• XallaX
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17:51

XallaX

Meow

jdh009 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:13:
Ik loop toevallig tegen ongeveer eenzelfde probleem aan met muziek, hoe fix je zoiets? Heb meerdere verzamelalbums zoals Hitzone van vroeger en klassieke albums die echt ruk worden weergegeven omdat die ze importeert op album. Het nummer/titel wordt juist herkent en dus ook het album. Echter, ondanks dat de metadata in de bestanden kloppen gooit ie de artiest naar Various Artist. Hoe krijg je die informatie goed over zonder je hele bibliotheek op metadata uit de files te zetten? De rest pakt ie wel goed en vult ie mooi aan, echter dus deze verzamelalbums niet.
Albumartiest moet in de tag staan als various artists.
Dat is de belangrijkste parameter om plex de verzamel cd's te laten zien.
Dan worden ze in een map various artists geplaatst in plex en kun je er ook op zoeken.

https://support.plex.tv/a...music-media-from-folders/

Hoofdstuk: Handling “Various Artists” or Similar Compilations

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 00:02

DeTeraarist

#Boots2Asses

Om even te benadrukken hoe belangrijk het is: altijd een albumartiest invullen. Ook bij gewone albums. Scheelt weer geneuzel met iets als 'Artiest A ft. Artiest B'. Als je dan geen albumartiest invult krijg je twee albums, eentje van Artiest A met x aantal nummers en eentje van Artiest A ft. Artiest B met één nummer.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• aspellinside
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 01-12 13:17
Dennis0162 schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:04:
Hi!

Kan iemand mij uitleggen waarom Plex alsnog probeert te transcode? In principe zou dit toch gewoon direct play moeten zijn?
[Afbeelding]

Kun je dat op een of andere manier forceren?
Volgens mij gebeurt dat altijd als er ondertiteling moet worden ingebrand. Probeer het eens met een externe .srt?

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 29-09 05:35
Beste alle,

Ik wil een vraag stellen betreft het toevoegen van een device voor Plex.

Ik heb in de keuken een Mi Tv gekocht met Android tv erop. Nu heb ik plex geïnstalleerd en wil deze aanmelden.

Echter krijg ik telkens een melding met ga naar een browser op een andere device en ga naar http://Plex.tv/link en voer de code in. Maar op dit link moet ik me aanmelden.
Ik meld me aan met mijn Plex account maar dan kom ik op mijn account maar niks te zien om de tv toe te voegen in de keuken.

En op Android tv heb je geen webbrowser die ik zo snel kan vinden.

[Voor 6% gewijzigd door theduke1989 op 10-01-2021 12:48]

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Eerst inloggen, dan die link volgen. Als je niet ingelogd bent kan het apparaat ook niet gekoppeld worden.

• roeleboel
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Morphix schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 17:16:
Hardware acceleration en Docker zijn tot nu toe niet echt vrienden van elkaar. Heeft een van jullie ervaring hiermee?

Ik heb een intel 9100. Quick Sync ondersteuning dus, vziw. Op het systeem draait Debian buster. De container heeft '/dev/dri' als device toegewezen gekregen.

In plex verschijnt de optie voor hardware acceleration niet in het Transcoder menu. Dit heb ik al geprobeerd, maar maakt tot nu toe geen verschil:
  • chmod 666 /dev/dri/* (liever niet, want Docker heeft root rechten, dus waarom moet ik die rechten apart toewijzen)
  • intel drivers geinstalleerd op Debian (lijkt mij ook onnodig? Een container boeit het toch niet of op het host OS drivers geinstalleerd zijn?)
Heb je een plex pass? want zonder werkt hw-transcoding niet.
Welk docker image gebruik je?

Deze werkt voor mij alvast (met plex pass dus):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
#!/bin/bash
docker run -d \
  --name=plex \
  --net=host \
  -e PUID=1000 \
  -e PGID=1000 \
  -e VERSION=docker \
  -v /home/roeleboel/docker/PlexMediaServer:/config \
  -v /mnt:/data/disks \
  --restart unless-stopped \
  --device=/dev/dri:/dev/dri \
  linuxserver/plex

(en nee, ik heb geen chmod gedaan of drivers geinstalleerd op de host)

• Morphix
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 30-11 09:51
Ah, thanks! Dat is het, ik heb geen plex pass. Heb ik overheen gekeken, of wellicht staat het helemaal niet vermeld bij de docker images. Jammer dat ze die feature achter de paywall zetten. Ik begrijp oprecht niet wat 'gratis' Plex dan voor meerwaarde biedt. Bibliotheekmanagement?

Dan kijk ik toch eerst maar eens of Jellyfin voor mij werkt.

Dank!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 01:04
@Morphix Wat boven mij ook aangegeven wordt. Plus, wacht op de aanbiedingsmomenten. Je krijgt ook vanzelf vaak een mail dat je korting krijgen en dan zit je richting de 75 a 90 euro te kijken.
Denk dat je minimaal een keer een maandje een abo hebt moeten hebben gehad, maar geen idee.
Kun je het wel mooi eens proberen of het wat voor je is.
Morphix schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:00:
[...]

Ah, thanks! Dat is het, ik heb geen plex pass. Heb ik overheen gekeken, of wellicht staat het helemaal niet vermeld bij de docker images. Jammer dat ze die feature achter de paywall zetten. Ik begrijp oprecht niet wat 'gratis' Plex dan voor meerwaarde biedt. Bibliotheekmanagement?

Dan kijk ik toch eerst maar eens of Jellyfin voor mij werkt.

Dank!
Kijk ook eens in de ts om te zien welke functies de pass heeft. Dan weet je snel genoeg of het wat voor jou is.

• theduke1989
@Morphix als je meer info hebt graag. Zelf hebben we nog alles over de netwerk (bedraad) waarop we kijken. maar wil toch ook op andere devices als mogelijk.

Plex doet het prima daar niet van. Enige wat ik ook dus mis is via pc of laptop. Want daar is de structurele permissies niet echt optimaal in combinatie met pc en Plex als player.

• geenwindows
  • Registratie: november 2015
  • Niet online
theduke1989 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:33:
@Toml83 als ik goed begreep kon je alleen via Plex pass remote access gebruiken om zo dus ook je vrienden en familie toegang te geven.
nee hoor, je hebt geen Plex Pass nodig om je server te delen met anderen.
Maat van mij heeft geen Plex Pass en ik heb gewoon toegang tot zijn gedeelde bibliotheken.

Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

• Toml83
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 01-12 14:37
@RobbyTown

Bedankt voor je reactie.
Jij hebt dus ook dat bepaalde audio/ ondertiteling niet wordt afgespeeld.
Met subs heb ik dat verholpen om via MKVtoolnix alle subs (waren er een stuk of 32) te verwijderen en alleen NL te laten staab. Resultaat = video wordt afgespeeld.

Tot nu toe speel ik op Plex alles draadloos af. Ook 4K bestanden van 25-30 gb. In plex dashboard zie ik dat het zonder transcoderen gaat. Misschien wel krachtige TV, denk ik.

• geenwindows
  • Registratie: november 2015
  • Niet online
RobbyTown schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:59:
[...]
Verder wat versta je onder een goede internet verbinding? Mocht je 1000 Mbit hebben (ruim genoeg) en 4K laten afspelen, dat trekt je nas niet.

[...]

Misschien iets met transcode nodig? Daar heb je dan Plex Pass voor nodig. Ik heb keer gezien dat ene gebruiker wel Transcode doet (chromecast) en de andere niet (LG TV) (dezelfde film). Lijkt op hetzelfde wat jij hebt.
4K kan je prima met een rpi4 als server afspelen, zolang het maar direct-play is, dit is niks anders dan een bestand uploaden...

Je hebt geen Plex Pass nodig voor (software) Transcoderen, enkel voor Hardware Transcode heb je Plex Pass nodig, toegegeven, er zijn niet veel NAS'en die 4k goed kunnen transcoderen, basis regel is eigenlijk ook: transcodeer geen 4k media.

Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

• RobbyTown
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 23:09

RobbyTown

Grootmeester

Toml83 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:42:
Plex gaat arcade games uitbrengen voor 5 euro p/m.
Wat mij betreft iets teveel voor een paar games.
Echter kun je ook eigen roms erop zetten.

Iemand hier wel eens naar gekeken of geprobeerd?
Op zicht wel grappig om de oude games via de TV / mobiel te spelen.
Als je Plex pass hebt is het een paar euro goedkoper :). Zelf nog niet getest ook geen behoefte. Mocht een geen succes worden trekken ze zelfs de stekker eruit, het is een soort kickstart projectje.

Je dient zelf de games bieb erbij te zetten, ik vraag mij af hoeveel mensen dit gaan zien (als je het nieuws niet volgt en de changelog niet leest). Als je plex server een tijd goed draait, dan is kwesite van alleen updaten en door (sommige hebben dat stukje zelfs geautomatiseerd en geen omkijken naar).

Waar ik wel blij om ben en @jdh009 ook denk ik (en ze zich aan de belofte hebben gehouden) met de nieuwe update is dit:
RobbyTown in "[Ervaringen] Plex - Deel 3"

Als nu versie 1.21.2.3939 draait zie je dus die gratis plex content films niet meer als je niet bent ingelogd. Dan zie je vanaf nu

Mijn blog

• RobbyTown

RobbyTown

Grootmeester

absrnd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:14:
Ik wilde de HDR Tone Mapping functie aan zetten, om HDR naar SDR om te zetten, maar hoe kan ik die aanzetten ?

Op diverse Youtube video's is duidelijk die optie aan te vinken, maar bij mij totaal niet aanwezig.
https://support.plex.tv/articles/hdr-to-sdr-tone-mapping/
Gokje, je hebt geen plex pass?

Mijn blog

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 01:28
Heb je je plex open voor het internet? Check je versie nr! Want er zit een leak in waardoor je serveer kan worden ingezet voor een botnet.

Als je op plex server 1.21 of hoger zit is het goed. Daaronder onmiddellijk updaten!

https://www.reddit.com/r/...server_versions_and_make/

https://www.bleepingcompu...-to-amplify-ddos-attacks/

DIKKE CRO

• RobbyTown

RobbyTown

Grootmeester

Dacuuu schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:59:
Heb je je plex open voor het internet? Check je versie nr! Want er zit een leak in waardoor je serveer kan worden ingezet voor een botnet.

Als je op plex server 1.21 of hoger zit is het goed. Daaronder onmiddellijk updaten!

https://www.reddit.com/r/...server_versions_and_make/

https://www.bleepingcompu...-to-amplify-ddos-attacks/
Ook toevallig dat is de laatste versie en per toeval dan ook gefixt (hadden ze ook beloofd) want het ging juist om dat mensen van buiten af konden kijken zonder login naar de films van Plex zelf dat is nu gefixt + botnet als extra bonus patch of wisten ze bij Plex meer?
theduke1989 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:40:
@D4NG3R hoe moet je dan Bestandsnamen geven. Heb daar elke keer problemen mee. Die extra Software maakt het ook niet er beter op.
Voorbeeld van een film bestand: Het gaat om de film genaamd The Moon Sugar in het jaar 2019 opgenomen in 1080p, geluid DTS door release groep Tweakers. File name ziet er dan zo uit:
TheMoonSugar.2019.1080p.DTS-TWEAKERS.mkv

Bij opensubs gaat die dan zoeken naar
TheMoonSugar.2019.1080p.DTS-TWEAKERS.nl.srt als beste match die moet je hebben als er die ook is.

Releasegroep HWI heeft er ook een met NL subs maar file name heeft geen 100% match dus kan dat niet 1 op 1 klopt.
TheMoonSugar.2019.1080p.DD-HWI.nl.srt

Ga je het The Moon Sugar (2019).mkv noemen, dikke kans dat die dan niets vind.

[Voor 32% gewijzigd door RobbyTown op 05-02-2021 12:02]

Mijn blog

• Domino
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 22:17

Domino

30 Watts and overheating...

Direct Play.

Zeer waarschijnlijk transcodeert plex de video’s. Daarvoor zal de 720+ niet genoeg power hebben zo te horen.

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him. pvoutput

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
Luuk2015 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:59:
Sinds enige tijd maak ik gebruik van een Plex server die draait op mijn Synology DS720+.
Echter loop ik sinds het begin al tegen het probleem aan dat de performance via Plex bijzonder slecht is t.o.v. het direct afspelen via een applicatie als VLC. Als ik via Plex een film afspeel dan komt het vaak voor dat hij pauzeert om te laden, dit is erg storend. Via VLC heb ik hier geen last van.
Vandaag probeerde ik een film te streamen naar mijn Chromecast via de Plex app, echter pauzeert de film dan om de zoveel seconden om te laden.
Ik hoop dat jullie een idee hebben hoe dit komt, waarom is de performance van VLC zoveel beter dan via Plex?
Vlc speelt praktisch alles wat je ertegen smijt dmv de ingebouwde codecs.
Chromecast is veel beperkter qua ingebouwde codecs en als die dan daar niet ingebouwd zit, gaat je server "Realtime" coderen naar een formaat dat chromecast wel in afspelen.

Als die film aan het afspelen is, eens kijken in Plex waarom die transcodeert soms idee bitrate gecapped op 4mbit.
Oplossingen:
- zwaardere server
- cliënt veranderen
-ander bronmateriaal gebruiken..

• Domino

Domino

Luuk2015 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 21:16:
@Domino @SadisticPanda
Bedankt voor jullie reactie.
Zojuist viel het mij op dat het streamen van een 4K film direct naar mijn telefoon (iPhone 12 Pro) gewoon prima ging, pas toen ik deze naar de Chromecast streamde begon het stotteren om de zoveel seconden.
Alleen weet ik nu niet of het probleem de wifi-verbinding (5Ghz) van mijn Chromecast is, of dat de Chromecast sowieso het probleem is i.v.m. het formaat van de fiilm, hebben jullie een idee?
Je kunt in het plex dashboard zien wat de server doet, met name of er transcoding plaatsvind. Kijk daar eens terwijl je een film speelt op je telefoon (met de plex app toevallig, en met de enhanced playback aan?). Dan zie je dit in je app:

Die ‘direct play’ is belangrijk, dat betekend dat de video direct wordt gestreamed, zonder dat er transcoding plaatsvind.

Ik vermoed dat de chromecast de indeling (codec) van de video niet snapt en dus de plex server vraagt het in een begrijpbaar formaat om te zetten. En dat kost rekenkracht.

• Domino

Domino

Luuk2015 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 22:52:
[...]

zou een Chromecast Ultra dit probleem oplossen?
Moeilijk te zeggen, hangt heel erg af van welke video formaten je afspeelt. Ik ben sowieso niet zo thuis in chromecasts maar heb wel een google doc voor je met ondersteunde video formaten per serie: https://developers.google.com/cast/docs/media#video_codecs

Naar mijn mening: pak je het gelijk goed aan en zet je een shield of apple tv neer. Ben je overal vanaf.

• SadisticPanda
  • Niet online
Of'meeste chinese android boxen doen het ook wel goed zoals een mibox 3 of een van de 5000 varianten als budget een issue is.

Zoals @Domino zegt, shield of atv zijn veruit de beste maar komen met een prijs.
Hier hangt aan 1 tv een mibox 3 met ethernet adapter voor samen 40 euro ofzo en speelt ook alles bijna. Zit ook chromecast in moest je dat handig vinden...

• Domino

Domino

Luuk2015 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:33:
@Domino @SadisticPanda
Wat ik zelf heel erg fijn vindt aan de Chromecast is dat ik gewoon met 1 tik iets naar de Chromecast stuur, de TV gaat automatisch aan en ik hoef niets meer te doen. Waar ik bang voor ben is dat ik met bijvoorbeeld een Mi Box, Chromecast TV met Google Home of Nvidia Shield veel meer stappen moet doorlopen, of heb ik dit mis? Naar mijn mening heb ik niet al die apps nodig, daar heb ik toch mijn telefoon voor.
Hopelijk hebben jullie een idee.

Nogmaals vele dank!
Dat werkt met een settop box (shield/atv) niet veel anders. Aanzetten, app starten en kijken. Nu pak je je telefoon, start een app en casten. Zo te horen maak je gebruik van cec om de tv aan te zetten, dat kan met een settop box ook. Overigens heeft Apple zijn eigen manier om te casten, airplay.

Maar mijn usecase is ook ietsjes anders. De atv doet hier ook dienst als homekit hub. Dus voor mij was de keuze makkelijker destijds.
Dennis0162 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:10:
[...]

Sinds dat ik een chromcast ultra heb gaat direct play echt een stuk beter! ook minder last van buffering
Beter of gewoon goed? Ik zou mezelf mateloos ergeren aan bufferen. De atv hier pikt gewoon alles, van huis-tuin-keuken filmpjes tot de meest exotische formaten.

Maar, zoals eerder aangegeven, daar staat wel een hogere aanschafprijs tegenover.

• RobbyTown

RobbyTown

Grootmeester

Ja ja Plex heeft weer een update.

Terug in plex updates aangepast. Ik heb vraag mij aangepast naar automatisch tijdens onderhoud.

Ik merk geen verschil... Automatisch tijdens onderhoud had ik verwacht dat die de updates nou is zelf ging installeren ipv ik elke keer op de update knop moet drukken.

Wat doet "Updates van de serverversie" nou precies?

Mijn blog

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:27

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Hoe staat men eigenlijk tegenover alternatieven op Plex? Gezien de move naar steeds meer (third party) onzin waar ik totaal niet op zit te wachten, word het steeds aanlokkelijker om over te stappen naar bijvoorbeeld Emby. Het probleem is dat ik daar het interface dan weer totaal niks vind..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 00:21
The Source schreef op zondag 7 maart 2021 @ 23:11:
[...]

Het initiele probleem deed zich op mijn LG TV voor, echter gebruik ik Chromecast 2020 met Google TV via LAN, dus niet de LG LAN of Plex. Zojuist deze video op mijn TV geprobeerd en deze speelt wel goed af.

Op mijn PC niet, daar zijn ook alle screenshots van.
Hierbij 2 LAN screenshots tijdens het afspelen van die video file die schokt;

zonder download, enkel Plex video:
[Afbeelding]

De volgende is het downloaden van een iso terwijl ik de video afspeel via Plex.
[Afbeelding]
En de Plex Server staat op je PC zo te zien? Maar goed, daar ligt het niet aan. Het zijn die piekmoment die niet fijn zijn voor het afspelen van een 4K video. Je server, tv, plex kunnen die formaten inderdaad allemaal direct afspelen, maar je netwerk niet. Er zijn 4K films die richting de 150Mbps pieken, dan ga je bufferen. Ik gebruik mijn 5Ghz thuisnetwerk waar de router er vlakbij in de buurt staat en zelfs dan trekt hij het soms niet.

https://www.reddit.com/r/...enough_to_direct_play_4k/
Wellicht heb je hier wat aan. Dit maakte het voor mij vrij duidelijk.

[Voor 21% gewijzigd door Justevo op 08-03-2021 00:24]

• Robsta86
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:45
Steeds meer providers schijnen ipv4-cgn toe te passen, waarbij het lijkt alsof je nog gewoon een eigen ipv4 adres hebt, maar je deze in werkelijkheid deelt met andere gebruikers van deze provider.

Dit scheelt ze natuurlijk een heleboel publieke ipv4 adressen, maar het nadeel is dat zaken zoals port forwarding etc niet meer werken...

Je zou eens kunnen uitzoeken of dit van toepassing is bij jouw provider.

• rvk
  • Registratie: mei 2011
Robsta86 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:36:
Steeds meer providers schijnen ipv4-cgn toe te passen, waarbij het lijkt alsof je nog gewoon een eigen ipv4 adres hebt, maar je deze in werkelijkheid deelt met andere gebruikers van deze provider.
[..]
Je zou eens kunnen uitzoeken of dit van toepassing is bij jouw provider.
Dat is precies wat er bij deze provider aan de hand is.
https://www.trined.nl/ipv6/

@RobbyTown Je kunt bij Trined alsnog een echt eigen IPV4 adres aanvragen. Omdat je een abo hebt uit de tijd van ipv4 krijg je die volgens mij ook gratis (terwijl nieuwe klanten daarvoor geloof ik €2,50 moeten betalen). (Zeg gewoon dat je ipv4 portforwarding anders niet meer werkt en aan de andere kant, b.v. zaak, geen ipv6 hebt.)

• Domino

Domino

Probeer eens zonder subs?

• HEY_DUDE
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:04
Kijk eens naar wat er met het geluid gebeurd. Die stream moet getranscode worden om op de chromecast afgespeeld te worden. Om de een of andere reden kost dit net zoveel cpu als video transcoding, in ieder geval genoeg om je NAS te vloeren denk ik. Plex met chromecast is geen gelukkige combinatie. In plaats van stevige hardware zou je ook in een Nvidia shield of een chinees boxje kunnen aanschaffen.

• willampie
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 30-11 01:08
HEY_DUDE schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:27:
[...]

Kijk eens naar wat er met het geluid gebeurd. Die stream moet getranscode worden om op de chromecast afgespeeld te worden. Om de een of andere reden kost dit net zoveel cpu als video transcoding, in ieder geval genoeg om je NAS te vloeren denk ik. Plex met chromecast is geen gelukkige combinatie. In plaats van stevige hardware zou je ook in een Nvidia shield of een chinees boxje kunnen aanschaffen.
Dit had ik dus ook gemerkt, in heb een ds918+ en merkte ook op dat ie moest transcoderen voor de Chromecast. Om deze reden een roku aangeschaft op Amazon uk en nu speelt Plex direct af. Chromecast en Plex werkt niet goed samen omdat Chromecast bijna niks ondersteund..

• CarbonFibeR
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21:52
Dennis0162 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 18:44:
Ik heb nu al een tijdje een gek probleem ik heb in dit forum al eerder eens gevraagd hoe transcoding nu precies werkt binnen Plex en ook begrepen dat je hier weinig invloed op hebt. Om die reden ben ik alleen nog maar in h264 aan het downloaden omdat dit een betere direct play mogelijkheid biedt.
Wat er nu gebeurd is dat zelfs Plex h264 1080p naar h264 1080p transcode. 8)7
Dit gebeurd nu met alle films die ik op mijn server heb staan. Ik gebruik de Synology 218+ dat gaat prima maar transcode vindt hij niet zo fijn. Met als gevolg dat de film niet loopt en er continu gebufferd wordt. Aan de tv hangt een Chromcast ultra, ook getest met een andere Chromecast dat maakt geen verschil. als ik in de Plex App de kwaliteit aanpas naar h264 720p zet wil het nog wel lukken. Maar erg prettig werkt het allemaal niet.
Hebben jullie ideeën of tips met zaken die ik even na kan lopen?

[Afbeelding]

Ik ben ook steeds meer aan het overwegen om een aparte zwaardere server in te richten puur om plex op de draaien. Maar dat zou eigenlijk niet nodig hoeven zijn toch?
h264 alleen zegt nog niks. Kijk even naar de properties van de file die je probeert af te spelen en of je Chromecast dat wel ondersteund. Er zijn verschillende versies h264. Zo kan h264 bijvoorbeeld 8 bit of 10 bit zijn en als je player dat niet ondersteund, dan zal Plex gaan transcoden. Zelfde verhaal met de andere properties.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Domino

Domino

Dennis0162 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:49:
[...]

hmm ja als je zo moet gaan zoeken wordt het ook wel erg complex om juiste versies te vinden niet? Zou mooi zijn als er een Client is die het meeste ondersteund :P
Die zijn er, onder andere de appletv 4/4k en shield. Of je blij wordt van de extra investering is een tweede.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:02

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Domino schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 07:36:
[...]

Die zijn er, onder andere de appletv 4/4k en shield. Of je blij wordt van de extra investering is een tweede.
Plusje voor de AppleTV 4K; die speelt werkelijk alles af wat ik er tegenaan gooi zonder transcoding.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1Henk 'm!

• roeleboel
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Ik gebruik de Synology 218+ dat gaat prima maar transcode vindt hij niet zo fijn.
De cpu in je ds218+ heeft een intel gpu onboard, het zou dus mogelijk moeten zijn om hardware transcoding te kunnen gebruiken als het goed is.

[Voor 15% gewijzigd door roeleboel op 02-04-2021 12:16]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Toml83
Ik heb nu al een tijdje een gek probleem ik heb in dit forum al eerder eens gevraagd hoe transcoding nu precies werkt binnen Plex en ook begrepen dat je hier weinig invloed op hebt. Om die reden ben ik alleen nog maar in h264 aan het downloaden omdat dit een betere direct play mogelijkheid biedt.
Wat er nu gebeurd is dat zelfs Plex h264 1080p naar h264 1080p transcode. 8)7
Dit gebeurd nu met alle films die ik op mijn server heb staan. Ik gebruik de Synology 218+ dat gaat prima maar transcode vindt hij niet zo fijn. Met als gevolg dat de film niet loopt en er continu gebufferd wordt. Aan de tv hangt een Chromcast ultra, ook getest met een andere Chromecast dat maakt geen verschil. als ik in de Plex App de kwaliteit aanpas naar h264 720p zet wil het nog wel lukken. Maar erg prettig werkt het allemaal niet.
Hebben jullie ideeën of tips met zaken die ik even na kan lopen?

[Afbeelding]

Ik ben ook steeds meer aan het overwegen om een aparte zwaardere server in te richten puur om plex op de draaien. Maar dat zou eigenlijk niet nodig hoeven zijn toch?
Ik neem aan dat je een "oude" smart tv hebt? Anders kun je de app op je TV installeren..
Zelf heb ik een Samsung versie van 2020, en familie een van 2018 en 2017 waar Plex moeiteloos op draait. 1080P en (E)AC3 worden ondersteund zonder transcoding. Dat allemaal van een Synology Nas DS412+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Laatst online: 21:52
Dennis0162 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 21:49:
[...]

Edit:
Ik heb nog even wat testen verder gedaan en een film gevonden die volledig direct play ondersteund en die langs een film gezet welke niet direct play ondersteund door hier het geluidsformaat aan te passen wordt dit wel afgespeeld via direct play. Het vreemde hier is dat ik zo geen verschil zie in het bestandsformaat zie ik iets over het hoofd?
[Afbeelding]
Ondersteund je TV wel EAC3? Je kan geen EAC3 Direct Play doen als je TV dat niet kan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• roeleboel
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

@Binnetie
Plex-client geeft door aan server waar ie mee overweg kan, server levert dan iets waarmee de client overweg kan. Mi tv stick is andere hardware/software dan chromecast en kan blijkbaar wel overweg met dat type ondertiteling.
Veel meer als dat is het niet.

Het zou me niks verbazen moest de Mi stick wat meer met plex en consoorten in het achterhoofd ontwikkeld zijn, in tegenstelling tot de chromecast waar hollywood ongetwijfeld een gigantische vinger in de pap te brokken heeft. Datzelfde hollywood dat plex/emby/... graag failliet zou zien gaan.

Je kan altijd een kruistocht beginnen om google te overtuigen dat type ondertitel te ondersteunen op de chromecast, maar ik geef je niet al te veel kans op succes :)

Dat ze evenveel kosten: zeker chromecasts etc worden geprijsd op 'wat het publiek er voor over heeft', in plaats van op werkelijk gemaakte kosten.
Nieuwe funding ronde voor Plex van 50 miljoen dollar. Dit komt bovenop de 15 miljoen die ze in 2014 en 2010 hebben opgehaald. Persbericht: https://www.plex.tv/blog/one-giant-step-for-plex-kind/ en artikel op Techcrunch: https://techcrunch.com/20...ted-streaming-expansions/

Wat ik gemist heb eerder is dat ze ook bezig zijn met een videoabonnement, huren en kopen van video en een manier om andere streaming abonnement te integreren in Plex. Klinkt voor mij toch beetje als teveel hooi op de vork want ze willen Netflix + iTunes Store + JustWatch gids + Kodi zijn.

[Voor 53% gewijzigd door Jelv op 14-04-2021 15:34]

• Toml83
jdwrist schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:55:
Is er nog enige mogelijkheid om Plex op een Synology DS413 te installeren? Of dat er een workaround is om het weer te kunnen installeren.

Dit oude beestje draait op DSM 6.2.4-25556
Ja, dat zou gewoon moeten kunnen.
Ik draai zelf de nieuwste versie op een 412+.

Er staat nog een plex versie in de synocommunity (oude versie).
Kun je even controleren of het werkt. In de webbrowser van plex staat rechtsbovenin een pijltje waar wordt aangegeven dat er een update is. Download deze en in je synology diskstation onder je packages --> plex --> handmatig installeren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:57
Kan iemand mij zeggen waar Plex de namen van afleveringen vandaan haalt? En hoe je het beste foutieve namen kunt fixen? (afgezien van 'fix match')

Bij mij gaat het fout bij de serie Jiskefet. Seizoen 2, 3 en 4
TVDB: https://www.thetvdb.com/series/jiskefet
TVDB ID: 83658

Seizoen 2 heeft de namen van Seizoen 9
Seizoen 3 heeft de namen van Seizoen 12
Seizoen 4 heeft de namen van Seizoen 8

Een unmatch, match en fix match heeft geen effect. Zowel Plex als Sonarr linken naar bovenstaande TVDB ID. Enige verschil dat ik kan ontdekken: Sonarr heeft overal "TBA" titels in die seizoenen staan, terwijl bij de TVDB er gewoon aflevering namen beschikbaar zijn. Verwijderen van .nfo bestanden (die Sonarr heeft aangemaakt) om vervolgens Plex opnieuw metadata op te laten halen werkt helaas ook niet.

Sonarr haalt namen via api van TVDB en ziet "TBA"?
Plex haalt namen via api van TVDB en ziet verkeerde seizoenen?

:? Iemand hier een idee?

Uiteindelijk lokale media assets voor TV shows uitgeschakeld in Plex. Dat deed het hem.

[Voor 4% gewijzigd door Freakster86 op 08-05-2021 22:44]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fyr0
  • Laatst online: 15:53
xqlusive83 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 10:13:
Mijn vraag
Ik wil graag 4K remux films kijken via Plex op mijn Sony Bravia TV. Hoe kan ik dit het beste voor elkaar krijgen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Sony Bravia KD65a89
- Glasvezel 500/500 internet KPN
- Plex app op tv

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik was me al een tijdje aan het ergeren aan de internetsnelheid. Bedraad ging hij maar niet boven de Max 95Mbps. Terwijl ik wireless 240Mbps haal (dit is echter geen constante snelheid). Na heel veel proberen keek ik eens in de specs van de tv, wat blijkt: lan aansluiting is 100mbit. Had ik natuurlijk eerder naar moeten kijken.

Draadloos haal ik dus een veel hogere snelheid, maar omdat dit niet constant is blijft hij vaker bufferen tijdens 4K remux films die ik stream via Plex.

Natuurlijk kan ik een lagere kwaliteit gaan kijken maar met alle mogelijkheden om hoger te kijken wil ik dit natuurlijk niet.

Wat is de beste oplossing hiervoor en wat is het goedkoopste beste alternatief? Zou het werken met een dongle?

Ik hoor graag jullie advies.
Je kan beter een streamer hiervoor gebruiken, je hebt hier twee goede opties voor:
- Nvidia shield
- Apple TV

Deze kunnen beide het meeste uit je streams halen.

Ligt eraan wat je liever gebruikt, Android of Apple

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Daftz schreef op maandag 10 mei 2021 @ 15:18:
Wat je ook nog zou kunnen proberen is om Kodi op je TV te installeren en daar vervolgens de Plex plugin in te gebruiken.

Ik heb een Sony android tv uit 2015 en de Plex app werkt daarop dramatisch slecht. Echter, via Kodi met daarin de Plex plugin heb ik tot nu toe zeer weinig problemen om iets te kijken.
Maar dan zit je nog steeds met het 100mbit netwerk en de niet stabiele wifi van de tv.
xqlusive83 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 13:42:
[...]
Zou een usb naar gigabit lan connector geen oplossing bieden?
Als je TV daar mee om kan gaan is dat wellicht een goedkopere oplossing dan een Nvidia Shield of Apple TV.
Je kan ook nog kijken naar Android Sticks met netwerk aansluiting.
Hier een lijstje met verouderde informatie, maar met een link naar een google spreadsheet met meer recente apparaten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• roeleboel
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

xqlusive83 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:11:
[...]
Begrijp ook niet dat ze nieuwe tv’s nog steeds met een 100mbit aansluiting uitrusten.
- goedkopere hardware dus meer winst per tv
- legale streamingdiensten komen vaak amper boven de 30Mbit uit, dus geef gerust een argument waarvoor Brein niet achter u aan komt :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:01
Nou ja, absurd hoge bitrate? Sony’s eigen streaming dienst levert ook films af op 80mbit dus zo gek is het niet.

R7 3700X // Corsair H115 RGB // MSI B450 Mortar Max // 16Gb G.Skill Flare C14 // Corsair Air 540 // MSI RTX2080 Gaming X Trio // Adata XPG 1TB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 28-11 14:19
Heb je update library when changes are made Aan staan? of hoe die instelling precies heet.

Bij mij werkt het prima.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Basmeg
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 21:29
koelkast schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:58:
Heeft iemand hier z'n Plexserver ook voor foto en video's ingezet? Zou je hiermee je complete fotocollectie op elk apparaat kunnen laten weergeven? Lijkt ……..
Als je Plex draait op een Synology nas gebruik dan de app ‘DS File’ op je android device om je foto’s te synchroniseren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:56
jdevries189 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:54:
Weet iemand hoe het mogelijk is dat bij twee, qua specs vergelijkbare films, de ene film 'direct stream' ondersteunt van orginele 4k resolutie naar 1080p (Plex app op iOS) en een andere film gaat transcoden? Beiden hebben de HEVC video codecs en ook beiden in MKV container. Alleen de audio codecs is bij de ene EAC3 en bij de andere TrueHD of AC3.

Edit: ik ben erachter. De ene film had srt ondertiteling en de andere vobsub. Blijkbaar kan Plex srt er gewoon overheen leggen (oid) en bij vobsub kan dat niet. Maargoed, dat is maar een theorie..
Dat klopt dat ligt inderdaad daar aan, kunt het beste zorgen dat alle subs .srt zijn dan is het altijd goed.
VOBSUB & PGS zijn beiden afbeeldingsgebaseerde tekst onderdelen, srt is gewoon tekst.

Een SHIELD kan dat wel zonder transcoding en sommige andere apparaten heel specifiek ook, maar je kunt beter ervoor zorgen dat je alle subs omzet naar srt.

[Voor 13% gewijzigd door tcviper op 03-07-2021 08:47]

PSNid: tcviper | Steam: Viper | TechConnect.nl - Mikeredfields.com

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tcviper
jdevries189 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:45:
[...]

Thx. Ik merk idd dat er wel wat verschil zit tussen de verschillende client devices. Op mobiel kan ik bijv. prima een audio transcode doen met srt ondertiteling aan zonder dat er een video transcode plaatsvindt. Als ik datzelfde echter op de tv probeer gaat hij ineens wel de video transcoden. Op zich niet erg maar wel handig om te weten voordat je een film uitzoekt :)
Best is altijd om te proberen AC3/DD51 audio, SRT subs en MKV (h264/h265) als bestand, dat brengt de meeste compatibiliteit 😉

[Voor 3% gewijzigd door tcviper op 04-07-2021 08:07]

• roeleboel
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

bartburg schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 17:47:
Ik ben aan het kijken naar een plex media server en twijfel tussen een synology ds220+ en een nvidia shield pro. Iemand ervaring met 1 van 2 of beide?
Sinds letterlijk enkele dagen :) (einde 2020 de shield pro 2019 uitgetest maar teruggestuurd, wegens 'net niet' wat ik wou hebben - en ondertussen 2 weken de ds220+ in huis)

* de shield pro is heel handig als je enkel plex-server zoekt, verbruikt heel weinig stroom en is meteen media speler (dus netflix/disney+/prime/... kan meteen allemaal).
Nadeel is dat er blijkbaar sinds kort reclames in het mediaspeler gedeelte zitten (net zoals bij de nieuwe google chromecast) en hij heeft intern maar 16GB opslag, wat heel weinig is voor de plex-database (dus nog afgezonderd van de mediafiles), een extra disk voor de plex-database (een ssd als je een beetje van een vlotte ervaring houdt), en een aparte disk voor media-storage is eigenlijk zo goed als vereist (media mag ook in het netwerk staan, maar af en toe kan dat problemen geven, zeker als je niet met vaste ip's werkt ga je je haren uittrekken af en toe).

* de nas is handig als plex-server, maar mist uiteraard het mediaspeler deel, dat moet je dus nog apart zorgen. stroomverbruik idle ligt een tikje hoger dan de shield pro, maar hij kan dan ook een heel pak meer (als nas dan): via (oa) docker kan je een hoop extra dingen draaien op de 220+, maar let wel op dat je hem hiet te zwaar belast, want dan gaat je plex-server mogelijk wat cpu/ram/disk-snelheid te kort komen, wat dan weer irriterend kan zijn bij afspelen. (draai je bv nzbget/sabnzbd er naast, pauzeer die dan bijvoorbeeld automatisch iedere avond van 20u tot je gaat slapen of zo - met wat scripting kan je heel ver raken, zeker als je dat gaat koppelen aan een home assistant of zo, maar dat is offtopic voor hier)

Beiden doen hardware-transcoding, al moet je voor de nas dan nog een plex-pass hebben, bij de nvidia is dat niet apart nodig.
Plex-server versie loopt op de shield vaak een beetje achter.

Wil je enkel plex+mediaspeler met niet te veel onderhoud (maar ook minder mogelijkheden) -> ga voor de shield
Is het nas-gedeelte belangrijk/handig? -> ga voor de ds220+

Qua budget:
hou er bij de shield rekening mee dat je best een extra ssd (en dus ook een usb-enclosure) er bij haalt als je een wat grotere media-disk hebt en toch een vlotte ervaring wil. Dan schelen ze niet meer zo heel veel. (usb stick zou ik persoonlijk niet doen aangezien de plex-database gigantisch veel kleine files zijn met heel veel schrijf-acties - voor een usb-stick die daar goed mee overweg kan heb je ook een kleine ssd+enclosure)

Persoonlijke keuze: zonder twijfel de ds220+.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online
Voor degene die problemen ondervinden met Plex...

De redirect dns servers liggen eruit...

https://status.plex.tv/?utm_source=embed

//Edit: lijkt sinds vanacht allemaal terug te werken (apps Enzo)

[Voor 39% gewijzigd door SadisticPanda op 19-07-2021 09:22]

• EValentino
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
winwiz schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:14:
Wat is het nut om Infuse te gebruiken als je een Plex server draait? Dan kun je net zo goed Plex uitzetten en rechtstreeks naar de mappen verwijzen....
Ik zou het alleen al doen omdat hij dan op meerdere devices onthoudt waar ik gebleven was, héérlijke functie :)

• tcviper
EValentino schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:34:
[...]

Ik zou het alleen al doen omdat hij dan op meerdere devices onthoudt waar ik gebleven was, héérlijke functie :)
Juist gebruik zelf ook infuse icm appletv en plex als server, ideaal speelt alles direct af en snel en de play states zijn er waar nodig ook op andere clients.

• RobbyTown

RobbyTown

Grootmeester

Tweakmans schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 22:30:
[...]

Als ik een film bewerk, had ik onder "labels" bij "collecties" iets toegevoegd als test, maar dat vind ik dus niet terug bij het filteren. Waar jij naar verwijst zie ik niet meteen. Is dat misschien enkel iets voor Plex Pass owners?

[Afbeelding]
Lijkt idd een Plex Pass ding, dat veld is voor screenshot 1 van jou.

Kleine tip. Collectie kun je laten vullen scheelt bergen werk :)

[Voor 16% gewijzigd door RobbyTown op 04-08-2021 22:52]

Mijn blog

• SadisticPanda
  • Niet online
Tweakmans schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 12:35:
[...]

Klopt, ik ga dat als workaround gebruiken. Ik dacht eerst gewoon alles aan een afspeellijst toe te voegen, want die kun je snel bereiken via de zijbalk. Het nadeel is dat, als je via de client op de tv een film selecteert, die meteen begint af te spelen... in plaats van info over de plot etc te laten zien. Zal wel eigen aan een afspeellijst zijn.

Bij collecties is dat niet zo, dus dat lijkt een beter alternatief. Helaas kun je die dan weer niet pinnen (is op het eerste gezicht ook enkel weggelegd voor Plex Pass owners.) Concreet: ik wilde het mijn moeder zo eenvoudig mogelijk maken om haar films te kunnen bekijken, maar dan zal ik gewoon iets meer stappen moet uitleggen. Het is geen rocket science, maar minder is altijd beter.

Bedankt voor het meedenken, in elk geval. :)
Waarom maak je geen aparte account voor je moeder en deel je je library met haar. Deed ik ook voor ik plex pass had.

Had ze eigen account zodat ze gewoon haar dingen kon zien. Desnoods maak je aparte map aan op je server meer daarin alle content die ze mag zien als je library niet volledig moeder vriendelijk is.

Als ze met netflix kan werken, dan kan ze dat met plex ook ^^

• theduke1989
Farabi schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:46:
goed, ik ben een nieuwe plex gebruiker. ik heb de app geinstalleerd op mijn windows pc. ik probeer nu een beetje uit te zoeken hoe en wat. maar ik kom niet ver. ik wil een bestand uploaden, maar waar doe ik dit precies?

ik kom niet heel ver in google.
1. Installeer de server client op je PC.
2. Installeer de cliënt op je beschikbare apparaten.
3. Beide clients moeten in het zelfde netwerk zitten.
4. Configureer je server client zo in dat die herkenbaar is.
5. In de libary settings moet je de mappen aangeven waar je content zit.

Je kan nu snel kijken.

Dit Is de basis. De rest moet je na controleren of iets meer diepgang zoeken

• TRaSH
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 20:35

TRaSH

koffie ?

daarnaast zeggen dat het een x265/hevc etc of wat dan ook is zegt totaal niks.
het kan een micro encode zijn van nog geen GB of een 4k remux van 80 GB.

installeer eens tautulli en kijk eens wat het probleem is, waarom hij moet transcoden, kijk in de plex console logs waarom hij het niet wilt afspelen

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Sharky
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 22:53

Sharky

Skamn Dippy!

theduke1989 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 00:17:
[...]

1. Installeer de server client op je PC.
2. Installeer de cliënt op je beschikbare apparaten.
3. Beide clients moeten in het zelfde netwerk zitten.
4. Configureer je server client zo in dat die herkenbaar is.
5. In de libary settings moet je de mappen aangeven waar je content zit.

Je kan nu snel kijken.

Dit Is de basis. De rest moet je na controleren of iets meer diepgang zoeken
Wellicht is de terminologie veranderd, maar het wordt imho wat verwarrend als je het over een 'server client' hebt. Is server applicatie niet wat duidelijker?

edit:

Met deze guide kan toch iedereen uit de voeten? https://support.plex.tv/a...tart-step-by-step-guides/

[Voor 9% gewijzigd door Sharky op 20-08-2021 10:58]

This too shall pass

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Yarisken schreef op woensdag 1 september 2021 @ 11:41:
Ik heb pm gestuurd naar Robby.
Ik log aan op https://app.plex.tv/desktop/# met mijn account.
Ik krijg dat ook van geen kanten weg , ofwel is dat gratis content dat plex aanbiedt voor iedereen ...
Dat gratis spul is er al een poosje hoor 🤔
Gewoon je homescreen aanpassen zodat je dat niet meer ziet. Ten minste, ik vond het maar budget 'rotzooi' 🤷

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Forceflow schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:54:
Iemand een idee of je momenteel de Plex Lifetime Pass kan aankopen met wat korting?
Nu ;)

https://www.plex.tv/plex-pro-week/

• rvk
  • Registratie: mei 2011
kuka schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:35:
Op de computer is de map zo gedeeld dat iedereen volledige toegang heeft. Wie kan me even een zetje in de goede richting geven?
Op de Synology zal een linux variant draaien. Daarin zijn netwerk locatie van het protocol samba (Windows shares) niet zomaar zichtbaar. Die zul je eerst moeten mounten voordat je die aan kunt spreken.

Zoek even op
https://www.google.com/search?q=synology+mount+smb+share
Pagina: 1 2 3 4 5

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee