Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• CreativeSkills
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22-02-2019
Beste allemaal,

Graag zou ik eerst willen zeggen, dat ik niet te lui ben om te zoeken, maar gewoon echt geen idee heb waar ik moet kijken.

De situatie is als volgt:
- Xbox One aangeschaft.
- Macbook Pro in huis.
- Beide apparaten wil ik aansluiten op een monitor (Acer K272HL) met 1 hdmi ingang. (daarnaast een dvi en vga aansluiting voor wat het waard is.)

- Voor beeld wil ik een hdmi switch aanschaffen, zodat beide dmv hdmi kunnen worden aangesloten.

- Voor audio ben ik in het Xbox forum de juiste richting gewezen. Daar werd mij verteld een speakerset aan te schaffen met een optische aansluiting voor naar mijn Xbox. Daarnaast ook een jack aansluiting om te kunnen verbinden met de Macbook Pro.

Ik heb zelf geprobeerd te zoeken, maar kan er niet wijs uit worden waar ik precies naar moet zoeken.
Zou iemand mij daarmee kunnen helpen?

Budget: liefst onder de 100 euro, behalve als het echt hoger moet uitvallen.
Merk: geen voorkeur

Hartstikke bedankt.
Vaak geholpen door Tweakers, hopelijk lukt het vandaag wederom!

[Voor 12% gewijzigd door CreativeSkills op 02-12-2015 18:09]

FFXIV: Brawny Brawler

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True