Ik twijfel er over.
Als je kijkt naar die tear down video vanaf minuut 06:40 dan zie je ongeveer het zelfde als die Duitse gast op XDA laat zien, maar volgens mijn inschatting zitten die contactpuntjes voor de 2e sim veel te laag.
Maar goed, misschien schat ik het dus verkeerd in en is het wel hardwarematig aanwezig, dus zou wel mooi zijn als we dat in de (nabije?) toekomst met een app/upgrade kunnen gebruiken...
EDIT:
Nog een keer die teardown video bekeken. Minuut 07:50 zie je dat bij die telefoon er geen 2 contactpunten voor 2 sims zijn, de bovenste heeft enkel de soldeerpuntjes op het moederbord, maar niet de contact-pootjes zelf. Bij die Duitse gast op XDA zie je inderdaad wel 2x contactpootjes boven elkaar (2x een blokje). Ik heb nu niet mijn tooltje bij me om mijn SIM tray eruit te halen, maar ik ga thuis direct eens kijken
EDIT2:
Even dunne paperclip gevonden en binnenin gekeken: ook 2x een blokje met pootjes voor de 2x SIM! Jippie!
BTW: vroeg me ook af waarom 'onze' Moto X Style "XT1572" heet, en anderen "XT1570". Dacht dat die "2" misschien voor
Dual SIM stond, maar blijkt regio-indeling te zijn:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_X_Style
[
Voor 54% gewijzigd door
DaveCool op 06-10-2015 13:22
]