Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:22
Ik denk dat die flap juist de reden is dat je die extra functies van de iceview case krijgt. Laatst had ik m'n telefoon op de tablethoes liggen en het was wat schemerig op de kamer. Krijg ik ineens die groen-paarse cirkel te zien op m'n htc 10. Ik heb geen ice view case erom zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschutte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 15:11
LA-384 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 19:53:
Helaas nog steeds geen UAG hoesjes. Nou is m'n telefoon nog niet gevallen gelukkig en hij lijkt ook een stuk stroever te zijn dan m'n oude htc one m7 (welke meteen in de eerste week al op de stoepklinkers lag), maar zo'n hoesje van UAG geeft toch wel een enorm veilig gevoel. Het lijkt er ook op dat ze hun website hebben aangepast. Voorheen was er een sectie waar je verzoeken kon indienen, maar dit lijkt er uitgehaald te zijn. Waarschijnlijk zijn er meerdere die met mij wachten op een degelijke hoes voor de HTC 10 :D
De HTC 10 hoes staat vooralsnog niet op de roadmap van UAG. Deze cases gaan dus nog een tijdje niet komen. De kans is dat dit helemaal niet gaat gebeuren aangezien hoesjes fabrikanten er snel bij moeten zijn. Deze informatie komt rechtstreeks van UAG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

LA-384 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:39:
Ik denk dat die flap juist de reden is dat je die extra functies van de iceview case krijgt. Laatst had ik m'n telefoon op de tablethoes liggen en het was wat schemerig op de kamer. Krijg ik ineens die groen-paarse cirkel te zien op m'n htc 10. Ik heb geen ice view case erom zitten.
:? Ik héb de iceview cover. Ik was commentaar aant geven op de functionaliteit ervan (en dat die nog verbeterd kan worden) ;)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Deathchant schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:57:
[...]

:? Ik héb de iceview cover. Ik was commentaar aant geven op de functionaliteit ervan (en dat die nog verbeterd kan worden) ;)
Ik doelde op dit stukje;
Overigens, jammer dat de frontcam bedekt wordt door de cover.
Wat ik merkte was dat mijn htc 10 onder bepaalde omstandigheden dacht dat er een ice view cover om zat (terwijl dat niet het geval is). Mijn verklaring (mogelijk niet juist) was dat dit kwam doordat de selfiecamera of normale camera een soort van blur registreerde, gelijk aan de flap van de ice view cover.

Dat bedoelde ik dus te zeggen. Wellicht registreert de telefoon de aanwezigheid van deze cover, juist doordat die over de camera heen ligt. Dit aanpassen zou betekenen dat de extra functionaliteit van de cover niet meer werkt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ice view cover detectie zit em volgens mij in dat ronde htc logootje linksonder op de cover. Druk dat logootje maar eens tegen het scherm en probeer de flap dan deels open te maken. Zolang dat logo contact houdt met het scherm, blijft de iceview app actief. Zo zat er ook in het midden van de dotviewcover bij de one m8 ook zo'n rond logootje die hetzelfde gedrag vertoont.

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
Het logo is een magneetje. Je kunt het Ice View scherm ook oproepen door op de juiste plek een magneet tegen je telefoon te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een week geleden kwam ik de Ice View cover tegen op eBay. Was niet al te duur dus besteld. Vandaag al in huis maar jammer genoeg werkt de cover niet. En hier is waarom.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eUnj672.jpg

Ik neem aan dat het de bedoeling is dat de flap van het hoesje je scherm raakt ?? ;) Bij mijn dot view case is dat ook geval en daar nooit problemen mee gehad. Zometeen deze foto maar naar de seller sturen en kijken wat hij/zij te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Uh...jouwe is niet de originele iceview cover, that's why :) Ik heb wel de originele van HTC en die heeft geen glimmende materialen op het hoesje. Ook is de speakergrill niet volledig omsloten door het hoesje, en de flap gaat gewoon helemaal dicht; zo hoort 't ook, dus ik denk dat je een fake te pakken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathchant schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 18:06:
Uh...jouwe is niet de originele iceview cover, that's why :) Ik heb wel de originele van HTC en die heeft geen glimmende materialen op het hoesje. Ook is de speakergrill niet volledig omsloten door het hoesje, en de flap gaat gewoon helemaal dicht; zo hoort 't ook, dus ik denk dat je een fake te pakken hebt.
Ik weet wel zeker dat ik een fake te pakken heb ;) Heb ook maar $8 betaald dus was te verwachten. Mijn dot view was ook geen origineel maar die was perfect dus dacht het met deze ook te proberen.

Zit niks anders op dan ook een originele te kopen :) Jammer genoeg net uitverkocht bij pdashop maar ga het in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

https://www.gsmpunt.nl/ho...10-hoesje-ice-view-zwart/

Is gewoon op voorraad hoor ;) Dan bij couponcode ICEVIEW invullen en krijg je 5 euro korting.

[ Voor 3% gewijzigd door Deathchant op 02-07-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 16:28
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:23:
Een week geleden kwam ik de Ice View cover tegen op eBay. Was niet al te duur dus besteld. Vandaag al in huis maar jammer genoeg werkt de cover niet. En hier is waarom.

[afbeelding]

Ik neem aan dat het de bedoeling is dat de flap van het hoesje je scherm raakt ?? ;) Bij mijn dot view case is dat ook geval en daar nooit problemen mee gehad. Zometeen deze foto maar naar de seller sturen en kijken wat hij/zij te zeggen heeft.
Werkt hij ook niet als je hem tegen het scherm duwt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imeR schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:22:
[...]
Werkt hij ook niet als je hem tegen het scherm duwt?
De ene keer wel en de andere keer niet. Anders was het misschien geen probleem geweest maar nu is het echt op goed geluk :)
Deathchant schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 20:03:
https://www.gsmpunt.nl/ho...10-hoesje-ice-view-zwart/

Is gewoon op voorraad hoor ;) Dan bij couponcode ICEVIEW invullen en krijg je 5 euro korting.
Ik zat op de verkeerde site te kijken. Ik moest op de gsmpunt site zijn ipv pdashop. Heel erg bedankt voor de herinnering. Ik ga het hoesje hier bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-02 10:17
Ik ben op zoek naar een screenprotector dat mijn hele scherm bedekt. Ik heb 2 verschillende gehad maar die bedekken niet de hele scherm. Kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Ik heb een nillkin High Level Crystal screenprotector en die bedekt vrijwel het gehele scherm behalve een dunne rand rondom en het kleine stukje boven de speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
GKW schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 19:56:
Ik heb een nillkin High Level Crystal screenprotector en die bedekt vrijwel het gehele scherm behalve een dunne rand rondom en het kleine stukje boven de speaker.
Hoe dun is die rand ongeveer? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

2mm. Glas loopt aan de rand iets rond af.

[ Voor 86% gewijzigd door GKW op 09-08-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
GKW schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:41:
2mm. Glas loopt aan de rand iets rond af.
Ah oké, bedankt.
Heb je nilkin tempered glas of de normale protector trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Een normale want elke tempered glass protector die ik tot nu geprobeerd heb heeft een halo aan de rand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
GKW schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:20:
Een normale want elke tempered glass protector die ik tot nu geprobeerd heb heeft een halo aan de rand...
Oké, erg bedankt.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:32
GKW schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:20:
Werkt anti vingerafdrukken? Want dat hebben de nillkin glas protectors

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• GKW

GKW

SuperVeloce schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:44:
[...]

Werkt anti vingerafdrukken? Want dat hebben de nillkin glas protectors
Wel iets maar ik moet hem toch af en toe schoonmaken

• LA-384
Aangezien UAG maar niet met een hoesje op de proppen wil komen, heb ik maar een spigen thin fit en neo hybrid gekocht. Hieronder mijn ervaringen.

Vergeleken met de UAG van m'n HTC one zijn het maar flimsy dingen -O-
Ik heb nu de neo hybrid er om zitten. Die maakt de telefoon wel wat groter, maar geeft ook wat meer bescherming voor het scherm. De hoes steekt namelijk zo'n 2mm uit (itt de <1mm van de thin fit).

De neo hybrid past wel vrij mooi om de telefoon en is niet zo bulky als een UAG. Maar dat maakt het ook meteen wat minder robuust. Waar de UAG in zijn geheel uit een redelijk stug, maar toch ook wat flexibel stuk kunststof is gemaakt, bestaat de neo hybrid uit een (te) flexibel rubber, met daaromheen een bumper van hard plastic. Mijn gevoel zegt dat die een val van normale hoogte niet altijd overleefd.

De thin fit sluit nauw aan rond de telefoon en maakt hem daarom maar een paar mm groter. Het grote voordeel van de tuin fit is de stroefheid van het materiaal. Met deze hoes zal de telefoon niet snel uit je handen of broek glijden (waar dat laatste bij mij vaak het geval was). Het nadeel is dat de hoes niet de hele telefoon omsluit en mogelijk wat te hard is om een val van normale hoogte te overleven. Het materiaal is gelijk aan de bumper van de neo hybrid. Een ander nadeel is dat de kleuren niet aansluiten bij de telefoon. De kleur is donkergrijs of lichtblauw. De thin fit zit wel zeer strak om de telefoon. Het is lastig te verwijderen, waardoor dit ook nooit op een ongewenst moment zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzattack
  • Laatst online: 10-09 09:09
Voor mijn afgelopen 3 toestellen heb ik telkens een piel frama flip case gebruikt. Na 40 maanden is m'n m7 nog 100% vrij van beschadigingen. Uiteraard zou ik graag net zo lang van m'n zojuist bestelde 10 doen, maar ik kan nog geen goed hoesje vinden.
Specifiek zoek ik een lederen flip case, die bij voorkeur vanaf de onderkant opent. Deze was perfect:
Afbeeldingslocatie: https://www.pielframa.com/img/dispositivos/htc/htc_one_(m8)/imagnum/calfskin/black/htc_one_(m8)_cases.jpg
Weet iemand of, en zo ja waar, een dergelijke case gekocht kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 15:23:

[afbeelding]

Dit heb ik ook met de originele HTC Ice View hoesje, maar het werkt bij mij wel desondanks dat het flapje niet goed sluit.
Meer mensen met dit probleem met een originele HTC ice view hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:27
Ik ben inmiddels ook voorzien van een 10! :*), maar ben nog wel op zoek naar wat accessoires, waaronder enkele oplaadkabels.
Nu kan ik best zelf wat zoeken, maar ik kom er maar niet achter of de genoemde USB-C kabels voldoen aan de 56k ohm weerstand specificatie..

Nu is hier enkele keren het setje van Aukey voorbij gekomen
https://www.amazon.de/gp/...16767&pf_rd_i=desktop#Ask

https://www.amazon.de/Lad...ok-Schwarz/dp/B01C41NAUY/

Maar uit de beschrijving / comments kan ik in elk geval niets halen..

Heb geen zin in een gefituurde telefoon, omdat ik slechte kabels gekocht heb..
Iemand tips? :/

Deze Anker verloopjes heb ik wel vertrouwen in: (review @ .com)
https://www.amazon.de/Ank...fRID=EGY0BXD3C3NP1F2WFDY9

Maar als ik dan zie dat Aukey verloopjes spontaan smelten! dan krijg ik m'n twijfels bij hun kabels..

Of deze kabel van Aukey waar wel 56k in de omschrijving staat;
Maar de review uitwijst dat hij er niet in zit. :/

[ Voor 58% gewijzigd door SmiGueL op 21-09-2016 00:16 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Pinocan1980
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 12:46
Hoi, waar kan ik een screenprotector kopen die het hele scherm van mijn HTC 10 bedekt? Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen71974
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 08:36
SmiGueL schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:27:
Ik ben inmiddels ook voorzien van een 10! :*), maar ben nog wel op zoek naar wat accessoires, waaronder enkele oplaadkabels.
Nu kan ik best zelf wat zoeken, maar ik kom er maar niet achter of de genoemde USB-C kabels voldoen aan de 56k ohm weerstand specificatie..

Nu is hier enkele keren het setje van Aukey voorbij gekomen
https://www.amazon.de/gp/...16767&pf_rd_i=desktop#Ask

https://www.amazon.de/Lad...ok-Schwarz/dp/B01C41NAUY/

Maar uit de beschrijving / comments kan ik in elk geval niets halen..

Heb geen zin in een gefituurde telefoon, omdat ik slechte kabels gekocht heb..
Iemand tips? :/

Die Aukey kabels heb ik ook, werken prima. Indien je je er druk over maakt, kijk eens naar deze review van Benson Leung op Amazon.com over dezelfde kabels. Hij heeft al veel kabels getest:

https://www.amazon.com/review/R3NCEP1M1P2VLS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
jeroen71974 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 07:37:
Die Aukey kabels heb ik ook, werken prima. Indien je je er druk over maakt, kijk eens naar deze review van Benson Leung op Amazon.com over dezelfde kabels. Hij heeft al veel kabels getest:

https://www.amazon.com/review/R3NCEP1M1P2VLS
Thanks,

Het volgende lijstje met zijn goedgekeurde kabels had ik laatst ook al gevonden:

https://www.amazon.com/gp...-20&t=androidcentral00-20

Misschien dat iemand er nog wat aan heeft. :)

[ Voor 15% gewijzigd door SmiGueL op 23-09-2016 16:18 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

000l00lll0l0 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:35:
[...]

Dit heb ik ook met de originele HTC Ice View hoesje, maar het werkt bij mij wel desondanks dat het flapje niet goed sluit.
Meer mensen met dit probleem met een originele HTC ice view hoesje?
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat het toch kwam door het beschermende glas plaatje die ik op mijn scherm had zitten. Die heb ik er afgehaald en nu sluit het hoesje perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 000l00lll0l0
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:06:
[...]

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat het toch kwam door het beschermende glas plaatje die ik op mijn scherm had zitten. Die heb ik er afgehaald en nu sluit het hoesje perfect.
Beetje late reactie maar zo'n vermoeden had ik al. Bedankt voor je reactie.
Ik heb mn screenprotector nog steeds er op zitten maar hij is met de tijd beter gaan aansluiten met een screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Heeft hier iemand ervaring met de Spigen neo hybrid case voor de htc 10?
Het lijkt de beste optie zonder flapje.
Maar ik ben benieuw of er hier mensen zijn die hem hebben en wat hun ervaring ermee is.

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Brandtair schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:06:
Heeft hier iemand ervaring met de Spigen neo hybrid case voor de htc 10?
Het lijkt de beste optie zonder flapje.
Maar ik ben benieuw of er hier mensen zijn die hem hebben en wat hun ervaring ermee is.
Nee, niet met die.
Wel met deze nu een paar weken: https://www.amazon.de/dp/...coding=UTF8&psc=1&s=ce-de
En die bevalt goed. Ik had 'm liefst nog wat dunner gehad, maar goed hou mezelf maar voor dat de dikte bijdraagt aan kwaliteit en stevigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
Ik heb nu twee hoesjes besteld: de neo spin hybride en een merkloze die 'htc10 hybride hoesje' heet.
Ik vond de thin fit toch iets te weinig bescherming.
Die neo hybride is naar mijn mening zijn geld niet waard. De ring zit er gewoon niet strak genoeg omheen om lekker aan te voelen en de plastic ring voelt fragiel hoewel hij wel mooi oogt.
Die hybride merkloze voelt zeer goed aan en ziet er ook best tof uit. Het standaardje ervan is alleen wat fragiel maar gaat waarschijnlijk niet zomaar kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Brandtair schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:47:
Ik heb nu twee hoesjes besteld: de neo spin hybride en een merkloze die 'htc10 hybride hoesje' heet.
Ik vond de thin fit toch iets te weinig bescherming.
Die neo hybride is naar mijn mening zijn geld niet waard. De ring zit er gewoon niet strak genoeg omheen om lekker aan te voelen en de plastic ring voelt fragiel hoewel hij wel mooi oogt.
Die hybride merkloze voelt zeer goed aan en ziet er ook best tof uit. Het standaardje ervan is alleen wat fragiel maar gaat waarschijnlijk niet zomaar kapot.
Misschien handig om ook de links ervan te posten? Dan weten we iig wat we wel of niet moeten kopen. :7

[ Voor 4% gewijzigd door SmiGueL op 27-11-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Laatst online: 11:10

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sinds vandaag is mijn vriendin ook in het bezit van een rode HTC 10. Erg mooi toestel! Nu wil ze er graag een screenprotector op. Welke kunnen jullie aanbevelen?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 13:37
retlaw schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:24:
Sinds vandaag is mijn vriendin ook in het bezit van een rode HTC 10. Erg mooi toestel! Nu wil ze er graag een screenprotector op. Welke kunnen jullie aanbevelen?
Check eens hier:

http://forum.xda-developers.com/htc-10/accessories

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Laatst online: 11:10

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thanks!

Ik dacht zelf aan deze

http://orzly.com/0-24mm-t...protector-for-htc-10.html

En dan ook een flexi case erbij van orzly. En was benieuwd naar jullie ervaringen, buiten de ervaringen op xda :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brandtair
SmiGueL schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:13:
[...]

Misschien handig om ook de links ervan te posten? Dan weten we iig wat we wel of niet moeten kopen. :7
De neo spigen hybrid is gelukkig te vinden onder zn naam en merk.
De merkloze kan je onderanderen vinden hier:
https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
Ik vind het wel jammer dat er met de Ice View Cover niet meer te configureren is dan met de Dot View Cover van mijn M8; geen kerstmannen, vuurwerk, etc.
Maar goed, die tijd is nu alweer voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:31

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

etamboer schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:06:
Ik vind het wel jammer dat er met de Ice View Cover niet meer te configureren is dan met de Dot View Cover van mijn M8; geen kerstmannen, vuurwerk, etc.
Maar goed, die tijd is nu alweer voorbij ;)
Vind ik ook. Hoop bij iedere update dat je het weer vergelijkbaar met de M8 Dot View in kan stellen: eigen achtergrond, leuke specials.. Ik blijf hopen hahaha

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
retlaw schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:55:
[...]

Thanks!

Ik dacht zelf aan deze

http://orzly.com/0-24mm-t...protector-for-htc-10.html

En dan ook een flexi case erbij van orzly. En was benieuwd naar jullie ervaringen, buiten de ervaringen op xda :).
Ik heb beide en ben hier zeer over te spreken! Het glaasje zit erg mooi, is wel een beetje een gedoe om te mikken. Als tip geef ik je om onderaan de twee toetsen permanent te laten branden, dan kan je op basis daarvan het glaasje erop doen.

Onder het hoesje kruipt wel eens stof en zand die uiteindelijk ook wel iets beschadiging achterlaten, maar ik heb nog geen hoesje ontdekt die dat niet deed helaas.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Ehm...wtf happened?

https://twitter.com/HTC_NL

Laatste berichten van rond de lancering van de HTC 10...

Weet iemand waar je een goede (/originele) Quick Charger kunt kopen? HTC webshop verkoopt ze niet, Coolblue ook niet.

[ Voor 36% gewijzigd door Veneficus op 02-02-2017 16:33 ]

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:57

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Zoek op amazon.de op: Anker PowerPort+1 18W USB Ladegerät mit Quick Charge 3.0

[ Voor 113% gewijzigd door Huigie op 02-02-2017 19:01 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Huigie schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 18:52:
Zoek op amazon.de op: Anker PowerPort+1 18W USB Ladegerät mit Quick Charge 3.0
Toch suf dat er geen fatsoenlijke laders in Nederland te bestellen zijn 8)7

edit: correctie, deze zijn er ook bij Coolblue, maar twee keer zo duur |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Veneficus op 02-02-2017 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolkingler1
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kan wel gewoon de kabel die met mijn HTC 10 kwam gebruiken om van een powerbank op te laden, zonder zorgen, neem ik aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veneficus schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 20:44:
[...]

Toch suf dat er geen fatsoenlijke laders in Nederland te bestellen zijn 8)7

edit: correctie, deze zijn er ook bij Coolblue, maar twee keer zo duur |:(
https://www.externebatter...L6xu968tdICFc-6GwodJ3AOcA

Deze zou toch ook afdoende moeten zijn? Het betreft een qualcomm quick charger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:05:
[...]

https://www.externebatter...L6xu968tdICFc-6GwodJ3AOcA

Deze zou toch ook afdoende moeten zijn? Het betreft een qualcomm quick charger....
Dat is micro USB, de HTC 10 heeft USB C.

Maar ik heb al een Anker lader via Amazon.de. Mijn vriendin woont in Duitsland en heeft een Prime account O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veneficus schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:20:
[...]

Dat is micro USB, de HTC 10 heeft USB C.

Maar ik heb al een Anker lader via Amazon.de. Mijn vriendin woont in Duitsland en heeft een Prime account O-)
Mijn excuses verkeerd gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring mee?
http://www.dx.com/nl/p/cy...FRoCMdLw_wcB#.WLwgXN_vKRM

En zou dit ook met de Quick charge werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BRO-JWE
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-09 19:13
Vandaag de HTC Klik Case ontvangen voor de HTC 10. Mijn Ice View Case begon na negen maanden gebruik minder te worden dus gekeken naar een vervangende hoes. Was eerst van plan een nieuw exemplaar te zoeken, maar toen stuitte ik op de Klik Case. Ik had er nog nooit van gehoord, en hij is ook niet in Nederland leverbaar. Dan maar over laten komen uit de UK.

Wat valt op: de achterkant is van hard plastic met allemaal gaatjes. Je kunt de voorkant eraf halen als je de flap onhandig vindt. Maar dan werkt het Ice View-gedeelte ook niet meer. En er zit een kickstand bij om je telefoon rechtop te zetten. Beetje zoals de hoesjes van HTC M7. Ook valt op dat de powerbutton nu een ribbelrandje heeft i.t.t. bij de Ice View Case

Met € 50,- is het ook niet echt een koopje, maar het is wel een mooi hoesje. Nu nog even de duurzaamheid afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

-nvm-

[ Voor 97% gewijzigd door Slavy op 25-03-2017 14:07 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Ik gebruik de ice view cover nu bijna een jaar, en heb hem er zojuist voor het eerst vanaf gehaald. Ik schrok van de beschadigingen die ontstaan zijn onder de cover. Het lijkt een soort corrosie te zijn, maar ook bij de hoeken is het zwart van de HTC 10 er eenvoudigweg afgesleten. Hebben meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb een powerbank van 2600mAh (5V/1A) gekregen en deze heeft een micro USB aansluiting.
Weet iemand van jullie welke adapter dat ik nodig heb? Ik had zelf deze bekeken:
https://www.aliexpress.co...ata-Sync/32786629664.html

Deze zou ook fast/quick charging moeten kunnen, maar als ik via de tweakers pricewatch zoek, dan zie ik geen enkele USB-C 3.1 capable adapter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
DENNIS79 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:41:
Ik gebruik de ice view cover nu bijna een jaar, en heb hem er zojuist voor het eerst vanaf gehaald. Ik schrok van de beschadigingen die ontstaan zijn onder de cover. Het lijkt een soort corrosie te zijn, maar ook bij de hoeken is het zwart van de HTC 10 er eenvoudigweg afgesleten. Hebben meer mensen deze ervaring?
Zelfde ervaring, de achterkant is helemaal gespikkeld (puntjes lak eraf).
Overigens ben ik al toe aan mijn derde Ice View Cover, omdat de flap steeds na een paar maanden loslaat. Met diverse soorten (ook super-)lijm krijg ik hem er niet meer permanent op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:16
DENNIS79 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:41:
ik heb een ander hoesje, maar ook zeer veel lak beschadigingen. Dit had ik al na een paar weken dus kwaliteit is beroerd, laat nu het hoesje er maar gewoon op zitten zodat het niet op valt, maar viel wel vies tegen van een nieuw toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.hAmBurgEr
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik heb pas geleden de 10 besteld, maar ben nog op zoek naar een hoesje en vraag mij eigenlijk af waar ik nog een Ice View case kan vinden... tot nu toe zie ik hem nergens meer verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.hAmBurgEr
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-08-2024
mr.hAmBurgEr schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:21:
Ik heb pas geleden de 10 besteld, maar ben nog op zoek naar een hoesje en vraag mij eigenlijk af waar ik nog een Ice View case kan vinden... tot nu toe zie ik hem nergens meer verkrijgbaar.
Iemand enig idee, ben nog steeds zoekende... anders wordt het zo'n bumper, maar dat voelt toch minder prettig en en die Ice View is precies wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-08 20:00
mr.hAmBurgEr schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 23:06:
[...]

Iemand enig idee, ben nog steeds zoekende... anders wordt het zo'n bumper, maar dat voelt toch minder prettig en en die Ice View is precies wat ik zoek.
Hetzelfde, sta op het punt om deze telefoon te kopen en verbaasde mij over het feit dat de cases van de fabrikant, de klik en de ice view niet of nauwelijks te krijgen zijn.. Op eBay lijkt het ook niet betrouwbaar, en durven sommige sellers 120 pond voor een originele klik te vragen. Wie oh wie kan een betrouwbare en betaalbare verkoper aanwijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjb85
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-08 13:22
Ik had voor mijn HTC10 één van de onderstaande covers. Toestel paste redelijk goed (had ietsjes strakker gemogen), maar voor het geld een prima product.

https://nl.aliexpress.com...075668c&priceBeautifyAB=0

https://nl.aliexpress.com...075668c&priceBeautifyAB=0
Pagina: 1 2 Laatste