Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

db I Delirium schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:23:

Maar wel heel vervelend dat ie dat bij iedere "frag tag" ook doet...
Oh, ja dat is maf maar dat doe ik zelf echt nooit.

Wat is jullie ping voor de europese regio? Ik ben ervan overtuigd dat de/een server in Amsterdam staat want mijn ping wisselt van 1, 3 en 6 tot max 15ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 12:27
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:14:
[...]

Oh, ja dat is maf maar dat doe ik zelf echt nooit.

Wat is jullie ping voor de europese regio? Ik ben ervan overtuigd dat de/een server in Amsterdam staat want mijn ping wisselt van 1, 3 en 6 tot max 15ms.
Ik wil dat nog wel eens doen, vooral omdat het in deze versie zo makkelijk is, de range lijkt echt veel groter dan in het origineel.

Bij mij is de ping meestal ook 1-15ms vaak ook vlug wisselend daartussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16
Dit weekeind gratis Halloween weapon-skins die er stiekem best vet uit zien :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:02
Speelt er nog iemand deze game ? Zou graag met wat mensen samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 12:27
sturtiebe schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:05:
Speelt er nog iemand deze game ? Zou graag met wat mensen samen spelen.
Ik nog regelmatig, veel Blitz en soms wat andere modes tussendoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 21:18
De game is nu uit op pc. Windows 10 store Only.

https://www.microsoft.com...r-windows-10/9nblggh3shm5

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Loopt niet heel lekker hier:
i5 2500k @4.5
GTX 970
SSD

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 00:32
e1ndbaas schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:18:
[...]

Loopt niet heel lekker hier:
i5 2500k @4.5
GTX 970
SSD
Dit noem ik echt een slechte optimalisatie van Microsoft.

GTX 970[4GB GDDR5 ]
8 GB DDR4
i7 6700k
4GHz
Durft iemand te zeggen of het met deze spec wel lukt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 02:00
Ik wil deze game eigenlijk wel kopen op de pc maar kan nog niet echt reviews vinden.
Mensen hier ervaringen met de pc versie?

PSN: Aramius1810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingZombieCow
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-11-2022
Ik wil de game ook wel kopen, helaas lijkt de store op het moment geen zin te hebben. De productpagina staat in het Spaans en ik krijg de melding dat "de app niet werkt op dit apparaat". Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik zou toch even wachten als ik jullie was. Zowel de game als de Windows store hebben erg veel problemen en je geld terugvragen is onmogelijk. Microsoft maakt er weer een zooitje van.
it appears that Gears of War: Ultimate Edition does not support SLI and Crossfire, does not support exclusive fullscreen mode, is not compatible with NVIDIA’s GSync, and its framerate does not exceed a monitor’s refresh rate (even when you select the “Unlocked” mode).

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Misschien maar goed dat er nu een hoop geklooi is want met Quantum Break [PC] voor de deur zou ik het persoonlijk nog iets erger vinden.Ik wacht met deze game nog even af tot er een dikke fix is.

Maar wat mij opvalt is dat veel van hun games 16GB gaat vragen op medium [Quantum break,Forza6,gears] Dan doet bv Bethesda met hun PC games toch knap werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
Avioto schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:14:
Ik zou toch even wachten als ik jullie was. Zowel de game als de Windows store hebben erg veel problemen en je geld terugvragen is onmogelijk. Microsoft maakt er weer een zooitje van.
Ik ga inderdaad maar even een weekje of 2 wachten kijken wat mensen er dan van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Avioto schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:14:

[...]

[video]
Oef. Volgens mij liep het origineel beter op mijn 7900GTO destijds (als GFWL niet dwars lag uiteraard). En zoveel beter ziet het er nou ook niet uit.

Hopelijk brengen ze deeltje twee en drie ooit nog eens naar de pc (en dan beter geoptimaliseerd).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
HELP

Heb de game gekocht in de WStore maar hij gaat een instal doen op de C schijf.
Waarom krijg ik geen schijf optie ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
jori040 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 11:40:
HELP

Heb de game gekocht in de WStore maar hij gaat een instal doen op de C schijf.
Waarom krijg ik geen schijf optie ???
Gelukt.
Moest zelf in PC menu locatie veranderen.heb Windows 10 nu een paar dagen en soms is het nog zoeken.

Gears op de PC: loopt op medium erg lekker met mijn GTX970.
Natuurlijk zijn de specs te hoog voor deze game maar de game barst wel van detail.

Tot nu toe dus nog geen gekke dingen met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
En na een aantal dagen wat zijn de ervaringen? Performance, issues, instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Aramius schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:50:
En na een aantal dagen wat zijn de ervaringen? Performance, issues, instellingen?
Met mijn GTX970 loopt hij op medium strak 60fps.[8GB]
En ik kan je zeggen dat deze game met de mooiste games van dit moment mee kan.

Heb een paar maanden geleden de XO versie ook gespeeld maar deze versie is toch echt een stuk beter.

Als je leuke specs hebt is het zeker een nette aanwinst voor de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramius
jori040 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:56:
[...]

Met mijn GTX970 loopt hij op medium strak 60fps.\[8GB]
En ik kan je zeggen dat deze game met de mooiste games van dit moment mee kan.

Heb een paar maanden geleden de XO versie ook gespeeld maar deze versie is toch echt een stuk beter.

Als je leuke specs hebt is het zeker een nette aanwinst voor de PC.
Thnx voor je reactie. Ik heb zelf een hele goede pc dus dat moet wel goed komen!
Ga ik m toch aanschaffen als ik genoeg heb van de Division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-09 10:32
Mede Tweakers, ik heb een vreemd verschijnsel als ik Gears of War opvraag in de Windows 10 Store. De tekst is in het Spaans, niet in het Engels. Heel vreemd. Is dit een bekend fenomeen? Krijg ik het spel wel gewoon in het Engels binnen als ik het koop? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Er is nog geen Gears of War 4 topic. Play Anywhere werkt goed met Forza Horizon 3. Ik hoop dat het ook zo goed werkt met Gears of War 4. Ik heb alleen mijn twijfels bij hoe de game loopt op Windows 10. Forza heeft (buiten de irritante bugs) toch wat probleempjes met de performance. Play Anywhere werkt uitstekend.

Ik vind het wel erg stom dat je via geen enkel ander kanaal dan Xbox Live of Windows Store aan een digitale versie van welke Play Anywhere game dan ook kan komen. Zo houdt Microsoft lekker de controle en kunnen ze digitale games verkopen voor meer dan een hard copy kost in de winkels.

Aan de ene kant, ik heb nu Forza Horizon 3 op pc en xbox one en ik share die game nog met een vriend die hem dus op xbox one kan spelen maar in principe ook nog op pc. Dat dan weer wel.

Ik ben bang dat Gears of War 4 op pc ook tegen performance issues aanloopt.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
:*) looking forward to play it on pc :)

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
Lees net op polygon de review ziet er toch goed uit hoor!

http://www.polygon.com/20...ew-pc-xbox-one-windows-10

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:05

s0kkie

Cowabunga

Preload staat klaar maar nu nog wachten tot maandag :( (heb niet de ultimate edition)
Maar waarom is er nog geen GOW4 topic :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:23
Ik kreeg vanavond als "trouwe" GOW fan (heb ooit 5 min deel 1 gespeeld) een code ontvangen om de Operations Gear Pack voor GOW4 (XboxOne)te unlocken.... iemand interesse? Stuur maar een DM

Code is inmiddels weggegeven.

[ Voor 10% gewijzigd door skreppiedoe op 08-10-2016 14:58 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Pfft

Insane is ook wel fucking insane :X

Alle gears tot nu toe op insane uit gespeeld, met een maat vandaag insane in gedoken, dit keer kan je meteen beginnen namelijk zonder eerst op lager te hoeven hebben uitgespeeld, maar ze hebben dbno eruit gehaald op insane voor spelers. Hele avond op act1 chapter 4 stukgelopen >_<

Dit gaat wel even duren op insane denk ik

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:07
Zo dit ziet er wreed uit. Als ik het goed begrijp kan ik straks een 2e hands XO exemplaar op de kop tikken en deze activeren in de windows store? Ik ben zelf een PC gamer namelijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwdtje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:06:
Zo dit ziet er wreed uit. Als ik het goed begrijp kan ik straks een 2e hands XO exemplaar op de kop tikken en deze activeren in de windows store? Ik ben zelf een PC gamer namelijk :-)
Als je het over deel 4 hebt: Nope. Cross play is alleen voor digitale versies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Mega bump op dit hele oude topic, maar voor de eigenaars van de Ultimate Edition en als je een PS5 pre-order hebt dan is er een multiplayer beta dit weekend voor de nieuwe GOW Reloaded 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Is er al een nieuwe topic voor gow reloaded. Zoek mensen om samen te spelen.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
Topic is nog goed genoeg voor Reloaded, daarom is de naam aangepast naar Gears of War: Reloaded en dan op Multi.

@mowa misschien de mogelijkheid het begin topic een beetje te updaten naar Reloaded?

[ Voor 29% gewijzigd door Linksquest op 28-08-2025 11:08 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Hier ook op zoek naar spelers dat eventueel de campaign op Insane willen doen co-op :)
En anders multiplayer is ook leuk!

• Linksquest
Ik heb nu 2 uurtjes gespeeld, ik vermaak me goed, maar mij vallen 2 dingen op.

1. Het loop geluid is overpowerd, ik hoor het dreunen van de zware laarzen die ze dragen, harder dan het schieten. Op een soundbar met losse bas box merk je dit erger dan bij tv geluid.

2. Lijkt alsof de computer gestuurde personages dommer geworden zijn dan bij Ultimate. Zo had ik dat Don bij de Bersuker gewoon voor zijn neus bleef staan, en heel vaak lopen ze voor mijn vuurlijn, heel apart dat ze dit zo hebben uitgebracht.

Verder blijft het een geweldige game.

[ Voor 6% gewijzigd door Linksquest op 28-08-2025 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:19
wat wel goed gedaan is dat je op verschillende consoles verder kan gamen waar je gebleven bent.
begonnen op de ps5 pro en later verder op de msi claw
of op de xbox series x in de slaapkamer.
Gears blijft leuk als is de game 19 jaar oud geloof ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik kan naar verder spelen nu wel bevestigen dat de computer personage velen malen dommer en slechter geworden is, ik ga hier echt van uit dat dit een bug is en dat dit nog gefixt gaat worden. Bij heel veel gedeeltes blijft het computer bestuurde personage gewoon staan, en vecht deze dus ook niet mee. Voelde me vanmorgen een One Man Army :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ja hier ook inderdaad dat ze midden in mijn vuurlijn gaan lopen :X
Wat ik ook apart vind is dat mensen op multiplayer nu al rank 90 hebben, ik heb pas rank 9 na 2 avondjes online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Dat is inderdaad wel heel snel, zeker gezien de game pas 3 dagen uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Ik heb de single player net weer uitgespeeld, op wat aparte foutjes in de computer AI na, blijft het een geweldige game. Morgen eens beginnen aan de multiplayer.

Ik heb van die computer AI die vaak niks doet wat clips gemaakt met de share functie van de Xbox Series X, die heb ik aan elkaar geplakt zodat ik er 1 video van kon maken en deze met jullie kon delen, benieuwd wie van jullie ook last heeft van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Yep herkenbaar haha, weet alleen niet meer of het in het origineel op de 360 veel beter was, te lang geleden gespeeld :P
Ben bijna klaar met Act 5, heb wel weer zin door deze game om daarna 2 t/m 5 te gaan spelen, alleen heb ik sinds de 360 geen Xbox meer gehad, 4 en 5 heb ik toen op de PC gespeeld.
Maar even gaan kijken voor een goedkope XOX of Series X 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Kan me niet herinneren dat dit zo erg was bij Ultimate op de Xbox One, wel weet ik dat ik het laatste gevecht toen erg lastig vond en daar kwam ik nu heel makkelijk doorheen, enige punt waar ik echt zo iets had van, ja dat is goed verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Zag in wat review voorbij komen dat er een extra campaign act is. Maar dat is toch gewoon dezelfde als je had bij de eerste remaster? Dat gedeelte met die Burak? Dat zat niet in het origineel, maar wel in de Ultimate Edition. Er is daarnaast niet nog iets extra's, toch?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is deze game het eerste deel die het beste wordt gezien van allemaal?

[ Voor 43% gewijzigd door Farabi op 05-09-2025 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Farabi schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:55:
is deze game het eerste deel dat het beste van alle delen allemaal wordt gezien?
Het eerste deel maakte wel de meeste impact. Het verschuilen en uit dekking schieten was iets wat op deze manier nog niet veel in games te zien was (al was Alpha Protocol er wel eerder mee). Grafisch was het voor die tijd wel echt goed en de multiplayer was top.

Deel 2 en 3 borduurde verder op het eerste deel, waarbij het eerste deel wat hoekiger speelde en deel drie soepeler werd (vooral in de manier van beweging van je Gear). Deel vier en Judgement worden als de minste gezien. Gears 5 vond ik weer echt op niveau, met een sterke DLC.

Waar in het eerste deel je vooral de vervallen pracht van alle gebouwen als omgeving had, was Gears 5 natuurlijk veel weidser van opzet (wat in Gears 4 ook al begon).

Persoonlijk zou ik de eerste drie delen naast elkaar zetten, deel 5 er kort achter. Deel 4 voorlaatste (ik vond als een van de weinige dat level met die grote robot wel tof) en Judgement als de minste uit de reeks. Maar dankzij Judgement hebben we ook Bulletstorm gekregen, dus zo kun je dat ook weer als voordeel zien :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 17:02:
[...]

Het eerste deel maakte wel de meeste impact. Het verschuilen en uit dekking schieten was iets wat op deze manier nog niet veel in games te zien was (al was Alpha Protocol er wel eerder mee). Grafisch was het voor die tijd wel echt goed en de multiplayer was top.

Deel 2 en 3 borduurde verder op het eerste deel, waarbij het eerste deel wat hoekiger speelde en deel drie soepeler werd (vooral in de manier van beweging van je Gear). Deel vier en Judgement worden als de minste gezien. Gears 5 vond ik weer echt op niveau, met een sterke DLC.

Waar in het eerste deel je vooral de vervallen pracht van alle gebouwen als omgeving had, was Gears 5 natuurlijk veel weidser van opzet (wat in Gears 4 ook al begon).

Persoonlijk zou ik de eerste drie delen naast elkaar zetten, deel 5 er kort achter. Deel 4 voorlaatste (ik vond als een van de weinige dat level met die grote robot wel tof) en Judgement als de minste uit de reeks. Maar dankzij Judgement hebben we ook Bulletstorm gekregen, dus zo kun je dat ook weer als voordeel zien :P
deel 5 heb ik uitgespeeld samen met de dlc. was prima inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Heb al een paar uur erop zitten op mijn ps5 pro. Erg mooie remaster. Alleen wel even de HDR instellingen goedzetten voor een ultieme ervaring. Want deze blijkt niet goed ingesteld te zijn out of the box.

YouTube: Best HDR Settings For Gears Of War: Reloaded - HDR Is Kinda Broken B...

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 06-09-2025 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Wat heeft Microsoft heeft een geweldige versie van de 1e Gears naar de PS5 gebracht.Minpunten zijn nergens te bespeuren.

Deel 1 blijft mijn favo in de Gears serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Heb vandaag een mail ontvangen op de melding die ik 31 augustus 2025 had ingestuurd, niet heel spannend antwoord, maar ze hebben de fout die ik in de video liet zien, wel opgepakt en doorgestuurd. zie mail.
i, there!

Thanks so much for taking the time to report this Situation. We appreciate your commitment.

We’ve forwarded your details to our team; we’re currently investigating what might be causing this issue. We're hopeful that we can resolve it as soon as possible. In the meantime, we kindly ask for your patience while we continue working on it.

Additionally, it would be great if you could also submit this report as feedback through the Xbox app. This helps ensure that your report reaches our team along with detailed information from your game session, which is essential for us to work on improvements.

Please follow the steps on this page to submit your feedback: Provide feedback to Team Xbox | Xbox Support

Here you can find more information about the known issues we're currently aware of and actively working to resolve as soon as possible: Gears of War: Reloaded support and known issues

Your patience and understanding are truly appreciated and essential in helping us reach a final resolution.

Best regards.
Gears of War support team.
Zodra ik meer hoor, dan deel ik dat hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Als dat eindelijk gefixt wordt ga ik voor een Insane playthrough 8)
In multiplayer ben ik zo slecht, ik heb het maar opgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
s0kkie schreef op donderdag 11 september 2025 @ 13:30:
Als dat eindelijk gefixt wordt ga ik voor een Insane playthrough 8)
In multiplayer ben ik zo slecht, ik heb het maar opgegeven.
Jammer om te horen, misschien een keer een avondje samen spelen, kunnen we samen ingemaakt worden 8)7

Pagina: 1 2 Laatste