Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Game pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• SoulInPain
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 05-01-2016
Hallo

Ik zou graag zelf een game pc samenstellen en ik heb al een lijst met welke onderdelen.

Dit zijn de meest nodige componenten
maar onderdelen zoals een towercase enz.. staan hier niet in opgesomd omdat dit niet echt de gaming expercience verhoogd.

CPU
INTEL CORE I5 4690K Quad Core 3.5 GHz

GPU
MSI GTX 960 GAMING 4GB GDDR5

RAM
CRUCIAL BALLISTIX SPORT 16 GB DIMM DDR3-1600

moederbord
MSI B85-G43 Gaming

CPU Cooler
COOLER MASTER HYPER 212 EVO

Voeding
CORSAIR CS650M

Zou dit een goede beginners game pc zijn?
Als jullie tips of advies hebben mogen jullie dit zeker achterlaten.

Alvast bedankt
SoulinPain

• SoulInPain
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 05-01-2016
TomWij schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:13:
Wat voor games plan jij te spelen?

Doe jij buiten games nog iets merkwaardig dat van belang zou kunnen zijn?

Heb jij aan toekomstige uitbreidingen gedacht? (bvb. Genoeg poorten op moederbord voor als je dingen wil bijsteken, case voorzien op langere kaarten, juiste aantal latjes en/of geheugen slots, ...)

Denk ook alvast eens na over de snelheid en grootte van de SSD en/of HDD die je gaat plaatsen.
Games zoals Squad, GTA5, BO3, Battlefield, enz maar de settings maken niet uit als ik maar geen lagg zou hebben is het goed :D

Deze game pc is vooral voor het gamen en eventueel wat photoshop buiten dat niets anders.

Ik heb al een goede laptop voor alle andere zaken.

Dus de pc is echt wel specifiek voor het gamen.

[Voor 9% gewijzigd door SoulInPain op 20-12-2015 17:22]

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True