Toon posts:

SBS2008 SSL certificaat change key size greyed out

Pagina: 1
Acties:

• jimbo123
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 02-09 20:23
Voor een SBS2008 server wil ik een nieuwe CSR genereren om een SSL certificaat te bestellen.
Ik wil dit niet met de SBS wizard doen omdat ik een SHA256 CSR wil hebben (SHA-1 wordt vanaf 2016 niet meer ondersteun begreep ik).

Nu volg ik deze handleiding, en die heb ik op servers met Windows 2012 R2 al vaker gebruikt:
http://www.networking4all...rvers/mmc+-+aanmaken+csr/

Echter, ik kan de key size niet op 2048 zetten omdat het veld greyed-out is.

Zoals het een echte tweaker betaamd heb ik natuurlijk Google gebruikt en ik zag dit:
http://visualplanet.org/blog/?p=27

Dit is exact het probleem wat ik ook heb, echter de oplossing werkt in mijn geval niet.

Heeft iemand enig idee?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee