Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 6
Acties:
  • 167.266 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:38
Of je gebruikt gewoon een random code van een willekeurig persoon op Tweakers:

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-02 22:51

Welk schip is dit?

Sinds deze patch nog geen crashes of een lage fps gehad (wel framedrops naar 0).

[Voor 4% gewijzigd door Jorrie op 05-12-2015 18:56]

Star Citizen

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11-2022
Case_C: atm

• mac-rolec
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-12-2019
Nieuwe beschrijving van Old Man

Star Citizen Referral Code - Rebel Galaxy Outlaw

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-03 20:59
Iemand had een bug en spawnde in een freelancer, wel grappig (oud interieur)

I7-4790k / Gigabyte G1.Sniper Z97 / MSI 980ti 6GB / 16GB HyperX Fury DDR3 / Corsair 850w / Samsung 850 EVO 250GB / Hitashi 3TB / NZXT S340

• Case_C
mac-rolec schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:12:
Ok de eerste poging om met meerdere mensen in een party te spelen was hopeloos mislukt. :P

Hopelijk krijgen ze dit werkend in Live.
Het was inderdaad nog niet veel soeps.

Vooral het samen in een server komen is bijna niet te doen... en als het dan wel lukt is er meestal geen plek meer voor een 3e persoon... Dus een lobby-systeem is wel zo prettig, naast het party-systeem.. wat wel goed laat zien in welke server je maat zit. Maar of dat daadwerkelijk die server is is ook maar de vraag.

Veel bugs met het vliegen... de Constellation z'n physicsgrid kon me niet in het schip houden toen Mattie een stukje ging vliegen... :P

• DutchWalnut
Iemand een idee? Ik kom geen steek verder.

- win7sp1
- opnieuw geinstalleerd (ook in standaard directory HDD/SSD)
- admin rechten

zucht..

\\\\\\\\\\\\\\\\edit: Opgelost. NetFrameWork 4.5 voor nieuwe patcher :+

[Voor 15% gewijzigd door DutchWalnut op 07-12-2015 00:51]

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 21:48
Electromonkey schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:28:
[...]

Geen tijd gehad om eerder te antwoorden, excuses daarvoor :$ .
Ik zag zo gigantisch veel informatie dat dit me de makkelijkste manier leek, dank dank dank voor je uitgebreide post. Ik ga de door jou aanbevolen package aanschaffen, mijn pc'tje moet het goed kunnen draaien als ik de requirements zo doorlees. Hoe kan ik je die referral credits dinges geven? Doe er graag wat voor terug :Y
Dat kan alleen als je een nieuwe account aanmaakt, je kan dan een referal code invullen. Dus geen probleem als je al een accountje hebt aangemaakt hoor :)

Mocht je het toch nog niet hebben gedaan, mijn referal code is STAR-JVMJ-N635
Case_C schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:37:
[...]

Als je al een account hebt is dat volgens mij niet mogelijk. Je kan natuurlijk wel je ziel verkopen voor XX jaar om op de Flying Bornhald te dienen. :+

Hoewel bij GoT Inc. ben je ook welkom hoor :*) .
link dan wel het schip goed

en in tegenstelling tot op de GOT schepen krijg je bij mij een eerlijk deel van de buit, ik geloof dat jullie in koekjes uitbetalen :P

• Case_C
Nieuwe stoelen :) , lijkt op een stoel voor de Carrack-piloot! Reliant. Met z'n connectie/rotatiepunt aan de achterkant.

Bornhald schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:48:
[...]
Tenzij Sirouz niet in GoT zit heb ik toch wel redelijk bewijs zou je niet zeggen :)
Ons media-beleid is nog niet af :+ .

[Voor 59% gewijzigd door Case_C op 07-12-2015 10:57]

• Case_C
Carrack passing through,

• DutchWalnut
Carrack passing through

• Case_C
JanAd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:46:
[...]
Wat voor cooling zit erop? Ik heb op de mijne (4790) zo'n Corsair Hydro setje zitten. Als je daar de zwaardere versies van neem zoals de H110I GT, dan kan je toch alwel wat OC'n denk ik. :)

Ontopic: is er al verbetering met de SLI ondersteuning?
Een Corsair H105 equivalent :p oftewel een Arctic Liquid Freezer 240 ;) (moet m'n review nog een keer updaten...)

Hij stopt er niet direct mee om de thermals, maar het voltage. Daarvan moet er gewoon veel te veel in dit exemplaar gestopt worden om 'm redelijk te laten draaien. Gewoon een ietwat slechte OC chip zullen we maar zeggen.

Oh ja ik zag deze vanmorgen nog, nog niet eerder gezien volgens mij... want anders had ik allang een Gladiator gehaald :P . Nee ik haal geen schepen meer extra :+ .

Ik zou gaan voor 2x een Size 2 rack + 2x size 4 rack. Dan kan je volgens mij wel de meeste schepen aan in een dogfight :D .

[Voor 5% gewijzigd door Case_C op 08-12-2015 13:56]

• mac-rolec
FreeMen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:03:
[...]

Got a point there maar ik doelde meer op degene die nog amper iets gezien hadden van de PU behalve crashes en daar van balen. Doe een paar uur de solo PU en je hebt alles gezien wat er te zien valt muv MP ;) .

Overigens zit er in de solo PU wel een "bugje" zover ik versies g, h en i getest heb. Als je in een avenger stapt dan zit je ipv naar je cockpit naar 2 handen te staren en is het over en uit.... :?
Avenger interior is nog steeds behoorlijk bugged ja, met I krijg ik dit als ik in de cockpit zit. :)

• siriouz
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-02-2022
Leuk stukje leesvoer:
APOCALYPSE ARMS
The Crate

Dalton Colabello could never have predicted how drastically his life would change because of one inauspicious crate. A construction magnate with Credits to burn, Colabello’s passion for collecting antique weapons led him to buy a strange crate at a military surplus auction in Cestulus. Inside, Colabello found prototype parts for ship weapons unlike anything he had ever seen. The crate’s contents fascinated Colabello and started him on a journey that would end with the creation of Apocalypse Arms. After the auction, Colabello returned home and unsuccessfully attempted to reconstruct the weapons. Though he couldn’t get the prototypes working, he was captivated by their unique design and potential power. Colabello quickly became obsessed with uncovering their creator. Comms with the military warehouse only turned up one clue; the crate had been in storage since 2792. The year the Messer regime finally fell.

Fueled by the possibility that these weapons might be a lost part of history, Colabello hired private investigators to chase the digital trail and took the weapons to numerous experts, hoping that one of them could provide answers. Eventually, a Messer scholar at Reis’ Carey University found an archived datalog of shipments into and out of the Davien warehouse where Colabello had purchased the crate. A cross-reference against the extensive log scored a hit; the crate had been sent there from an address in Newcastle, Magnus.

The Elusive Engineer
Much to Colabello’s disappointment, a Casaba Outlet currently occupied the Newcastle address. Doubting that the fine purveyors of affordable fashion briefly made an inventive and bold set of ship weapons, Colabello searched the site’s 2792 property log. Records revealed that Genly Engineering Solutions was renting the space when the crate was shipped to Cestulus. Still, answers did not come easy. Outside of the name on the rental agreement, Genly did not seem to exist.

Years passed without any further information coming to light. Requests to the government uncovered nothing. The lack of progress sunk Colabello into a deep depression and he even considered selling the weapons. Yet his curiosity could not be extinguished. Hopeful that a brute force method would bear results, Colabello went to the Ark to meticulously checked Magnus’ 2792 census by hand, which, after months of pouring over names, led him to discover one Genly Maupin. Colabello was disappointed to learn that Genly was only six years old in 2792, but since he was still Colabello’s best lead in years, he kept digging and found out that Genly’s mother was Juliet Maupin, a former Aegis Dynamics engineer.

Months later, Colabello found the great-granddaughter of Juliet Maupin living in Lo and paid her a visit. He showed her the prototypes and asked if she had any idea if they were her great-grandmother’s creation. She explained that she had heard stories from her mother about the awards her great-grandmother had won for her scanner designs, but nothing about weapons. However, she was happy to allow Colabello to examine Juliet’s old notes. There, in an unlabeled folder, he found what he had sought for so long: Juliet’s original designs for the prototypes and a journal describing their creation.

The Unknown Genius
Prior to designing the weapons that would eventually inspire Apocalypse Arms, Juliet Maupin worked as a lead engineer for the titan of Cestulus industry, Aegis Dynamics. She led the team responsible for the 2783 revamped Retaliators still coveted by today’s “bomber boys.” Following that success, Maupin was introduced to Sylvain Evans, a high-ranking member of the UEE military. Evans enlisted Maupin for a classified project to produce a new line of powerful and advanced combat systems for the Messer government. Maupin leapt at the opportunity to design weapons with the freedom only government funding could provide.

In 2790, Linton Messer XI felt his Empire crumbling. From without, the ongoing Xi’An cold war and the emergent Vanduul threat were exacting a sustained toll, while from within, the death of Anthony Tanaka had begun to transform the dissenters among the public from mere activists to operational revolutionaries. Messer XI knew his time was limited unless he created a strategic advantage, i.e. bigger and better guns.

Evans provided Maupin with a high-tech lab and an able team in a non-descript building in Newcastle. To keep their work secret, the project was given the codename Genly Engineering Solutions in honor of Maupin’s young son. Building off the work she had done at Aegis, Maupin developed prototypes for a ballistic Gatling gun and a mass driver, the weapons that would eventually find their way into Colabello’s crate.

In 2792, the military picked up the prototypes with the intention of shipping them to Kilian for testing. During their journey, footage of the Massacre of Garron II leaked to the public and the entire UEE military was mobilized to quell the rebellion. The crate containing the weapons was offloaded into the Cestulus warehouse and forgotten until Colabello bought it well over a century later.

After the collapse of the Messer regime, Juliet Maupin grew concerned that her association with the corrupt government would be revealed. She swore off weapon design and fled with her family to the Corel System. Eventually, Maupin went to work at a Lo engineering firm where she worked on a project that built advanced scanning machines used to detect contraband along the UEE-Banu border. Many of the scanners still in use today are based off her designs. Maupin passed away in 2862 never knowing that her greatest contribution to the world was still to come.

Strife Mass Driver

Apocalypse Arms
After unraveling the mystery, Colabello knew what to do next. He purchased the original design documents from Maupin’s great-granddaughter, sold his construction business and poured all his assets into launching Apocalypse Arms, a name inspired by a line in Maupin’s journals that described her desire to “build guns that could overcome any situation … even the apocalypse.”

With the full designs in hand, Colabello was finally able to get the prototypes working and the first line of Apocalypse Arms branded munitions hit the market in 2913. Though updated to take advantage of modern technology, most of what Maupin had originally conceived over a hundred years earlier remained untouched, especially the weapons’ unique style and overpowering performance. In a bold move, Apocalypse Arms’ inaugural sales campaign did not shy away from saying the guns were built for the Messers. Many found the strategy obscene, but sales proved it to be effective. Colabello went on any Spectrum show, whether hosted by friend or foe, to talk about the weapons’ history, and how these innovative and powerful guns were saved from being used by a despot. From his perspective, Apocalypse Arms was a Human success story.

Today, the specter of the Messers still hangs over Apocalypse Arms and has driven some to shun their products. Many more automatically associate the name with its prevalence in chaotic conflict zones like Nexus IV and Charon III. Still, the guns’ quality and effectiveness cannot be denied, and over the years, the brand has built a loyal fan base. Using Maupin’s innovative designs as inspiration, Colabello has hired new engineers to continue to expand AA’s catalogue. All of this makes Apocalypse Arms one of the more interesting, and deadly, manufacturers in the Empire.

Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz

• Case_C
Lando is lekker aan het knutselen met de 3d geprinte Retaliator die Chris heeft gehad:

• Torrie844
Wow.. wat een toffe helmen voor The Next Great Star Marine Helmets

http://4inkdigital.com/images/StarCitizen/TNGSM/Concept/

Hier mijn favorieten

I7-4790k / Gigabyte G1.Sniper Z97 / MSI 980ti 6GB / 16GB HyperX Fury DDR3 / Corsair 850w / Samsung 850 EVO 250GB / Hitashi 3TB / NZXT S340

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-02 22:51
Even rond de 10 minuten met een vriend gevlogen in een Connie, geeft toch wel aan hoe awesome deze game wordt _O_

Jammer dat ie alleen daarna crashte :+

Star Citizen

• DutchWalnut
Ik ben gewoon erg tevreden met deze HOTAS. 8)

Duurt nog wel even voor ik een andere stick koop.

SC krijgt dus ook verschillende merken:
https://i.imgur.com/qvHjnVP.png

[Voor 30% gewijzigd door DutchWalnut op 10-12-2015 16:02]

• Torrie844
Cygnitr0n schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:32:
Ik ben gewoon erg tevreden met deze HOTAS. 8)

Duurt nog wel even voor ik een andere stick koop.

SC krijgt dus ook verschillende merken:
[afbeelding]
Ook fijn dat je door dat bovenste oogje kan kijken om te mikken ;)

ENNNNNNNN

Hype hype hype hype!

[Voor 9% gewijzigd door Torrie844 op 10-12-2015 16:39]

• Torrie844
Nou Case, bij deze! Helaas was een tijd geleden mijn kelder helemaal ondergelopen (dus hoop spullen kapoet) maar wat ik nog kon redden, of wat ik over had aan hout heb ik dit meegemaakt. Het is een WIP, dus langzaam maar zeker zal het steeds beter worden.

Als je binnenkomt; de stoelen kunnen uiteraard naar achter klappen, en de bedoeling is nog mooie steuntjes te maken voor de HOTAS.

Lekker toetsenbordje op schoot vaak! Kijken hier dus ook veel films, er hangt nu alleen een filmposter van Boondock Saints, more coming!

Nou, Throttle met loading screen!

En voila, we zitten in star citizen :) Erg leuk op deze manier, ook omdat er surround geluid is.. het geluid is wel echt heel mooi als je dat aanzet.

En een stoel voor een inschattingsformaat. Het scherm kan volledig muurvullend, maar ik merk dat ik dan net teveel pixels begin te zien (is wel een 1080p beamer) en het is wat klote af te stellen.

Binnenkort krijg ik weer mijn oude rode tapijt terug (bioscoop tapijt), die was dus helemaal kapot door de waterschade. Ook bouw ik die stoelen wat mooier in en maak ik erboven schapjes. Er staat verder nog een whiskey kast en ik wil alle draden wat beter wegwerken. Hoe dan ook, hier zit ik heerlijk! _/-\o_

• DutchWalnut
Was mij niet eerder opgevallen bij de wapenhandelaar.

• Case_C
Jorrie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:38:
Trouwens, wanneer 2.0 live gaat is dat niet op de PTU toch?
Nee dan is het gewoon op de normale launcher :P , en dan duurt de download weer xx uur :/ .

En ze zijn aan het teasen op instagram... toch voor 't weekend dan 2.0?
https://www.instagram.com/p/_IgOT_zFxG/

Sean Tracey z'n volledig betoog over de User.cfg:
"Can't fix something you override!"

[Voor 33% gewijzigd door Case_C op 11-12-2015 13:05]

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Oraijon schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:49:
Jep, wordt net bevestigd door CR live op RTV.. Vandaag 2.0 naar live :)
Hype, start the acid drive:
YouTube: Star Trek - Acid Drive (original)

Vandaag mn eerste custom input gemaakt om te testen, en hij werkt :)

• Case_C
Brandonchat schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:32:
[...]

LOL ik was alleen benieuwd of de muis je bevalt.. :) ik ga hem wss zelf morgen in SC testen dan.. als het live gaat... :D
Haha, had een vermoeden dat het de brandvraag was over die muis ;) . Maar t is gewoon een hele prettige muis met een berg opties. Nu nog een keer makkelijk binden in SC zelf :) .

De gezichten toen Chris t zei :+

[Voor 11% gewijzigd door Case_C op 11-12-2015 23:39]

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-05 20:14
Anoniem: 14038 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:34:
[...]

Net nog update naar 305216 gedownloaded.
Gaat dus lekker strak achter elkaar.

Wel tof dat 2.0.x naar iedereen gaat.
305216 is hoogstwaarschijnlijk de build die naar live gaat. Volgens enkele CIG devs kun je dus ook gewoon de PTU update over de live versie plakken om bijna direct live te spelen. Momenteel is heel Discord nog druk bezig met het zoeken naar blockers.

HYPE
http://puu.sh/lS4yQ/0a295c45ed.png

Live komt dus om 1 uur 's nachts.
https://forums.robertsspa...gmt-2-0-0-publish-to-live
Happy Friday everyone!

We’re extremely excited to announce that we’re bringing down the game servers today at 6pm CDT/12am GMT to publish Star Citizen Alpha 2.0.0 to Live!

Downtime should be a quick ten minutes. As soon as it's up, we’ll update this post with links to Star Citizen Alpha 2.0 Features page, plus links to our full 2.0.0 Patch Notes and Known Issues.

We’d like to extend a massive thanks to everyone who participated in our PTU playtests. We couldn’t have accomplished this without your assistance, and with your help, we’re now in a position to reveal the very first elements of the Persistent Universe to all backers.

Thanks everyone, have a fantastic weekend, and see you in the 'Verse!
Will Leverett

[Voor 57% gewijzigd door svenvv2 op 12-12-2015 00:07]

• Case_C
Zo eindelijk downloaden.

Kan ik nu nog die PTU updaten en kopieren naar Live?
Af dat gaat niet :P . Dan ben ik morgen pas van de partij :+ .

Juist, een post over Org's 2.0 :+ , het zal me benieuwen wat het wordt.
Organization Invitations

The Star Citizen ‘verse is vast, and you can’t conquer it alone. That’s why you might consider joining an Organization. Currently, Organizations can send email invitations to prospective members via the RSI website. We are refreshing the look-and-feel of the invitation, to give more prominence to the Organization. Don’t worry, you’ll still find the RSI logo at the bottom, so you will know that the email came from our system.

Orgs 2.0

Speaking of Organizations, Turbulent and CIG are working together to plan and design the next component of what we refer to as “Orgs 2.0”. There are many modules that comprise the term, including microblogs and communication tools. We are determining which module will deliver the most “bang for the buck,” and laying out a roadmap for future modules.
En weer een geweldig mooie afbeelding uit de Monthly Report, (valt het dan nog onder spoilers als CIG m post?) Het is wel onderdeel uit een Cinematic van SQ42 dus...
spoiler:

[Voor 116% gewijzigd door Case_C op 12-12-2015 10:26]

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-05 06:28
Echt wow !!

[Voor 119% gewijzigd door Njay op 12-12-2015 12:18]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Njay
Net wat multi crew zaken gedaan .. werkt toch gewoon gaaf

ik moet zeggen im very impressed

• mac-rolec
Thisuren schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:46:
[...]

Echt indrukwekkend, vooral toen ik doorhad dat het 'scheepje' in het dock rechts een Bengal Carrier was....
Hier nog een 2e plaatje met een andere view van de retribution:

spoiler:

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-05 21:08
mac-rolec schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:55:
[...]

Hier nog een 2e plaatje met een andere view van de retribution:

spoiler:
Hier ook nog even de eerste in volledige resolutie, via het gewoonlijke trucje. Ik zou het eigenlijk wel cool vinden als grote schepen zoals de Bengal/Retribution een soort event krijgen in SC om ze in-universe hun maiden flight te kunnen bijwonen. Misschien teveel gevraagd maar dat zou het weer wat tikje meer immersive maken.

spoiler:

• Njay
Nog een laatste dan :P

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-05 20:14

Ik vraag me af of CIG nog wat speciaals gaat doen :)

[Voor 9% gewijzigd door svenvv2 op 13-12-2015 12:17]

• mac-rolec
7 Prospects en 0 recruits. :P

Net de eerste gotinc samen speel sessie in Alpha 2.0. :) Ging nog verbazend goed, lukte vrij redelijk om met 5/6 personen in 1 server te komen. Nog wel net teveel glitches om goed te kunnen multicrewen, maar het lukte aardig.

Top Gun met Fordox

• Case_C
Het was verrassend leuk zoals het speelde :) , nog erg glitchy en niets serieus. Maar je merkt wel dat de potentie gigantisch is :D .

Nog een drietal van mijn screencaps.

Mijn extra-light Gladius na een botsing (op weg voor Repairs!)

Een van de manen, (screencap genomen, nadat ik 13 km uit Kerea base was geslingerd bij het oppakken van een wapen :+ )

Multicrew met alleen maar Tweakers!

Ook nog even een Connie vs Connie gevecht gehouden. Waarbij de tegenstander wilde vluchten met Cruise-mode... Toen hij op ~10km zat even de Quantum drive aan voor 2-3 sec.. en we zaten weer op 500 meter :D . Het goed onder controle houden van je snelheid is overigens erg belangrijk.

Tylocke schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:20:
Een paar pogingen gedaan dit weekend maar eigenlijk elke keer een CTD gehad na een bolt rare glitches (voornamelijk met de Andromeda). Langste sessie was met een Gladius maar ook daar had ik wat issues mee na het vliegen. Denk dat ik sowieso weer naar flight school mag want in Vanduul Swarm schoot ik bijna niks meer raak. Gewoon weer veel oefenen dus!
Vanavond ook nog met een Gladius tegen piraten gevochten.. en met name de verschillende snelheden van je projectiles is vervelend. Natuurlijk is dit makkelijk op te lossen met gimbal locks :) .

Maar wat betrefd flight-school.. ja dat kan ik ook nog wel gebruiken... zoveel controls om te onthouden.

[Voor 56% gewijzigd door Case_C op 13-12-2015 22:21]

• Ircghost
  • Laatst online: 14:13

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

JanAd schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:14:
[...]

Wat bedoel je? Ik draait het toch vrolijk op 3440x1440.
Bij mij is de uiteindelijke resolutie ook prima, maar de laadschermen worden verkeerd weergegeven. Ik heb dus 2560 * 1080. Ik zal vanavond wel even een screenshot plaatsen.

Alvast een soortgelijk voorbeeld uit Fallout 4. Zoals de UI er nu uitziet (de scope), is hoe mijn laadscherm getoond wordt.

[Voor 50% gewijzigd door Ircghost op 14-12-2015 13:22]

• Case_C
Anthor schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:50:
Ik heb een rare bug gevonden, lukt het jullie deze te reproduceren?
SC-4321 Bug causes ship to explode or become damaged
Zal morgen eens kijken.

Bij de livestream zijn er weer nieuwe patches te halen :) .

[Voor 22% gewijzigd door Case_C op 15-12-2015 08:29]

• Case_C
Nog niet echt druk in de million mile high club:

• DutchWalnut
Torrie844 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:32:
We kunnen allemaal naar de Million Mile High Club via een workaround
Enjoy!

[...]

https://www.reddit.com/r/...a/million_mile_high_club/
Je bent geweldig! :D

:9

[Voor 15% gewijzigd door DutchWalnut op 15-12-2015 13:27]

• DutchWalnut
Hier mijn GPU (GTX770) @ BabyPU

Eerste dip is het overzetten van Graphic Medium naar High
Tweede dip is een framedrop.

58% GPU gebruik / Temp 50C

@ Hangar

Gebruik 94% :+

[Voor 18% gewijzigd door DutchWalnut op 15-12-2015 14:48]

• Njay
Net gelachen bij de security port... ship swap :P

de titan remt als een malle die hornet vliegt echt een heel stuk anders... wat een top game dit :D

[Voor 140% gewijzigd door Njay op 15-12-2015 17:32]

• DutchWalnut
Dat.. doet vast heel erg veel pijn...

• Case_C
intuliegend schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:35:
[...]
Ik moest het even googlen maar je bedoelt life time insurance? Op het avenger pakket zit toch ook maar 6 maanden?

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Avenger
Ja dat bedoelt hij :P , da's oud zeer bij de 'Early Backers' :+ .

Maar als je een schip (Aurora) een CCU geeft. Dan blijven de onderdelen zoals de hangar/UEC/verzekering hetzelfde. Dan krijg je niet die normaal bij een Avenger zitten.

Overigens heeft Anthor een aantal bugs gevonden in -Free Flight- / Arena Commander.
https://robertsspaceindus...n_bug__also_ships_explode
https://robertsspaceindus...explode_or_become_damaged?

Heb 'm zelf ook al kunnen 'reproducen' Wellicht handig als we dat allemaal ook doen? Ook handig voor toegang bij volgende PTU's ;) .

Bij m'n Avenger lagen de cockpit en hull in een "vechtscheiding" :'( .

[Voor 37% gewijzigd door Case_C op 15-12-2015 22:39]

• Torrie844

Idris-P morgen ook :O

[Voor 9% gewijzigd door Torrie844 op 16-12-2015 00:00]

• Case_C
Tja ergens is dit natuurlijk wel een heel geinig concept :+ . Al dan niet volledig in die vorm :P .
https://www.reddit.com/r/...omewhere_in_the_universe/

• DutchWalnut
Case_C schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:37:
[...]
  • Je moet eerst een account aanmaken op Roccat,
  • vervolgens het op je PC downloaden en de gewenste 'grids' downloaden (Third heeft er een berg leuke, nog niet verder gekeken)
  • Die grids kan je via de PC toevoegen aan de app.
  • De App op je tablet kan je pas gebruiken als je de software op je PC hebt staan.
  • Het koppelen is vrij eenvoudig, in de App kan je scannen naar apparaten binnen het netwerk die de software draaien. Vervolgens kan je 'connecten'.
  • Daarna werkt alles direct, (wat je hebt toegevoegd aan de app) met een max van 3 custom grids. En gezien je heel makkelijk kan wisselen van grid, zie ik wel het nut in van meer dan 3 grids (als het goede zijn.)
En iemand is zo geweldig geweest om zijn Star Citizen Alpha 2.0 Power-Grid te delen _/-\o_
http://www.roccat.org/en-...ids/Games/Simulation/660/

Flight:

Combat:

[Voor 6% gewijzigd door DutchWalnut op 16-12-2015 10:51]

• Torrie844
http://puu.sh/lX195/6828d89f93.png

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:43

JanAd

Toss a coin...

Cygnitr0n schreef op woensdag 16 december 2015 @ 18:15:
[...]

Succes met je kudtfilm :9

[...]

Goed plan.

Gerucht: Anvil F8 Lightning Sale? *Suprise!*
Ik vind blijkbaar al 4 afleveringen,dan weet ik alweer wat kijken straks. 8)
Ik ben benieuwd wanneer die ku*film ook te vinden gaat zijn :9

Ik ben ondertussen die Grid aan het installeren...
edit: Hey, da's maf... Die system stats opzich zijn alwel leuk :D

De Grid controls lijken niks te doen bij m'n Hornet in Free flight. Maar het heeft zeker potentieel, moest het wat beter werken :P

[Voor 24% gewijzigd door JanAd op 16-12-2015 18:47]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• Njay
Weer even een uurke vermaakt ..

• Torrie844

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-05 17:46

Cogency

Ginnunga

Kom net thuis!

Eerste wat me opvalt op Reddit is, SABRE HANGAR READY! FUCK YE! WOOHOO.

[Voor 23% gewijzigd door Cogency op 16-12-2015 21:33]

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:43

JanAd

Toss a coin...

Njay schreef op woensdag 16 december 2015 @ 21:41:
cryo freeze my ass until release

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

• DutchWalnut
intuliegend schreef op woensdag 16 december 2015 @ 21:51:
[...]

Hoop dat ze een beetje opschieten, zit al bijna 2 uur te refreshen, moet zo weer aan het werk.. :O :/

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-05 12:24

intuliegend

Wist ik wel....

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• DutchWalnut
siriouz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:31:
[...]

Precies dat. Zeker als de Freelancers gewoon prima in je eentje te gebruiken zijn. Van 't weekend eens kijken naar de upgrades... Wordt ff wat rekenwerk dan, uitvogelen welke upgrades ik zal doen om de waarde van m'n 2e package op m'n andere account mee te berekenen. :p

Zodra de twijfels eindelijk eens weg zijn... :+
Mijn ongezouten mening over de rework van de freelancer. Interieur ziet er super en volwassen uit. Lekker MISC industrial. Alleen vind de exterieur echt tegenvallen. De plaatsing van de turret vind ik wel mooi. Maar de cabine ziet er raar uit aan de buitenkant.. En je moet nu via de achterkant van de Freelancer naar binnen. Zijkant.

[Voor 7% gewijzigd door DutchWalnut op 17-12-2015 10:40]

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 22:05
en voor de mensen die gisteren op ts zaten..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Case_C
Referrals kunnen via de signature of de random generator vanuit de TS:

• Anthor
  • Niet online
Maar je weet....

http://www.scrap.cistron.nl/NYX18.png

• DutchWalnut
siriouz schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:27:
[...]

Ik zit ook nog steeds over zoiets te twijfelen...
Niet twijfelen. Gewoon doen :)

Altijd leuk zulke projecten.

Trouwens via de hub, erg leuk gedaan :)

Pixel Citizen:
https://robertsspaceindus...otlight/969-Pixel-Citizen

Holiday Wreath Hangar item, confirmed:
https://forums.robertsspa.../6107127/#Comment_6107127

[Voor 21% gewijzigd door DutchWalnut op 17-12-2015 23:43]

• Case_C
Heb liever dat ze nog een keer met die hangar module gaan komen!

• Case_C
De vloot :P.. wellicht een leuk idee om met die pixel-ships de vloot van GoT te maken in een plaatje.
https://v.theverse.space/iwcvovp0barsz/source.gif

https://v.theverse.space/o3ejdizjgs3vf/source.gif
https://v.theverse.space/iaus4r108lfvb/source.gif

https://v.theverse.space/nii50gh96rse1/source.gif
https://v.theverse.space/sf9wimm010pqz/source.gif

Als ik ooit nog voldoende recruits haal :) :
https://v.theverse.space/rygj4uswelkaa/source.gif

De laatste twee rewards voor referrals zijn dus enkel nuttig voor Arena Commander en Crusader. Behalve dan die UEC die je erbij krijgt.
Sergeant 10 RP*
Gladius and Gold
Land your new Aegis Gladius next to this set of gold ship models celebrating some of the ’verse’s best: the Aurora, Constellation, Hornet, Avenger, & Freelancer.

Lieutenant 25 RP*
Arena Commander Racing Package
Feed your need for speed by permanently unlocking the 350R, M50, and Mustang Gamma in Crusader & Arena Commander. Also includes 15,000 UEC.

Captain 42 RP*
Arena Commander Combat Package
Find your favorite fighter with permanent access to the Cutlass Black, Hornet, Avenger, & Aurora LN in Crusader & Arena Commander. Also includes 30,000 UEC.

[Voor 51% gewijzigd door Case_C op 18-12-2015 12:23]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:18
Mijn bescheiden vloot:
https://v.theverse.space/iwcvovp0barsz/source.gifhttps://v.theverse.space/7oetfzirq64cp/source.gifhttps://v.theverse.space/nii50gh96rse1/source.gif
Aurora LN
Origin 315P
MISC Freelancer

• siriouz
intuliegend schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:13:
[...]

Haha ja dat is waar. Misschien zon VR handschoen erbij, dan heb je geen knoppen meer nodig, kun je gewoon alles in VR bedienen 8)
Beetje modden voor PC compability en hoppa... 8)

Zou best bazig zijn om zoiets daadwerkelijk werkend te krijgen in combinatie met HOTAS in SC. :P

[Voor 11% gewijzigd door siriouz op 18-12-2015 13:15]

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:07:
[...]

Beetje laat :P maar welke verandering bedoel je? Heb volgens mij alleen formulier bijgewerkt en de Ship Distribution tab aangepast, geen wijzigingen aan weergeven van reacties. Heb je een screenshot?
Als je het al hebt beantwoord, en op bekijk reacties klikt zie je dit:

Als je de normale link uit de TS pakt ga je naar de gewone overzichten.

Cygnitr0n schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:42:
[...]
Denk inderdaad ook dat het met een update van google vandaan te maken heeft. In het begin deed hij dat namelijk nog niet. Maar 208 reacties al! Dat is ook een mooi aantal!
[...]
En anders kan het altijd nog ingame. Want je kan je LTI overdragen naar een ander schip ingame.
Huh? Kan dat dan? Dus later kan ik ingame m'n LTI Reliant een upgrade geven naar een LTI Vanguard. Heb je daar een bron van? :P

[Voor 49% gewijzigd door Case_C op 18-12-2015 13:25]

• Torrie844
Dit zat in het ship pipeline filmpje over 2.1 :p

Hype?

• DutchWalnut
Tylocke schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 23:08:
Helaas kan je de buy backs ook echt alleen maar met nieuw geld doen.
Dat was de 'maar' dus... :/

whoever came up with the idea is either a genius or a glutton for forum flame wars.
Amen

[Voor 30% gewijzigd door DutchWalnut op 18-12-2015 23:27]

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-05 16:21
https://imgur.com/a/UZe8s

<3

En de freelancer natuurlijk..
http://imgur.com/a/Fet8m

Ben zelf niet zo'n fan van de freelancer maar die cockpit/bridge ziet er best wel sweet uit.

[Voor 36% gewijzigd door Facerafter op 19-12-2015 02:03]

• Case_C
Hoeveel Freelancers zijn teveel? :P

• Case_C
Gisteren met Mac-Rolec, Tripleflix en Virix nog wat geprobeerd in 2.0. Helaas zijn de servers behoorlijk brak, en is 't puur geluk om er een te vinden. Mac en ik kwamen op een gegeven moment in een goede server, en daar hebben we een missie gedaan met de Constelation.

Nu is 't ook gelijk duidelijk waarom ik een 1440p widescreen wil :P . Ik wil geen pixels als ik inzoom op de cockpit.

• mac-rolec
Rann schreef op zondag 20 december 2015 @ 12:57:
[...]

Wat voor missies doe je dan ? Je hebt toch alleen de communicatie missies of?..

1440P hier ook, heerlijk ;-)
Nee je hebt meer missies maar die worden pas beschikbaar als je Comm Relays repareert. Zo hadden we als tweede missie het onderzoeken van een distress call in een asteroid field.

Edit: Het was me trouwens gelukt om op een Asteroid te landen, maar daarna crashte de game meteen. :P

[Voor 16% gewijzigd door mac-rolec op 20-12-2015 13:01]

• mac-rolec
Van SC facebook. Star Wars anyone? :P

• Torrie844
Kek schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:07:
[...]

Ja echt crimeneel veel ;)
fout fout fout fout ;) hier, een +1

Edit;
CGI heeft de nieuwe hotas met trackball gepost! Wow wat een beauty..

...

...

...

[Voor 30% gewijzigd door Torrie844 op 20-12-2015 22:14]

• Anthor
  • Niet online
Hier een klein filmpje over de bouw van mijn vorige button panel
Maar ben laatste dagen bezig geweest met prototype 2:

En hij werkt, maar ik weet niet of het handig is. ik mis opeens wel veel knoppen als ik mijn keyboard niet bij de hand heb.
Ik heb ondertussen ook arduino pro micro bordjes binnen, daar wil ik joystick controllers van maken.

Maar nu eerst weer filmpjes editten voor een build video voor op mijn YT channel.

edit:
Torrie844 schreef op zondag 20 december 2015 @ 22:12:CGI heeft de nieuwe hotas met trackball gepost! Wow wat een beauty..
Lol, zo kan het ook

[Voor 11% gewijzigd door Anthor op 20-12-2015 22:48]

• Torrie844
Case_C schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:19:
[...]

Aan je hardware zal het in ieder geval niet liggen. En de meeste instabiliteit komt vanuit de servers, daar zijn ze momenteel heel hard op aan 't focussen. Het aantal cores per 'instance'/server zijn ze nu aan het ophogen. Momenteel zijn dat er 3, en ze willen naar 4 gaan.

