Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 107mb
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22-10 16:20
quote:
BaseBoyNL schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:24:
De Fuji komt weer erg slecht uit met filmen geloof ik? kan zijn dat ik er naast zit hoor.
Dat op het gebied van filmen de camera minder goed is dan de huidige concurentie is, staat vast. "Minder goed" is echter niet gelijk aan "erg slecht"

Ik zie echter nergens terug dat uitstekende filmkwaliteit een pre is, dus ik blijf bij mijn advies om je te verdiepen in een X-T10. Met de 18-55 2.8-4.0 objectief valt de camera binnen budget, en daarvoor krijg je een fantastische camera die erg straightforward te bedienen is:

de sluitertijd staat nu op A. Als de diafragmaring op het objectief ook op A staat komt dat overeen met de P stand.
Draai je nu aan de sluitertijd knop, dan krijg je de S stand,
Haal je vervolgens de aperture van de autostand, dan kom je in de M modus. Erg eenvoudig!

Er is alleen geen ibis, maar stabilisatie zit in elk Fujinon objectief.

107mb wijzigde deze reactie 25-04-2016 12:42 (3%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True