Rainbow Six: Siege beta keys

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
plan: Win een bètakey voor Rainbow Six: Siege

Jullie starten om 16:00 de actie, er zijn echter al ruim 100 mensen die via jullie actie een key hebben.
De key voor jullie actie staat namelijk in een post van de reacties (link geef ik hier expres even niet). Geen idee of dit de bedoeling is?

Wellicht is het dan ook verstandiger, om de link maar in de post te zetten, aangezien ik niet denk dat het terug te draaien is en er zijn ook zat sites die de keys ook al weggeven. Het is dus eerder moeilijk om geen key te krijgen, dunkt mij zo.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 21-09-2015 15:15 ]

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:22
inmiddels bijna 300 al weg :+

4HVDXZZB7GVB
6QL4GKMBQ9VH
voor de liefhebber

[ Voor 9% gewijzigd door jackaubrey op 21-09-2015 15:21 ]

Verwijderd

jackaubrey schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:20:
inmiddels bijna 300 al weg :+

4HVDXZZB7GVB
6QL4GKMBQ9VH
voor de liefhebber
Hij zet hem hier bewust niet neer, vervolgens plant jij hem hier neer. |:(

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:23:
[...]

Hij zet hem hier bewust niet neer, vervolgens plant jij hem hier neer. Nice.
Hij zet codes neer, niet de pagina die in de eerste 10 reacties onder het artikel word genoemt.

Verwijderd

MuddyMagical schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:23:
[...]

Hij zet codes neer, niet de pagina die in de eerste 10 reacties onder het artikel word genoemt.
Klein kind. Kinderachtig hoor. Hij zet niet de link neer, maar de codes die uit die link voorkomen. Dat komt op hetzelfde neer.

• jackaubrey
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:22
Heel die actie loopt in de soep, beetje naief van tweakers. maar goed er zijn echt genoeg manieren om aan een key te komen...

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:25:
[...]

Klein kind. Kinderachtig hoor. Hij zet niet de link neer, maar de codes die uit die link voorkomen. Dat komt op hetzelfde neer.
"Klein kind" :? :o :D

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:10
ach telegraaf heeft onbeperkt beta codes

Verwijderd

Ja. Als je zo iets kinderachtigs zegt wel ja.
Hij geeft niet de link door... Hij geeft alleen de codes door die op die link staan.
Dat is toch gewoon hetzelfde. Als je dan probeert te zeggen dat dat niet zo is, ben je een klein kind ja. Dan probeer je het op een hele kinderachtige manier goed te praten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 15:29 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
MuddyMagical schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:23:
Als je de TS leest, bedoel ik iets heel anders. Ik heb het niet over die andere acties, waarmee ook keys te krijgen zijn namelijk. Daarnaast begrijp ook jij wel wat er wel bedoeld wordt en ja, dan is het een beetje vreemd, ik geef expres geen links of wat dan ook, maar een ander wel. ;)

Maar goed:
In een van die reacties staat dus de link waar de codes van Tweakers staan, die pas om 16:00u gepost zou worden door Tweakers zelf. Dat is mijn punt.

Die keys kunnen wellicht elders vanaan komen, want er zijn acties en keys genoeg. Het gaat mij dus niet om het verspreiden van die keys, maar om het feit, dat er nu al keys uit de actie van Tweakers weg zijn en deze pas om 16:00 zou beginnen.

(Om te voorkomen dat er achteraf gezeur komt, dat om 16:00 uur de keys op waren...)

EDIT:
Ook de tweakers codes gaan rap, nu zijn er al minder dan 1500 beschikbaar...

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 21-09-2015 15:39 ]

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Meestal geven wij zelf keys weg, via ons eigen systeem. Dat is iets waterdichter dan dat van Ubisoft, waarbij de url waar de keys vergeven worden inderdaad makkelijk te raden is. We hebben het dit keer echter niet in eigen hand. Het verloopt via de website van Ubisoft.

Maar zoals CptChaos al aangeeft; het maakt niet zo heel veel uit. Er zijn op zoveel plekken keys te winnen dat iedereen die echt wil ergens een key vandaan moet weten te halen. :-)

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:26

SomerenV

It's something!

Ik vind het sowieso een vreemde actie. Het artikel doet het een beetje overkomen alsof het een speciale actie is, maar dat is dus absoluut niet aangezien weet ik hoeveel websites codes weggeven (soms onbeperkt). Daarbij geven sommige websites al sinds enkele dagen codes weg en komt Tweakers er pas vanaf 16:00 uur mee terwijl de link al gewoon actief is.

Beetje jammer...

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Paul Hulsebosch schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:41:
Meestal geven wij zelf keys weg, via ons eigen systeem. Dat is iets waterdichter dan dat van Ubisoft, waarbij de url waar de keys vergeven worden inderdaad makkelijk te raden is. We hebben het dit keer echter niet in eigen hand. Het verloopt via de website van Ubisoft.

Maar zoals CptChaos al aangeeft; het maakt niet zo heel veel uit. Er zijn op zoveel plekken keys te winnen dat iedereen die echt wil ergens een key vandaan moet weten te halen. :-)
Is het dan ook niet handiger, om de actie naar voren te schuiven, aangezien ruim 25% van 'de Tweakers keys' ook al vergeven zijn en iemand in de reacties de link ook al gegeven heeft?

Met deze snelheid zijn om 16:00 uur de keys namelijk al op... Bijna 50% al weggegeven. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 21-09-2015 15:50 ]

• Paul Hulsebosch
Ik wil hem eigenlijk niet naar voren schuiven, omdat we al aangekondigd hebben dat je om 16:00 klaar moet zitten. Voor die enkeling die niet door heeft dat Ubisoft een erg makkelijke url gekozen heeft en het weggeven gewoon al werkt zou het lullig zijn als ze om 16:00 komen kijken, om vervolgens te merken dat de keys al op zijn...

• martyaintflying
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-04 11:53
Ze kunnen altijd nog /telegraaf in de URL zetten d:)b

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Paul Hulsebosch schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:55:
Ik wil hem eigenlijk niet naar voren schuiven, omdat we al aangekondigd hebben dat je om 16:00 klaar moet zitten. Voor die enkeling die niet door heeft dat Ubisoft een erg makkelijke url gekozen heeft en het weggeven gewoon al werkt zou het lullig zijn als ze om 16:00 komen kijken, om vervolgens te merken dat de keys al op zijn...
Ook aan de andere kant lullig voor de actie, als om voor 16:00 uur de keys al weg zijn (en met deze snelheid, is dat vast zo moeilijk niet).

(Aangezien er nu al minder dan 1000 keys zijn)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 21-09-2015 15:59 ]

• Paul Hulsebosch
martyaintflying schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:58:
Ze kunnen altijd nog /telegraaf in de URL zetten d:)b
Of een van de andere partijen die keys weggeven. Het is allemaal vrij makkelijk te raden...

[ Voor 50% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 21-09-2015 15:59 ]

• Paul Hulsebosch
En inmiddels is het 16:00 uur en zijn we ook officieel live. Voor wat het waard is... :/
Gelukkig zijn er nog wat keys over voor hen die netjes tot 16:00 uur gewacht hebben :)

[ Voor 34% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 21-09-2015 16:01 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Goh, die Tweakers keys gaan wel heel snel! :+

Verwijderd

Dit topic is officieel achterhaald :P
Toch jammer dat er een aantal tweakers zijn, die niet even kunnen wachten, en gewoon op een eerlijke manier die code bemachtigen. En daardoor het verpesten voor andere tweakers. Jammer.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 16:06 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ligt natuurlijk ook aan Ubisoft ;) Normaliter gebruikt T.net hun eigen systeem hiervoor, waar Ubisoft nu niet van wilde afwijken. De URLs zijn niet moeilijk te raden en in de comments staan linkjes genoeg + de opmerking dat telegraaf onbeperkt keys schijnt te hebben.

Dus ik zou eerder de schuld bij Ubisoft neerleggen... ;) Daarbij ging het mij erom, om de URL ook in de post te zetten, omdat iemand in de reacties de URL al had gegeven, waarop het snel ging.

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 21-09-2015 16:19 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:35

MsG

Forumzwerver

SomerenV schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:42:
Ik vind het sowieso een vreemde actie. Het artikel doet het een beetje overkomen alsof het een speciale actie is, maar dat is dus absoluut niet aangezien weet ik hoeveel websites codes weggeven (soms onbeperkt). Daarbij geven sommige websites al sinds enkele dagen codes weg en komt Tweakers er pas vanaf 16:00 uur mee terwijl de link al gewoon actief is.

Beetje jammer...
Dat werkt marketingtechnisch gewoon veel beter, dan zeggen dat je een oneindige voorraad hebt. Niet voor niets zie je op TV en op internet altijd "OP = OP!" nog 10 minuten! e.d.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Het artikel is dan gelukkig ook verdwenen, aangezien het behoorlijk achterhaald was. Leuk dat tweakers codes weg geeft, maar waarom het artikel al plaatsen en de 'link' (die zich dus liet raden) pas later opengooien. Zo zorg je er dus voor dat mensen naar andere websites gaan en niet veel op Tweakers.net zitten hé ;).

Komt nog bovenop dat de keys overal te krijgen zijn en de Telegraaf inderdaad een onbeperkte voorraad heeft..

Wat mij dan nog het meeste stoort aan dit hele gebeuren: de stelling is dusdanig dat het overkomt dat wanneer je een key hebt, je ook toegang tot de beta hebt. Dit is helemaal niet waar als ik mij niet vergis, als je een beta key hebt, dan maak je kans op een plek in de beta. Er zijn geloof ik maar een beperkt aantal plaatsen namelijk. Dus ondanks dat je een beta key hebt, heb je verder misschien nog helemaal niks ;).

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Verwijderd

Ik heb er nog een beta key over!

MQ9K-TX8M-PDL9-XKUK

• AJayFasho
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 12:15
Ik ook!

U87D-KP3H-KGMC-FE46
BBK9-7KJT-V4UU-HENL
VKEV-TB4L-W7VL-HACD
CYG3-RRHF-74HT-8JX6

Verwijderd

AJayFasho schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:33:
Ik ook!

U87D-KP3H-KGMC-FE46
BBK9-7KJT-V4UU-HENL
VKEV-TB4L-W7VL-HACD
CYG3-RRHF-74HT-8JX6
ehm.. beta is al 2 dagen afgelopen.

• AJayFasho
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 12:15
Ah.. Las dat hij verlengd was, dacht dat hij nog liep! Excuses!
Pagina: 1