Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Temp_Migration Windows10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• -- .- .-. -.-
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 12-02-2016
In de Windows partitie zie ik een map genaamd Temp_Migration, in die map vind ik een groot deel van mijn bestanden terug, excel, word en foto's. Waarom staan die hier? Zijn dit kopien? Als ik ze op de originele locatie verwijder gaan ze dan hier ook weg? Of zijn zxe alleen hier en nergens anders? Ik ga op onderzoek uit, maar als iemand mij hierover iets kan/wil vertellen dan graag. :) Het Googlen naar Temp_Migration Windows10 levert me nog niks op.

Beste antwoord (via -- .- .-. -.- op 12-02-2016 10:21)

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22:18

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Waar vind je die map precies? Want tijdens de upgrade heb je de mogelijkheid om al je bestanden en instellingen te behouden. Het lijkt mij vrij logisch dat die voor de veiligheid ergens tijdelijk worden opgeslagen, zelfs als je aangeeft dat je ze niet wilt bewaren. Vervolgens wordt het na een maand samen met de Windows.old map opgeschoont als onderdeel van een geplande taak. Daarom kan je na een maand ook niet meer terug, de oude Windows installatie die in Windows.old staat is dan weg.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Alle reacties

• -- .- .-. -.-
Ik heb foto's op de originele locatie terug gevonden, ze zijn dus niet verplaatst maar het zijn kopieën.
Ze zijn niet gelinkt, als ik in de ene map foto 1 verwijder en in de andere map foto 2, dan wordt die wijziging niet doorgevoerd in de andere mappen. Dat is dus helder, maar ik probeer mijn computer kennis wat op te krikken want er gebeuren te vaak onbegrijpbare dingen naar mijn idee. Kan iemand me vertellen hoe de bestanden hier terecht zijn gekomen en waarom dat gebeurd en of ik ze mag deleten. Of moet ik als leek weg blijven uit dit soort mappen. Om geen schade aan het systeem aan te richten?

• -- .- .-. -.-
Ik was een paar weekjes weg. Ben er weer!! De map staat als je in verkenner kijkt bij de partitie windows c: 2 plaatsen boven windows old. Als dit vanzelf word verwijder vindhet prima, maar het moet niet zo zijn dat ik iets verwijder en dat het dan toch nog ergens staat en blijft. Ik zal eens kijken over een maand wat er dan nog staat.

• -- .- .-. -.-
dit topic ben ik gestart, het is niet meer van belang, hoe verwijder ik het?

[Voor 38% gewijzigd door -- .- .-. -.- op 12-02-2016 10:21]

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True