Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
@Easymongo

"Fixed an issue where the Reaper Affliction would constantly play a grunting sound effect while taking damage"

Ja gvd, heb ik met dat gekreun elke seconde continu rondgelopen :(

Ik vind dat iedereen dat moet nu :>

poor Leno wijzigde deze reactie 18-03-2018 13:19 (3%)

Voor degene die m nog willen/moeten, Premium Pass voor 9,99 in de PS store :D

https://store.playstation...02387_00-PREMIUMPASS00000
quote:
greatgonzo schreef op maandag 26 maart 2018 @ 14:26:
Elke maand een update toch? Kunnen we morgen iets verwachten?
Als t goed is wel, maatr kan er nog geen bevestiging van vinden :/

Acties:
  • 0Henk 'm!
delete

poor Leno wijzigde deze reactie 08-04-2018 10:45 (85%)

@MRE-Inc Nice!!! d:)b

Dat geluk (dat ze zo op elkaar zitten geclusterd) heb ik meestal niet :/
Battlefield Incursions is al gespot in de PS en XBox store :D

Heel benieuwd!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Battlefield Incursions is Live voor de geinteresseerden :)

quote:
greatgonzo schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:11:
[...]
dit is weer terug naar het origineel toch?
Nee niet helemaal.. dit zijn single maps ipv 2 of 3.

*O* *O* *O*

Geronimous wijzigde deze reactie 21-04-2018 01:54 (15%)

*snip* let op het dubbelposten... :F

Geronimous wijzigde deze reactie 21-04-2018 02:02 (155%)

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:35

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

Ik vind de titel NERF wel erg overdreven en zelfs een beetje clickbait, niet gewend van Westie. Elke verandering is tegenwoordig een NERF of BUFF, terwijl het hier gewoon gaat om toegevoegde visuele hints.

kort samengevat:

* Scout rifles krijgen een DoF voor de sweetspot: binnen de sweetspot zien je alles glashelder, daarbuiten waziger.
* ALLE scoutrifles (dus ook 4x scope en minder) krijgen een Scope glint
* de Scopeglint van een scout die op je mikt en waarvan je in de sweetspot bevind krijgt een "regenboog" glint, zodat je ziet of je met 1 kogel omgelegd kan worden door die scout.

Verder geen veranderingen aan de damage die ze doen.

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

FT-17 FTW!

Acties:
  • +5Henk 'm!
quote:
Reefun schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:21:
[...]

Het ziet er echt niet uit.... 8)7
Regenboog.. Alsof snipers nog niet gay genoeg waren >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Er komen tussendoor inderdaad andere sterke games :) Ik speel nog steeds, maar begin langzaam wel trek te krijgen in een nieuwe WW2 BF!

FT-17 FTW!

quote:
Jeroenimoes schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:16:
[...]

Er komen tussendoor inderdaad andere sterke games :) Ik speel nog steeds, maar begin langzaam wel trek te krijgen in een nieuwe WW2 BF!
spoiler:
(Voor de BF liefhebbers.. alvast een heads up.. het kán zijn dat er morgen perongeluk een nieuwtje komt, just sayin' O-) )

[/quote]

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Nee ;)

Maar ik was iets te vroeg. Wacht gewoon geduldig :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Weapons Crate Patchnotes :)

https://www.battlefield.c...otes/weapons-crate-update

En vnvnd om 22.00 is een livestream..

En voor de Easteregg liefhebbers onder ons *O*

poor Leno wijzigde deze reactie 07-05-2018 20:10 (30%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
DRINGEN! DRINGEN! _O-

FT-17 FTW!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

Hoe je in de ruimte komt... veel rennen! :D

EDIT: BFEE heeft vannacht ontdekt hoe de twee valves zijn te unlocken. Je kunt ze in verschillende standen zetten. Verder zijn er symbolen gevonden en die worden nu ontcijferd :P

Geronimous wijzigde deze reactie 09-05-2018 09:12 (56%)

FT-17 FTW!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter

Battlefield 2018 wordt 23 mei onthuld!!

FT-17 FTW!

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Reefun schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:50:
[...]

Ik zou een skill-loze newbie zijn met de attack plane
Nouja.. ik wil verder niet stoken hoor.. maar laten we eerlijk wezen.. :> :>
quote:
Easymongo schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 21:21:
Gokje: V for victory. Churchill. Geen vijf dus.
quote:
Reefun schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:17:
[...]

Second that! Denk dat de V in dit geval inderdaad voor Victory staat en niet als in Battlefield 5.
Mmmmkay... ;)

1 maart, PS4
quote:
poor Leno schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 21:20:

*pinkt traantje weg*

Hier zit ik al zoooo lang op te wachten *sniff* :')

BF V gaat het heten (Zowel 5 als V for Victory denk ik)
:> >:)

Was toen ook zelfs de eerste op Reddit die t callde (ja je mag me aanraken als gewone sterveling).. maaarrrr helaas is t nu bevestigd dat t dus inderdaad 5 is..

Hoop van '45..

poor Leno wijzigde deze reactie 17-05-2018 19:25 (11%)

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
SomerenV schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 14:57:
Ik zat net te kijken om Battlefield 1 te kopen en ik zag dat BF1 Revolution momenteel maar 19,99 is op Origin. Instant buy voor mij :) De open beta heb ik destijds gespeeld en ik heb via minder legale wegen de single player gespeeld maar ik vond het geen 60 euro waard omdat ik niet heel erg kapot ben van WW1. Maar voor 20 euro is het een no brainer.
Voor mij was het voor 120,- ook een no-brainer :>

Zo veel uur lol, plezier en fkk veel content!

En nu V ww2 wordt, ga ik dat weer doen O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
SomerenV schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:19:
[...]

WW2 ligt me heel wat beter dan WW1 maar ik vermaak me tot nu toe ook prima met BF1 :D Een maat van me heeft de trial geïnstalleerd (had nog nooit Battlefield gespeeld) maar die vind hem wat te chaotisch. Kan ik ook wel in komen :+ Het potje wat wij speelden was echt chaos in het kwadraat. Dan naar D, dan naar F, dan naar E, dan naar A, weer terug naar D, F, weer naar B, weer naar F en constant overal vliegtuigen, tanks, explosies en schoten. Ik vind het echt heel vet maar ik kan goed begrijpen dat het al snel aanvoelt als een onoverzichtelijke chaotische bende.
Ja dat is gewoon een kwestie van meters maken :D

Er gebeurt zo ontzettend veel, dat ik merk (vooral ook aan t begin) dat BF1 veel intenser is dan bijv 4 en me meer energie kost om op alles te focussen..

Nu natuurlijk meer gewend, maar nog steeds erg intens!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Racer89 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:39:
Hoeveel punten heb je wel niet nodig vanaf level 140. 4470 minuten per level 8)7
5,5 miljoen... :X

Is bijgesteld!

Geronimous wijzigde deze reactie 06-07-2018 22:27 (5%)

FT-17 FTW!

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Racer89 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:43:
[...]

Die zag ik dus gisteren ook, ik lig er zeker ook niet wakker van, ik snap alleen de verhouding niet echt. Van 99 > 100 was ook zo idioot veel punten terwijl de punten na level 100 weer nergens op slaan. En nu vanaf 140 gaat gewoon nergens meer over 8)7
Het is gelukkig alleen zo hoog van 140 naar 141.. daarna gaat t weer 'gewoon' :/

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
DeWaanzin schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:41:
Werd ik gisterenmiddag tijdens een Operations potje gewoon geresupplied door Reefun. Blijft toch grappig om "bekenden" tegen te komen.
Fake news, @Reefun zit alleen maar in vliegtuigen :>

PS: Name of the Tsar schijnt nu ook gratis te zijn! :D

poor Leno wijzigde deze reactie 22-05-2018 18:52 (8%)

Meer mensen op PS4 die een freeze hebben op 'Personalizing the experience for you? En met geen mogelijkheid dat t spel opstart? :/

Edit: Oplossing - Bij accountmanagement van je PS4, 'Restore Licenses :) (Was vanmiddag updateje dacht ik)

poor Leno wijzigde deze reactie 30-05-2018 21:56 (29%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
kwdtje schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:04:
Hoe is de game op de PS4? Heb bij launch de PC variant gehaald maar heb maar gespeeld tot mappack 1. Zie dat de game nu voordelig geprijsd is voor de PS4, vandaar.
Goed, wordt daar het meeste gespeeld van alle platformen. Ook niet vaak problemen met lege servers/modes oid. (Joinen is een ander verhaal ;) )

Maar de extra content die er bij is gekomen is heel veel :)

poor Leno wijzigde deze reactie 10-06-2018 13:40 (7%)

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
De nieuwste Masterman Easter Egg is vannacht, na de update gister, al opgelost. Je krijgt er twee nieuwe dogtags voor (achterzijde deze keer) en een revolver.

De dogtags zijn makkelijk op te halen, je hebt ze nodig voor de revolver. Die revolver haal je in een doolhof waar je op tijd doorheen moet.In het doolhog, waar je de 'Peacekeeper' revolver oppakt, liggen planken die de naam SIMPSON spellen, een referentie naar de Eastereggs van BF4...
quote:
Somme
- between E and B flags, a half buried electrical thingy has been discovered with 5 interactables
- interpreting the "light on" as dot, "light off" as dash, enter: ----- -.... ..--- --...
- hit the top button to confirm each "letter"
- on A flag, limpet the attic near the chimney. on top of the chimney, there will be an interactable. hit it.
- back to the machine: enter: ----- ...-- ..--- ..--- ..--- .---- .---- -----
--> dogtag "angel sighting"

Caporetto
- there are some angel statues: from right to left:
- Destroy statue #1 left wing
- Destroy statue #2 head
- Destroy statue #3 completely
- Destroy statue #4 upper torso
- Statue #5 has a button behind it
--> dogtag "belly of the beast"

Passchendaele
- (E flag, under wooden bridge) is a tunnel with a "Munitionslager" sign. you need to smash that sign.
- two interactables appear, enter LLR RL RLR RL RRR LRR LR RLLL LRLL L to open the tunnel
- what follows is a room with four trapdoors as "exits" to choose, after that,you drop into a new room.
- gas spawns and will eventually kill you
Verwacht dat Jackfrags vandaag een video post met uitleg

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Men is nog aan het uitzoeken welke dogtags je moet hebben, of niet.

Animaties van de Peacekeeper zijn erg gaaf:
YouTube: PeaceKeeper Animations

Laatste stap:

Geronimous wijzigde deze reactie 28-06-2018 11:06 (14%)

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
quote:
Jumpman schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:12:
Update 1.24 is aardig met 5,5GB voor een Easter Egg en wat Battlefield V promotie materiaal.
Uhm, en Shock Operation gamemode voor veel maps?

Naja, nog ff de Easter Egg; hij is helemaal bekend!

quote:
+ Passchendaele +
Traverse a deadly underground Labyrinth.

> Equip 'Belly' tag, ANY 1 of the 3 EE tags (Beginning, Conflict, or Omen), and Escalation skin as Support

(Je moet dus op zijn minst 1 andere dogtag en de Escalation skin al hebben gehaald uit de voorgaande eastereggs ;) )

> Locate entrance under wooden trench bridge at 'E' flag, north-east of map

> Destroy wooden munitions sign, use the 2 switches to input 'unknowable' in morse code (left = dot, right = dash), timing doesn't matter.

LLR RL RLR RL RRR LRR LR RLLL LRLL L

> Enter and use switch

> Using minimap directions, enter the tunnels in this order, moving as quickly as possible, and waiting until you regenerate full health before pressing switch.

W E S W E W W N S W N W S W S
(found by repurposing The Room's arrow clues)

> If done correctly, you will find the Peacekeeper pistol, which has unique animations, a service star 'An Awakening' dog tag (100 kills), and codex entry (10 kills)

En met 100 kills met de Peacekeeper krijg je deze zwarte dogtag:

FT-17 FTW!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
De belachelijke eis van 5,5 miljoen punten voor level 141 is overigens teruggedraaid: Ik merkte het omdat ik opeens level 141 ben terwijl ik no way in de buurt zat!
quote:
Racer89 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:14:
Wat een werk voor een revolver haha.
quote:
Easymongo schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:05:
^^ Als jullie nu lekker elders kills farmen vanuit je tuigje, dan speel ik lekker Shock Operations, want dat bevalt best. Overigens vandaag al 2x door die nieuwe Colt, Peacekeeper of hoe heet dat ding, gekilld. En nog een ander nieuw support wapen gezien, een Burton LMR trench. Gast had er al 100 kills mee.
Werd er gister ook veel mee gekilled. Zal wel weer lekker OP zijn :)

Kill maken met de Peacekeeper gaat nog lastig, reload is erg traag en de hipfire is erg inaccuraat. Doet dan wel weer 60 damage, dus als iemand al beetje is gehit is het een one-bullet kill...

Geronimous wijzigde deze reactie 30-06-2018 12:42 (44%)

FT-17 FTW!

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
Ik mis alle echt vertrouwde map[en waar Operations small al in zat... snap niet waarom ze die niet gewoon hebben teruggebracht.

Wel mooi, mooi, moooi, moooooi:

https://www.reddit.com/r/.../?st=jj6pivf7&sh=f95b6a97

:) :) :) :)

FT-17 FTW!

ChrisLNFF schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 21:10:
[...]

Leno heeft gewoon de beta van V gespeeld, en was, op de bekende minpunten na, redelijk positief. Die gaat ‘m gewoon kopen natuurlijk.
Haha dat weet @dvdkiwi ook hoor aangezien we natuurlijk samen ook gespeeld hebben :>

Maar ik heb nog wel BF1 gespeeld hoor, alleen veel te weinig tijd en zin de afgelopen tijd. Nu het wat slechter weer wotdt komt dat wel weer @MRE-Inc :D
MRE-Inc schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:42:
@poor Leno ok...laat maar weten....

Zaterdag en zondag ook weer op de PS4 Slim gespeeld. Zag dat ik gewoon continue als enige in de mappen een strakke ping heb van 8ms, de rest zit allemaal boven de 20 en hoger, een enkeling af en toe tussen de 10 en 20.

Ik verlies als infanterist elk 1 op 1 gevecht. Zodra ik begin te schieten en die ander schiet terug, dan houdt mijn wapen ineens op met schieten (geluid valt ook weg van mijn wapen) en een fractie van een seconde later lig ik dood op de grond. Ik krijg hooguit 1 of 2 hitmarkers en dan houdt het op. Af en toe een kill omdat waarschijnlijk de ander nog maar 50% health heeft. Al met erg frustrerend en op de Xbox heb ik nergens last van en daar heb ik ook een ping van 8-9ms.

Enige verschil is de controller. Na flink wat potjes ben ik wel gewend aan de DS4, maar het frustreert me dat ik het idee heb dat mijn beeld gewoon een fractie van een seconde bevriest zo lijkt het. Met vliegen hetzelfde. Soms zitten 4 man bij elkaar, inzoomen met de attack plane en erop vuren levert op dat groepje van 4 maar 1 hitmarkertje op :(

In de instellingen zit zo'n optie: Low Ping Network smoothing die ik nu maar aan heb staan (staat uit op de xbox) maar echt veel helpt het niet.
Vaag.. zit je achter een router of heb je gekke netwerk dingen gedaan? En heb je al geprobeerd de boost mode aan/uit te zetten?
MRE-Inc schreef op maandag 17 september 2018 @ 11:11:
[...]

Ik zit achter een Edge Router Lite 3. Die routeert alleen en is dus geen wifi access point of wat dan ook ook. Dat ding draait al 2 jaar zonder wijzigingen, dus nee, geen gekke netwerk dingen gedaan. De PS4 Slim is ook via utp aangesloten. Verder was ik gisteren alleen thuis met mijn 2 jarige zoon die 's middags gewoon lag te slapen. Vriendin was weg en verder geen overige netwerk activiteit zoals Netflix of dat soort ongein.

Enne boost mode ? Zegt me niks. Ik heb een PS4 Slim hè. Iets zegt met dat boost mode alleen op de Pro zit. Zo niet dan zal ik het eens uitzoeken.

Als test gisteren ook nog even ipv de standaard MP18, de automatico als primary wapen geselecteerd ivm vuur snelheid. Schiet full auto op een vijand op 10 meter, hitmarker, hitmarker, vijand draait zich om, schiet op mij, mijn geluid en wapen stoppen weer met schieten en hij schiet mij met (zo leek het) 2 kogels dood.

Zo gaat de lol er vrij snel af. Kijk als dit een keer gebeurd, prima, maar het gebeurde keer op keer en dan wijd ik het niet meer aan mijn eigen onkunde/slechtheid/n00bishness. Speel nu ruim 8 jaar FPS op Xbox, dus niet echt dat ik de stijle leercurve van de contoller niet onder de knie heb of zo.

Het enige verschil tussen de DS4 en de Elite controller is dat de pookjes van de DS4 wat lager staan (even los van de layout). Op de Elite heb ik de hoge sticks erop. Vind ik iets fijner werken, maar op de DS4 heb ik daarvoor de input iets (hooguit 1-2%) aangepast in de instellingen van BF1.

Boost mode: https://www.playstation.c...n/boost-mode-for-ps4-pro/

Heb ik dus niet op mijn Slim. :(
Oh dan bedoelde ik de supersampling wss. Heb je die wel?

En probeer eens de PS direct aan te sluiten ipv achter die router? Dus gewoon direct aan de modem?
MRE-Inc schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:59:
[...]

Geen idee of ik die heb. De reden destijds voor mij om op een console te gamen was: aanzetten > spelen en niet zoals bij een PC, aanzetten, foutmeldingen krijgen, drivers updaten, rebooten, nog meer drivers updaten, en dan na 2 uur eens kunnen gamen.

Als jij me kan vertellen of die supersampling in BF1 zit of in de PS4 instellingen, dan ga ik vanavond eens kijken. Direct aansluiten van de PS4 is echt een last option voor mij, ook omdat ik op de Xbox totaal geen probelemen heb met multiplayer games.
SS zit onder sound and screen, output.

En het PS netwerk werkt anders dan MS, dus kan zijn dat ie met je router toch minder lekker werkt. Dus probeer het :)

Anders weet ik t ook niet.
Dan weet ik t ook niet meer _O-

Dan gewoon de PS direct aansluiten.

@MRE-Inc nat type 2 is goed.

En ja de FPS is t zelfde, alleen de pro hapert niet als er te veel tegelijkertijd gebeurt.

Maar freezes heb ik nog nooit gehad, ook niet met mn OG..
Racer89 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 12:38:
Persoonlijk vind ik een basic game ook leuker en eerlijker. Sommige hebben gewoon niet zo veel tijd om te spelen. En zullen dus nooit de spullen krijgen wat andere allemaal hebben vrij gespeeld. Waardoor ze in het voordeel zijn. Dit was bij BF1 beter geregeld hier kon je niet te veel modificeren behalve andere wapens vrij spelen.
Ja daarom snap ik ook niet dat het wapen upgrade systeem in BFV geen negatieve kanten kent zoals BF4 attachments..

Hierdoor leg je t gewoon af tegen mensen die hun wapen wel hebben gemaxxed, met minder recoil, snellere ADS, minder spread en 'snellere kogels' |:(

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
En weer Double XP dit weekend... ff die Stage 4 Road to BFV dingen binnenharken :)

Deze maand ook deze film van Peter Jackson: gerestaureerd en ingekleurd WW1 beeldmateriaal.

FT-17 FTW!

Geronimous schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:56:
En weer Double XP dit weekend... ff die Stage 4 Road to BFV dingen binnenharken :)

Deze maand ook deze film van Peter Jackson: gerestaureerd en ingekleurd WW1 beeldmateriaal.

[YouTube: They Shall Not Grow Old | Official Trailer | In Cinemas 16 October 2018]
Ja.. een vd eerste titels "As you've never seen it before"..

Kreeg gelijk BFV reveal trailer flasbacks _O-

• Geronimous

Geronimous

Moderator Spielerij
Topicstarter
hm, nu ik weer een paar potten BF1 heb gespeeld merk ik wel hoeveel vliegtuig-spam er in t spel zit. Echt be-la-che-lijk veel...

Zin in BFV. Weg met die overpowered vliegtuigbommetjes.

En 64-man operations is gewoon teveel. laatst punt is alleen maar nadespam. jeej leuk.

Geronimous wijzigde deze reactie 05-10-2018 22:26 (19%)

FT-17 FTW!

Pagina: 1 ... 9 10 11

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True