Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Videokaart vervangen

Pagina: 1
Acties:

• Xudonax
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 14:37
In principe kun je beide merken gewoon installeren (aangenomen dat je de oude kaart verwijderd). Wel zul je even moeten opletten dat je de drivers volledig verwijderd met iets als Display Driver Uninstaller.

• Osiummaster
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 26-11 09:16
Als je per-se nu iets wil kopen zou ik sowiesow een R9 390 nemen. maar als ik jou was zou ik nog een half jaartje wachten voor de nieuwe kaarten in de zomer.

De die's gaan verkleind worden van 28 naar 14nm, wat niet alleen extra performance maar ook energiezuinigheid oplevert, GDDR5X geheugen komt op de goedkopere kaarten en HBM2 op enthousiast grade kaarten EN daarbij waarschijnlijk ook nog extra DX12 functionaliteit. De kans is enorm dat volgend jaar een van de grootste prijs-kwaliteits boosts in tijden zal plaatsvinden bij GPU's in een heel lange tijd (dit komt VOORAL door de die shrink trouwens)

De huidige architectuur liep al jaren erg stug met kleine vooruitgangen, er werd bij de laatste reeksen alleen maar een beetje geoptimaliseerd. Heel veel nieuwe technologie├źn zijn precies volgend jaar af en dat wordt zeer spannend.

[Voor 32% gewijzigd door Osiummaster op 09-12-2015 13:29]

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True