Toon posts:

Clevo P771DM-G, Clevo P670RE6, Clevo P670RG of BTO 17CL78

Pagina: 1
Acties:

• vtrisjin
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 17-07 22:16

vtrisjin

Retro Games Collector

Ook op de boot gesprongen en een 15 P650RE6 besteld afgelopen zaterdag.
Hype!

3D Artist/Founder: Yellowcake Games

• NiGeLaToR
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 21:48
Voor die 7€ zou de betere pasta er standaard op mogen, hier iig ook besteld :)

Ook de 256gb M2 ssd met raketsnelheid, 3k scherm, 2 x 8gb en een externe optical drive.

Enfin, zaken gaan best goed zo te lezen :+

Weg uit m'n comfortzone, ik bouw aan USG21.com

• NiGeLaToR
Zo, iemand z'n laptop al binnen? Ben nog in afwachting - ging wat mis met een onderdeel en toen was tussen kerst en oud en nieuw natuurlijk even rustig. Hoop dat ik deze week met m'n kerstcadeautje aan de slag kan.

• NiGeLaToR
laptopplus schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:41:
[...]

Had je dat niet aangegeven dan? Dat je dat pre-installed als versie wilde? Wij installeren altijd een versie, om te testen en die laten we altijd staan. :)
Heb de optie niet bewust gezien nee, maar ben er blij mee want meer tijd om te prieken :)
Slim om er wat op te zetten om te testen.

Maare top apparaat tot zover! Zeker icm de M2 SSD echt bizar snel zeg. Kan er iig keihard op interneppen :+

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee