Businessgame - slow turn based browser game - doe mee!!

Pagina: 1
Acties:

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Mensen, ik wil deze game toch even een hart onder de riem steken.

Ik ben deze game tegen het lijf gelopen een paar dagen geleden. Ik ben / was op zoek naar een langzame turn based browser game. Niet teveel stress of gehaast. Geen gedoe als ik even niet online kan komen of dat ik mijn wekker moet zetten midden in de nacht om niet aangevallen te kunnen worden.

Businessgame is een game die 3 maanden duurt. Je begint een bedrijf en je kan mensen inhuren en trainenk, om vervolgens een product te gaan fabriceren. Daar moet je spullen voor inkopen. Echter is er een markt met schommelende prijzen. Misschien moet je heel duur energie inkopen en koop je voor een fluitje staal in.

Hoe dan ook, over 1 week en een paar dagen start er een nieuwe ronde van 3 maanden. En de game kan wel extra spelers gebruiken om het competitie gehalte een beetje op te krikken.

Gebruik deze week om even flink te ploeteren zodat je straks een schitterend welvarend bedrijf uit de grond stampt! :)

Doen jullie mee?? Check: http://businessgame.be/ (ik heet daar Ti3s) :+

Mijn portfolio op Instagram

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:32
Net even getest omdat ik ook zoiets zoek maar hierbij is XP wel een erg vertragende factor. Je kunt heel veel geld hebben maar geen nieuwe industrieën kopen of personeel trainen omdat je geen XP hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Pendora schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:17:
Net even getest omdat ik ook zoiets zoek maar hierbij is XP wel een erg vertragende factor. Je kunt heel veel geld hebben maar geen nieuwe industrieën kopen of personeel trainen omdat je geen XP hebt.
XP kan je opbouwen, en je kunt wat extra verdienen door 10 simpele handelingen. Kost een minuut van je tijd, je helpt de game er een beetje mee (promotie) en jij schoort wat XP. Het is ook niet een game die je iedere minuut van de dag bezig hoeft te houden. Het is een langzame game, en kan je op je eigen momenten spelen. Leuk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 13:04
Ik ga 'm vanavond (of iig ergens deze week) een keer een kans geven, ben zelf ook al poosje op zoek naar een langzamere (originele) game. Ben helemaal klaar met die 13 in een dozijn (fantasy) games die min of meer allemaal hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
RoyK schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:11:
Hoe dan ook, over 1 week en een paar dagen start er een nieuwe ronde van 3 maanden. En de game kan wel extra spelers gebruiken om het competitie gehalte een beetje op te krikken.
Competitie en P2W features vormen zelden een goede combinatie... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Topicstarter
Inrage schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:08:
[...]

Competitie en P2W features vormen zelden een goede combinatie... :(
Pay to Win bedoel je denk ik heh? Ik weet niet of dit een hele zware factor is. De nr 2 en 3 doen het blijkbaar goed zonder. Ik ga het gewoon een periode proberen en zie ik wel hoe ver ik kom en of ik het over een week of 2 nog steeds speel :)

[ Voor 15% gewijzigd door RoyK op 02-12-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
Die xp als limiterende factor is wel even wennen. Dat moet ik toch eens bestuderen voor een optimale start.

Ook vind ik het moeilijk om de market te gebruiken. Ik zou eerder een mogelijkheid met sell en buy limits enzo verwachten, het is ook vrij onduidelijk om te zien hoe prijzen fluctueren.

Ik heb wel goede hoop voor dit spel, maar de player base is nog wat klein.
Pagina: 1