Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:10:
[...]

Super Lucky's Tale lijkt me ook erg leuk idd! :) Mocht je dat leuk lijken, dan kan ik je misschien Snake Pass aanraden. Een erg tof spel! Ziet er kiddy uit maar het is nog verdraaid lastig :).

Echt een toffe game. 8.5 uit 10!
Let wel: Ik heb meneer uchiha trijntje nog nooit zo veel horen schelden als bij Snake Pass.

Snake Pass is erg leuk.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 13:36

nexhil

BAM!

quote:
Thanks nog voor deze, zojuist mijn eerste Russische bestelling gedaan!

• TheNostra
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 25-01 13:17
Fortnite battle royal is nu gratis te downloaden.

https://www.microsoft.com...e/p/fortnite/bt5p2x999vh2

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 13:45
Gisteren eindelijk Shadow Of War gepre-orderd, kijk echt al sinds de onthulling naar deze game uit :)
Nog meer fans hier?

• G_Dragon
Aangezien hier nog geen topic voor is, hier de nieuwste trailer van Need For Speed Payback:

(als ik het goed zag komt neon light weer terug in de game)

G_Dragon wijzigde deze reactie 27-09-2017 10:39 (15%)

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07:17
Nog twee weken tot de open Beta. Het ziet er erg goed uit wat mij betreft.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

quote:
Lekker Ventje schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:32:
Nog twee weken tot de open Beta. Het ziet er erg goed uit wat mij betreft.

[video]
Net als Destiny, ze hadden deel 2 voor de deel 1 bezitters gewoon voor de helft van de prijs moeten aanbieden, waar het vroeger gewoon een grote patch was voor de huidige game, brengen ze nu gewoon een compleet nieuw spel uit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 24-09 09:50
quote:
MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:35:
[...]

Binnenkort geen klap meer. Zeker niet als de One S ook de 4K texture-packs gaat krijgen van bepaalde games en daarmee kan renderen.
Die gaat geen 4K textures krijgen. Ze hebben zojuist de hele content delivery aangepast om dit te voorkomen.

Gamertag: YazNL

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22-10 20:29

Convoy

g44p

quote:
ik zag het :D
quote:
Rivanov schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:37:
[...]

Geen idee. Want ik heb een 4K HDR TV dus heb geen games in 1080p HDR gespeeld.
Maar ik ben ook van mening dat HDR een veel grotere 'impact' geeft dan enkel 4K. 1080p naar 4K is leuk op 1,5 meter van je scherm. HDR is veel beter zichtbaar, ook op grotere afstanden.
Verschil is dat 4K een absolute verandering is, aantal pixels, HDR op de ene TV is geen HDR op een andere TV, dat ik eerder een tussenstap maak met een 4k monitor voor absoluut verschil, dan een instap HDR scherm welke met de maanden weer voorbij wordt gelopen door nieuwere/betere modellen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yaz
De October spellen voor Game Pass

1. Costume Quest 2
  2. The Bug Butcher
  3. State of Decay (Die wilde ik altijd nog spelen)
  4. Street Fighter 4
  5. Saints Row: Gat Out of Hell
  6. Maldita Castilla EX – Cursed Castle
  7. Tower of Guns

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
quorumz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:02:
[...]

Fifa 18 in HDR.... licht de bal mooi op? .. :)

sorry maar games zien er dus echt niet spectaculair beter uit
Heb je zelf al eens gegamed in HDR? Volgens mij niet, want dan maakte je niet zo'n opmerking over een oplichtende bal.. als dat jouw veronderstelling is van HDR. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:17

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Waarom een dure xox of pc halen. Gewoon deze hdmi kabel en gaan met die console.
Gewoon op je oude x1 pompen!!

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12:49

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

quote:
v8power67 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 05:09:
[...]

Niet slim van MS om 2 games op zelfde dag te releasen. Forza ultimate edition en deze game.
Nu is er kans dat hij ondergesneeuwd wordt.
Ik ga me nu focussen op forza. Dus kans dat ik deze game ga vergeten...
qua genre grote verschillen, schmup vs race game
qua game full game vs xbla game(pje) en dus ook qua prijs.

De echte fanatieke fans kopen ze tegelijk, anderen zullen op release een van beiden kiezen en dan later de 2e kopen (kan me voorstellen dan een moeilijke en enigsinds retro game voor 15-20 euro nog best duur is, en dat is als deal of the week oid met 50% of meer korting toch een stukkie interessanter wordt.)

Of uiteraard geen van beiden als het alletwee niet je genres zijn (ook niet ondenkbaar :+ )

Edit:
aargh oftewel wat den heer u. Tijntje al zei :P
Ikzelf heb overigens niet veel interesse in forza, ik hou meer van arcade racers dan simcade......whens pgr 5 goshdarnit!
(driveclub is overigens ook wel leuk, en in iets mindere mate voor mij forza horizon ook, maar PGR is voor mij zo'n beetje heilig ;) )

Sagat wijzigde deze reactie 29-09-2017 10:41 (14%)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Reefun
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
quote:
v8power67 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:14:
[video]
Waarom een dure xox of pc halen. Gewoon deze hdmi kabel en gaan met die console.
Gewoon op je oude x1 pompen!!
what the.... Did not expect that!

Jammer dat het niet heel veel verschil maakt met 4K. Anders zou het, afgezien van de prijs, een nobrainer zijn met de XB1X en een 4K TV!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 13:37

BM

Moderator Spielerij
quote:
uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:49:
Ik heb een probleem met mijn elite controller. Ik wil graag andere settings gaan proberen, maar iedere keer als ik mijn controls wil customizen in de accessoires app crasht deze. Een hard reset van de x1 helpt niet, met USB kabel connected maakte ook niet uit en ik kan de app ook niet opnieuw installeren. Iemand hier ook last van (gehad)?

Ik zie weinig andere opties die ik kan proberen
Controller aan je pc of laptop hangen, en deze app gebruiken? https://www.microsoft.com/store/apps/9NBLGGH30XJ3

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
quorumz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:03:
[...]
het is allemaal echt niet zo spectaculair in ieder geval
een spel als mass effect is het wat/soms merkbaar (in de woestijn met het felle licht wat verblind en alles heel donker wordt in de schaduw)
maar games als forza horizon 3 of gears of war niet echt
die games lijken soms ook te reageren alsof je op een tablet helderheid omhoog trekt ipv op de goede plekken de nuances in lichtsterkte te regelen
Lijkt me typisch het gedrag van een LCD scherm met HDR: als het feller moet worden vanwege een hotspot, dan trekt de backlight de verlichting in de rest van het scherm ook omhoog. HDR komt bij OLED beter tot zijn recht: alleen de felle delen worden feller, de rest niet.
Tenslotte hebben developers ook invloed op de 'kwaliteit' van HDR in hun game.
Dus ja, het is lastig meningen te vergelijken vanuit verschillende soorten TV's en verschillende content.

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 13:28
Ik snap V8power67 eigenlijk wel.

Xbox One is, zeker op dit moment, niet de console met de meest exclusives. Ik vind het dus ook ergens raar dat die titels op dezelfde dag verschijnen. Op zich is Cuphead ook niet echt van Microsoft, maar voor StudioMDHR zelf had het waarschijnlijk toch ook beter geweest.

Niet vergeten dat wij op Tweakers bij de "freaks" horen en er geen probleem mee hebben om 2 titels op dezelfde dag te kopen. Het gros van de gamers denkt zo niet hoor, zeker niet in een maand waar al veel titels verschijnen.

Gelukkig heeft Cuphead wel zijn prijs mee.
Ik snap het probleem niet helemaal. Mag je maar 1 game per dag spelen dan?

Ik verwacht overigens weinig van Cuphead qua verkoopcijfers. Dat ie tegelijk met Forza uitkomt is niet zo heel belangrijk. Ik denk dat Fifa al meer in de weg zit, maar beide groepen zijn niet echt gelijk aan de doelgroep voor Cuphead. Blijft sowieso een aparte titel en is ook niet mijn ding, maar we gaan zien hoe hij het doet. Qua reclame is het in ieder geval vrij brak en dat doet een titel vaak meer pijn. Naja. Heb hier niks met 2d sidescroll platformers en het stijltje staat me ook totaal niet aan, dus laat hem lekker schieten.

Gister dan met Forza begonnen en het blijft toch wel een sterke titel qua presentatie en hoe ze je meenemen de game in. En hoewel ik liever op voorhand mijn settings/assists/difficulty aanpas, is het mooi om te zien hoe afgewerkt de games altijd aanvoelen.

Ben wel benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen met de crates. Vind de prijzen van de kratten opvallend, waardoor ik vermoed dat je heel wat minder credits gaat krijgen. In de vorige games was het toch vrij makkelijk om een miljoen bij elkaar te rijden, dat lijkt nu wel veel minder als ik dat zo zie.

Wel raar dat zaken als de store, forzathon e.d. nog niet beschikbaar zijn. Ik was gister nog zo slim om nog even forza rewards op te halen, om het vandaag weer te doen (al had het voor Forza 7 weinig uitgemaakt omdat die er nog niet bij zat). Ik blijf het wel raar vinden dat je auto's uit de seasonpass alsnog handmatig moet opzoeken in de store. Geef me die gewoon lekker makkelijk allemaal met 1 druk op de knop :X
En ik ben benieuwd wat de community ervan vind dat bepaalde auto's niet beschikbaar zijn tot je een garage-niveau hebt bereikt. Mij maakt het weinig uit, maar mocht je een specifieke auto of serie willen rijden en customizen, dan kan dat lastig zijn.

Martinspire wijzigde deze reactie 29-09-2017 12:17 (51%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

quote:
Bullet NL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:42:
[...]

Que?

Het zijn twee totaal verschillende titels, wat maakt de dag van release uit?
Zoals jij zelf al schrijft, het probleem ligt geheel bij jou, toch weet je het weer zo te brengen dat het niet slim van Microsoft zou zijn. Je bent wederom spijkers op laag water aan het zoeken.......
Nee het probleem ligt bij ms en hun marketing. Ik wist niet eena dat de game uitkwam vandaag. Hellemaal geen marketing niks gezien.
En dan ook nog releasen met een van de grootste first party titels die ms heeft. Vind ik niet slim.

En nee er is geen limiet aan games die je mag kopen.
Maar veel mensen waaronder ik kopen een game pas zodra ze hem willen/kunnen spelen.
Zoals ik zei je hebt kans dat deze nu ondergesneeuwd raakt. En dat zou zonde zijn lijkt me.een toffe game.

Maar blijkbaar is alles meteen een aanval op MS als je zon roze bril hebt als jij hebt....
Ze moeten uiteraard gewoon doen wat hun beste lijkt maar dat betekent niet dat ik dit niet opmerkelijk mag vinden toch.

Edit:

Even ieta heel anders, forza 7 speelt echt subliem.
Ziet er goed uit op mn oude x1, speelt smooth als een mofo met 60fps zonder een single drop.
En ja carrière is nu zo aangepast en verbeterd dat het eindelijk leuk is en verslavend werkt.
Het is geen perfecte game want er zitten ook minpuntjes in maar voor wat het probeert te zijn doet ie het super.
Dalijk proberen op mn pc en kijken hoe goed hij het daar doet. Tot nu toe beste forza die ik gespeeld heb. Waar ik fm2 daarvoor de beste vond.

v8power67 wijzigde deze reactie 29-09-2017 12:29 (18%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Yaz
quote:
Martinspire schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:08:
Ben wel benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen met de crates. Vind de prijzen van de kratten opvallend, waardoor ik vermoed dat je heel wat minder credits gaat krijgen. In de vorige games was het toch vrij makkelijk om een miljoen bij elkaar te rijden, dat lijkt nu wel veel minder als ik dat zo zie.

Wel raar dat zaken als de store, forzathon e.d. nog niet beschikbaar zijn. Ik was gister nog zo slim om nog even forza rewards op te halen, om het vandaag weer te doen (al had het voor Forza 7 weinig uitgemaakt omdat die er nog niet bij zat).
Voor de mensen die het redeemen van Forza credits niet kennen/kunnen/kannen: https://rewards.forzamotorsport.net/en-US/redeem

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Heb nu ongeveer 3 uur gespeeld en heb al ruim een miljoen op de bank staan.
Dus ja gaat volgens mij nog makkelijker dan fm6.

• lapino
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 11:31
Forza7 Ultimate hier ook aangekomen. Ben benieuwd. Vooral gekocht met oog op de Xbox One X. Ging niet 'upgraden' maar sinds de komst van mijn 4K tv ben ik toch ferm aan het overwegen om die aan te schaffen.

• Cerenas
  • Nu online
quote:
v8power67 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:23:
[...]

Nee het probleem ligt bij ms en hun marketing. Ik wist niet eena dat de game uitkwam vandaag. Hellemaal geen marketing niks gezien.
En dan ook nog releasen met een van de grootste first party titels die ms heeft. Vind ik niet slim.

En nee er is geen limiet aan games die je mag kopen.
Maar veel mensen waaronder ik kopen een game pas zodra ze hem willen/kunnen spelen.
Zoals ik zei je hebt kans dat deze nu ondergesneeuwd raakt. En dat zou zonde zijn lijkt me.een toffe game.

Maar blijkbaar is alles meteen een aanval op MS als je zon roze bril hebt als jij hebt....
Ze moeten uiteraard gewoon doen wat hun beste lijkt maar dat betekent niet dat ik dit niet opmerkelijk mag vinden toch.
Ik heb meer het gevoel dat ze maar weinig doen voor de markten buiten de VS. Een mooi voorbeeld zijn de social media accounts van Xbox, bijna alles is alleen op de VS gericht, waardoor je dingen snel over het hoofd kan zien als je bijv. dit forum niet in de gaten houdt. Gelukkig hebben we aardig wat oplettende mede-Tweakers. :)

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

quote:
v8power67 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:30:
Heb nu ongeveer 3 uur gespeeld en heb al ruim een miljoen op de bank staan.
Dus ja gaat volgens mij nog makkelijker dan fm6.
Nog een bepaalde tactiek daarvoor dan?

Overigens heb ik wel een tip voor nieuwe spelers: Als je start is de eerste auto die je uitkiest gratis. Pak dus niet een goedkope instapper, maar ga meteen voor de supercars serie. Dan gaat ook meteen je collectie snel vooruit.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
justifire schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:16:
Enigzins offtopic maar aangezien hier best wat mensen zijn met een LG C7 of van plan zijn deze aan te schaffen voor de Xbox One X, hier wat calibratiesettings om een basis te hebben om vandaan te gaan werken : https://www.reddit.com/r/...brated_settings_for_xbox/
Nice. Ik heb de B6 maar ga toch eens met die settings aan de slag. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

quote:
justifire schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:16:
Enigzins offtopic maar aangezien hier best wat mensen zijn met een LG C7 of van plan zijn deze aan te schaffen voor de Xbox One X, hier wat calibratiesettings om een basis te hebben om vandaan te gaan werken : https://www.reddit.com/r/...brated_settings_for_xbox/
Dank! _/-\o_

Waarom praat niemand over cuphead? Is hij zo goed?

exactor it wijzigde deze reactie 30-09-2017 00:21 (5%)

quote:
exactor it schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:59:
[...]

Dank! _/-\o_

Waarom praat niemand over cuphead? Is hij zo goed?
Ik vind hem erg vermakelijk! Uitdagend, goede controls, ziet er super uit! Je moet wel tegen wat frustratie kunnen, maar het is een "eerlijk" spel, dus als je geraakt wordt ligt het aan jezelf. :)

Heb nu nog de regular difficulty maar na uitspelen komt er een extreme difficulty.. uiteraard met een eigen achievement.. Het is ook een spel dat je even voor een half uurtje kunt oppakken en daarna weer neerleggen. Of gewoon voor 4 uur achter elkaar ;)

360Gamertag.....PSN ID

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
quote:
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:30:
Are you very very sure....

"4K upscaling
In addition to supporting 4K video content when used in conjunction with a 4K TV, Xbox One S will also upscale non-4K content to display at 4K when paired with a 4K TV. When you set your console resolution to 4K UHD, everything on the console — Home, games, and apps—will display at 4K. 4K content is displayed in its native 4K resolution, and other content (like 1080p content) is upscaled to 4K"

Bron ; https://news.xbox.com/2016/08/02/xbox-one-s-4k-hdr/
Upscalen doet ie zeker. Als de output op 4k staat doet ie dat voor alles. Als hij op 1080p staat doet je tv of receiver upscalen.

Zonder upscalen zou je grote zwarte randen om je beeld hebben.

Phusebox wijzigde deze reactie 30-09-2017 17:32 (11%)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• timmie271
  • Laatst online: 12:51

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• timmie271

Doen we toch goed zo :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
Ziezo eerste GwG game is alweer uitgespeeld :)

Gone Home goed voor anderhalfuur vermaak.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
Nog een paar codes gevonden voor Xbox live. Ik weet niet of ze nog werken, maar probeer het zou ik zeggen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
2 dagen XBOX Live 8)7
Members only:
2 dagen XBOX Live 8)7
Members only:
14 dagen XBOX Live

Members only:
1 maand Game Pass. * = cijfer

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

quote:
Dat hangt er vanaf waar je het koopt en je moet natuurlijk een vpn provider hebben en dat kost ook geld. Al met al kan het er wel uit, anders zou ik het niet doen. Maar neem nou een game als Battlefield 1. Die was in NL 99,99 euro maar in India destijds 55 euro.... Kosten vpn waren iets van 4 euro, dus in totaal nog steeds 40 euro goedkoper.

Maar het verschilt per game en per land..... en welke versie je koopt. Soms is het zo dat je een duurdere versie van een game voor een paar euro meer kan kopen.

Overigens nog 35 dagen tot de Xbox One X :o

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Bbfreak
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 29-09 17:25
Xbox One S met Forza Horizon 3 + Hotweels DLC + Fifa 18 voor 233,-. Leuke deal imho! _/-\o_
https://www.bol.com/nl/p/...-500-gb/9200000081698660/

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Pubbert
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 13:40

Pubbert

random gestoord

quote:
Bbfreak schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:05:
Xbox One S met Forza Horizon 3 + Hotweels DLC + Fifa 18 voor 233,-. Leuke deal imho! _/-\o_
https://www.bol.com/nl/p/...-500-gb/9200000081698660/
Die lag vrijdagavond voor 222 euro bij Mediamarkt Venlo (Op de site kostte deze bundel 249, misschien lokale winkel aanbieding dus?)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06:43
quote:
Tits schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

Neen, ik heb het proberen te bestellen via ene vpn op mijn pc. De locatie van mijn console maakt toch op zich niets uit?

[...]

idem.
ik denk dat je wat pagina's terug moet gaan hoe je voor je xbox via vpn kan kopen (simpel met je pc en vpn werkt niet in ieder geval)

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

quote:
Tits schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

Neen, ik heb het proberen te bestellen via ene vpn op mijn pc. De locatie van mijn console maakt toch op zich niets uit?

[...]

idem.
Volgens mij werkt direct op de PC een vpn opzetten en dan kopen niet meer. Ik doe het altijd zo dat al het internet verkeer vanuit mijn interne netwerk even tijdelijk via de vpn loopt. Dan zet ik mijn xbox op het land waar ik de game wil halen (taal wel gewoon op Engels) en dan een reboot van de Xbox. Dan de store openen en als het goed is zie je dan gewoon prijzen van dat land. Dan kopen, regio terugzetten op NL en dan weer een reboot. Na het inloggen kun je de game dan gewoon downloaden.

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Darks
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-10 14:11
quote:
FalloutVATS schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:32:
Volgende maand alweer zover. Toch ben ik benieuwd, maar nog steeds is voor mij de reden om een console te nemen voor de exclusives. Ook al is straks de Xbox One X veel sterker dan nog moeten ze met titels komen om me over de streep te trekken. Ik heb echt vele jaren plezier gehad met de Xbox 360 en dat was ook mijn favoriet van de vorige generatie, maar de tijden van Halo en Gears of War zijn bij mij al een aantal jaar voorbij. Ik ben meer iemand voor Uncharted en The Last of Us en zulke titels heb ik nog niet gezien op een Xbox platform.
Mijn hoop is dat de X een nieuwe basis kan leggen waar exclusives op gaan groeien de komende jaren. Beetje zoals een nieuw stadion het succes van een voetbalclub kan stimuleren..

Ik heb ook even getwijfeld toen de PS4 pro kwam piepen. Maar alleen maar voor 2-3 exclusives, zou ik nog eerder een goedkope slim in huis halen. Over het algemeen is de X een veel beter ontworpen console naar mijn mening. En de betere keuze voor de toekomst. Of dat gaat kloppen moeten we dus nog afwachten :)

Gamertag: I Darks I

• Vae Victis
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 10:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

quote:
quorumz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 07:24:
Gold and Spotlight deals:

X1:

https://www.trueachieveme...-roundup-october-3rd-2017

X360:

https://www.trueachieveme...-roundup-october-3rd-2017

Kan ik hier uit opmaken dat Lego Harry Potter nu backwards compatibel is?

[afbeelding]
Nee, dan zouden er 2 horizontale pijltjes er naast staan.

• Stefmeister
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21-10 15:08
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om iets te kunnen kopen in de egypt store? gezien het feit dat forza 7 daar 26 euro is en shadow of war ook iets van 25 is het al de moeite om me daar iets meer in te verdiepen. Mn huidige VPN (ip vanish) verbindt er alleen niet naar :S

• Awesomo4k
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-10 12:48
quote:
Stefmeister schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:50:
Heeft iemand het voor elkaar gekregen om iets te kunnen kopen in de egypt store? gezien het feit dat forza 7 daar 26 euro is en shadow of war ook iets van 25 is het al de moeite om me daar iets meer in te verdiepen. Mn huidige VPN (ip vanish) verbindt er alleen niet naar :S
Krijg je dan een game-code of wordt het aan je account gekoppeld?

XboxID: Joeske86

• Yaz
quote:
G_Dragon schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:22:
[...]

Dit klinkt zeker goedkoop en intressant , alleen de vraag is of je hier geen problemen mee krijgt vanuit microsoft. Op deze manier is het wel spot goedkoop
Dit mag al jaar en dag. Vinden ze geen enkel probleem.

• Yaz
quote:
Martinspire schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Op zich is de vraag "hoe lang nog" legitiem imo. Ja ze knijpen nu nog de ogen dicht, maar ik kan me best voorstellen dat ze dit niet al te lang gaan toestaan. Ze hebben het telkens lastiger gemaakt met betaalmethodes en restricties, VPNs werken ook niet altijd meer en je bent wel strafbaar bezig.
De xbox one is regio-vrij. Wat is het verschil tussen de disk laten opsturen vanuit egypte of deze digitaal in de egypte store kopen. Dat ze beperkingen opleggen om ervoor te zorgen dat je vanuit jou regio in jou store moet kopen vind ik logisch, moet voor bepaalde regio's ook vast vanwege wettelijke redenen. Misschien hebben we wel een handel embargo met rusland ofzo voor digitale goederen, who knows?!

Maar als er geen handsembargo is ben ik erg benieuwd naar waarom ik strafbaar bezig ben. Niet afgedragen BTW? Als de werkelijke waarde in het land van aankoop onder de 24 euro is dan hoef ik helemaal niets af te dragen.

• ironpino
  • Laatst online: 11:29
quote:
Yaz schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 12:46:
[...]

Binnen de EU kunnen ze er niets aan doen. Dat is gewoon toegestaan zonder enige restrictie in het vrijehandelsverdrag. Daarbuiten liggen ook de nodige verdragen. En de douane kijkt in eerste instantie naar de waarde van het product in het land verkoop. Als die er niet op staat word gekeken naar de waarde van het product in Nederland en indien nodig word daar belasting over gevraagd. Maar wat houd je tegen om zelf de aanschaf te melden bij de belastingdienst? Dat ben je namelijk wettelijk verplicht. Ik neem toch aan dat iedereen dat netjes doet?
Daarnaast moet je om te kopen volgens mij aangeven dat je in egypte/rusland woont...

Conclusie is gewoon, mag eigenlijk niet maar wordt gedoogd door MS. Waarschijnlijk omdat het meer geld kost om er wat aan te doen. Al wordt het door MS wel steeds moeilijker gemaakt om buiten de eu digitaal te kopen.

ironpino wijzigde deze reactie 03-10-2017 13:00 (12%)

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino * Origin: Ironpino * Uplay: Ironpino * Xbox: IronPino X *

Wat is Cuphead toch een supertoffe game! Je start aan een eindbaas en na een kwartiertje denk je bij jezelf... Fuck dit gaat me never ever ever ooit lukken. En dan stukje bij beetje kom je verder en zie je de patronen waarvan je in het begin dat dat ze compleet random waren.

Van de vier werelden heb ik er nu drie uitgespeeld. Waarvan ik nog 1 boss in de tweede wereld op een A-rating moet krijgen. Maar die is me nog iedere keer te snel af.

Wat ik ook wel grappig vind is dat het best wel wat achievements kent met 0GS. Dat zijn de echte uitdagende achievements voor de die hards. :P

Vermaak me er meer mee dan met Dark Souls 3 en dat zegt behoorlijk wat. Komt erg hoog in mijn lijstje!

360Gamertag.....PSN ID

• Ruvetuve
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 22-10 08:53
quote:
G_Dragon schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:03:
Is er al een release datum of maand bekend wanneer het nieuwe dashboard of de Xbox Orginals uitkomen?
Ben ik ook wel benieuwd naar! iemand? Insiders hebben hem al.

https://news.xbox.com/201...-insiders-starting-today/

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 11:02
quote:
MRE-Inc schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:32:
[...]

Ja.... maar dan nog zie ik een prijs van 17,50 euro in NL en 5 dollar in US
Is iedere keer met Mad Max, de basis prijs is hier nooit naar beneden gegaan terwijl die in de VS nog maar 20 dollar is of zo. Vervolgens zelfde kortingspercentage en zie daar, een genaaide Europeaan.
Heb de game zelf overigens voor €6,79 op steam gekocht afgelopen weekend, daar is de prijs gelukkig wel normaal (maar daar heb je natuurlijk weinig aan als je alleen een Xbox hebt).

Gamertag: Finraziel42

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
http://images2.fanpop.com/images/photos/8200000/Austin-Powers-Goldmember-austin-powers-8220458-852-480.jpg
quote:
justifire schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:01:
[...]

Voor wie ze nog niet gespeeld heeft, Valiant Hearts en Child of Light zijn aanradertjes :Y
Helemaal mee eens! Jammer dat Ubisoft (uit mijn hoofd) niet nog meer van dit soort kleine pareltjes heeft uitgebracht afgelopen jaren. Deze dateren volgens mij al van 2014?

360Gamertag.....PSN ID

• Tits
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 13:28
quote:
uchiha tijntje schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:04:
En Cuphead uitgespeeld op Normal! Nu op naar Expert mode. Much faster, more enemies and more health for the bosses. What not to love!

Echt een aanrader voor een ieder die denkt dat hij/zij skills heeft })

Enige waar ik van baal en ik kijk toch een beetje met jaloezie naar (de oude) fifa's, :+ is dat er geen automatische gameclip wordt gemaakt van het level dat je hebt gehaald met een A-rating. Want ik vergeet door de vreugde iedere keer een gameclip te recorden... B)

Ik ga dat voor expert wel proberen :P Is het zo dat je met de X one X nog meer kunt gaan recorden? Tot een uur?

Hopelijk doet Cuphead het gewoon goed qua verkopen, want dit soort pareltjes moeten gewoon massaal worden ondersteund door gamers in plaats van het 24e!!! deel van de normale FIFA reeks. Daar heb ik de WK en EK edities niet eens meegeteld... 7(8)7
Echt een prachtige game, inderdaad. Ik hem net een tikkeltje té moeilijk. Nuja, beter zo dan omgekeerd.

• quorumz
quote:
JSchut schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:01:
Werkt dat kopen via bijvoorbeeld rusland met giftcards ook voor ingame currency wat niet ingame gekocht wordt?

Ik snap dat als ik wat in een game koop dat ik dan gewoon de normale prijs betaal. Echter kun je soms ook currency gewoon in de store kopen. Ik kijk nu naar:
https://www.microsoft.com...blood-bundle/bzl0234xfmq5

Deze kost in rusland een 10tje. Maar vraag me af of dit ook werkt. Weet niet of dit het zelfde werkt als gewone DLC.
ja werkt ook

• quorumz
quote:
Tokotor schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:15:
[...]

Ik durf niet te zeggen of er een bundel komt met FM7. Misschien dat iemand anders het antwoord weet?
misschien weten ze het hier:

http://www.8-ball-magic.com/index.php#anchor

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 07:58
quote:
uchiha tijntje schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:04:
En Cuphead uitgespeeld op Normal! Nu op naar Expert mode. Much faster, more enemies and more health for the bosses. What not to love!

Echt een aanrader voor een ieder die denkt dat hij/zij skills heeft })

Enige waar ik van baal en ik kijk toch een beetje met jaloezie naar (de oude) fifa's, :+ is dat er geen automatische gameclip wordt gemaakt van het level dat je hebt gehaald met een A-rating. Want ik vergeet door de vreugde iedere keer een gameclip te recorden... B)

Ik ga dat voor expert wel proberen :P Is het zo dat je met de X one X nog meer kunt gaan recorden? Tot een uur?

Hopelijk doet Cuphead het gewoon goed qua verkopen, want dit soort pareltjes moeten gewoon massaal worden ondersteund door gamers in plaats van het 24e!!! deel van de normale FIFA reeks. Daar heb ik de WK en EK edities niet eens meegeteld... 7(8)7
Hij is erg nice, alleen is het soms echt oneerlijk. MAW ik heb geen skills :)
Het platformer gedeelte hadden ze wat mij betreft eruit kunnen laten.

wes- wijzigde deze reactie 04-10-2017 17:16 (3%)

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:39

WiLLoW_TieN

Damn al ruim 15 jaar op GoT

Zo de eerste avond gespeeld op mijn XBOX ONE S op mijn 4K tv* ( Had reeds TitanFall gescoord voor € 10,-- op MP ).
Is toch wel een stuk mooier dan mijn "oude" XBOX360 ! Bij de aankoop zat een 14 dagen XBOX live code.
Echter heb ik net ( voor het eerst ) een 1 jaar abbo gekocht ( CDkeys.. ) als ik nu die 14 dagen code in zou voeren gaat dan gewoon de huidige geldigheidsdatum 14 dagen naar 'rechts' ?
Verder zat er een Forza3 ( & Hotwheels ) DLC code bij. Is zoiets een beetje verkoopbaar ?
Is niet mijn soort spel namelijk. De FiFa'18 die erbij zat ben ik al kwijt aan een kennis voor € 40,--.
Hierdoor komt mijn aankoop op ( maar ) € 184,23 !

* = helaas geen 10bit panel

• quorumz
quote:
Wom schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:49:
Nadat ik die twee weken gratis had geregistreerd kreeg ik kort daarna een aanbieding voor verlengen van een jaar die vergelijkbaar was met de online codes die je her en der ziet. Is dus vaak wel raadzaam die eerste te gebruiken, al heb je daar niks aan natuurlijk.

Mag ik even mijn complimenten geven aan de kwaliteit van de controllers? Gisteren schopte ik er een per ongeluk van de bank af, welke makkelijk een meter of 5 verder op de grond viel. Het klepje van de batterij was nog niet eens af gesprongen, dus mijn vrees voor een kapotte controller was ongegrond :) Stevig spul!
Hij trekt het ook wanneer je hem de hele kamer door gooit :)
quote:
Martinspire schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 19:04:
[...]

Ah dus je kunt dat straks wel of niet downloaden. Erg fijn, ook met 4K scherm denk ik dat ik 1080p zal prefereren als dat de FPS op kan krikken. Voorlopig komt dat er echter toch niet, maar wil wel een X gaan halen.

Overigens denk ik dat ik hem niet bij launch haal. Daarvoor denk ik dat de games die uitkomen er nog niet optimaal voor zullen werken en er zal ook nog wel een opstart probleempje hier en een bugje daar zijn.
Heb het ingeschakeld, ben benieuwd hoe groot de bestanden zijn...
Zie dat ik ook een backup kan maken van mijn instellingen naar de externe schijf, weet niet of dat handig is voor de overstap naar One X ?

Het vlees is zwak, waar ik voorheen 4K onzin vond en tevreden was met 1080p, heeft de Xbox One X er toch voor gezorgd dat ik gezwicht ben.
Van het weekend de Sony 65A1 aangeschaft, zie nu daadwerkelijk wat een waanzinnig verschil het is met de 55W905 die ik hiervoor had :9~
Kan niet wachten tot de X er onder staat :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

quote:
justifire schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:07:
[...]

Heb het ingeschakeld, ben benieuwd hoe groot de bestanden zijn...
Zie dat ik ook een backup kan maken van mijn instellingen naar de externe schijf, weet niet of dat handig is voor de overstap naar One X ?

Het vlees is zwak, waar ik voorheen 4K onzin vond en tevreden was met 1080p, heeft de Xbox One X er toch voor gezorgd dat ik gezwicht ben.
Van het weekend de Sony 65A1 aangeschaft, zie nu daadwerkelijk wat een waanzinnig verschil het is met de 55W905 die ik hiervoor had :9~
Kan niet wachten tot de X er onder staat :9
Ik wil best een 4K TV, maar overall vind ik 1080p prima. Kijk zelfs meeste series op 720p (niet eens WebDL) en maakt me meestal niet veel uit. En ik zit gewoon voor mn bureau met een pc monitor.

Overigens zie ik nu bij SWBF2 dat ze daar in het menu ook een lage resolutie gebruiken, dat vind ik dan weer jammer. Maar ik heb overall toch liever 60fps dan hogere resolutie (al mag die ook dynamisch zijn).

Qua bestanden verplaatsen kun je dat wel doen, al is het geen garantie dat het werkt. Ik kon bij mij geen enkele game opstarten en moest uiteindelijk alles opnieuw downloaden.

Crosspost vanuit het PS4 topic over het verkrijgen van een Star Wars Battlefront 2 Beta Key zonder een pre-order te plaatsen:
quote:
How to get a Battlefront II early access beta code instantly:

Go here: https://help.ea.com/en/co...=star-wars-battlefront-ii , this is the EA support ticket request screen.

Click PS4 Xbox One, or whatever platform you want it on.

Click "Codes and promotions"

Click "Invalid code"

It'll ask you to type the error message in the screen. You can type whatever you want, but you might as well make it something like, "My code did not work and I preordered the game."

A pop-up will ask you to log into your EA account. After you do that, it'll ask you to write a message to go with your support ticket. Make sure your email address is correct and write out the same message as before, i.e. "My code did not work and I preordered the game"

Submit it

Wait approximately 10 seconds or refresh and wait again. It should show a spinner at some point

Check your email, you will receive two emails in succession, one for opening a support ticket and then one with the code.
Het werkt en dat heb ik uit eigen ervaring. Al deed ik het zelf vanmiddag, dus ik weet niet of het nog steeds werkt.

Martinspire wijzigde deze reactie 05-10-2017 20:43 (37%)

• Samplex
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:08
De truuk voor Star Wars Battlefront 2 Beta Key werkt nog steeds :)

• G_Dragon
quote:
Ben benieuwd wanneer de release datum bekend word

• TheNostra
quote:
justifire schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:19:
[...]

Betere beeldprocessor (vooral tijdens sport overduidelijk), imo mooier design en erg tevreden geweest met mijn vorige Bravia.
LG heeft overigens ook goede punten : o.a. hogere nits, minder inputlag (21.9 vs 30.4ms van de Sony op 4K)
Sport kijk ik op een andere tv. Ga zelf voor de Lg 65c7v vanwege de input lag.

Gaat alleen gebruikt worden icm xbox one x.

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12:49

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Wat een timing, dan voer mijn code maandag wel in ;) ik heb vandaag een drukke dag maar ik zal vanaaf is kijken of jullie online zijn dan.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

quote:
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:14:
Vandaag Cuphead op 1000gs gekregen! Nu nog 2 achievements van 0gs halen en dan heb ik hem op 100%. Moet daarvoor nog een run&gun level halen zonder een kogel af te schieten en een van de eindbazen halen zonder damage. Wat een toffe game!

Daarna door met Oxenfree, gone home en dan wachten denk ik op Wolfenstein, misschien de nieuwe South park en de nieuwe Cod.

En in december dan Okami!
Kan alleen maar zeggen: fucking respect _/-\o_
Ik zet sowieso cuphead in nominatie voor GOTY voor de style, maar kolere wat is die game pittig.

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13:44
@SpoekGTi

Ligt eraan hoe goede maat hij is :+

Maar je kan natuurlijk gewoon een marktplaats prijs vragen (130? Ofzo)

En dan als extra elkaars xboxen met gamesharing instellen, heeft hij meteen een boel spellen en kun je gold delen.

Dat is zo een beetje mijn plan met een goede maat:)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

quote:
Mars18 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:13:
Speel nu weer iedere dag op mijn xbox one, en dat na 3 jaar 😮

Heb de originele grote xbox one, wat wordt die warm zeg, is dat normaal?

En de batterijen gaan wel erg snel op nu.

Spelen jullie na al die jaren ook nog op batterijen?
Niet dezelfde.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16-10 21:43
quote:
justifire schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:52:
[...]

Gebruik nog steeds dezelfde play&charge kit / batterypack als op de Duitse Day One launch, dingen zijn echt super !
Hier ook.

Heb er drie in gebruik en gaan nog altijd goed

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07:17
quote:
quorumz schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 07:19:
[...]

ik ga hem zeker weer eens op de xbox one x testen :) (aangezien je nu soms last hebt van framedrops)

3 dagen vrij genomen om shitload aan games te testen op de xox :)

PS wie heeft star wars battlefront 2 beta getest? ik kom niet door het 1e scherm heen met license agreement.. kan niet scrollen, a werkt niet, kansloos..
Bij mij ging alles probleemloos. Behalve dat ik 90% van de tijd heavy trooper heb gespeeld en toch blijft die op lvl 4 hangen. Specialist heb ik voor een daily challenge eenmaal gespeeld en die zit op level 11. Het is vooral servertest geweest en gratis promotie.

Edit: mochten er nog mensen twijfelen over de X, heb net de demo ook nog effe snel op mijn Pro gespeeld en dat is een verschil van dag en nacht. Niet alleen de 4K maar ook het HDR zorgt voor een veel beter beeld. Lijkt meteen een heel ander spel :)

Lekker Ventje wijzigde deze reactie 08-10-2017 21:08 (15%)

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
exactor it schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 12:06:
Ze hadden wel gelijk dat Cuphead moeilijk is zeg. :)
Zo’n gamer als jou speelt dat toch spel toch even zo uit!

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
uchiha tijntje schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 21:43:
[...]

Zo’n gamer als jou speelt dat toch spel toch even zo uit!
Haha. Ik loop enorm te falen. Wel echt cool om te spelen!

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 11:57

Notna

Where are you?®

Gisteren the thumbs van mijn XBO controller vervangen; fluitje van een cent. Kwam er echter achter dat het gat waar de thumbs doorheen steken in de faceplate niet meer helemaal rond is door het geweld :D Zodoende voel je dus 'ribbels' als je een rondje maakt met de thumb.

Denk dat ik de faceplate maar ook ga vervangen :+ Aan de andere kant; wellicht dat er over een aantal maanden ene XBO komt met een nieuwe controller en mijn zoon krijgt dan mijn oude XBO met controller. Die zal er een stuk minder last van hebben :+

Edit: was maar 3 euro via onze Chinese vrienden. Dan maar vervangen en ben ik voor totaal 8 euro klaar :Y ;)

Notna wijzigde deze reactie 09-10-2017 08:22 (9%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Darks
  • Laatst online: 20-10 14:11
Hé er mag ook wel af en toe nog een moeilijk spel tussen zitten. We zijn rotverwend met checkpoints, saves, aanpasbare difficulty, rewind features..

Games zoals Halo op Legendary of CoD 2 op Veteran uitspelen, inderdaad veel frustratie maar dat blijven wel ook leuke herinneringen met veel voldoening :)

Darks wijzigde deze reactie 09-10-2017 08:25 (3%)

Gamertag: I Darks I

quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 07:53:
[...]

Trial and error my friend! En een scherp oog voor het herkennen van de patronen :)
Inmiddels alle 1e bazen met A rank hoor. :+

• TheNostra
quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 07:53:
[...]

Trial and error my friend! En een scherp oog voor het herkennen van de patronen :)

Zocht gisteren google al een beetje af voor eventuele aankondigingen van DLC :+ Echt een pareltje! Alleen op Trueachievements staat Gianni in mijn lijst nog steeds ver bovenaan qua TA... Had eigenlijk verwacht dat Cuphead die zou overnemen.

Las gisteren ook nog een 'opiniestuk' van een of andere gamejournalist die zat te klagen dat de moeilijkheidsgraad 'infuriating' was ipv 'funny'. Ze haalde aan dat ze graag van moeilijke games houd, zoals Dark Souls, Mega Man, Contra, Super Meat Boy, The binding of Isaac, etc. Maar dat Cuphead toch echt valt binnen het 'trail and error' principe, waar je patronen moet herkennen door herhaling, en dat was niets voor haar. Volgens mij heeft ze dan dus ook geen enkele game die ze daarvoor noemde gespeeld. Want deze volgen (voor de normale gamer) in mijn optiek allemaal het principe van Trial and Error. Misschien heeft ze even op google gezocht op de term: most difficult games en deze even gekopieerd. :z

Verder las ik mensen die klaagden dat er geen "skip boss" button aanwezig was, zodat je uiteindelijk ook naar het 2e, 3e en final boss kon... Nou als je die wilt zien zonder dat je de 1e wereld kunt halen... dan ga toch lekker youtuben...
Megaman was in de tijd van de Nintendo 8 bit al extreem trial and error. En dat is nog steeds zo.

Oefenen oefenen oefenen en weten wat er gaat gebeuren zijn de twee belangrijkste dingen wat je moet doen en kunnen.

Zo heb ik geleerd om heeeeeeel geduldig te zijn. Zeker omdat de meeste spellen totaal geen Save functie hadden. En je moeder op het hart drukken laat de Nintendo aan staan. Haha

Zulke spellen mogen ze wat mij betreft wel op scholen oefenen. Leer je beter van nadenken en patronen herkennen. Handig bij scheikunde, natuurkunde, wiskunde.

Doordat ik het allemaal in me hoofd kon visualiseren waren deze vakken een eitje.

Nu heb ik cuphead nog niet gespeeld. Zit midden in een verhuizing maar hij gaat er komen. Lijkt me mooie uitdaging.
Pagina: 1 ... 21 22 23

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True