Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

fps drops in zowel in game als met een film op youtube

Pagina: 1
Acties:

• gijs1993
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 28-01-2016
goedendag ik heb sinds enige tijd last van fps drops zowel als in game als met een filmpje kijken op youtube

ik heb zelf al een nieuwe videokaart gekocht maar dat mocht niet baten
ben bij de computer winkel geweest maar daar kwam alles goed doorheen met testen wat ik erg raar vind
alles is opnieuw geinstaleerd met een verse windows en de laatste drivers

hier onder mijn specs

amd fx 8120
r9 280 vapor x
8 gb corsair valeu select 1333 mhz
asrock 970 extreme3

ik ben beetje einde raad als iemand iedeen heefd hoor ik ze graag

alvast bedankt

• gijs1993
oo ja die is inderdaad ook belangerijk zit een 600 watt ocz mod xtreme in

en had ook al wat gelezen over die bordjes dat ze het niet zouden ondersteunen vind ik het wel raar dat ik er nu pas problemen mee heb
lijkt mij dat je dan meteen in de problemen ermee zou moeten zitten

• gijs1993
mja voeding lijkt me niet echt omdat hij niet uitvalt ofzo het is echt trotellen wat hij doet

• gijs1993
oke oke mja dan word het denk een nieuw moederbord kopen wand klinkt allemaal best logish wand is inderdaad als ik veel van de processor vraag

maar wel raar dat ze toen bij de pc winkel dit als upgrade kit verkochten

• gijs1993
alweer een tijdje terug maar heb een paar keer een bleuscreen gehad met de meld codepage fault in nonpaged area
nou heb ik zelf al een beetje rond gekeken maar schijnt iets met geheugen dumps te zijn
zou dat betekenen dat mijn geheugen kapot is ??

• gijs1993
mja mijn pc blijfd mooi op temp in game komt me processor niet boven de 70 graden uit
en mijn gpu niet boven de 65 graden en voor de rest alles onder de 40 graden
dus dat lijkt me het probleem zoiezo niet

ik heb zelf al bankjes onderling gewisselt maar haalde niet veel uit
mem test heb ik al op een stickie liggen maar kom er niet echt uit hoe ik hem moet booten en kan niet echt een degenlijken how tho vinden voor voor de bios die ik heb

dus als iemand die heefd graag

• gijs1993
Zit een nieuwe schijf in en mijn ssd is ook nog niet zo oud

• gijs1993
mja ze adviseren niet boven de 61 graden maar das onmogenlijk bij amd met een beetje gebruik worden ze al warm intel daar in tegen blijfd heel koel en mja betreft dat moederbord daar twijfel ik over omdat ik nooit het probleem gehad heb dus lijkt me stuch dat hij dan daar nu problemen mee zou moeten krijgen

• gijs1993
nee heb een water koeler er op zitten de cooler master seidon en met prime95 word hij ook niet warmer dan 70 graden omdat hij dan weer extra gaat koelen als hij rond die temp komt

• gijs1993
mensen probleem is opgelost heb een nieuw moederbord gekocht de gigabyte die al eerder werd geadviseerd bedankt voor het mee denken allemaal

• gijs1993
heb het al in gebruik ander post ik naartuurlijk niet
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True