Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp nodig oude speakers

Pagina: 1
Acties:

• EF_
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 13-10 20:01
Hallo,

Ik heb thuis nog een stel oude speakers van Jamo staan en ik wil ze graag wil aansluiten, het geluid is namelijk nog steeds goed. Enige probleem is dat de versterker (Pioneer stereo amplifier A-450R) niet meer goed werkt (waarschijnlijk teveel stof ingekomen). De 2 speakers hebben beide 2 koperdraden aansluitingen. Nu is mijn vraag welke versterker ik kan halen om de speakers hier op aan te sluiten. Als dit een domme vraag is waar allang antwoord op is gegeven op een forum, verwijs me graag door en dan sluit ik dit topic. Ik vraag het vooral omdat ik zelf nogal een leek ben op het gebied van audio.
Bij voorbaat dank voor de hulp

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True