder herladen (lijkt zo) maar wat je moet doen is: Schieten (R2) en dan gelijk erachteraan L2 (aim) want dan kun je meteen nog eens schieten, zonder dat je de 'cut scene' hebt van de vliegende shells zeg maar.
Op die manier kun je sneller achter elkaar schieten, maar je hebt nog steeds 5 kogels en je krijgt het overzicht van de battlefield niet te zien (Wat soms ook handig kan zijn)

Dit werkt ook op de Dreadnought als je achter het grote kanon zit, hoewel het laden daar iets langer duurt, dus meestal kijk ik de animatie wel :)

poor Leno wijzigde deze reactie 27-10-2016 14:55 (9%)

quote:
Jackal131 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 16:48:
[...]

L2 is niet eens nodig. Je kunt ook gewoon R2 spammen.
Werkt bij mij niet.. Krijg dan ook de map niet te zien..
quote:
Kenjoren schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 07:16:
Heeft er nog iemand problemen met 'end of round' scherm? Telkens als de ronde gedaan is zou je score er op moeten komen, maar dat komt er niet op. Telkens loading en dan gaat hij gewoon verder naar de volgende map.
Maar krijg ik nu mijn punten wel want blijf lang op de zelfde 'class' staan?
Ja, vooral bij Operations.
Vaak zwart eindscherm, en als het dan wel een keer komt, duurt het vaak langer dan normaal en zijn de Battlepack vierkantjes grijs :/ (ps4)
quote:
AlexSaxoMusic schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:17:
[...]

Speelde gisteren met een Squad van 5 personen (vrienden uit omgeving Eindhoven) waarvan er ook 2 klaagden over hetzelfde probleem. Heel opvallend aangezien ze normaliter nergens problemen mee hebben.
Het gaat hier wel op de PS4 versie
Gisteravond had ik ook heel vaak die packet losses. Maakte zelfs een behoorlijk lange headshot met een sniper, terwijl ik eigenlijk totaal miste :D
Verder hits die slecht registreerden, en sommige mensen die al schoten en mij raakten voordat ze zich omdraaiden :/

Het verschilde wel per server, allemaal Europa..

poor Leno wijzigde deze reactie 30-10-2016 09:04 (46%)

quote:
DigitalError schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

Zitten inderdaad nogal wat bugs in, zo ook het spawnen zonder paard als je cavalry hebt gekozen :+ verder wel lekker gespeeld gisteren, van lvl 21 naar 32 gegaan ;)
Voor de patch van voroige week, werkte het wel goed :(
WTF??? Hier ook Level 0 en alles gereset :( :( :(

Mag echt hopen voor ze dat ze dit kunnen fixen :( :(

(anders vlieg ik nu echt naar Stockholm en nu meen ik t)

poor Leno wijzigde deze reactie 30-10-2016 14:32 (6%)

Was net lvl 71 geworden :(
Al opgelost? Durf t niet te proberen.. Straks kom je perongeluk in een game als level 0 en onthoudt ie het :>
Pfiew stats weer terug, inclusief laatste potje :D
Bar?

Blijft leuk _O-

poor Leno wijzigde deze reactie 30-10-2016 18:49 (41%)

quote:
Jumpman schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:46:
[...]

Dat laatste deel achter de komma, daar gaat het vaak mis met de trein kapot maken.
Met 3 man in een Mathilda tank met tankhunter pakket heb je de trein zo kapot :)
Oh wow cool!

Met gepaste trots kwam ik er net achter via battlefieldtracker.com dat ik op plaats #266 ter wereld sta met Medic/Revives oOo
quote:
Rickz schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:24:
[...]

Welke gun speel je mee als medic?
De Autoloader 8 .25 Extended, en als Assault alleen maar de Hellriegel >:)
quote:
MRE-Inc schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:30:
Geen bug dus in het spot systeem:
quote:
Battlefield 1 has made it more difficult to spot enemies. You can no longer spam the spot button and expect to see a several red icons show up. Focusing on the enemy player with your crosshair near or on them is pretty much necessary for a spot.
Nou op de PC snap ik het wel, stukken makkelijker.. maar op de console is echt wel stukken lastiger. Vind t echt jammer dat er niet of nauwelijks gespot wordt :/
Ja dat wel, maar je moet echt spot-on erop zitten..
Zoveel haat op de medics.. BF forums ontploffen.. Zo egoistisch :/

Mensen lijken ook te vergeten dat ook al staat er 10meter, dat de medic misschien het niet ziet.. Misschien bovenverdieping, achter een muur waar je niet bij kan komen.. of gewoon zelf in combat is etc etc etc etc etc..

Daarnaast mogen assaults tanks opruimen, supports ook meer ammo droppen en moeten de snipers flares afschieten. Gebeurt ook veel te weinig :(
Ja ik heb t natuurlijk niet over ons speelclubje he :>

Die taken zijn vaak wel goed verdeeld, maar vooral de rest laat t vaak afweten..
quote:
Ik zie vaak in mn rug geschoten worden omdat mn squadmate niets door heeft _O-
quote:
Rickz schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:34:
[...]

Ik neem aan dat dat het zelfde is als het touchpad indrukken op de PS4 maar dan vergroot je hele minimap en ben je de helft van je scherm kwijt. de minimap kwa grote is prima, wil er alleen meer van de omgeving op zien :)
In je options zit een setting (ergens) onder gameplay, dan advanced. Daar zit een optie map zoom on foot oid. Zet die wat groter :)
Ahwwwwww wat een ontluikende vriendschapjes toch maar weer <3
Pagina: 1 2 3 ... 11

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True