Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Stats] roarnet.nl - meld hier bugs & feature request

Pagina: 1
Acties:

• Bubbles
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:54

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter

Meldingen

geen :*)

Nieuwe statsserver, oude vertrouwde stats
Zoals velen inmiddels wel weten: DigiK-oz' statssite is opgehouden te bestaan. Die heb ik overgenomen en hosts ze nu op mijn server: roarnet.nl/iis/dpc/Default.aspx

Zeker tijdens de start van deze overname verwacht ik wat probleempjes en dit is de plek om die te bespreken. Ook verzoekjes indienen is hier mogelijk. Ik moet per geval kijken of en hoe snel ik deze wijzigingen kan doen (ik heb ook nog een leven ;) ).

Dus. Go! :)

Bekende problemen:
  • Server lijkt soms onbereikbaar/geen repsons/oneindig wachten - Workaround: surf naar http://roarnet.nl:8080/iis/dpc/Default.aspx Het probleem lijkt veroorzaakt te worden door Apache, via deze weg benader je IIS direct.
  • bug in de create RML knop
  • traagheid met laden

Openstaande verzoeken:
  • Optimalisatie ophalen RML (default gisteren tonen/standaard RML meeladen)
  • Anchor tags voor maanden toevoegen
  • Subteam-/individuele stats klikbaar maken in RML
  • WCG stats toevoegen in de lijst met beschikbare stats.
  • SoB stats toevoegen in de lijst met beschikbare stats.
  • RC5 stats toevoegen in de lijst met beschikbare stats.

Bubbles wijzigde deze reactie 25-07-2018 19:38 (150%)
Reden: TS en andere post omgewisseld na merge

PC Specs | Nikon D7000 | Sigma 17-50 F/2.8 EX DC OS | Nikon AF-D 50mm F/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #5

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True