Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• KS1987
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 30-05 16:52

KS1987

no frills

Ik weet niet in welke mate je vertrouwd bent met games in het algemeen, dus vergeef het me als ik zaken die je reeds weet herhaal. Een GTX 660 kan BO3 op medium draaien met 60 frames per second (FPS), dus heel vlot beeld (60 is de max voor de standaard monitor); deze kaart kan trouwens veel van de nieuwste games nog best degelijk draaien. Ik heb deze kaart zelf gebruikt voor een 100tal uur op BO3. Ik heb nog een standaard exemplaar mocht je in Belgie wonen (PM me maar), voor Nederland en/of niet-standaard kaarten is er keuze troef op V&A.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True