Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aftermarket cooler voor i7 4770K

Pagina: 1
Acties:

• Jelmer505
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 28-11-2019
Hi Guys,

Het is weer de tijd van Sinterklaas en de Kerstman, dus moeten we weer cadeau's verzinnen. Vandaar dat ik dit topic start, want ik ga namelijk een aftermarket cooler vragen voor de kerst. Zelf zat ik te kijken naar de Scythe Mugen 4. Reviews zijn goed maar weet niet of dat mijn RAM in de weg gaat zitten. De cooler pas met zijn hoogte wel in de case :*) .

Wat wil je doen met je nieuwe Cooler?
Mijn i7 4770K overclocken met een MSI Z97 GAMING 5 board die in een H440 case zitten

Wat mag de cooler gaan kosten?
Het is voor kerst dus rond de 40 50 euro!

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee dit is de eerste keer dat ik een aftermarket cooler ga kopen

Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik willen weten of dat een cooler niet in de problemen komt met mijn RAM. Ook heb ik zelf geen kennis op dit gebied dus vandaar dat ik het vraag

Alvast heel erg bedankt!
- Jelmer

[Voor 3% gewijzigd door Jelmer505 op 03-12-2015 14:24]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True