Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Bartoow
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08-11 15:38
Beste Tweakers,

Een tijdje geleden ben ik verhuisd naar Utrecht en nu wilde ik graag een kleine TV aanschaffen voor op mijn kamer.

Ik ben opzoek naar een TV van 32'' waarbij een het leuk zou zijn als het een smart tv, maar niet perse nodig is. Mijn budget is ongeveer 300-350 euro. Ik zal de tv voornamelijk gebruik om films op te kijken, netflix, Wii U gamen en normaal digitaal tv kijken.

Zelf kwam ik deze al tegen in de price watch:
pricewatch: LG 32LF630V Zwart

pricewatch: LG 32LF580V Zwart

pricewatch: Samsung UE32H5000AW Zwart

pricewatch: Samsung UE32EH5300W Zwart

Ik kan zelf niet heel veel over de gevonden tv's vinden, ook de reviews zijn allemaal wat beperkt, vandaar dat ik het op deze manier nog even wil na vragen. Misschien dat jullie me nog wat tips kunnen geven.

:) :)

• Bartoow
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08-11 15:38
Iemand miss nog tips?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True