Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Telefoon voor vriendin - 4G in België

Pagina: 1
Acties:

• daxie
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17-02-2018
Ik zoek een?
Android phone, 4G met support voor 800MHz 4G band (België), met goede batterijduur en niet te groot, max 5". Wel met duidelijk leesbaar scherm, minstens 1280x720 zou ik zeggen.

Wat is je budget?
200 - 250 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze heeft nu een oudere windows phone, en daarop draait amper een app. Bedoeling is om mails te lezen, wat te surfen af en toe, wat dingen op te zoeken, whatsapp,... Geen zwaar gebruik dus

Wat heb je zelf al gevonden?
Kingzone K2, Doogee F3 Pro

Welke vragen heb je hier nog over?
Mag chinaphone zijn, maar wel met de mogelijkheid alle overbodige zooi er af te gooien. Hoe meer stock android, hoe beter. NFC is leuk maar niet nodig, net als fingerprint en zo zaken.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True