Toon posts:

Game systeem om binnenkort occulus rift mee aan te kunnen

Pagina: 1
Acties:

• Enthousiasme
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 11-12-2015
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Ik ben van plan mijn eerste Game PC te bouwen samen met een vriend die daar wat meer verstand van heeft ;). Doel is een aantal jaar lekker te kunnen gamen en later ook in combinatie met een occulus rift.

Wat mag het systeem gaan kosten?

Systeem mag rond de 1000-1200max euro kosten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Ik heb nog 8gb(2x4) ram vanuit mijn vorige pc (al is dit waarschijnlijk dd3), ik kon hiervan niet specifieke info vinden in de hardware onderdelen, en een harde schijf hitachi Sata hds723020bla642 van 2tb die ik graag wil blijven gebruiken naast de ssd.

Deze harde schijf heeft nog een windows 7 versie geinstalleerd die een upgrade naar 10 heeft. Dit was een versie geleverd bij mijn HP computer en ik hoop dat ik deze kan blijven gebruiken en liefst zelfs over kan zetten naar de SSD.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wou de Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD met een grotere voeding. In de forums komt die als krachtig en goedkoop naar voren maar minder goedkoop qua stroom en wat luider, maar dat vind ik prima.

Ga je overklokken?
Weinig ervaring mee, maar wil ik best proberen.

Wat verwacht je van ons?[i]
Vraag is nu of deze onderdelen met de rest van de best buy compatibel zijn en voldoende om te kunnen gamen wanneer de occulus rift uitkomt. Alvast bedankt! _/-\o_

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 213,90€ 213,90
1Gigabyte GA-B150M-D3H€ 82,95€ 82,95
1Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD€ 346,50€ 346,50
1Fractal Design Define S€ 80,-€ 80,-
1Antec VPF Series 550W€ 56,95€ 56,95
1Crucial BX100 500GB€ 161,67€ 161,67
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 941,97

[Voor 63% gewijzigd door Enthousiasme op 09-12-2015 19:52. Reden: template]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee