Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• zoek34
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15-06 22:54
Hallo Tweakers,

Sinds gisteren heb ik een nieuwe laptop (HP Envy 17-n120nd).
Hierop dien ik een aantal VM's te instaleren (in dit geval CentOS).

Echter ik kan de VM's wel aanmaken. Daarna kan ik de VM's wel starten waarbij CentOS in het menu komt met de opties install CentOS en test installation media.

Echter zodra ik ga voor het instaleren blijft het virtualbox venster zwart en doet verder niks meer.

Aangezien het menu van install CentOS 7 wel zichtbaar komt ligt het waarschijnlijk niet aan problemen met virtualisatie, maar wat het probleem dan kan zijn?

Alvast bedankt voor de help.

Met vriendelijke groeten,

Zoek34
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True