Toon posts:

[PW/Productvergelijking]: specs met verschil onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-12 11:54

Jerrythafast

Hier, aan de kust

Topicstarter
Beste Tweakersdesigners®,

De nieuwe productvergelijker ziet er prachtig uit en mijn bijna 1 jaar oude bugreport is ook eindelijk opgelost! _/-\o_

Ik moest alleen de Gamma-instelling van mijn goedkope TN-laptopschermpje compleet tot het nulpunt draaien om te kunnen zien dat jullie het gefikst hadden. De achtergrondkleur waarmee de specs met de verschillen worden aangegeven (#FBFBFB) is namelijk met default instellingen op mijn prulscherm niet te onderscheiden van 100% wit. Zelfs niet onder welke denkbare kijkhoek dan ook (en geloof me, mijn scherm is zo bizar slecht als je je kijkhoek verandert hij je meer verschillende kleuren laat zien dan de gemiddelde regenboog). Het is echt gewoon domweg niet zichtbaar op dit ding.

Ik dacht eerst dat jullie de functie er helemaal uit gesloopt hadden en wilde al boos een feature request indienen om het terug te krijgen. Maar toen ik deze reactie en de reacties daarop las werd me duidelijk dat de feature er wel degelijk nog is. En inderdaad, screenshotje plakken in Paint en het witte laten opvullen met de Fill-tool verraadt dat er wel degelijk een andere achtergrondkleur is voor de specs die verschillend zijn.

Hoewel een laptop met degelijk scherm al een poosje op mijn verlanglijstje staat (maar deze gaat maar niet kapot :X 5 jaar lang gemiddeld bijna 7 uur per dag uptime) lijkt het me toch wenselijk als Tweakers een iets donkerdere kleur grijs (of een andere kleur) zou gebruiken zodat het ook op normale schermen iets beter zichtbaar is. O-)

Vriendelijke groet,
Jerry

2925 Wp op SE3000 live op PVOutput en Jerweb.nl || Nu ook De Triangel 3020 Wp (live logging in aanbouw)

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-12 11:54

Jerrythafast

Hier, aan de kust

Topicstarter
Dat zou natuurlijk helemaal supertof zijn. Ik maak voor mezelf vaak een soort heatmap in Excel. Product met de overall meeste donkere/groene cellen wint :p

EDIT: Bijvoorbeeld deze shortlist die ik had gemaakt voor de LBBG Mainstreamlaptop afgelopen mei/juni.

[Voor 42% gewijzigd door Jerrythafast op 26-08-2015 22:19]

2925 Wp op SE3000 live op PVOutput en Jerweb.nl || Nu ook De Triangel 3020 Wp (live logging in aanbouw)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee