Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:38

Notna

Where are you?®

quote:
Awesomo4k schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 14:08:
Hallo medetweakers,

Ik heb even een vraag maar weet niet zeker of ik het hier moet plaatsen. Ik wil graag een XBONE kopen en deze is tweedehands. Nu verkoopt de persoon hem Met 11 maanden xbox live Gold en een hoop digitale spellen? Het is mij niet duidelijk of ik die gewoon over kan nemen? Of moet ik ergens anders op letten.

Gr Jos
De enige manier hoe dat kan is als hij ook zijn Live inloggegevens aan je meegeeft. Als hij dat doet is het een kwestie van alle wachtwoorden veranderen en dan kan je in principe gewoon verder gaan met die licenties. Maar of je dat risico wilt nemen; geen idee. Kan zo maar zijn dat die persoon in de tijd dat jij naar huis gaat met de XBO, zijn wachtwoord zelf al verandert bijv.

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• aevitas1
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19-10 11:11
quote:
MAX3400 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:05:
[...]

Nee, hij scaled geen games naar 4K. Alleen video zoals UHD films of NetFlix.
http://www.trustedreviews...ns/xbox-one-s-vs-xbox-one

EDIT:

Even doorgezocht aangezien elke site zoiets kan roepen, maar hier is een echte source;

https://twitter.com/XboxQwik/status/742425180207616000

aevitas1 wijzigde deze reactie 30-06-2016 17:12 (23%)

quote:
Waarom quote je me nou? De linkjes laten duidelijk zien dat de One S helemaal geen 4K doet. De Scorpio doet dat wel voor games; die komt pas in oktober/november 2017.

Ik zal wel verkeerd lezen; links & rechts staat dat upscaling wel/niet ondersteund wordt. Neemt niet weg dat je 1080p gaat upscalen naar 4K en "mogelijk" dus duidelijker pixels gaat zien dan op de native 1080p.

Dan om jouw vraag te beantwoorden; jouw monitor is wel 1440p maar jouw beeldverhouding is 21:9. Ik kan me niet voorstellen (weet eigenlijk wel zeker) dat dit netjes gaat. Ben bang dat je dus vastzit aan 16:9 verhouding en 1080p.

Tijd zal het leren helaas; de One S komt over een maandje uit :)

MAX3400 wijzigde deze reactie 30-06-2016 17:19 (47%)

Xbox Live: OctagonQontrol

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13:32

Zou bijna zeggen dat ik vakantie had in de maand juni :+

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • +3Henk 'm!
quote:
timmie271 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:59:
[afbeelding]

Zou bijna zeggen dat ik vakantie had in de maand juni :+
Nou ja, we kunnen in ieder geval bijna aannemen dat er niet gen**kt is door jou in juni :+ :+

Xbox Live: OctagonQontrol

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:24
quote:
MAX3400 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:00:
[...]

Nou ja, we kunnen in ieder geval bijna aannemen dat er niet gen**kt is door jou in juni :+ :+
Is daar geen achievement voor dan? :+ :+ :+

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ironpino
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:01
quote:
MAX3400 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:07:
[...]

+

[...]

Dus... Euh... Ja... ;)
Detachable is niet direct dat hij ook draadloos te gebruiken is. Denk dat je de draad wel los kan halen maar als je wil gamen hij aan de draad moet. ;(
Zou erg jammer zijn, voor de rest is hij namelijk erg vet!

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino * Origin: Ironpino * Uplay: Ironpino * Xbox: IronPino X *

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:24
Bedacht me dat ik natuurlijk ook gewoon in de MM kon vragen om de controller die ik zou kopen eerst even te mogen bekijken... Dus maar niet te lang blijven emmeren en inderdaad die controller had het probleem totaal niet, sticks zitten beiden rocksolid vergeleken bij de linkerstick op mijn eerste exemplaar (die dus fijn terug gaat nu onder koop op afstand). Mocht iemand het dus wel ook herkennen bij zijn elite, lekker terugsturen die hap.

Zo, nu lekker een weekendje de elitist bastard uithangen >:)

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
quote:
Notna schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:02:
[...]

Werkt hier ptima. Overigens heb ik dat gedrag ook wel eens gezien en de remedie was uitloggen en opnieuw inloggen :)
That did the job. het functioneert weer :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19-10 18:33
quote:
Finraziel schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:55:
Ik heb me toch ook maar een Elite controller besteld (weliswaar voor gebruik met mijn PC, maar ik dacht hier de meeste ervaringsdeskundigen te vinden)... Prachtig ding, alleen valt me gelijk bij het bekijken van het apparaat al iets op waarvan ik me afvraag of het een defect is en of ik hem beter meteen als DOA terug kan sturen.

De linker stick, of eigenlijk de bal waar de stick op zit, zit een beetje los. Als je de stick er af trekt dan komt het balletje 1 a 2 millimeter mee omhoog en blijft daar dan zitten tot je hem terug omlaag duwt (als je dan de stick beweegt dan springt hij ook niet soepel of soms helemaal niet terug). De rechter stick heeft dat totaal niet, die lijkt gewoon rotsvast in de controller te zitten.

De linker stick lijkt ook iets meer speling te hebben bij het indrukken van de stick. De linkerstick beweegt eerst een beetje dieper de behuizing in voordat je werkelijk de klik krijgt waarmee het indrukken van de stick geregistreerd wordt. Het voelt een beetje als een tweetraps knop zoals je die op een camera tegenkomt (autofocus en foto nemen). De rechter stick heeft dat weer niet of echt veel minder, die beweegt praktisch niet terwijl je druk opbouwt totdat je de klik hoort.

Wat ik me nou afvraag zijn twee dingen... Is dit normaal? Hebben anderen met elite controllers dit ook?
En als het niet normaal is, zou het erg zijn? Als andere elite controllers op elke stick een feilloze klik hebben dan wil ik er natuurlijk ook zoeen, het ding is een beetje duur om een maandagochtend model te accepteren. Het feit dat de stick omhoog komt als je het pookje wisselt is op zich niet zo'n probleem, maar als het een indicatie is van dat het ding steeds losser gaat zitten...

Thoughts? Aangezien ik al wat gesodemieter had met Wehkamp met de bezorging heb ik de neiging deze binnen zichttermijn terug te sturen en op de fiets te stappen naar de mediamarkt om een ander te halen, maar als ze het allemaal hebben is dat nogal zinloos natuurlijk.
Had ik zowel met de normale als de elite, dat de sticks na een tijdje gaan los zitten.
Beun oplossing; Controller open maken en stick vast maken met een beetje lijm, fixed. :P

Zie ook reddit voor een guide,
https://www.reddit.com/r/...ntroller_loose_stick_fix/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18-10 14:28
quote:
timmie271 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:39:
Het enige wat ik misschien ga halen zal deze zijn.
De crew wild run twijfel ik nog over. Moet eerst het spel zelf nog starten en kijken of he tnu wel lekker rijd :+

Verder zit er niks tussen voor mij... Heb toch nog teveel om uit te spelen of ik vind het nog te duur :9
Ik heb een tijdje geleden Metro Redux en Saints Row 4 + Gat out of Hell gehaald uit een buitenlandse store (brazilie of Z-Afrika) voor 8 euro in de sale, nu zijn de prijzen gelijkaardig, echt een koopje!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-10 16:30
Voor iedereen met een Xbox 360 of een xbox one, volg handleiding op deze website, en krijg joyride turbo gratis.
Een soort Mario kart game.

gratis deal

Windows 10 PC RTX2080,32GB,i9 | Samsung S9+ 256GB | iPad Pro 12.9 256GB | Nvidia Shield TV 16GB (2017) | PS4 Pro | PSN ID : DReaMeRD71

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17-10 14:04
quote:
Merdera schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:45:
Voor iedereen met een Xbox 360 of een xbox one, volg handleiding op deze website, en krijg joyride turbo gratis.

gratis deal
Tnx wel leuk voor de kids om samen te doen

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 18-10 12:08

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

quote:

gratis deal
Drankje ging erg makkelijk :P

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:17

Winkiller

De Mopperpot

quote:
exactor it schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:34:
Ik geef nog geen twee zakken chips voor dat spel. :+
Hoeft ook niet. :+
quote:

gratis deal
Leuk, bedankt voor het delen, het werkt nog steeds. *O*

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

quote:
Beltoni schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:17:
[...]

Gebruik je dan nog een tax free state? CC kan toch gewoon met het adres op een random hotel?
Yup, ik heb een condo in Miami :+ (in de McDonalds geloof ik :P )

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 14:08

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Voor diegene die Joy Ride Turbo linkte: thanks werkt prima

Zojuist aangeschaft in de SS:

- Unraveled
- Wolfenstein TNO
- Trackmania Turbo
- Saints Row 4 + GaH
- en op de 360 maar wel BV Southpark Stick of Truth

Ik zeg al met al ongeveer 63€ kwijt voor 5 games prima deals

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1Henk 'm!
En Singapore tegoed koop je gewoon in de Singapore Microsoft store met cc :)
Koop Russisch tegoed trouwens ook gewoon in de Russische Microsoft store, goedkoper dan offgamers.
Offgamers is leuk voor US en Braziliaans tegoed.

Trouwens werkt deze site tegenwoordig erg goed om prijzen te vergelijken, momenteel beter dan digitalgamprices.com
http://xbox-store-checker.com/en/home
Pakt meteen de aanbiedingen mee.

justifire wijzigde deze reactie 05-07-2016 17:23 (29%)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:49
quote:
Tits schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 16:09:
Ik vind enkel Prepaidkaarten uit Brazilie en Rusland (inderdaad, via de hulppagina van tweakers). Weet iemand waar je de andere landen kunt vinden?
AUSTRALIA {AUD$} https://www.microsoftstor...ards-/categoryID.67815700 {10/25/50/100}
BRAZIL {R$} http://www.microsoftstore.../list/categoryID.66262300 {30/50/100}
CANADA {CAD$} http://www.microsoftstore.../list/categoryID.69445700 {10/15/20/25/50/100}
RUSSIA {RS} http://www.microsoftstore...-LIVE/categoryID.67038600 {500/1,000/2,000}
MEXICO {MXN$} http://www.microsoftstore...-Live/categoryID.70007400 {300/600/1,000}
SINGAPORE {SG$} http://www.microsoftstore...cards/categoryID.67816300 {20/50/100}
SOUTH KOREA {KRW} https://www.microsoftstor...tSearchResultsPage&result= {10,000/30,000/50,000/100,000}

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 08-10 13:28
Eindelijk Red Dead Redemption , 8 juli !!

Xbox One, PS4, PS3, X360, Wii U, New 3DS , PS Vita | PSN ID: D0nn13Dark0 Xbox Live: D0nn13 Dark0

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Voor de Battlefield Hardline gebruikers; Betrayal (DLC) is nu gratis te krijgen (voor Gold members):

https://store.xbox.com/nl...57-48f9-81f6-aea0d2a792bd

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
exactor it schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:11:
Daar staan bij mij 2 prijzen. 1 met een goud kroontje =7.49 en zonder kroontje =10.49.
Bij mij staat dat ook, plus:

Je hebt dit al gekocht.

(Dus ik kan er vrijdag lekker mee aan de slag.)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 17-10 22:40
quote:
Arrne schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:46:
Vraagje; weet iemand hoe het zou kunnen komen dat mijn Live Gold lidmaatschap niet herkent wordt als ik de maandelijke gratis X360 games wil toevoegen? Ik krijg namelijk een venster dat er geen geldige betalingsopties bekend zijn, terwijl ik (a) Live Gold heb en (b) mijn creditcard gegevens ingevuld heb en ook gebruikt heb om XBox One games te kopen.
Je moet bij je 360 aankopen ook iets van een cc/paypal toevoegen, die store staat los van de one store.. (correct me if i am wrong!) ik heb mijn paypal er aan gekoppeld heb heb geen enkel probleem met de maandelijkse 360 games

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Vanmiddag met Inside begonnen.
Wat een prachtige game is dat zeg, tot nu toe de mooiste van deze generatie als je het mij vraagt.

Absoluut een aanrader voor (bijna) iedereen.

€ 9,- in de Russische store.
quote:
timmie271 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:03:
[afbeelding]

Toch maar gekocht voor een kleine 80 euries :) kon het niet laten :9
Is dit in de HongKong store? Daar is hij het goedkoopst toch? (Iets van €74,- ofz)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 10-07 23:37
quote:
SinergyX schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:00:
[...]

Je hebt al genoeg aan Mario na het eerste level als je platform jumpers niets vind, of de eerste race in NFS als je niets in arcade racing ziet :P

Ze moeten weer eens met demo's komen van bv eerste 2 lvls, of gewoon 20 minuten spelen (ok, EA games kan je dacht 10 uur testen met Access), zou mij behooooorlijk wat geld gescheeld hebben.
Over NFS en EA Acces gesproken: http://www.ea.com/eaacces...cid=8877&ts=1467841787980. Ik wilde NFS pas kopen als ie rond de 10-15 euro was, omdat hij niet zo goed bleek. Maar nu ie gratis wordt ga ik hem zeker spelen. Unravel heeft nooit mij interesse gehad, misschien toch eens proberen. En ik vond de eerste GW al geniaal, hopen dat de tweede ook zo wordt. Ben trouwens ook benieuwd welke X360 titels er nog aankomen. Ik hoop Mirrors Edge.

Btw, weet iemand die Joyride Turbo heeft hoe ik het beeld normaal kan krijgen? De kleuren kloppen niet helemaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 15-10 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

quote:
Donstil schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:16:
[...]

En hij is goed voor de Achievements.
Heb er tot nu toe twee gemist maar 10 gehaald. Er zitten er 14 in begreep ik. Dit wordt mijn eerste game op 1000 :)

Ik heb hem na vier uur uitgezet. Het is ongeveer 5 uur gameplay begreep ik?
Yep. Heb hem ook op 1000. Het laatste stuk is vrij bizar overigens 7(8)7

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 15-10 17:50

Bozznl

GT: The Bozzz88

quote:
justifire schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:31:
[...]

Zou je mij eens uit willen leggen hoe ik dat doe ?
Pre:
- Abonnement op pureVPN of soortgelijke aanbieder welke ook PPTP addressen aanbieden.
- Router wat PPTP VPN ondersteund.
- Info waar je je game wilt kopen.

Stappen:
1. In de router instellen: PPTP aanvinken/aanzetten, serveradres van het betreffende land (vpn), gebruikersnaam en wachtwoord van je VPN. Hoe dit moet verschilt per router/merk > even googelen.
2. Restart router.
3. Zet de xbox site onderaan op het betreffende land..
4. Op je (buitenlandse) xbox account je CC toevoegen (van je bank of van bijv. skrill), adres instellen van betreffende land, opslaan.
5. Normaal gesproken kan je nu gewoon de game kopen via je browser, echter kreeg ik de melding dat ik een andere betaalmethode moest kiezen (in het verleden niet).
6. Ipv via de browser kopen, zet je je xbox console even op het betreffende land/taal. Vervolgens via de store op de console alsnog je aankoop doen.

Deze methode werkte bij mij nog wel van de week.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Merdera schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:53:
[...]

Zal er vast overheen kijken, maar waar kan je tijden vergelijken ?
Je ziet de tijden van je Live vrienden in het scherm waarin je je Ghost kiest.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:24

nexhil

BAM!

Voor de mensen die Red dead retention nu hebben(gekocht) de Legends and Killers add-on is gratis te downloaden zie ik net.

https://marketplace.xbox....f-00025454082b?noSplash=1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17-10 20:42

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

quote:
nexhil schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:39:
Voor de mensen die Red dead retention nu hebben(gekocht) de Legends and Killers add-on is gratis te downloaden zie ik net.

https://marketplace.xbox....f-00025454082b?noSplash=1
De Myths & Mavericks bonus pack is nu ook gratis. Gisteren waren beide nog betaald. De andere DLC is nog wel betaald.

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:04

BM

Moderator Spielerij
Afgelopen dagen beetje bezig geweest met Unravel. Heerlijk sfeertje, maar toch knaagt er ergens iets. De eerste levels zijn voornamelijk puzzelen. Daarna vallen ze wat mij betreft terug op 'makkelijke' mechanics om je het leven als speller zuur te maken, en word het meer een platformer dan een puzzelgame. Nog steeds leuk, maar nu al paar keer gehad dat ik op de bank zat met het idee van 'moet dat nu?'.

Wellicht dat komende levels anders zijn :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16:45
quote:
justifire schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:12:
[...]

_O-
Klikte even op karmabadges :')
Die dingen blijven wel m'n levens werk he.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
justifire schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:12:
[...]

_O-
Klikte even op karmabadges :')
Ik ook op die van jou. Ouwe fanboy. oOo

ik ben kennelijk het prototype Xbox mannetje. Alleen maar MS en COD.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18-10 18:32
quote:
justifire schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:17:
[...]

Microsoft gaat toch wel een persco doen tijdens de gamescom 8)7

Bron

Heerlijk al die geruchten rondom zulke events :9

http://news.xbox.com/2016/07/13/xbox-at-gamescom-2016/
quote:
While we will not be hosting a media briefing this year, we’re planning a new and more intimate Xbox FanFest experience for our fans across Europe and worldwide attending gamescom 2016. We will be sharing more details on our gamescom 2016 Xbox FanFest soon.
Read more at http://news.xbox.com/2016...2016/#mkjtwX5csOL2wwhX.99

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:23

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Damn wat is het weer genieten geblazen met RDR op de x1.
Wat een game is dat toch. Had heel graag betaald voor een remaste met gta5 engine... Maja nu maar voor 7 euro de x360 versie herleven.
Eerste bc game die ik speel. Nooit nut van ingezien maar nu wel ;)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
quote:
Nieuwevolger schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:07:
[...]
Ik leek toch wel met een met een Nederlandse primeur te zijn gekomen.
Proficiat!

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Nieuwevolger schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:07:
[...]

http://www.gamespot.com/a...microsoft-c/1100-6441764/ Ik leek toch wel met een met een Nederlandse primeur te zijn gekomen.
Cool. Je kunt je prijs morgen hier ophalen. Heb je meer super boeiend nieuws?

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19-10 13:03

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

quote:
Bullet NL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:29:
Grrrrr. Boeven zijn het bij MS.... Red Dead Redemption was tot voor woensdag 7.50 in de Xbox Store, het raakt wat meer bekend dat het spel nu in de BC programma zit..... Wohoppa.... Spel kost nu 29,99 in de store.

Natuurlijk, geld verdienen is niet erg, helemaal niet als de opgerolde Eurobriefjes mijn kant op rollen, maar dit is te overduidelijk....

Te makkelijk....
Het zijn bandieten! :+

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• Merdera
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-10 16:30
quote:
Bullet NL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:29:
Grrrrr. Boeven zijn het bij MS.... Red Dead Redemption was tot voor woensdag 7.50 in de Xbox Store, het raakt wat meer bekend dat het spel nu in de BC programma zit..... Wohoppa.... Spel kost nu 29,99 in de store.

Natuurlijk, geld verdienen is niet erg, helemaal niet als de opgerolde Eurobriefjes mijn kant op rollen, maar dit is te overduidelijk....

Te makkelijk....
Dat MS boeven zijn bestrijd ik totaal niet, echter in dit geval was RDR gewoon onderdeel van de summersale die aangekondigd was en die op 12 juli zou eindigen. (zelfs bekend gemaakt voordat de BC van RDR bekend werd)
quote:
halofreak1990 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:33:
[...]

Je had 'm natuurlijk ook uit de Games with Gold kunnen halen toen die daar een tijdje terug gratis verkrijgbaar was. ;)
Alleen is RDR nooit gratis geweest met Games with gold...

Wikipedia: Lijst van Games with Gold-spellen

Merdera wijzigde deze reactie 14-07-2016 18:41 (26%)

Windows 10 PC RTX2080,32GB,i9 | Samsung S9+ 256GB | iPad Pro 12.9 256GB | Nvidia Shield TV 16GB (2017) | PS4 Pro | PSN ID : DReaMeRD71

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Lekker Ventje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:28:
Ik heb RDR maanden geleden in de store voor nog geen tientje kunnen kopen. Zou triest zijn als ze nu vanwege BC de prijs flink verhogen.
http://www.storeparser.co...6562/red-dead-redemption/

Je bedoelt waarschijnlijk eind mei toen hij in deals with gold zat.

Dit geschreeuw (ook van hier boven) over prijsverhogingen klopt niet. Basisprijs is 30 piek. Het geschreeuw moet gaan over te hoge prijzen in het algemeen voor oudere spellen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Life is Strange episode 1 is vanaf morgen gratis te downloaden

Vanaf morgen is de eerste episode van Life is Strange gratis te downloaden.

De eerste episode van de adventurereeks is gratis op pc, Mac, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One en Xbox 360.

Life is Strange is een episodisch spel waarbij spelers hoofdpersoon Maxine Caulfield besturen. Zij beschikt over krachten waarmee zij tijd kan terugdraaien.

• Notna

Notna

Where are you?®

Voor de mensen die AC: Unity nog overwegen:

https://nl.pepper.com/aan...-voor-eur184-cdkeys-24832

En nog 2 andere leuke aanbiedingen:

https://nl.pepper.com/aan...-voor-eur654-cdkeys-24513

https://nl.pepper.com/aan...35-xbox-live-canada-25752

Notna wijzigde deze reactie 21-07-2016 09:40 (45%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tits
  • Laatst online: 18-10 14:28
quote:
Dennis585 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 16:29:
Life is Strange episode 1 is vanaf morgen gratis te downloaden

Vanaf morgen is de eerste episode van Life is Strange gratis te downloaden.

De eerste episode van de adventurereeks is gratis op pc, Mac, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One en Xbox 360.

Life is Strange is een episodisch spel waarbij spelers hoofdpersoon Maxine Caulfield besturen. Zij beschikt over krachten waarmee zij tijd kan terugdraaien.
Is hij gratis?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Of je kijkt het een jaartje aan met die witte, neemt jezelf een hoop ergernis weg over je huidige one, en verkoopt (of moved naar de slaapkamer oid) de witte en neemt dan de Scorpio. Kan niet in je portemonnee kijken maar gezien jou verhalen hier zou kleur me minder irriteren dan het gedrag van je current one.

offtopic:
Ik heb zelf overigens iets gelijksoortigs met mijn ps4. Hij denkt dat ie een stofzuiger on steroids is, wat een herrie, voor mijn gevoel nog erger dan de 1e gen x360 en zelfs mijn overclockers cpu cooler die ik ooit in mijn pctje had. Ik stoor me hier dusdanig erg aan dat ik toch zsm van deze ps4 af wil een naar een stiller model wil. Maar ik wacht dan idd af wat de neo gaat brengen. Als het apparaat zelf voor mij niet interresant is, dan mogelijk de resulterende prijsdaling voor de huidige ps4 wel. (de laatste revisie is schijnbaar een stuk stiller dan degene die ik heb)

Sagat wijzigde deze reactie 25-07-2016 11:07 (4%)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Pfff wat een ongelofelijke zuurpruimen zitten er hier op Tweakers. XO titels komen naar PC, niet goed vanwege UWP. Prijs te hoog voor games in MS store. Prijsverlaging voor XO, ook al niet goed want PC is toch beter, blabla en zo gaat het met zowat elk artikel gepost op de hoofdpagina over MS. Ik probeer dat maar gewoon te negeren, maar wel erg vermoeiend.... Zeker als je zelf zowel op PS, XO, Pc speelt, elk heeft zo zijn voor en nadelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Niet online
quote:
harrytasker schreef op maandag 25 juli 2016 @ 19:40:
Pfff wat een ongelofelijke zuurpruimen zitten er hier op Tweakers. XO titels komen naar PC, niet goed vanwege UWP. Prijs te hoog voor games in MS store. Prijsverlaging voor XO, ook al niet goed want PC is toch beter, blabla en zo gaat het met zowat elk artikel gepost op de hoofdpagina over MS. Ik probeer dat maar gewoon te negeren, maar wel erg vermoeiend.... Zeker als je zelf zowel op PS, XO, Pc speelt, elk heeft zo zijn voor en nadelen.
Elk platform heeft zo zijn voor en nadelen. Daar zijn al zoveel topics over geweest die eindigen in moddergooien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Precies, platformen boeien niet, games zijn goed of slecht (waarbij beauty ook nog in the eye of the beholder is, voor 99% van de lezers zal een barbie spel per definitie waardeloos zijn, maar mijn dochter is er vast blij mee :P )

De xbone heeft minder games die ik momenteel interresant vind dan de ps4, echter ik zou er graag een willen, killer instinct, forza en horizon, en natuurlijk rare replay (voor mij als retro fan zeer intressant), en wsl nog veel anderen. Ik vind het ook heel interresant dat de xbox games ook regelmatig goedkoop voorbij komen op pepper, dat is altijd leuk. ben niet zo'n fps/shooter fan, maar de halo collection voor een paar euro? sign me up! Leuk dat ik op de pc kan spelen, maar mijn pc is al wat ouder, en direct op de tv spelen blijf leuk (Al hoewel steam link voor veel spelen werkt....maar iets als killer instinct bij voorkbeur zonder zaken die wat lag kunnen veroorzaken)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • +2Henk 'm!

Xbox August Games w Gold: WARRIORS OROCHI 3 Ultimate #WWE2K16, Beyond Good & Evil, Spelunky.

http://news.xbox.com/2016/07/25/august-games-with-gold/

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
dirkhimself schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:12:
Nu Windows 10 mijn Media Center niet meer installeert, wil ik uitzien naar een andere mogelijkheid.

Is de Xbox een goede oplossing? Ik wil programma's opnemen dmv een tv gids, en net zoals in MediaCenter de dvr functie gebruiken met trefwoorden zoals bijvoorbeeld "Midsomer Murders", ik noem maar eens wat.

Ik heb ook een dvr van ziggo (Humax) maar daar kun je alleen maar opnemen met een tijd instelling, en kun je niet opnemen met een trefwoord, heel irritant als je bijvoorbeeld series wilt opnemen die op verschillende tijden uitgezonden worden ......

Elke andere passende oplossing is ook welkom!
Hiervoor is de One geen goede oplossing.

De horizon van ziggo kan wel zo opnemen.

Ik heb het geduld niet voor opnemen. Ik heb series op mijn pc staan die ik via plex op de One en via chromecast kijk. Uiteraard is alles keurig van dvdtjes geript. Ik zou ook nooit een auto downloaden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:49
quote:
exactor it schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:25:
[...]

blablabla,........... Ik zie mijn ratio 100% spellen binnenkort onder de 50% duiken.
dan ben je geen echte hunter/achievement bitch meer :) ;w

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mfneed
Kan ik hier nog iemand blij maken met een AC Unity key? (nog 1 beschikbaar) Heb er teveel aangeschaft vorige week... Ook heb ik nog keys van GoW 1t/m3 en judgement (waarvan ik niet weet of ze werken). Het is het in ieder geval waard om het even te testen:)

Uiteraard voor niets! dit is namelijk geen V&A advertentie ;)

mfneed wijzigde deze reactie 27-07-2016 11:04 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

DLC 'Criminal Activity' voor BF: Hardline is nu gratis:

https://nl.pepper.com/aan...ore-later-psn-en-pc-26004

En Xbox Live gold voor ~35 euro (niet een verschrikkelijk goede deal maar ook niet heel slecht ;) )

https://nl.pepper.com/aan...voor-eur3469-cdkeys-25973

Notna wijzigde deze reactie 27-07-2016 09:20 (34%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 09:53

Kalkie

NLMP

Call of Duty Ghosts voor €8.53, met instructie in de link zelfs voor €8.10

https://nl.pepper.com/aan...-voor-eur810-cdkeys-26059

Kalkie wijzigde deze reactie 27-07-2016 15:11 (14%)

XBL: Kalkie PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18-10 15:49

DeMoN

Pastafari

quote:
Kalkie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:11:
Call of Duty Ghosts voor €8.53, met instructie in de link zelfs voor €8.10

https://nl.pepper.com/aan...-voor-eur810-cdkeys-26059
Ik wacht nog op een actie waarbij ik geld toe krijg om dat spel weer te spelen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • +2Henk 'm!
Binnenkort gratis weekend Rainbow Six Siege: http://news.xbox.com/2016...six-siege-free-play-days/ 28 tot 31 juli. Wil wel weer die game gaan doen met een groepje dus nodig nog wat mensen uit ;)

Ik moet zeggen dat de game in positieve zin is veranderd de afgelopen maanden. Minder campen, minder schildjes, geen spawnkillen meer en ik heb ook het idee dat ik wat minder laggy bullshit tegenkom. In ieder geval het proberen waard imo :)

En als er nog mensen zijn die het gaan spelen of nog steeds spelen, voeg me maar even toe (gamertag in signature)

Martinspire wijzigde deze reactie 27-07-2016 23:32 (54%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• CuBras
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 13:14
quote:
Tiny schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:01:
Ik heb ook een Xbox One s besteld, en wil mijn 'oude' Xbox one aan m'n broer geven.
Hoe gaat dat met de games die er nu op staan, kan hij die spelen zolang mijn account op de Xbox blijft staan, ook al logt hij in met z'n eigen account, en ik met de mijne op de nieuwe?
Je kan Home Sharing instellen. Als jullie je accounts aan elkaar linken, dan kunnen jullie je digitale games van elkaar spelen.

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 12-10 16:54

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
Tiny schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:01:
Ik heb ook een Xbox One s besteld, en wil mijn 'oude' Xbox one aan m'n broer geven.
Hoe gaat dat met de games die er nu op staan, kan hij die spelen zolang mijn account op de Xbox blijft staan, ook al log hij in met z'n eigen account, en ik met de mijne op de nieuwe?
Je kan op je oude Xbox instellen dat die de home Xbox is van jou en je broer stelt op de nieuwe in dat die zijn home Xbox is, hierdoor krijgt hij al jouw games op je oude Xbox en jij al zijn games op je nieuwe Xbox. Je logt daarna in op je nieuwe Xbox met je eigen account en hij op de oude met zijn eigen account. Ik doe dit ook zo met mijn broer, twee keer zoveel games :) (Wel Gold nodig op beide accounts)

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
Tiny schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:13:
[...]

kan dat ook wanneer je niet in hetzelfde huis woont?
Je koppelt het aan Xbox Live accounts, kan overal dus :)

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
CuBras schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:23:
[...]

En volgens mij geldt dit alleen voor digitale games. De games op disc sharing werkt volgens mij niet.
Klopt, alleen digitale aankopen zeg maar

• Bearclaw
  • Laatst online: 14:24
quote:
Martinspire schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:56:
Binnenkort gratis weekend Rainbow Six Siege: http://news.xbox.com/2016...six-siege-free-play-days/ 28 tot 31 juli. Wil wel weer die game gaan doen met een groepje dus nodig nog wat mensen uit ;)

[afbeelding]

Ik moet zeggen dat de game in positieve zin is veranderd de afgelopen maanden. Minder campen, minder schildjes, geen spawnkillen meer en ik heb ook het idee dat ik wat minder laggy bullshit tegenkom. In ieder geval het proberen waard imo :)

En als er nog mensen zijn die het gaan spelen of nog steeds spelen, voeg me maar even toe (gamertag in signature)
Game is maar ook 20 euro nu op xbox live d:)b

• dglavimans
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 01-10 20:06
quote:
Phusebox schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:51:
[...]

Reken maar dat het een el cheapo 3rd party controller is die je gratis krijgt bij Bart smit.
Haha dat zou wat zijn, de site zegt wel zwart exemplaar. Voor de rest maakt het me niet zo uit Mediamarkt hier is altijd prima voor me geweest met afhandelen van wat zaken vandaar dat ik de Xbox One bij hun heb besteld. Zou ze morgen is bellen voor een definitief antwoord maar dacht misschien heeft iemand al zoiets meegemaakt eens

De oude Xbox One staat nu beneden. Mis toch echt me Dark Souls 3 dus kan niet wachten daar weer terug in te duiken dinsdag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mfneed
quote:
justifire schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:25:
[...]

Mocht je er een leuk geldbedrag bij weggeven wil ik er wel eens over nadenken :P
Geef ze niet voor niets weg:D haha, nee, AC unity was een foutje, GoW nog liggen van m'n ultimate versie :)

Mis het gamen wel een beetje op het moment! Te lang de xbox niet meer aangehad:O

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
rwarmink schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:57:
Voor de liefhebbers van Formule 1, de digitale pre-order van F1 2016 is nu beschikbaar. In de NL store kost deze EUR. 69.99 maar als je hem in de Russische store kunt kopen is deze 2 499,00 р. en dat is omgerekend iets meer dan EUR. 33.00. Dat scheelt nogal!
Nog steeds jammer dat Xbox heeft besloten geen stuurtjes van de vorige generatie te ondersteunen. Is voor mij de enige reden dat ik racegames vermijd op de Xbox One. Forza wel gekocht maar is geen zak aan zo,

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16:51
quote:
Royz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:56:
Weet iemand waar in de store Rainbow Six Siege gratis te downloaden is? Ik zie alleen de 20e versie :(
Staat die niet in de ready to install lijst?
Stonden eerdere games ook in.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boerhof
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17-09 00:41
quote:
dglavimans schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:45:
Krijg volgende week eindelijk weer een Xbox One. De 2TB S en heel erg zin in!

Besteld bij Mediamarkt maar nu zie ik dat Bart Smit een tweede controller meelevert.. Leuke extra natuurlijk. Gaat Mediamarkt eigenlijk met zulke acties mee uit ervaring? Weet dat ze laagste prijs garantie hebben maar dat is dit in principe niet natuurlijk
Goede tip! Zojuist besteld. Staat trouwens op de website dat hij op voorraad is, voor 22:00 uur besteld morgen in huis! Ben benieuwd of ze dit waar kunnen maken, zou mooi zijn om hem voor de releasedatum al in huis te hebben.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 27-08 16:48
quote:
MartijnS72 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:39:
Dat zal toch gewoon een officiële "oude" controller (zonder Bluetooth) zijn, waar ze nu vanaf moeten?

edit:
Ik zie wel "Nu met gratis 2e controller", maar waar zien jullie dat het om een zwarte controller gaat? Ook in de afbeelding is geen tweede controller te zien.

http://www.bartsmit.com/n...ne-s-2-tb-limited-edition

edit2:
Aha, in het winkelwagentje. Zwarte controller, linkt naar officiële Microsoft "Xbox One Draadloze Controller (3,5 mm)".
Ik heb ook nog even met bart smit gebeld aangezien er voor 22:00 uur besteld en morgen in huis stond en ze hebben mij zelfs teruggebeld en bevestigd als je hem vandaag besteld dat je hem morgen in huis hebt en als je hem morgen zou bestellen dinsdag in huis hebt.
Wel een mooie deal dus met een extra controller.
Heb mijn order geanulleerd bij bol en hier besteld, maar ben alsnog wel benieuwd of ik hem morgen bezorgt krijg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordFather
quote:
dglavimans schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:19:
[...]

Iemand van een andere site zegt bart smit te hebbe gebeld en de 2e controller was een foutje. Ik zie het nog op de site maar was gezegd dat het verwijderd was. Iets om op te letten dus
Maar bij de bestelling en op het factuur staat die er gewoon als gratis bij, dus lijkt mij niet dat ze hem dan niet leveren anders kun je er altijd nog een melding van maken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordFather
quote:
dglavimans schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:46:
[...]

Als die er gewoon bij staat lijk je me niet veel te hoeven vrezen :) zou iemand kunnen zeggen als die hem inderdaad morgen binnen krijgt?
Ik laat wel wat weten hoor :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:32
Als het goed is wel.

Xbox One S 2 TB Limited Edition 399,99
Xbox One Draadloze Controller (3,5 mm) 59,99

Bezorgkosten
0,00
Totaal
399,99

Dit wordt aangegeven in de email met de verzendbevestiging. Vannacht nog besteld. Was misschien net op tijd. Mijn order bij Amazon Frankrijk (€404,-) geannuleerd.

p.s. Vergeet Shopkorting niet. krijg nog eens €6,30 korting. :9

Royeboi wijzigde deze reactie 29-07-2016 15:45 (9%)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dglavimans
quote:
justifire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:47:
[...]

Waarom dan ?
Gaat me toch niet vertellen dat je Bart Smit onbetrouwbaar vind ?
En garantie afhandelingen zou ik sowieso rechtstreeks met MS doen.

*edit* had even moeten refreshen :P zie hierboven dat je al geswitched bent d:)b
Vindt Bart Smit zeker niet onbetrouwbaar. Maar vindt wel dat als een winkel (hoe groot ook) je aantal keren heel makkelijk helpt (controller was bijvoorbeeld van me PlayStation stuk, R2 zat vast en kreeg gewoon een nieuwe mee zonder gezeur) dat een winkel wel me 'krediet' krijgt bij een volgende aankoop.

Zo heb ik me VITA bij de Intertoys gehaald en die had de eerste dag problemen. Die gaven echt niet toe om iets om te ruilen en moest allemaal via Sony. Daar haal ik dus voortaan ook helemaal niks meer, klantvriendelijkheid is ook heel belangrijk voor me ookal zijn ze wat duurder.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Winkiller schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:08:
[...]

Ik heb geen last, gebruik wel DNS van Google i.p.v. Ziggo.
17 wat ?
17 xboxen..... Kwartje valt niet!!!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 15:17

Winkiller

De Mopperpot

quote:
Bullet NL schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:10:
[...]

17 xboxen..... Kwartje valt niet!!!
_O- Nu wel :Y :w

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Boerhof schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:41:
[...]

Die van mij is ook zojuist verzonden.
Er circuleren wel verontrustende berichten op internet over dat de Xbox one S geen 4k output heeft vóór de releasedatum en dat er wellicht een day 1 update nodig is om 4k output en 4k bluray playback mogelijk te maken.
Stel je voor 3 dagen zonder geupscalede 4k.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Phusebox schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:47:
[...]

Stel je voor 3 dagen zonder geupscalede 4k.
Sst. Iedereen mag af en toe klagen! :+

Dit is een klein grapje Winkiller. Ik drijf een beetje spot met de negatieve schrijfstijl van Phusebox.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:51:
Ik heb RainbowSix gedownload nu hij (even) gratis is.

Behalve dat de game er uitziet als een slechte 360 poort vermaak ik me er eigenlijk best mee. Vooral de wapens schieten erg lekker.

Alleen ik kan de TerroristHunt mode niet vinden, moet ik daarvoor de hele training voltooien oid?
Bij mij staat die in de main menu als derde in het rijtje.

-Situations
-Multiplayer
-Terrorist Hunt

Wel moet de installatie voltooid zijn. Daarvoor was hij uitgegrijsd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dglavimans
Ondertussen is ook mijn bestelling verzonden :)! Dat maakt het weekend opeens een heel stuk leuker natuurlijk

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:58:
[...]

Heb de installatie gister al aangezet en ziet er ook voltooid uit op de Xbox.

Ik heb echter

- Training
- Multiplayer
- Antiterreur.

Ik dacht eerst dat het laatste misschien de Nederlandse TerroristHunt zou zijn alleen ook dit is een soort 5 player multiplayer.
Anti Terreur = terrorhunt. Het is soort van random modus met random map en bots erin (meestal ook random). Kun je met 5 man spelen en standaard staat ie ook met matchmaking, maar je kunt lone-wolf doen door inderdaad de linker joystick in te drukken. Verschil met Training is niet zo groot (al is daar de map en de modus statisch, plus je kunt geen karakter kiezen. Wel legt het je veel uit hoe het werkt en wat je moet doen (al zijn daar ook tutorials voor).

Online is ook wel leuk al is het handig als je wat meer ervaring hebt, maar ik wil je ook best helpen met uitleg. Online met anderen is in ieder geval niet verplicht, maar je bent niet de enige die ik even een beginnerscursus geef :+ (Exactor en Yaz gingen je al voor ;) )

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09-10 11:00

Tiny

Wat eten we?

OS version: 10.0.14393.1018 (rs1_xbox_rel_1608.160725-1822) fre

Release date

7/29/2016

New or updated features

Cortana available in the U.S. and UK

Talk to Cortana on your Xbox One with your headset or Kinect. To start, just say "Hey Cortana" or launch the Cortana app. If you're not sure what to say, try "Hey Cortana, what can I say?"
If you're using Kinect, turn on your console by saying, "Hey Cortana, Xbox on."
Background music

Music apps will now be able to play music in the background. In an app that supports background music, just start some music. You'll be able to switch to other apps and games while the music plays.
After starting your music: To play, pause, skip, and adjust music volume from anywhere, double-tap the Xbox button to open the guide, choose Multitasking, then select your music controls.
The app must support background music. An updated Pandora app in the U.S. is the first app to support background music—and more are coming soon.
My games & apps

Your stuff is closer. From Home, move right and select My games & apps.
In My games & apps, there are new sorting options.
"Ready to Install" has its own area, so you can quickly find the games and apps you've purchased but haven't installed.
Game and app updates will show up in their own area, when available.
The queue area now tells you what's been recently installed in addition to what's in your queue.
Language & location settings

You can now choose your location separately from your system language. To change your language and location, double-tap the Xbox button to open the guide, select Settings > All settings, then choose System > Language & location.
All languages aren't available for all locations. When you choose a language that isn't usually associated with your location, most of the system will be in your chosen language, but you may see a mix of languages in areas like Store or online content.
Top PC games on Xbox Live

Top PC games now have game hubs on Xbox Live. Whether you're on PC, Xbox, or mobile, you'll see what PC games your friends are playing, share PC game clips and screenshots, and message friends on Xbox Live. On Xbox One and Windows 10 PCs, you can join a party chat with your friends no matter what they're doing.
New Store

Xbox Store and the Windows Store have come together, making the shopping experience more streamlined. From Home, move right to Store to start browsing all content.
Preorders now get charged closer to game launch instead of at time of purchase. You can also cancel and change your payment option for preorders anytime at account.microsoft.com.
Customers in the U.S., Switzerland, Norway, Italy, Germany, and Finland can now use mobile operator billing to make purchases. Customers in China can now use China Union Pay.
Find Facebook friends

Find friends from Facebook by linking your Facebook and Xbox Live accounts. In the guide, go to the Friends tab, then choose Friends > Suggestions. Select Find Facebook friends and follow the steps. Your Facebook friends that have done the same will start showing up in your suggestions.
Control automatic sharing

You can now choose to automatically share your achievements, screenshots, and game clips to your activity feed. To change your sharing settings, go to Settings > Preferences > Activity feed.

Bron: http://support.xbox.com/e...m-update-operating-system

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordFather
Mijn xbox one S van bart smit is binnen😀😀
Toch wel een aardig verschillend t.o.v de oude.
En de extra gratis controller zit er ook gewoon netjes bij

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ach. Ik kon toch ok meekomen met alleen de recruit. Wel handig om wat tips te krijgen maar het is geen super ingewikkeld spelletje. Volgens mij moet je gewoon doen wat je leuk vindt. :)

Schiet skills zijn wat minder belangrijk in dit spel meen ik na 5 potjes online. Het gaat er meer om dat je voorbereid bent op wat je tegenstander aan het doen is zodat je hem rustig neer kan maaien als hij in je prikkeldraad vast zit.

Heb me wel vermaakt er mee gisteren. (al is terrorist Hunt op normal met 4 man geen kloot aan.) Kijk het vanavond nog aan maar goede kans dat ik het koop. Ben COD tijdelijk zat, dit is wel een leuke, iets tactischere, afwisseling.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
quote:
Boerhof schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:55:
[...]

Krijg jij hem op 4k ingesteld? Tot nu toe blijken de geruchten bij mij waar te zijn, namelijk dat het apparaat out of the box exact gelijk is aan een reguliere Xbone. Dus geen 4k, geen HDR en geen 4k bluray playback. :(
Kan je hier iets mee?
4K:
https://youtu.be/WJwUC_IQQHM

HDR
https://youtu.be/kOu9-8KkINQ

harrytasker wijzigde deze reactie 30-07-2016 16:00 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Hier bij mij nog geen update.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16:50

Convoy

g44p

quote:
Bunta schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:34:
Vraag voor de kersverse One S eigenaren, hoe sluit je nou de Kinect aan, zit er een usb adaptor ofzo bijgeleverd want ik meen gezien te hebben dat de poort er niet meer op zit.
http://support.xbox.com/e.../kinect-adapter#upgrading

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15:59

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

quote:
exactor it schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:30:
[...]

Geen last van vertraging met je tv beeld? Ik word helemaal leip van shooters op een tv spelen. Als ik ga knallen stop ik de hdmi in een monitor.

mooie setup overigens. Leuk dat je een kooitje voor de allerkleinste toeschouwers hebt. :+
Neuh, tv is gecalibreerd en staat in game mode en daarnaast nog van alles uit gezet wat uit moet en aangezet wat aan moet.

Jup, junior part 2 is net 4 weken. Zware nachten ;) Heeft al even in de Xbox 1/PS4 stoel gezeten, om alvast te wennen :D

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19-10 18:33

https://inthegame.nl/review-xbox-one-s/

nFo wijzigde deze reactie 31-07-2016 23:06 (42%)

• dglavimans
^ hey, dat ben ik :D

• Convoy

Convoy

g44p

quote:
justifire schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:49:
Hebben er hier meer dat er op de Xbox One geen melding meer word gegeven als je een achievement hebt behaalt ?
Vreemde is dat ze wel in de lijst staan en ik ook een pingeltje vanuit mijn laptop krijg (xbox app) als ik een achievement unlock, maar dus geen pop-up on screen 8)7
In de settings staat alles aangevinkt, iemand suggesties ?
Nee geen problemen mee, vorige week nog een pop-up gezien:

Tom Clancy's The Division
In a group of 4 finish an Operation on Challenge with 5 directives enabled.
UNLOCKED 4 days ago
40

>:)
quote:
justifire schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:49:
Hebben er hier meer dat er op de Xbox One geen melding meer word gegeven als je een achievement hebt behaalt ?
Vreemde is dat ze wel in de lijst staan en ik ook een pingeltje vanuit mijn laptop krijg (xbox app) als ik een achievement unlock, maar dus geen pop-up on screen 8)7
In de settings staat alles aangevinkt, iemand suggesties ?
Yep. Heb ik ook. Volgens mij ligt het aan de app op telefoon of pc open hebben staan. Vergeet het af en toe. Heb laatst nog een uur voor niks zitten grinden in AC Syndicate. Niet zo erg want lampen kapot rijden is best leuk. :+

Als we het toch over achievements hebben: vorige maand 140 stuks voor 5k gamerscore unlocked. O-)

exactor it wijzigde deze reactie 01-08-2016 11:05 (6%)

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:42
Stroom verbruik

Xbox One Halo 5 edition - FW 1608.160729-1700
45w - dashboard - Geen disc
99w - Forza Motorsport 6 Forzavista

Xbox One S - FW 1608.160725-1822
31w - dashboard - Geen disc
64w - Forza Motorsport 6 Forzavista

Picture time :o

• Bunta
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 02-09 18:36
quote:
Convoy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:58:
[...]

Nee geen problemen mee, vorige week nog een pop-up gezien:

Tom Clancy's The Division
In a group of 4 finish an Operation on Challenge with 5 directives enabled.
UNLOCKED 4 days ago
40

>:)
Netjes grondverf! Op welke difficulty was het en ben je ook al Underground level 40 of?

Ik heb trouwens morgen of overmorgen nog iemand nodig om samen wat missies te doen voor ik vertrek naar spanje, wat denk je er van? Gezellig ff samen schelden en tieren zoals vroegah!?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Phusebox
  • Niet online
De Xbox One had gewoon nooit aangepast moeten worden na dat gezeik van die boeren die geen verandering willen.

Dan hadden we nu een veel betere console qua experience.

• Convoy

Convoy

g44p

quote:
Bunta schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:15:
[...]

Netjes grondverf! Op welke difficulty was het en ben je ook al Underground level 40 of?

Ik heb trouwens morgen of overmorgen nog iemand nodig om samen wat missies te doen voor ik vertrek naar spanje, wat denk je er van? Gezellig ff samen schelden en tieren zoals vroegah!?
Samen schelden en tieren ben ik altijd voor te porren! >:) Zolang het heroic missies zijn ben ik daar! ;)
Pagina: 1 2 3 ... 23

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True