Voordat we zaterdag een stabiele game hadden met z'n 2en hadden we ook zo'n 30 minuten nodig :/ . Niet leuk, maar als het eenmaal werkt zie je wel de potentie :) .
Klopt!

Hier trouwens een leuk overzicht over die kosten waar ze het over hadden.. Tenminste, dit was wat ik kon vinden online.. Dan zie je dus dat het echt veel duurder is zoals Sean al aangaf..

• mac-rolec
ReQuiem83 schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:41:
[...]

Deze Hull D is gesponsord door Yarden uitvaartverzekeringen
Zoiets als dit :P

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05 23:30
weszz schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:22:
[...]

Dat zou dan misschien een optie zijn als de game echt een hit wordt :9 Verder zou je zo wel aanbiedingen kunnen laten zien zoals b.v. die van de Mac Donalds. En gebaseerd op je locatie(mits je dat aanzet of ergens invult) ze lokale aanbiedingen laten zien, winkel in je buurt met een uitverkoop of snackbar met 1 + 1 gratis snaai actie. Opties voldoende denk ik zo.
Veranderd dit bordje bordje in een Mac-logo :+

• DutchWalnut
mac-rolec schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:02:
Ik vind racen nog best leuk, maar ik heb er nu niet echt een geschikt schip voor. Het zal zeker geen main activiteit worden.
Ik wil buggy racen op een planeet. :) *nog steeds ja*

Hoe vet is het om met een caravan op stap te gaan om legaal (illegaal) races te houden. :9

[Voor 8% gewijzigd door DutchWalnut op 22-12-2015 11:07]

• Torrie844
http://i68.tinypic.com/2i9gzlg.jpg

Morgen mijn Sabre zien!!!!!! iedereen ptu of build naar live, woohoo

[Voor 40% gewijzigd door Torrie844 op 23-12-2015 00:34]

• Case_C
MeanGreen schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:02:
Meest georganiseerde wat ik heb meegemaakt met 40 spelers in een mmo was raiden in World of Warcraft. Moet bijna wel vergelijkbaar zijn denk ik. Niet te doen met volslagen vreemden of zonder voice chat.

Welke taken zijn er dan zoal? Ik dacht dat je er met wapens bemannen en 1 piloot er wel ongeveer zou zijn?
Engine-room moet bemand zijn, (power distribution) zeker met een berg schilden/wapens een belangrijke taak
Shield-management
Radar/Tracking enemies
Turret-gunners
Onboard Security voor wanneer je geboard word
Navigator
Captain
En dan vergeet ik er vast nog een paar.

Des te groter de schepen, des te minder taken 1 persoon kan uitvoeren. Bij een Idris moet er waarschijnlijk voor elke taak wel een persoon zijn.

Mr.Zebra schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:10:
Klinkt eigenlijk meer als een soort van "complete basis" schip, een carrier ofzo. Zou opzich best mooi zijn om een soort home base te hebben, maar dan moet je hem wel door NPC's kunnen laten runnen ofzo want hoe vaak ga je een hele avond met 50 man op 1 schipje zitten en hoe leuk is dat. En als het al een hele avond is, wat dan met de overige tijden van de dag.
Het zou misschien wel leuk zijn als een instance o.i.d., dat je met 25 man een carrier hebt met wat kleinere schipjes die je kan lanceren en dan een bepaald punt moet veroveren of een raider base moet weg werken.
Dat lijkt me dan wel lachen, maar verder heb ik er niet echt een beeld bij :)
Daarvoor is de Pegasus Carrier :) , die is vorig jaar december bekend gemaakt. En ziet er ondertussen al weer anders uit.

[Voor 37% gewijzigd door Case_C op 23-12-2015 11:17]

• mac-rolec
MeanGreen schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:24:
[...]

Hoe moet ik die taken voor me zien dan van shield management of power distribution? Rondrennen door het schip en hier en daar snel op een knopje rammen? Zijn er video's van?
Dit is al heel beperkt mogelijk in de huidige Alpha in de Constellation. Het is gewoon een apart scherm voor een aparte speler die met de muis kan schuiven met shield en power waarden.

• Torrie844
bumtroll schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:15:
Zo me net aangemeld voor de Got org.
Welkom! Bij vragen weet je ons te vinden :)
Tylocke schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:20:
[...]

Blijf bij Team Sabre, wij hebben koekjes!
Jep, heerlijke Sabre koekjes.
Tylocke schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:42:
[...]

Ik zat meer hieraan te denken:
[afbeelding]

Of is dit meer iets voor Bornhald? Yarrr!
Ja dat is echt meer voor piraten (en Bornhald is privateer ;) ).

Edit; haah Tylocke, je had gegoogled op Sabre cookie :p

[Voor 76% gewijzigd door Torrie844 op 23-12-2015 18:46]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:07
Torrie844 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:29:
[...]

Welkom! Bij vragen weet je ons te vinden :)

[...]

Jep, heerlijke Sabre koekjes.
[afbeelding]
Ik zat meer hieraan te denken:

Of is dit meer iets voor Bornhald? Yarrr!
Edit; haah Tylocke, je had gegoogled op Sabre cookie :p
Google is my friend :)

Je kan het zo gek niet verzinnen of het bestaat gewoon.

[Voor 16% gewijzigd door Tylocke op 23-12-2015 19:27]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• mac-rolec
Man man wat is de Freelancer een gaaf schip.

• Torrie844
:*)
agghanim schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:00:
Zo, zal me dan ook maar eens aansluiten bij GoT. Heb de spreadsheet al ingevuld, zal me straks op de RSI site ook maar aanmelden.

Mijn schepen: 2x Archimedes, Super Hornet, Redeemer, Freelancer MAX, Endeavor Hope
Welkom!

Edit;

Ennn

[Voor 9% gewijzigd door Torrie844 op 24-12-2015 08:15]

• Bornhald
MeanGreen schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:27:
Merk in andere games waarbij je zaken kunt aanschaffen zoals World of Tanks vrij gedisciplineerd ben in niet alles wat los en vast zit kopen. Deze game is zo te lezen een serieuze test ;)

Kan ik overigens al iets met de game zonder een ship te hebben gekocht? Van alleen al de lijst varianten van de Aurora krijg ik al keuzestress ;) Misschien helpt het als ik ze ingame zie of gratis kan proberen.

Ik heb het formulier in de topicstart ook ingevuld trouwens.
maar misschien wel interessant voor je ik heb nog wel een voor je voor dezelfde prijs als wanneer je hem via RSI zelf koopt. Het voordeel aan deze is dat het een package is dus je hebt het spel, en dat mocht je uiteindelijk een groter/duurder schip willen, dan kan je deze CCU-en en dan behoudt je LTI. Hoewel LTI wellicht niet zoveel waard is als veel mensen geloven, verlies je hier niks op tenopzichte van het package via RSI (tenzij je het package melt, dan wel)
ReQuiem83 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:54:
Moet zeggen PTU 2.1 is veel stabieler. Nog geen crash gehad. In mijn Hornet naar Covelex Shipping Hub. Daar even EVA gedaan tot ik een freelancer tegen kwam...

[video]

Snap alleen niet waarom hij 360p is.
haha nice :)
duurt trouwens best lang voor je wat hebt met schieten..

[Voor 17% gewijzigd door Bornhald op 24-12-2015 13:59]

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-05 09:42
Oops

Weet niet of iemand deze al gezien/gepost heeft maar moest toch wel even lachen.

• Njay
Weer wat shots van een avontuur :P

[Voor 4% gewijzigd door Njay op 24-12-2015 19:42]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-05 17:46

Cogency

Ginnunga

Hij is gaaf! Donker, maar mooi!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 16:34
Cygnitr0n schreef op donderdag 24 december 2015 @ 18:41:
Zo net terug van Star Wars. Helemaal in de mood nu voor Star Citizen! :D Hype! Starfarer... Starfarer... :(

Dan worden we Starfarer-buddies! :)

[Voor 6% gewijzigd door SNAFU op 25-12-2015 00:39]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-05 09:42
3 in een rij

[Voor 19% gewijzigd door ReQuiem83 op 25-12-2015 10:40]

• Njay
Net tijdens exploren dreef er een zwaar damaged cutlass rond ... ik denk toppert ff een eva om uit te zoeken .. ship werkte nog, daarna hersteld @ covelex and daarna er nog 1 missie mee gedaan

ook wel een fijn scheepje :P ter vervanging van de titan? :P

[Voor 4% gewijzigd door Njay op 25-12-2015 13:11]

• siriouz

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05 16:34
ShockWave schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:30:
Eerste indrukken van het spel..
Ziet er mooi uit, vliegen lukt een beetje, landen en opstijgen ook, naar andere zones vliegen ook maar hoor hier mensen over missies doen etc maar waar vindt ik zoiets?
Krijg bij een station wel de vraag of ik wilde helpen met iets repareren of verdedigen, denk ingame interaction maarja hoe geef je antwoord of neem je het aan?

Verder vindt ik de game een redelijk steile leercurve hebben, je moet alles maar een beetje uitzoeken hoe iets werkt, een echt duidelijke tutorial is er niet..

Ingame tutorial werkt bij mij niet, om de 15 tot 20 seconden een freeze van een seconde of 5 dus niet echt speelbaar.
Als beginner is het ook even een domper als je eerst al een keer of 8 naar port Olisar moet connecten wat dus niet direct lukt omdat de server full is.
Zit je er vervolgens in en je hebt eindelijk een paar targets inzicht...crashed de game....
Al met al een middag achter de pc, daadwerkelijke speeltijd....uurtje?

:+

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Anthor
  • Niet online

Drop down, reverse course, and increase speed!!
Bornhald schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 23:47:
geen dank. Voor andere die nog een schip willen kopen, ik heb nog LTI unmelts liggen. Dus als je wat zoekt, waarom niet met LTI voor dezelfde prijs...
Zit daar toevallig een omega tussen?

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-05 19:06
Anthor schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:48:
[...]

Jammer, ik twijfel nog over een racer, maar de omega is gewoon mooier dan de gamma :)
Als je hem echt graag wil, neem contact op met star citizen en amd. wie weet is een van de twee gul genoeg deze dagen om er een te geven/ te koop aan te bieden.

RSI is daar sws wel aardig soepel in. ik verloor mijn gamescom pin van sc in een duitse trein. Heb een nieuwe gekregen. gratis. zelfs geen kosten voor get verveoren van america naar nederland.

[Voor 42% gewijzigd door peize9 op 26-12-2015 01:01]

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• Bornhald
het is al laat, maar volgens mij is dit het, wanneer melt is lager erbij staat betekend dit dat de unmelt value lager dan mijn vraagprijs (zie het verschil als fooi). Dit is alleen van invloed wanneer je het schip gaat melten en speelt bij upgraden geen rol.

Alles is vraagprijs, volgens mij gelijk aan de RSI site. fouten onder voorbehoud (als het extreem lager of hoger is, dan zal ik een fout hebben gemaakt, en ik heb een deel van de prijzen afgerond)

In principe is alles voor dezelfde prijs als de RSI site, als je me toch een bedankje wil sturen, dan mag je me wat extra's via pay pal sturen of een skin mijn kant op sturen. :)

vragen over iets, stuur een PM

mocht je wat willen kopen, dat kan, maar de pay pal kosten zijn voor jou! :D

blijkbaar een retaliator bomber package (zonder LTI)

een freelancer mis anniversary package (zonder LTI met 24 maanden)

Aurora LN LTI 44 euro

300 i 63 Eur (melt is lager

Aurora MR 45 EURO (melt is lager!)

super hornet 190 euro

350R Racer 120 euro

digital mercenary (45 euro, melt is lager) x2

advanced starter 49 euro gereserveerd

Digital colonel 121 euro (melt is lager!) x2

digital scout 45 euro (melt is lager!)

Digital freelancer 121 euro (melt is x3

Digital Pirate 121 Euro (melt is lager!) x4

Advanced hunter 73 euro

Pathfinder 73 euro x2

digital bounty hunter 63 euro (melt is lager!)

• Torrie844
En we vliegen voorbij

Pagina: 1 2 3 ... 6

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee